English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Christian Bolaños
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 25, 26, 27  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hjelde
Veteran

PostPosted: 15.08.2010 19:01    Post subject: Reply with quote

Du snakker som om vi allerede har kjøpt han. Det ser vel heller ut til at vi er milevis unna å sikre oss Bolanos. Hvis vi ikke har mer å komme med en 3 mill, skjønner jeg Start godt. Det blir for dumt.
Back to top
View user's profile Send private message
udepowah
Senior

PostPosted: 16.08.2010 00:35    Post subject: Reply with quote

sier jo at han KAN bli en hit i rbk trøya...hvis jeg må legge til "om vi kjøper han" i tillegg, går jeg til et annet forum der folk ikke trenger ting med teskje for å forstå..
Back to top
Gentleman Finn
Junior

PostPosted: 16.08.2010 02:44    Post subject: Reply with quote

Jeg fulgte Bolanos fra hans tid i OB....han er en yderst underholdende spiller at se spille og han var også en populær spiller hos fansene...han led i OB under at de spillede 4-4-2 med en diamant på midten og det kræver jo at fløjspilleren tager stor del i det defensive arbejde hvilket absolut ikke var Bolanos stærke side...jeg tror Bolanos passer bedst i en 4-3-3 som angriber i højre side hvor han har defensiv gardering bag sig.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 07:51    Post subject: Reply with quote

Rosenborg spiller per idag med diamant på midtbanen, i så måte bør han derfor være uaktuell.
Men det kan tenkes at Jan Jönsson vil forandre på spillestilen..

Han er uansett altfor ustabil spiller og derfor ikke etter min smak..

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
^Mirth
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 13:25    Post subject: Reply with quote

Eggen ser etter typer, og Bolaños-typen mangler vi definitivt i RBK. Mulig han til og med ser for seg en liten flørt med 4-3-3 også (noe jeg tviler på). Jeg ser ingen grunn til at Bolaños ikke skulle kunne passe inn i RBKs system, bare fordi han for mange år siden ikke passet helt inn i en annen klubb som spilte med et lignende system. Arbeidsoppgavene er ikke nødvendigvis helt like innenfor systemene og Bolaños kan fint ha modnet som spiller siden da. Dessuten er det langt fra sikkert Bolaños er tiltenkt en høyrekant-rolle av Eggen. Ballahl, jeg er med andre ord svært uenig med deg, og håper vi får tak i Bolaños i løpet av dagen.

Last edited by ^Mirth on 16.08.2010 13:27; edited 1 time in total
Back to top
Krokodil Dundee
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 13:26    Post subject: Reply with quote

http://msn.tv2sporten.no/...66656.html

guess again.......
Back to top
^Mirth
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 13:33    Post subject: Reply with quote

Trist... Antar Bolaños var omtrent den eneste de jobbet med å skaffe seg nå. Synd å satse alle kortene på en spiller i den norske eliteserien. Vi vet jo at klubbene her hjemme helst vil tape penger når spillerne går som Bosman, fremfor å selge en spiller for en god slump penger ett år i forveien. Skal vi satse alt på et kort, bør det jo være en spiller fra et annet land, hvor klubben skjønner at de nå kan få inn litt penger.

Skal bli spennende å se om Vålerenga, ved hjelp av økonomisk doping (ekstern investorhjelp), henter Bolaños eller ikke. Om RBK nå sier nei til Starts prisantydende, håper jeg heller ikke at VIF vil kjøpe ham for den summen. Jeg er strålende fornøyd med at RBK nå klarer og tør å si nei til norske klubber som priser spillerne sine for høyt. Håper andre klubber, som VIF og eventuelt Brann, følger etter!
Recon
Legende

PostPosted: 16.08.2010 13:38    Post subject: Reply with quote

Hva er dette jeg har lest i diverse medier ifm Schalkes og Hannovers spillerjakt. "Hannover informerer om at de jobber parallelt med andre spillere mens de jakter på Moa".

Jaggu. Kunne vært en idé det kanskje? Office Outlook hjelper deg med multitaskingen, Hoftun.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Ryujin
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 13:56    Post subject: Reply with quote

Som jeg sa på "Nye Spillere 2010":
Dette minner meg på Prödl saken, er det ikke på tide at vi får in folk som vet hva de gjør når det kommer til forhandlinger. Kanskje det er på tide å ansette et par speidere og agenter sånn at vi kan finne spillere som ikke spiller i Eliteserien, og noen til å forhandle frem en avtale som vi kan leve med for det ser ikke ut til at de som gjør forhandlingene og "spiller funnene" kan jobben sin.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Strand
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 14:52    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Hva er dette jeg har lest i diverse medier ifm Schalkes og Hannovers spillerjakt. "Hannover informerer om at de jobber parallelt med andre spillere mens de jakter på Moa".

Jaggu. Kunne vært en idé det kanskje? Office Outlook hjelper deg med multitaskingen, Hoftun.

