View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Sølve Rutinert
|
Posted: 25.08.2010 22:42 Post subject: |
|
|
Helvete, kor vondt dette gjer. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.08.2010 22:43 Post subject: |
|
|
Vi tapte fortjent. Hadde vært knall om Roar eller Rade hadde satt ballen i mål på slutten, men vi kunne ha ligget under med mye da det skjedde.
I ettertid kan man naturligvis si at vi burde satset mer på rutine, men at kampen endrer karakter etter en slik førsteomgang er helt naturlig. Dermed trenger ikke byttene å være den direkte årsaken til at vi så litt bedre ut i andre omgang.
Vi var ikke gode nok, rett og slett. Forhåpentligvis kan det bli noen fine e-cupkamper i høst likevel, men spørsmålet er om nivået vi holder egentlig er godt nok. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 25.08.2010 22:44 Post subject: |
|
|
Vi taper totalt sett for et bedre lag, så det er ingenting å klage på egentlig. Dog synes jeg det er svakt at Eggen ikke foretar seg noe i 1. omgang når vi blir så til de grader rævkjørt. Vi var meget heldig som ikke lå under med både 3 og 4 mål til pause. |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 25.08.2010 22:45 Post subject: |
|
|
spraggon wrote: | SondreRBK wrote: | Sitter her å griner.. Faen, FCK er udyktige foran mål, Strand har bare uflaks. Ser man hele kampen så er det fortjent, men etter andre omgang er det ikke fortjent, heller ikke over 2 kamper. Hjemmebane først kosta oss CL, det er jeg nesten sikker på. Unner faktisk ikke FCK dette.. |
Uenig her. Det er bare å gratulere FCK og mobilisere mot EL.... |
Uten Solbakken så kunne jeg unnt dem det, men med, ikke en sjanse i havet. Jeg synes ikke det er så stor trøst med EL nå, kanskje seinere. Men akkurat nå driter jeg rett og slett lang vei i EL. |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 25.08.2010 22:47 Post subject: |
|
|
Jeg forstår at det er kampsykoligi og alt det der Kristobal. Men det var feil å starte med Wangberg. Stor tabbe av Eggen, det er min mening.
Last edited by longines on 25.08.2010 22:47; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
|
|
SondreRBK wrote: | Uten Solbakken så kunne jeg unnt dem det, men med, ikke en sjanse i havet. |
Kunne faktisk ikke vært mer enig! _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
 |
Darius Proff

|
|
|
Ståle Solbakken = hat.
FAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEN. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 25.08.2010 22:48 Post subject: |
|
|
1. Vanskelig å bli sur for at vi ryker ut etter den forestillingen og særlig første omgang var patetisk dårlig og en må stille spørsmål med mentaliteten til spillerene for der hvor vi tidligere hevet oss til disse kampen faller vi kraftig i nivå.
2. Det er også betegnende så se at Dorsin, Skjelbred, Iversen og Henriksen var blant våre svakeste de 4 spillerene som ikke fikk hvile mot Molde ,men med mer rullering underveis av Eggen så burde ikke konsekvensen blitt så stor.
3. Å bare satse på trauste nordmenn og svensker holder ikke lenger hvis vi har ambisjoner om å være med i CL da ferdighetsnivået og fysikken til disse dessverre ikke holder et høyt nok høyeste nivå.
4. Kan det lenger være noe tvil om at Annan er vår viktigste spiller og tippeligaens klart beste spiller? Å se Demidov som erstatter var til tider pinlig og da ikke bare iforhold til det defensive ,men vel så mye det å klare å holde et bra nok passningstempo med en god nok presisjon.
5. Hoftun bør ringe S&F i morgen og spørre om de kan levere 3 - 5 sør - amerikanere eller afrikanere på brakka. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
|
|
tr0ndern wrote: | Håper moderatorene er våkne nå og klare til å sette ban på alle IP-adresser fra Molde- og Bergenstraktene? |
Jeg ville vært mer oppmerksomme på adresser fra Oslos østkant. Det er jo tross alt de som har gått høyest ut i Anti-RBKretning.
RBH håpet jo sågar på oss i kveld. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
SondrMan Rutinert

