View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hedning Legende

|
Posted: 30.05.2010 17:25 Post subject: |
|
|
Oslo city fikk mye gulkort? |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 31.05.2010 04:18 Post subject: |
|
|
Jepp, hele fem gule.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 08.06.2010 05:26 Post subject: |
|
|
Bortetap mot serieleder Skeid
- Vi møter et bra lag i Skeid, som har mange gode spillere. Samtidig blir vi litt preget av at vi blir liggende litt for langt bakpå og ikke klarer å utnytte overganger og straffe dem på deres feil. Vi mangler det lille ekstra med gjennombruddskraft som Skeid på sin side var gode på, men guttene vokser for hver kamp de spiller, og utvikler seg hele tiden.
Kjell Rune Sellin eneste som stilte fra A-gjengen. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 15.06.2010 03:02 Post subject: |
|
|
Poengdeling mot Levanger
Rosenborg 2 måtte dele poengene med Levanger i mandagens kamp i Fair Play-ligaen.
Ivar Skjerve og Osei Oviasu gjorde begge comeback etter skader.
Kampfakta:
Rosenborg 2 - Levanger (1-0) 1-1
FairPlay-ligaen, kampdag 9
Lerkendal kunstgress
MÃ¥l:
1-0 Osei Oviasu 35'
1-1 Espen Winnberg 58'
Vi får som fortjent - Ivar Skjerve
Lykke til, Ghana! - Osei Oviasu
Ikke bra nok - Osei levende vegg - Trond Nordsteien _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 27.06.2010 03:13 Post subject: |
|
|
Sterk seier borte mot Steinkjer
- Resultatet var relativt ufortjent etter sjanser, men vi hadde bedre uttelling. Guttene skal ha for at de hevet seg etter 2-2. I dag var vi dyktige og litt heldige, forteller Stensaas.
To A-lags spillere med, Simen Wangberg fikk bare første omgangen og er således heller ikke skyld i baklengsmålene.
Kjell Rune Sellin spilte hele kampen og skåret et mål, på frispark fra 35 meter! _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Bjørkis Senior
|
Posted: 05.07.2010 16:55 Post subject: |
|
|
Må man betale inngangspenger for å se RBK 2's hjemmekamper? |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.07.2010 17:30 Post subject: |
|
|
Nei. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 05.07.2010 19:15 Post subject: |
|
|
Jeg trodde det var gratis bare for de som hadde sesongkort jeg.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Pi_Meson Proff
|
Posted: 05.07.2010 22:02 Post subject: |
|
|
I dag startet RBK2 med fire spillere som er fylt 21 år: Bråthen, Traoré, Sellin og Olsen. Er det ikke maks tre overårige spillere på banen samtidig? Eller går Sellin under grensa, fordi han fylte 21 i år? |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.07.2010 22:03 Post subject: |
|
|
Visste ærlig talt ikke at det fantes noen regler mot sånt. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 05.07.2010 22:32 Post subject: |
|
|
Må være en misforståelse. RBK2 kan vel stille med 11 stykk 40-åringer om så er.
Er ikke juniorfotball vi prater om. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 05.07.2010 22:40 Post subject: |
|
|
- På fotballtinget på Lillestrøm ble det vedtatt at alle toerlag i 2. divisjon maksimalt kan stille med tre spillere over 21 år på banen samtidig, mens ytterligere tre overårige spillere kan sitte på benken i samme kamp. Men det skal aldri være mer enn tre overårige spillere på banen samtidig. Dette er nå innbakt i NFFs kampreglement, sier Jo Bergsvand i Norsk Toppfotball til Sunnmørsposten. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 06.07.2010 02:49 Post subject: |
|
|
Lynum avgjorde på overtid
Hele 7 A-lagspillere fra start.
Mushaga Bakenga scoret et flott mål på et soloraid. Mens Gjermund Åsen bidro både med et straffemål og dels skyld ved baklengsmålet.
Emil Lynum avgjorde for laget.
