| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
dalla Rutinert
|
Posted: 04.08.2010 23:06 Post subject: |
|
|
| Ban larse65? |
|
| Back to top |
|
 |
larse65 Veteran
|
Posted: 04.08.2010 23:10 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Meningskontrol? Læs forumreglerne, når du bare spammer de samme innleggene igen og igen, ryker de i Gapestokken. Enkelt og let. |
Ja, om du er forumsjef, som du tittulerer deg som, burde du ta "refsen" din på private meldinger. Dette blir for useriøst, unnskyld meg. _________________ «Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd!»
Eggen, etter å ha slått Real Madrid 2-0 i 1997. |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 04.08.2010 23:13 Post subject: |
|
|
Haha, det kom virkelig fra rett person. _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
| Back to top |
|
 |
larse65 Veteran
|
Posted: 04.08.2010 23:24 Post subject: |
|
|
Det et merkelig fenomen på disse sidene, som heldigvis aldri blir akseptert på de aller,aller fleste forum; det at de man er uenige med, får man fritt latterligjøre, hetse og true. Og sannelig blir man ikke truet offentlig av "forumsjef" også! Seriøst,ja.
Men å komme med betraktninger om dagens fantastiske kamp?
Nei. _________________ «Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd!»
|
| Back to top |
|
 |
Christian1917 Senior
|
Posted: 04.08.2010 23:28 Post subject: |
|
|
| larse65 wrote: | Ja, etter dagens kamp har jeg fått den endelige bekreftelsen: ansettelsen av Jønsson er en helt fantastisk, uforståelig, idiotisk, sta og egen, mot bedre viten, med skylapper, totalt historieløst, grusomt GALT!!!!!!!!!!!!
Hva helvete er det dere har gjort, Hoftun og Svendsen?! |
Må du bruke hver eneste dag av livet ditt til å syte om at det er verdens undergang at Eggen ikke er trener fra 01.01.11 ? Slitsomt..
Er det andre ting enn Eggen som interesserer deg med rbk?  _________________ Make it idiot proof and someone will make a better idiot. |
|
| Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 04.08.2010 23:29 Post subject: |
|
|
| larse65 wrote: | Ja, etter dagens kamp har jeg fått den endelige bekreftelsen: ansettelsen av Jønsson er en helt fantastisk, uforståelig, idiotisk, sta og egen, mot bedre viten, med skylapper, totalt historieløst, grusomt GALT!!!!!!!!!!!!
Hva helvete er det dere har gjort, Hoftun og Svendsen?! |
Så du mener dette er normal debatt teknikk? Du repeterer deg selv hele veien og folk blir lei.. Du provoserer jo bare for å provosere. Det er null innhold i det du skriver. _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã… |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 04.08.2010 23:30 Post subject: |
|
|
Du er tidligere blevet advaret larse, at du ser det som om at jeg truer dig, er helt utroligt. Følg forumreglerne, skriv innlegg med mening, og stop med at spamme de samme påstande i tide og utide, så er der ikke noget problem. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
larse65 Veteran
|
Posted: 04.08.2010 23:33 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Du er tidligere blevet advaret larse, at du ser det som om at jeg truer dig, er helt utroligt. Følg forumreglerne, skriv innlegg med mening, og stop med at spamme de samme påstande i tide og utide, så er der ikke noget problem. |
La de reglene gjelde for de som kommer med personangrep, så kanskje man kan ta det på alvor. Og ta ting privat! _________________ «Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd!»
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 04.08.2010 23:35 Post subject: |
|
|
Jeg klarer helt fint og bedømme situationen uten din hjælp. Og du får være voksen nok til at tage "refsen" offentligt, når du gentagende gange ikke klarer og følge reglerne. Det har forhåbentligvis også en præventiv virkning overfor andre. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
larse65 Veteran
|
Posted: 04.08.2010 23:37 Post subject: |
|
|
Ja,slik som det blir slått ned på personangrep her, regner jeg sterkt med det ja. Utrolig. _________________ «Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd!»
|
| Back to top |
|
 |
larse65 Veteran
|
Posted: 05.08.2010 00:54 Post subject: |
|
|
Da har jeg lest en god del av innleggene dine, herr "forumsjef".
Det er ingen slagside der, nei. Regner med at du heretter tar direkte kontakt om det er noe du vil! _________________ «Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd!»
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 05.08.2010 01:02 Post subject: |
|
|
Kontakten bliver vel ikke mere direkt end det den allerede har været, så det kan du forvente næste gang også, ja. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
larse65 Veteran
|
Posted: 05.08.2010 01:03 Post subject: |
|
|
Ja,ja. Energitappere lar jeg være.
Topp kamp idag! Endelig viser vi angrepsspill igjen-slik det skal være i RBK. _________________ «Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd!»
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 05.08.2010 01:17 Post subject: |
|
|
Vet ikke hvem du er larse. Kanskje har vi møttes da jeg også har sett noen RBK-kamper opp gjennom årene.
Uansett skal du ha kredit for stayer-evnen.
Innimellom glimter du til slik at jeg begynner å lure på om du har flere strenger å spille på enn at NAE er det eneste saligjørende for RBK. Og at alt annet enn de glade dager er bare pest og kolera.
