| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 19.08.2010 12:13 Post subject: |
|
|
OT Warning
sikkert kjempe fint med kuken på ryggen _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 19.08.2010 13:10 Post subject: |
|
|
Fins jo enkelte som foretrekker den litt lenger ned, om ikke annet... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 19.08.2010 13:40 Post subject: |
|
|
Skal Rosenborg kjøpe seg kuk?
Nei, vettu ka! |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 19.08.2010 14:51 Post subject: |
|
|
Jeg tror jeg skriver bare noe søl her jeg, sånn at jeg ikke blir helt OT...
 _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 19.08.2010 15:01 Post subject: |
|
|
Atta er nå utstøtt i AIK, og får ikke lenger spille for dem. De vil satse på folk som ønsker å bli værende i klubben. Svært lovende midtstopper på lang sikt, glimrende cover for Lustig/midtstopperne på kort sikt... Nesten rart hvis ikke RBK har vurdert ham seriøst.
Forresten, hva med Solli? Har vel vært luftet tidligere, og mange er nok skeptiske. Tror Atta og Solli kunne vært kjekke å ha utover høsten. Solli på sitt beste tror jeg ville passet som indreløper på dette laget. Samtidig hadde Huseklepp vært perfekt på topp, men det skjer jo aldri. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 19.08.2010 15:10 Post subject: |
|
|
NEI VI SKAL IKKE HA SOLLI.
Tar gjerne imot Atta og Huseklepp. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 19.08.2010 15:44 Post subject: |
|
|
| Fosningen wrote: | | Forresten, hva med Solli? |
Ã…fjording!!!
Bare dette var nok til å kreve at du endrer fra generelle "Fosningen" til mer spesifikke (og forklarende ) "Åfjordingen".
 _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 19.08.2010 15:54 Post subject: |
|
|
Nei til Solli og Storflor. Winsnes var ille nok. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 19.08.2010 16:09 Post subject: |
|
|
Storflor har spilt bra i to kamper på rad. Noen som tror han er på blokka til Hoftun? _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
olivknob Senior

|
Posted: 19.08.2010 16:28 Post subject: |
|
|
Mulig det bare er meg, men virker det som om det ikke blir noen forsterkninger nå? Har sett interjuer med både Hoftun og Eggen å de sier jo direkte at troppen er for liten, men at vi må spille med det vi har.
Mange unge talenter osv...
Om RBK kvalifiserer seg så krever jeg minst 2 storlakser som kan gå rett inn i laget. _________________ Nordic Home Inspection
Nordic Home Inspection Map |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 19.08.2010 16:43 Post subject: |
|
|
| Thor Arild wrote: | | Storflor har spilt bra i to kamper på rad. Noen som tror han er på blokka til Hoftun? |
RBK har ikke vurdert Storflor, det kan jeg med stor sikkerhet si. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
tjommi Proff
|
Posted: 19.08.2010 17:54 Post subject: |
|
|
Mener det har vært snakket om Patrick Osiako her inne tidligere. Kan han være mannen som kan ta over etter Annan? Har får i allefall mye skryt for sin innsats i vårt naboland
| Quote: | En avstängd stjärna, en bänkad Âskyttekung, en ifrÃ¥gasatt tränare.
Där har ni statisterna.
I huvudrollen?
En kenyansk mittfältare.
Samtalsämnen saknades inte efter Mjällbys 1–0 hemma mot Örebro. Mest snack var det om tränaren Peter Swärdh som placerat skyttekungen Marcus Ekenberg på bänken just den match stjärnan Tobias Grahn var avstängd.
När den petade skyttekungen fick chansen i ett inhopp petade han omgående in 1–0, och visade vad han tyckte om Swärdhs beslut genom att inte fira sitt avgörande mål.
– Det var blandade känslor, förklarade Ekenberg sitt agerande.
Barnsligt och egoistiskt, säger jag.
Mycket snack om statisterna, alltså…men huvudrollsinnehavaren hette som så många gånger förr Patrick Osiako.
