| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
TomH Veteran
|
Posted: 25.08.2010 12:53 Post subject: |
|
|
Zorac,
dere tar jo alltid feil når dere skal "ta" meg!
Aldri kjappe konklusjoner her. Jeg nevnte Wangberg som stopper mot FCK FØR Molde-kampen pga hans styrke i lufta. Altså baserte jeg ikke det på noe annet enn ren logikk. En logikk som da også NAE deler.
For øvrig også godt å se at NAE faser ut Lago, mot spillere som stort sett har spilt i lavere divisjoner. Det kan vel kanskje tyde på at Lago ikke er så fantastisk god? Du, som den kjenneren du er, vil jo da selvfølgelig argumentere ut i fra hva Lago tidligere har prestert.
Miami Dolphins,
Jeg må nok observere andre spillere i det daglige. Valgfrihet har jeg, men ikke over hele landet.
Men ut i fra hva jeg har hørt, er jo bare ærlig på det, skal Wangberg være meget god på hodet - og da er det jo bare logisk at han blir valgt fremfor Lago.
Det er her ingen gradering fra min side - bare stor nysgjerrighet. Jeg var for at Wangberg skulle spille denne kampen og det vil jeg også være etter at kampen er spilt.
Ingen gardering! Man trenger jo ikke det, når man aldri tar feil... .
Uansett, veldig fornøyd med NAEs inngang til denne kampen. Det må være godt å ha en så trygg og avvæpnende leder. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 25.08.2010 13:11 Post subject: |
|
|
TomH wrote:
| Quote: | Miami Dolphins,
Jeg må nok observere andre spillere i det daglige. Valgfrihet har jeg, men ikke over hele landet.
Men ut i fra hva jeg har hørt, er jo bare ærlig på det, skal Wangberg være meget god på hodet - og da er det jo bare logisk at han blir valgt fremfor Lago.
Det er her ingen gradering fra min side - bare stor nysgjerrighet. Jeg var for at Wangberg skulle spille denne kampen og det vil jeg også være etter at kampen er spilt.
Ingen gardering! Man trenger jo ikke det, når man aldri tar feil... . |
Syns fortsatt det virker merkelig å skulle gå utifra andres informasjon når du selv skal vurdere hvem som er best egnet til å spille. Da blir det jo absolutt ikke din vurdering, men noen andres.
Og det er din vanlige gardering som gjør at du selv tror at du aldri tar feil. Absolutt alle andre her på forumet vet jo at du jevnlig tar feil, akkurat som alle andre her jevnlig tar feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 25.08.2010 13:11 Post subject: |
|
|
Haha, flott stilstudie i hersketeknikk.
Mitt argument forholder seg selvfølgelig til hva Lago har prestert tidligere. Faktum er at han sammen med Statsgaard i fjor utgjorde stopperparet som har sluppet inn minst i manns minne. Allikevel påsto du også i denne perioden at han med hell kunne erstattes av en Adecco-topper.
Ikke noe gjør meg gladere enn at Wangberg står opp og blir en klassestopper for oss som permanent skyver Lago til benk-plass. Men jeg står fortsatt på at du tok kraftig feil i fjor.
Akkurat når det gjelder Lago synes jeg du er så irrasjonell, farget og lite nyansert at det ville overrasket meg lite om du hadde kost deg glugg ihjel om vi tapte mot FCK med Lago som syndebukk på bekostning av en CL-plass - bare for å kunne slå i bordet med forutinntatt argumentasjon.
Hvor du har dette fra at jeg skal være noen kjenner, aner jeg ikke. Jeg har aldri påberopt meg status som noe som helst her på forumet, i motsetning til visse andre.