Det vil være like revolusjonerende på brakka om noen forteller dem at man kan være proaktiv, og jobbe med flere ting på en gang som den gangen Kopernikus hintet frempå at kloden sirklet rundt sola.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 16.08.2010 15:25    Post subject: Reply with quote

Ryujin wrote:
Kanskje det er på tide å ansette et par speidere og agenter sånn at vi kan finne spillere som ikke spiller i Eliteserien, og noen til å forhandle frem en avtale som vi kan leve med for det ser ikke ut til at de som gjør forhandlingene og "spiller funnene" kan jobben sin.

Eller enda bedre - bruke de ressursene vi allerede har tilgang til på dette feltet. Hoftun kjører sin agenda og virker å vende det døve øret til alt annet.
Søtvatten
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 17:40    Post subject: Reply with quote

http://fotball.adressa.no...177236.ece

Vil vel ikke kalle det overraskende at FCK plutselig vil ha en spiller Rosenborg ønsker.
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 17:47    Post subject: Reply with quote

Haha, la de få han.
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 18:18    Post subject: Reply with quote

Hvis det stemmer, kunne jeg tenkt meg Bolanos enda mer. Dersom FCK har kvalitetssikra spilleren, er han god nok for RBK også.
longines
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 18:19    Post subject: Reply with quote

Kan det tenkes at dette er noe piss fra Start for å få prisen opp? Synes bare det høres rart ut.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 18:28    Post subject: Reply with quote

Ja,ja... hvis det der er tilfelle er det bare å gi opp... vi har ikke sjans mot FCK i den kampen. Men kampen på fotballbanen blir noe heeelt annet... Smile
Back to top
Ryujin
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 18:35    Post subject: Reply with quote

Hjelde wrote:
Ja,ja... hvis det der er tilfelle er det bare å gi opp... vi har ikke sjans mot FCK i den kampen. Men kampen på fotballbanen blir noe heeelt annet... Smile

???

Med de ressursene FCK har tror jeg ikke Bolaños er veldig høyt på deres prioritets liste. Ser vi på det Solbakken har gjort i FCK så er han nødt til å ha det klart beste laget i Danmark for å vinne, tror ikke han ville vunnet i Norge med Rosenborg. Også må vi huske at han var en flopp i Danmark sist gang.

Edit:

Hvis Solbakken kjøper Bola så tror jeg ikke det er pga hans egenskaper men mer fordi Solbakken har et mindreverdighets kompleks ovenfor Rosenborg, og vil gjøre alt han kan for å ødelegge så mye han kan før han blir landslags trener.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hjelde
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 19:02    Post subject: Reply with quote

Jeg sa HVIS det er tilfelle at FCK ønsker å kjøpe Bolanos. Det er en kjennsgjerning at FCK har langt større muskler økonomisk, og skulle vi komme i en budrunde om Bolanos...ja... så har vi ikke en sjanse i havet...skjønner du det nå?

...og det scenarioet for FCKs intensjoner bak et evt Bolanos- kjøp, er jo virkelig bare helt på jordet. Vi snakker om en profesjonell fotballklubb her... og den om at Solbakken skulle ønske å ødelegge for et norsk fotballlag før han tar over det norske landslaget...blir jo bare for dumt... snakk om "Ris te ega ræv".
Back to top
naoned
Junior

PostPosted: 16.08.2010 20:32    Post subject: Reply with quote

Økonomiske muskler!? De er vel ikke helt der de(FCK) har vært tidligere? Banken eier mer eller mindre Parken og de måtte legge ned håndballsatsningen grunnet dårlig økonomi. Så vidt meg bekjent har de ikke noen rike onkeler heller!?
Back to top
trondhb
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 20:39    Post subject: Reply with quote

Stig Torbjørnsen: - RBK taper ti av ti ganger
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 21:25    Post subject: Reply with quote

Nettopp! Med all respekt.... Jeg tror kanskje jeg støtter meg mer til Torbjørnsens ekspertise på dette feltet enn din naoned...
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 21:31    Post subject: Reply with quote

Både det naoned og det Torbjørnsen sier er rett.

Selskapet bak FCK kjører med mellom 200-300 mill i underskudd og de har lagt ned håndball-delen og er reelt konkurstruet enda, men i mindre grad. De overlever takket være aksjeemisjoner, den forrige på en halv mrd.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 16.08.2010 21:35    Post subject: Reply with quote

??? poenget mitt var jo at vi ikke har sjans til å konkurrere med FCKs økonomiske muskler i en evt kamp om Bolanos hvis de vil ha han. Det bestrider naoned. Hvordan kan BÅDE han og Thorbjørnsen han rett da?
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 16.08.2010 21:37    Post subject: Reply with quote

fck er vel i ganske lik situasjon som oss, noe værre. Men begge øag er rimelig avhengig av å komme til cl for å redde budsjettet og opprettholde sportslig satsing.
Back to top
naoned
Junior

PostPosted: 16.08.2010 21:40    Post subject: Reply with quote

For å legge den diskusjonen til side tror jeg neppe FCK er spesielt interessert i Bola når det kommer til stykket. Er vel mer å regne som et utspill før kampen i morgen. Han hadde vel ikke et så vellykket opphold i Danmark!? Da hadde han nok neppe havnet i Start...
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 25, 26, 27  Next
Page 19 of 27

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb