View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 24.11.2005 08:39 Post subject: |
|
|
Spillerbørs Adressa:
EJ 5
CB 5
BTK 6
VR 6
MD 7
RS N/A
JGS 5
PCS N/A
DB 4
FJ 6
ØS 6
FW 5
TH 6 |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 24.11.2005 10:06 Post subject: |
|
|
Ja, det var tydelig at Barbarene fra Hellas var desp etter seier. De dreit glatt i å sende ballen over sidelinja etter at Ciljan var nede...
Godt å blin kvitt dem, sel vom de virkelig ga Kjernen konkurranse i supportersang... _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.11.2005 13:37 Post subject: |
|
|
1.omg var noe av det sletteste jeg har sett av RBK noen gang. Rett og slett pinlig. Heldigvis bedret det seg etter pause når aggresiviteten var mange hakk bedre, og utligninga var helt fortjent.
Når det gjelder enkeltspillere så synes jeg faktisk både Frode Johnsen og Winsnes fortjener pluss for 2.omg, dette samme gjelder vel også Dorsin, Kvarme og Helstad. Solli var som vanlig dårlig. Tror ikke jeg klarer å se flere kamper med han på laget. Jeg mister fullstendig besinnelsen når han gjør en av sine UTALLIGE feil, blir nesten litt skremt av meg selv.
Jævli synd med lille-Per, av alle spillere så måtte det selvfølgelig skje med han. Kanskje vi bør beholde Eguren litt lengre (hva stod det forresten på det Eguren/Lago banneret?)?
Tilslutt må jeg si at Kjernen har litt å lære av Olympiakos-supporterene; de var faen meg imponerende! |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 24.11.2005 13:52 Post subject: |
|
|
henning wrote: | (hva stod det forresten på det Eguren/Lago banneret?) |
Det kunne jeg tenkt meg å fått vite sjøl. Jeg kan ikke slike latinske språk.
I lys av Pers beinbrudd så synes jeg vi bør revurdere hvorvidt Eguren skal leies ut. Han har jo en ypperlig mulighet til å spille seg varm i den rollen nå. Jeg synes det kan være verdt å bruke vinteren til å rendyrke Eguren i Per-rollen. Hvis han ikke blir nevneverdig bedre i løpet av vinteren, så er det bare å selge. Men jeg tror Eguren kan bli god om vi gir han tid. Og første sjanse for Eguren bør være Lyon. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 24.11.2005 14:48 Post subject: |
|
|
Enig. |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 24.11.2005 15:20 Post subject: |
|
|
Tipper heller at Frode Johnsen blir satt på midtbanen istedenfor Eguren, han blir nok utleid. Vet ikke om det er den beste løsningen, men det funka jo glimmers i gårsdagens 2. omgang. Tidvis overkjøring. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 24.11.2005 15:24 Post subject: |
|
|
Får takke TT og hjælpere for en fin tifo ganske flot, når man tænker på de begrænsede midler man har haft til rådighed! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 24.11.2005 15:35 Post subject: |
|
|
Frode Johnsen var RBK's beste Harald. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 24.11.2005 15:39 Post subject: |
|
|
Det er for mig pisse ligegyldig om han var vores bedste(skal ikke udtale mig om det da jeg ikke har set kampen). Og bruge ham centralt sietdet for Eguren er for mig uforståelig, og Frode Johnsen skal spillere mere end én god kamp for at overhoved fortjene og sidde på bænken. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Gerrard Junior

|
Posted: 24.11.2005 15:45 Post subject: |
|
|
Harald wrote: | Det er for mig pisse ligegyldig om han var vores bedste(skal ikke udtale mig om det da jeg ikke har set kampen). Og bruge ham centralt sietdet for Eguren er for mig uforståelig, og Frode Johnsen skal spillere mere end én god kamp for at overhoved fortjene og sidde på bænken. |
Mener Dorsin var den beste hos RBK, aldri sett han jobbe slik noen gang. Ellers var Frode Johnsen ganske bra. |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 24.11.2005 16:13 Post subject: |
|
|
siggetheman wrote: | Frode Johnsen var RBK's beste Harald. |
Du påstår dette i to tråder nå siggetheboy.
Kanskje du kan dele vurderingen med oss også, ikke bare påstanden din ?
Hvor god var han som midtbanespiller og hvor god var han som spiss ?
Hva er det Frode gjør som får deg til å konkludere med at F.Johnsen var banens/RBK`s beste ?
Skal være helt enig i at Frode har spillt værre kamper, men syns ikke han var god i går heller. Som spiss så trekker det kraftig ned at han ikke setter noen av sjansene sine, og lenger bak på banen så jobbet han brukbart men var igjen alltfor unøyaktig med ballen.
Frode var helt på linje med de fleste RBK`erne, middels bra men for dårlig i forhold til hvor lista bør ligge for CL spill på hjemmebane... _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 24.11.2005 16:26 Post subject: |
|
|
Er det rart spillerne våre underpresterte? De må ha vært veldig slitne etter igår!  |
|
Back to top |
|
 |
|