EDIT: For øvrig får jeg beklage hvis du føler at jeg (eller vi - hvem nå det er) er ute etter å ta deg. Men når du spiller så høyt spill med så bastante og absolutte argumenter, må du regne med svar tilbake. Martyr-rollen kler deg ikke. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Gentleman Finn Junior
|
Posted: 25.08.2010 23:39 Post subject: |
|
|
| Niels Arne Eggen ...Hvorfor smiler du ikke ??? |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 25.08.2010 23:41 Post subject: |
|
|
| Hold kjeft taper. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
|
|
Don't feed the troll _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
|
|
Tusen takk Larse65 for å gi meg falske forhåpninger. Gleder meg til JJ kommer. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.08.2010 23:53 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | kristobal wrote: | | Larse65s tilstedeværelse er jo proporsjonal med Eggens suksess, |
Merkelig at han er borte et par uker midt i fellesferien, ja. Utrolig at du fortsatt holder på å mase om dette.
|
| larse65 wrote: | Ja,ja, kristobal. Ikke alt du har statistisk peiling på  |
Nå får vi se da, om teorien min holder stikk eller ikke.
Jeg er oppriktig lei meg for at vi ikke strakk til i dag, men synes uansett at det Larse65 har bedrevet siden februar har vært langt i overkant i forhold til realistiske forventninger. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 25.08.2010 23:55 Post subject: |
|
|
| Ja, Larse er en snåling. Men rimelig ynkelig å bruke denne kvelden til å kjempe forumsaker, Kristobal. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 25.08.2010 23:56 Post subject: |
|
|
| Der er jeg helt enig. Kan vi ikke bare glemme fanesaker, gi faen i Larse, barse og sarse nå og sammen deppe over at vi ikke klarte CL sammen i stedet? |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 26.08.2010 00:00 Post subject: |
|
|
Når du leser Larse og realistiske forventninger i samme setning fra Kristobal. Så skjønner du at kristobal ikke er skrudd sammen som de fleste andre. Det er ingen som beskylder et barn for å være for glad i Fantorangen. Unødvendig å kommentere. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 26.08.2010 00:03 Post subject: |
|
|
Det er jo akkurat nå han burde vært her fordi man vet at han hadde flommet over om dette hadde gått veien. Jeg lar det bli med dette innlegget uansett, fordi jeg er like skuffet som alle andre over at det viste seg at laguttaket var feil, RBK var for dårlige, Hoftun ikke har gjort jobben med å styrke laget før mesterligakvalen, det taktiske opplegget med langballer fra start ikke var klokt og så videre og så videre. Jeg har sett andre fronte forumsaker om disse temaene også. Det er en trist kveld i kveld, men ekte supportere står jo opp uansett. Det gjør tydeligvis ikke Larse65.
Forhåpentligvis bruker vi EL til å gjøre en god figur mot nesten like bra motstand som i CL. EL i 08 var ikke all verden, men da vi mislyktes i CL-kvalen i 03 ble jo den gang UEFA-cupen en fin opptur med flere gode resultater og fine rankingpoeng. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 26.08.2010 00:06 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | men ekte supportere står jo opp uansett. Det gjør tydeligvis ikke Larse65. |
Og der har du vel svaret ditt. "Larse65" og "Ekte supporter" hører ikke sammen. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Looney Senior

|
Posted: 26.08.2010 00:07 Post subject: |
|
|
Tror vi alle er skuffet i kveld, i ettertid så er det lett å se at man kanskje skulle valgt en annen taktikk og andre spillere. Eggen la hjertet sitt i dette, og det er utrolig trist at det ikke lykkes.
Begge lag var uansett langt unna CL standard.
Ståle Solbakken… Kan ikke han bare bli i Danmark? _________________ Eh...what's up, doc?", |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 26.08.2010 00:08 Post subject: |
|
|
Hvis stallen er for tynn hjelper det vel ikke med samme hvem man tar ut...