Osiako vann alla dueller
Egentligen hade mittfältsduon Osiako/Daniel Nilsson (som ersatte avstängde Grahn) en otacksam uppgift mot Örebros tre centrala fältare. Men ÖSK lyckades sällan eller aldrig utnyttja sitt numerära övertag. Osiako stod klokt i defensiven och bromsade ÖSK:s anfallsförsök, vann så gott som varenda 50/50-duell och hans offensiva passningsspel höll hög allsvensk klass: felprocenten var låg trots såväl snabba som långa och svåra tillslag.
Jag vet inte vad mer man kan Âbegära av en mittfältare pÃ¥ den här nivÃ¥n?
Osiako fyller 24 i november och har gjort sex landskamper för Kenya. Han kommer inte att spela i Mjällby resten av sitt liv. |
|
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 19.08.2010 21:06 Post subject: |
|
|
"Ifølge Ekstra Bladets oplysninger koster Thygesen mindre end fem millioner kroner."
Dette burde være interessant. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 19.08.2010 21:48 Post subject: |
|
|
http://eurosport.yahoo.co...-move.html
Ser ut som Rasmussen er på vei til Mainz. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 19.08.2010 22:41 Post subject: |
|
|
| quentez wrote: | "Ifølge Ekstra Bladets oplysninger koster Thygesen mindre end fem millioner kroner."
Dette burde være interessant. |
Under 5 mill. DKR? Kjør på, helt kurrant Annan-erstatter! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 20.08.2010 00:36 Post subject: |
|
|
| Han vil vel være mer en Sapara-erstatter enn Annan isåfall. |
|
| Back to top |
|
 |
mania Junior
|
Posted: 20.08.2010 00:58 Post subject: |
|
|
| Daniel Ølhund jr. wrote: | | Pillow talk? |
 |
|
| Back to top |
|
 |
udepowah Senior

|
Posted: 20.08.2010 01:45 Post subject: |
|
|
Hva med Jan Kristiansen?
Spiller i brøndby..scoret vell 2 mot sporting i Europa kvalliken..Spilte også høyre kant..Han kan bekle alle roller i midtbanen, i tillegg til begge flanker! han er 29 år, men hadd vært flott å hadd i troppen et par år..Men han blir vell kanskje litt dyr, da han signerte en 5årss kontrakt med brøndby i 2008?
Han ble også Topscorer i Superligaen som midtbanespiller et år tidligere, vært innom Tyskland osv..virker spennende, men vet ikke stort om han.. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 20.08.2010 06:14 Post subject: |
|
|
| olivknob wrote: | | Mulig det bare er meg, men virker det som om det ikke blir noen forsterkninger nå? |
Det har jo ikke blitt handlet inn noen reelle forsterkninger på lenge, så jeg ser liten grunn til at det skulle bli noen nå heller, dessverre. Forhåpentligvis blir det noe bedre når Jönsson kommer, han hadde jo baller nok til å true med å slutte i Stabæk med umiddelbar virkning om han ikke fikk de spillerne han ville ha... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 20.08.2010 06:32 Post subject: |
|
|
Rosenborg er vel ikke et stort nok karrierestepp for Jan Kristiansen til at en slik overgang vil være aktuell for ham. I tillegg ser jeg på det som nokså urealistisk at Brøndby ønsker å selge til oss.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 20.08.2010 08:26 Post subject: |
|
|
Veldig mange gode navn som trekkes frem i denne tråden, og noen dårlige... men finnes det noen eksempler på at RBK har kontaktet noen spillere basert på "tips" fra denne tråden?  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 20.08.2010 08:29 Post subject: |
|
|
Tror nok de jobber på en litt annen måte  _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.08.2010 08:56 Post subject: |
|
|
Etter det jeg har forstått følger faktisk Stig Torbjørnsen enkelte tråder i forumet ganske tett. Han gjorde det i allefall før. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
|