DVS. At jeg av og til lurer på om du bare er en overengasjert Eggen-fans som ikke har studert journalistikk eller lært å forholde deg til grupper med forskjellige meninger før.
Men må desverre skuffe deg å si at jeg er enig med dem som sier du er veldig en-spora.
Ikke dermed sagt at jeg er uenig i alt du skriver. Det bare blir sånn at man får mere respekt for folk som ser ting mere objektivt og ser styrker og svakheter med forskjellige spillere/trenere/spillestil enn de som rir kjepphester hele tiden. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
larse65 Veteran
|
Posted: 05.08.2010 01:56 Post subject: |
|
|
toreinar; hadde flere kommet med velmente råd-uten agenda-hadde dette forumet sett veldig mye bedre ut. Er kanskje enspora, men det handler kun om hva jeg er hellig overbevist om vil være best for RBK. Har heller ingen problemer med at andre mener noe annet-noe er jeg til og med enig i, noe blir jeg enig i om det argumenteres godt, men det jeg ikke aksepterer er direkte personangrep i stedet for diskusjon, meningskontroll-noe jeg har registrert flere blir utsatt for, og "forumsjefer" som har sin egen agenda. Da reagere jeg sterkt. _________________ «Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd!»
|
| Back to top |
|
 |
Asbøll Proff

|
Posted: 05.08.2010 03:00 Post subject: |
|
|
Du fikk en advarsel på internett. Lev med det.
Ontopic:
Tror NAE er mer og mer komfortabel med situasjonen og synes uttalelsene og intervjuene hans bare har gått i en retning: Å vise forståelse for at det er riktig at han bare er en vikar.
Rosenborg har nå en mulighet til å etablere seg i det gode selskap igjen og historien viser at da er vi avhengige av kontinuitet på trenersiden. Kanskje er ikke JJ riktig man, men han er en god kandidat og jeg synes det er både modig og riktig at RBK går for det langsiktige. Ingen vet om NAE hadde orket mer enn et år til og hvor hadde vi stått da? Det er ikke hokkus pokkus å trylle fram gode og langsiktige trenere. _________________ Troa! |
|
| Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 05.08.2010 03:27 Post subject: |
|
|
Det kanskje største "problemet" med trenerbyttet nå er vel om vi skulle gå videre fra et gruppespill i Europa og deretter tape den første utslagsrunden.. Tror det kan bli vanskelig for JJ å vinne respekt i spillergruppa. Om Eggen leder laget videre på en overbevisende måte kan det bli vanskelig for JJ å måtte gå ut i Europa og føle det enorme presset som ligger der om laget skulle bli slått ut.
Om dette senarioet skulle hende så må det nok en knallsterk vårsesong til for å få rette opp inntrykket om at han kanskje ikke var rett mann allikevel.
Når det gjelder komponering av laget, det taktiske spillet og kvaliteten på treningene er jeg mindre bekymret. _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã… |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 05.08.2010 09:41 Post subject: |
|
|
Jeg er ikke den beste til å skrive selv ,men bare et lite tips til tor einar og lavik som vil gjøre postene deres lettere å lese. Tipset er å bruke skikkelige avsnitt slik som dem skal være.
Det vil si slik som en ser ovenfor ved et mellomrom eller ved et innrykk i teksten og et ditto utrykk i nedenforliggende linje.
Slik som dette, sistnevnte avsnitt stil er litt problematisk da tabulator tasten ikke virker. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 05.08.2010 09:58 Post subject: |
|
|
Takk for tipset. Men det ble nok mere som en påminnelse.
Helst når man har mye på hjertet og man ønsker å delta i debatten i mange tråder samtidig at det skjærer seg litt.
Tror JJ får bedre arbeidsvilkår dess bedre RBK gjør det i høst.
Ikke verre slik mange tror.
En god opptreden i høst vil generere et eller flere salg som gir penger i kassa sammen med Europapengene.
Det være seg CL eller EL.
Et par smarte kjøp og kunsten å få til mye med de spillerne man har til rådighet er vel ikke akkurat JJ,s svake side.
Tror også JJ vil bli hyppig å se på Lerkendal utover høsten om ikke noe i kontrakten med Stabæk skulle tilsi noe annet. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 05.08.2010 10:03 Post subject: |
|
|
| Hehe. Det kan se ut for at du trenger en påminnelse til. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 05.08.2010 10:07 Post subject: |
|
|
HJELP meg Kristobal. Det forrige innlegget var vel ikke så håpløst???  _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 05.08.2010 10:33 Post subject: |
|
|
| Den andre avsnittstilen virker faktisk ikke da mellomrommene en lager for å få innrykket automatisk blir fjernet når posten blir postet. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 08.08.2010 19:05 Post subject: |
|
|
| Hva er det med alle disse skadene Stabæk pådrar seg. Må da snart stilles spm-tegn ved treningsmetodene? |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 08.08.2010 19:06 Post subject: |
|
|
Det ville vel være rart dersom det ikke var en sammenheng med kunstgresset?
Trener de på kunstgress også? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 08.08.2010 19:06 Post subject: |
|
|
| Det medisinske apparat har jo fått fyken, alle som en. Fullt kaos i den klubben. Kanskje vi kan bytte Winsnes mot Hedenstad. |
|
| Back to top |
|
 |
|