| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 19.08.2010 20:55 Post subject: |
|
|
| 2-1 seier er i 57 % de siste 20 årene avansement. Og 59 % om man kun ser på de siste 10 årene. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 19.08.2010 21:02 Post subject: |
|
|
He he, interessante tall, men ikke spesielt betryggende. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 06 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 19.08.2010 21:13 Post subject: |
|
|
Får litt Benfica deja-vu før denne kampen. Ser for meg at FCK skårer tidlig, vi kjører over dem resten av kampen og har flust med kjempesjanser som vi brenner; og ryker på bortemålet. Forskjellen fra Benfica er forhåpentligvis at danskene ikke legger seg ned og spiller halvdød en hel omgang.
Huttetu, dette blir spennende. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 19.08.2010 21:34 Post subject: |
|
|
| Den eneste lille trøst er at FCK MÅ vinne, og sannsynligvis samtidig unngå å slippe inn mål. |
|
| Back to top |
|
 |
Mortenlj77 Veteran
|
Posted: 19.08.2010 21:36 Post subject: |
|
|
| ode wrote: | Får litt Benfica deja-vu før denne kampen. Ser for meg at FCK skårer tidlig, vi kjører over dem resten av kampen og har flust med kjempesjanser som vi brenner; og ryker på bortemålet. Forskjellen fra Benfica er forhåpentligvis at danskene ikke legger seg ned og spiller halvdød en hel omgang.
Huttetu, dette blir spennende. |
jeg har litt den samme følelsen som foran bortekampen mot macabi haifa i cl-kvalikken i 2004 jeg. og da gikk vi jo videre selv om det bare var såvidt... |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 19.08.2010 22:02 Post subject: |
|
|
Føler meg 90% sikker på at vi ikke går videre, vi blir presset bakover og klarer ikke å stå imot hele kampen uten Annan.
Får håpe noen andre står frem og har dagen, hvis vi skal klare det tror jeg vi vinner med offensive prestasjoner og ikke defensive, tror aldri vi holder tett bakover. |
|
| Back to top |
|
 |
Mortenlj77 Veteran
|
Posted: 19.08.2010 22:18 Post subject: |
|
|
| Jomer wrote: | | mortenlj77 wrote: | | det er vel kanskje litt tidlig enda, men er det noen som vet noe om om Kjernen skal ha noen pub/møtested i København? og hvor det eventuellt er? |
De siste gangene vi har vært i København har vi brukt dubliners. Tror ikke jeg spøker nå om det blir mange der før kampen. Den ligger midt i den gågata der, husker ikke navnet akkurat nå. |
ok, takk. gågata heter vel strøget så vidt jeg husker. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 19.08.2010 22:33 Post subject: |
|
|
| Du skal ikke se bort fra at den har skiftet navn til STRØGET. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 19.08.2010 22:59 Post subject: |
|
|
Hehe  |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 20.08.2010 06:42 Post subject: |
|
|
Nervøse spillere
– Vi kommer til å få våre sjanser. Det er FCK som har presset på seg og det er de som er favoritter. Vi har best utgangspunkt så de kommer sikkert til å være litt nervøse. Holder vi nullen den første halvtimen, er mye vunnet, sier Prica som mener Rosenborg må presse København hardere enn de gjorde på Lerkendal.
...
– Hvis vi hadde scoret der nede og vunnet 2-0 hjemme, måtte de ha scoret fire på oss. 2-1 er i beste fall moderat. Fordelen er at vi skjønner at vi må score selv. Det tror jeg er et godt utgangspunkt, å gå for å vinne kampen. Det har vært en suksessformel. Vinn eller forsvinn er greit, sier Winsnes. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 20.08.2010 09:38 Post subject: |
|
|
| Jeg er litt forvirra. Hva er poenget med å hente ut billetter på Brakka eller før kampen når det står klart og tydelig på pdfen fra Ticketmaster at dette er billettene? |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 20.08.2010 09:47 Post subject: |
|
|
Står jo ikke det. Det sto jo at det ikke var billetter (vel, dem man kjøpte hos Billettservice i hvert fall) men at de skulle byttes i billettene ved gaten på stadion. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 20.08.2010 09:55 Post subject: |
|
|
| Du har rett. "Dette er ikke en billett" står det, stolte på en tomsete kompis. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 20.08.2010 10:47 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Står jo ikke det. Det sto jo at det ikke var billetter (vel, dem man kjøpte hos Billettservice i hvert fall) men at de skulle byttes i billettene ved gaten på stadion. |
Det sto det samme før kampen mot AIK, men kom inn med utskrifter av billettene som man får tilsendt. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 20.08.2010 10:57 Post subject: |
|
|
Prater du om hjemme- eller bortekampen nå? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 20.08.2010 11:04 Post subject: |
|
|
| Mener det var det samme borte mot Molde og. Måtte hvertfall ned på Brakka for å få byttet inn i virkelige billetter. Det skal være så enkelt alt nå til dags veit du. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 20.08.2010 11:23 Post subject: |
|
|
Forskjell på Billettservice-billetter innenlands og utenlands. I belfast også, sto Tove utenfor stadion og byttet utskriften i vanlige billetter. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 20.08.2010 11:29 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Prater du om hjemme- eller bortekampen nå? |
I Stockholm gikk jeg rett inn på stadion da de leste av strekkoden på svart/hvit utskriften av billetten jeg fikk fra billettservice.
Jeg har en kompis som er redd for alt som har insistert på at vi skal hente ut billettene på forhånd denne gangen, men jeg kommer til å ta med og prøve med utskrift også. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 20.08.2010 11:39 Post subject: |
|
|
Er vel ikke noe sted å hente ut på forhånd. Er jo PÅ stadion PÅ kampdag, Tove står og bytter, kan du si til ham, så utskriften må med ja. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 20.08.2010 11:44 Post subject: |
|
|
| Har allerede hentet billettene på brakka. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 20.08.2010 11:59 Post subject: |
|
|
Ok. Regnet med Tove fikk de først i DK også.
Men da er du jo klar til å kjøpe øl til meg da.  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 20.08.2010 12:07 Post subject: |
|
|
| Jag har köpt via FCKs hemsida och har fått biljetterna hemskickade. Något sådant som streckkod har nog inte danskarna upptäckt ännu. Där gäller gammaldagsa biljetter. l |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 20.08.2010 12:10 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Men da er du jo klar til å kjøpe øl til meg da.  | Denne gjelder deg også, S. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 20.08.2010 14:33 Post subject: |
|
|
| Jeg mener å huske at jeg en gang har lovet å spandere øl på deg om du mot formodning skulle dukke opp på kamp på Lerkendal en gang, Storey. Økonomisk sett er det jo forsåvidt en fordel for meg om jeg spanderer den øllen i Køben i stedet. |
|
| Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 20.08.2010 15:04 Post subject: |
|
|
Føler meg rimeleg sikker på at Strand starter denne kampen. Når det gjeld Winsnes, ser vel Eggen omtrent det same som alle andre: Han er alt for treig for eit slikt stopoppgjer.
Tipper det vert dette laget:
Örlund
Lustig - Stadsgaard - Demidov - Dorsin
Strand - Henriksen - Skjelbred
Iversen
Prica - Olsen
Ikkje noko dårleg lag. Bør kunna scora minst eit par mål i parken. |
|
| Back to top |
|
 |
|