|
|
|
Jeg har aldri vært så sint på en fotballtrener som jeg var når jeg så Solbakken løpe som en jævla idiot på banen. Til helvete med han!! |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
|
|
Spørs vel om Jönssons dårlige e-cup-statistikk er så stor grunn til bekymring likevel... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 25.08.2010 22:49 Post subject: |
|
|
Hvilken bro er den beste å hoppe fra her i byen?
Faen, så jævlig.
Menmen, vi taper fortjent. FCK imponerte til tider. Hadde vært langt værre å ryke mot et dårligere lag. |
|
Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
|
|
Vart ganske lei messinga til Stokke om Europa League på slutten av kampen. Det er faen meg ingen trøst. Einaste eg finn trøst i no, er at me får ein ny sjanse i CL-kvalikk til neste år. |
|
Back to top |
|
 |
|
|
|
Bakklandia wrote: | tr0ndern wrote: | Håper moderatorene er våkne nå og klare til å sette ban på alle IP-adresser fra Molde- og Bergenstraktene? |
Jeg ville vært mer oppmerksomme på adresser fra Oslos østkant. Det er jo tross alt de som har gått høyest ut i Anti-RBKretning. |
Forsåvidt mange på Oslos vestkant også som holder med Vålerengen etterhvert, men joda, du har et poeng. _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 25.08.2010 22:50 Post subject: |
|
|
Sølve wrote: | Einaste eg finn trøst i no, er at me får ein ny sjanse i CL-kvalikk til neste år. |
Fortsatt ni serierunder igjen. _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 25.08.2010 22:50 Post subject: |
|
|
Spesielt å se at det er etter Winsnes kommer inn at vi skaper noe og får litt kontroll på midtbanen. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.08.2010 22:51 Post subject: |
|
|
Joda, det var antakelig en feil startoppstilling. Mulighetene hadde vært bedre med den rette. Men det er ikke gitt at ting hadde vært helt annerledes. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
|
|
tr0ndern wrote: | Spørs vel om Jönssons dårlige e-cup-statistikk er så stor grunn til bekymring likevel... |
Stabæk og Jönsson sine prestasjoner i parken ifjor var langt bedre enn det vi presterte i år. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
|
|
Man kan jo spekulere i resultatet dersom Annan fortsatt hadde vært med. Har litt vansker med å akspetere at Annan ikke ble varslet. Men alt i alt er det ok. EL er også en turnering som er ett hakk for stor for oss... |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 25.08.2010 22:52 Post subject: |
|
|
Tror faktisk vi kunne gått videre med Hamrén ved roret... Laget har blitt langt dårligere defensivt under Eggen _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Ryujin Veteran

|
Posted: 25.08.2010 22:52 Post subject: |
|
|
Den største tabben før disse kampene var å ikke hente forsterkninger.
Vi har et bra lag målet i norsk standard, men FCK har i flere år hentet spillere som er flere nivå over våre.
Helt greit at vi ikke klarer å hente fra samme hylle, men vi burde ihvertfall henten noen som kan forsterke laget. |
|
Back to top |
|
 |
Guldsmed Junior
|
Posted: 25.08.2010 22:53 Post subject: Tak for kampene |
|
|
Tydeligt for alle, at det var Nordens TO bedste hold. Jeg er glad for, at det blev os, der trak det længste strå, næste gang måske jer.
Held og lykke i EL, håber I kommer langt! |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.08.2010 22:53 Post subject: |
|
|
tr0ndern wrote: | Sølve wrote: | Einaste eg finn trøst i no, er at me får ein ny sjanse i CL-kvalikk til neste år. |
Fortsatt ni serierunder igjen. |
Seriegullet vinner vi antakelig med 15-20 poeng. Vi får være litt skuffet i kveld og gyve løs på nye kamper. Vi har i hvert fall en god vane med å spille veldig bra i kamper her hjemme etter ditto dårlige ute. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
|
|
Enig i at det var feil å bruke Wangberg fra start, MEN det er ikke fordi Wangberg er for dårlig eller ikke leverte. Det er fordi Demidov ikke hang med i det hele tatt på midtbanen. Strand burde startet der, men det vet vi jo til neste gang, selv om det ble en dyrekjøpt erfaring. Vi hadde neppe vunnet uansett. FCK var rett og slett for gode. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
|
|
Keenoir wrote: | tr0ndern wrote: | Spørs vel om Jönssons dårlige e-cup-statistikk er så stor grunn til bekymring likevel... |
Stabæk og Jönsson sine prestasjoner i parken ifjor var langt bedre enn det
vi presterte i år. |
Jepp. Over to kamper ifjor var Stabæk spillemessig nærmere å gå videre enn det vi var over to kamper i år, om enn ikke resultatmessig. Men det kan være mange faktorer som spiller inn i det bildet. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 25.08.2010 22:55; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|