| Bakklandia wrote: | | kristobal wrote: | | men ekte supportere står jo opp uansett. Det gjør tydeligvis ikke Larse65. |
Og der har du vel svaret ditt. "Larse65" og "Ekte supporter" hører ikke sammen. |
Not... Fordi man ikke skriver på Rbkweb så er man en dårlig supporter... tror ikke det. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Last edited by Nåssåladden on 26.08.2010 00:10; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 26.08.2010 00:10 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | kristobal wrote: | | men ekte supportere står jo opp uansett. Det gjør tydeligvis ikke Larse65. |
Og der har du vel svaret ditt. "Larse65" og "Ekte supporter" hører ikke sammen. |
Not... Fordi man ikke skriver på Rbkweb så er man en dårlig supporter... tror ikke det. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 26.08.2010 00:11 Post subject: |
|
|
Hehe, enough said Men jeg innrømmer at jeg var skuffet over at Hedon beskyldte meg for å drive uberettiget kritikk av Larse65. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 26.08.2010 00:12 Post subject: |
|
|
Du har sikkert mye rett iforhold til Larse... men han er bare en lidenskapelig supporter... vettø  _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
larse65 Veteran
|
Posted: 26.08.2010 00:13 Post subject: |
|
|
kristobal;av og til er du bare idiot! NÃ¥ er en av de gangene!
Forferdelig spennende kamp dette, og syns det var veldig bra å klare å reise seg såpass i andre omgang. Det viser seg nå at tiden ble for knapp for Eggen. Dumt det, men blir jo mange spennende kamper likevel i høst i Europa-ligaen
En ting er i alle fall sikkert;det er ikke Eggens feil. Uten han hadde vi ikke vært i denne posisjonen, så kristobal ;legg nå bort tullet ditt, og gled deg over alle de kjempekampene som kommer i høst. _________________ «Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd!»
Eggen, etter å ha slått Real Madrid 2-0 i 1997.
Last edited by larse65 on 26.08.2010 00:14; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 26.08.2010 00:13 Post subject: |
|
|
| snegle wrote: | | Bakklandia wrote: | | kristobal wrote: | | men ekte supportere står jo opp uansett. Det gjør tydeligvis ikke Larse65. |
Not... Fordi man ikke skriver på Rbkweb så er man en dårlig supporter... tror ikke det. |
Larse65 gir faen i laget. For han er det Nils Arne Eggen som gjelder. Har du ikke skjønt det, må du enten ha bodd under en stin, fått steinen i huet eller rett og slett ignorert innleggene hans _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 26.08.2010 00:14 Post subject: |
|
|
Larse is back! _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
larse65 Veteran
|
Posted: 26.08.2010 00:17 Post subject: |
|
|
Herrgud, har dere ikke annet å ta dere til enn slikt tull
Det er da faktisk slik at med det spillermaterialet vi har til rådighet, er dette uansett veldig bra-selv om jeg er veldig skuffet. Men FCK var veldig gode i kveld. Det er hverken min eller Eggens feil  _________________ «Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd!»
Eggen, etter å ha slått Real Madrid 2-0 i 1997.
Last edited by larse65 on 26.08.2010 00:20; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
larse65 Veteran
|
Posted: 26.08.2010 00:19 Post subject: |
|
|
| snegle wrote: | Larse is back! |
Yepp!
Og han har vært på pub og sett og hylt og brølet kamp. Beklager å ha skuffet kristobal, men har andre prioriteringer når det er kamp enn å tilfredsstille deg  _________________ «Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd!»
Eggen, etter å ha slått Real Madrid 2-0 i 1997. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 26.08.2010 00:21 Post subject: |
|
|
Gooood. Knallers. Jeg legger meg flat - i senga
God natt. Håper på gode EL-kamper i høst. Cupfinale og seriegull tar jeg for gitt. Fo resultatene totalt sett under Eggen er det ikke noe å si på selv om vi ikke strakk helt til i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 26.08.2010 00:23 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Kan vi ikke bare glemme fanesaker, gi faen i Larse, barse og sarse nå og sammen deppe over at vi ikke klarte CL sammen i stedet? |
Hør på lynvingen. Vi taper sammen og vi vinner sammen. Jeg er normalt sett en meget sindig sjel, men å måtte stå og se den seiersrunden til Solbakken ble rett og slett for mye for meg.
Nå sitter jeg på hotellet og krysser fingrene for at Ystad-toget blir askefast på ubestemt tid. Å bli hånet av en som påstår at han er en av oss nå, er nok mere enn jeg kan tåle. |
|
| Back to top |
|
 |
|