Videointervju av Bråthen, Bakenga og Lynum
Kommentar fra trener Trond Nordsteien _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 06.07.2010 03:44 Post subject: |
|
|
Om det du sier stemmer, kan Skarbøvik legge inn protest. Iflg. regelverket fra siste fotballting kan 2`r lagene stille med max 6 A-lagsspillere fra start.. |
|
Back to top |
|
 |
Alianze. Senior
|
Posted: 06.07.2010 05:51 Post subject: |
|
|
klasse over det mush gjør på målet sitt... la nå heller han få sjangsen så "målskred" kose seg i 2.div tror han har potensiale med mye trening til og bli en bra 2.div spiss og med tiden kanskje ta steget til en ok 1.div spiller.. får bare håpe ranheim ser potensialet  _________________ Superbia in Proelio |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 06.07.2010 21:40 Post subject: |
|
|
Julegrisen wrote: | Om det du sier stemmer, kan Skarbøvik legge inn protest. Iflg. regelverket fra siste fotballting kan 2`r lagene stille med max 6 A-lagsspillere fra start.. |
Les Rosenborg applauderer regelendring
Det går på alder til spilllere, ikke antall A- spillere.. Kun 3 spillere som er født før 1.1.1988.. I denne kampen var det kun Bråten & Olsen... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Pi_Meson Proff
|
Posted: 09.07.2010 08:57 Post subject: |
|
|
kristobal wrote: | Må være en misforståelse. RBK2 kan vel stille med 11 stykk 40-åringer om så er.
Er ikke juniorfotball vi prater om. |
2mas wrote: | Leste forslaget til fotballtinget, men glemte å sjekke opp om det ble vedtatt - noe det ble:
– På fotballtinget på Lillestrøm ble det vedtatt at alle toerlag i 2. divisjon kan maksimalt stille med tre spillere over 21 år på banen samtidig, mens ytterligere tre overårige spillere kan sitte på benken i samme kamp. Men det skal aldri være mer enn tre overårige spillere på banen samtidig. Dette er nå innbakt i NFFs kampreglement, opplyser Bergsvand.
– Gjelder dette også for toerlag i 3. divisjon?
– Norsk Toppfotball oppfordrer alle våre klubber som har toer-lag i divisjonssystemet om å holde seg til denne regelen, samme hvilken divisjon deres toerlag spiller i. Men her kan vi kun oppfordre, mens for 2. divisjon er det nå faktisk lovpålagt å kun benytte maksimalt tre spillere over 21 år samtidig. sier han.
Les mer: AaFK 2 blir ungdomslag |
|
|
Back to top |
|
 |
Pi_Meson Proff
|
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 03.08.2010 05:46 Post subject: |
|
|
Pål André Helland gjorde comeback med mål
- Vi er veldig godt fornøyd med hvordan spillerne sto frem i den første høstkampen. Laget fremstår veldig solid, og vi er strukturerte og trygge bakover samtidig som friske bein bidro til flotte overganger og fire fantastiske mål, sier Nordsteien.
I tillegg ble hele sentrallinja trukket frem av treneren, fra keeper til spiss. Midtstopperparet fikk ekstra skryt. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 03.08.2010 12:12 Post subject: |
|
|
Så kampen i går og ble positivt overraska over Helland. Han framsto slett ikke som noe vrakgods fra Ranheim, han var veldig god. I tillegg til de to målene hadde han også en nydelig assist til Bakenga på det fjerde målet. Han har eminent teknikk og er mye hurtigere enn jeg huska han fra forrige periode i RBK. Håper han lykkes og får fart på karrieren igjen. En spillertype jeg har sansen for.
Den andre spilleren jeg vil trekke fram var Midtsjø. Voldsom arbeidskapasitet og driv i spillet. Hurtig, teknisk god og mister nesten aldri ballen. Kan bli litt egoistisk og bør slippe ballen tidligere til medspillere i god posisjon, men det er ting som kan fikses. Har trua på den gutten.
RBK2 imponerende gode i 1. omg., slapp seg naturlig nok litt ned etter 4. målet. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.08.2010 12:13 Post subject: |
|
|
Hva med Wangberg? |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 03.08.2010 12:25 Post subject: |
|
|
Wangberg var helt OK sammen med Oviasu i midtforsvaret. Ser at Nordsteien trekker fram disse to på rbk.no. Personlig syns jeg faktisk Oviasu var hakket bedre enn Wangberg, selv om midtstopper Simen skåra et mål på langskudd:) _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 10.08.2010 03:18 Post subject: |
|
|
Helland herjet mot Kolstad
Rosenborg 2 tok i mot Kolstad i FairPlay-ligaen runde 15 mandag kveld. Etter stillingskrig i en halvtime tok Rosenborg 2 over og kjørte etter hvert over gjestene.
Trener Stensaas og Helland om kampen
Noen hinsides mål av Helland, fy faen altså!
Man kan kritisere forsvarsspillet men det der må man nesten bare nyte, uansett ekstremt vanskelig for keeperen å ta.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 10.08.2010 03:26 Post subject: |
|
|
Ingen tvil om at Helland har potensiale i massevis, et svakt halvår i Ranheim ødelegger ikke mitt syn på det. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
Back to top |
|
 |
|