| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 05.11.2005 21:45 Post subject: |
|
|
http://sport.vg.no/live/i...p2=getGame
Rosenborg-aktuellet J. Kristiansen og F. Berglund viser form!
Er det noen som vet om Ståle Solbakken tok over FCK umidelbart eller om han tar over etter nyttår? |
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 05.11.2005 22:17 Post subject: |
|
|
| mono wrote: | Lange er et veldig godt aøtarnativ. Han blir neppe dyr, og vi vet alle hva han står for. Et smart kjøp etter min mening.
Men hva med Karadas? Han sliter i Portsmouth for tida, og er ikke ønsket i Benfica. Han ligner veldig mye på Lange i spillestilen, men er mye yngre og et mulig salgsobjekt. Han har sannsynligvis blitt mye bedre av et par år i utlandet. |
Karadas har blitt bedre teknisk etter at han var i Benfica. Det har jeg i alle fall hørt av en Benficasupporter. Basisferdighetene sånn som pasninger, dempinger også videre er det som er forbedret. Vet ikke helt om det er lurt å kjøpe han, men å låne han med oposjon om kjøp kunne kankjse ha vært tingen. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 05.11.2005 23:37 Post subject: |
|
|
| erlendmf wrote: | | mono wrote: | Lange er et veldig godt aøtarnativ. Han blir neppe dyr, og vi vet alle hva han står for. Et smart kjøp etter min mening.
Men hva med Karadas? Han sliter i Portsmouth for tida, og er ikke ønsket i Benfica. Han ligner veldig mye på Lange i spillestilen, men er mye yngre og et mulig salgsobjekt. Han har sannsynligvis blitt mye bedre av et par år i utlandet. |
Karadas har blitt bedre teknisk etter at han var i Benfica. Det har jeg i alle fall hørt av en Benficasupporter. Basisferdighetene sånn som pasninger, dempinger også videre er det som er forbedret. Vet ikke helt om det er lurt å kjøpe han, men å låne han med oposjon om kjøp kunne kankjse ha vært tingen. |
NIks, betal heller 50 millioner for en KLASSESPISS heller, her må det virkelig satses!  |
|
| Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 06.11.2005 03:21 Post subject: |
|
|
japp helt enig... Vi må satse på en virkelig klassespiss... Det er det vi mangler... Forøvrig er jeg virkelig gla for at det virker som at Høgmo har litt samme meningen som meg... Dessuten er det jo ikke akkurat negativt å høre at vi har en trener som håper på å vinne uefa-cupen iallefall har store ambisjoner...
Men hvilken klassespiss??? det er spørsmålet som jeg ikke har peiling på... forhåpnetlig sitter Høgmo med litt mer peiling enn meg på det spørsmålet...  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 06.11.2005 06:03 Post subject: |
|
|
Mokoena? Hehe, litt for mye FM nå  |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 06.11.2005 10:40 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Mokoena? Hehe, litt for mye FM nå  |
Jepp litt for mye, vi leter etter 1 sikkelig Klassespiss!
Noen alternativer??? |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 06.11.2005 10:51 Post subject: Re: re: midspiss |
|
|
| Recon wrote: | | Troinndern wrote: | | Ivers jr. |
*kremt*
Hvor mange Ivers finns det???
Hadde trodd bedre om deg, Trionndern!  |
Okey, da. DÃ¥rlig formulert.
Prøver igjen: Steffen Iversen er samme type kjøp som Flo er, og som Lange kan bli for oss, (dessverre) skuffer han ikke i Vålerenga. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 06.11.2005 14:20 Post subject: |
|
|
http://pub.tv2.no/nettavi...487989.ece
Dette er kanskje midtbanespilleren vi trenger!
Helt seriøst betal opp mot 30mil for denne mannen, han er vært det! |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 06.11.2005 14:26 Post subject: |
|
|
Hehe.... Så var det dette med realisme da. Jaja, Gravesen betaler jo en av kompisene sine en million i året for å bo og holde han med selskap i Madrid. Så hvis Rbk først henter alle vennene hans til Trondhjem, så er det kanskje muligheter.  |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 06.11.2005 15:00 Post subject: |
|
|
er vel i største grad urealistisk, men tror gutten kødda;)
personlig er jeg veldig gira ¨på nye ving backer!! ser helt klart at vi må ha nye spiss, selv om helstad holder i TL ( liten sjangs for europa neste år). så det som haster syntest jeg er bavker. offangsive!!
altså, vi har jo ikke høyre backer? basma er så gammal å dårlig at har skulle ikke spilt på noe nivå. russel er rett så lsett for dårlig for er satsende rbk lag! å tullete å bruke opp kvoten på han..
både kvarme, lago og koppinen kan vel spilel høyre back, men alle 3 er vel opprinnelig midtstoppere og spiller best der..
sensaas? 34 år snart å holder ikke nivået, dorsin? har aldri helt fatta poenget med å kjøpe han! har perioder i enkelte kamper der han holder RBK nivå, ikk enoe mere. så er nesten liek desperat på venstre som på høyre..
midtspiss trenger vi som sagt å. men jeg er litt sånn rbk er norsk å vi skal ha norske spillere:P men nivået på norske spisser er desverre for lavt. utenom carew, men pengene strekker ikke til, i tillegg er ikke Tl inttresang nok.. som nevnt før på forumet er det jo et par intresange navn i nabo landene våre, men er redd de ikek holder drogba nivå
detta var vel første gang jeg kom med på forumet her  |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 06.11.2005 15:07 Post subject: |
|
|
| Sier bare en ting: Ut med Russell, Eguren og Frode.. Rob Friend! Han kan ta over for Frode som god hodespiller, samt han er god med bena.. Sett 1.Omgang i finalen, og han tror jeg vil forsterke oss! Ellers vil jeg ha Andersson.. |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 06.11.2005 15:08 Post subject: |
|
|
Ifølge VG-nett løp han ifra forsvarerne før han satte ballen imål. Akkurat som Frode
Er han rask?
Last edited by Jon Irenicus on 06.11.2005 15:11; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 06.11.2005 15:10 Post subject: |
|
|
| Mere sansen for de tekninske typene, robinho ol |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 06.11.2005 15:15 Post subject: |
|
|
| uoriginal wrote: | Ifølge VG-nett løp han ifra forsvarerne før han satte ballen imål. Akkurat som Frode
Er han rask? |
Han fikk en stikker fra Trond Strande, satt fart og brukte armen til å slenge vekk Andersson, før han skøyt lavt under Reitmaier. Han er en okse, sterk, høy og har ikke dårlig fart. Minner litt om en Daniel Braaten mikset med en god hodespiller. Ellers scoret han to mål mot LSK sist serierunde, lang ball som han satt med hodet x2.
| Erik W wrote: | | Mere sansen for de tekninske typene, robinho ol |
Har hørt at Robinho har lyst til Trondheim. Så ham opp på gulesider og ring.
edit: Vi får håpe Molde rykker ned, da kan vi skaffe ham uten problem 
Last edited by Strand on 06.11.2005 15:17; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 06.11.2005 15:17 Post subject: |
|
|
| Erik W wrote: | | Mere sansen for de tekninske typene, robinho ol |
Har hørt at Robinho har lyst til Trondheim. Så ham opp på gulesider og ring.[/quote]
tufs, type spillere som robinho! tekniske, små, raske!
skreiv jo litt lenger oppe ar gravesen var helt fjernt, så du trodde jeg håpa på robinho? |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 06.11.2005 17:49 Post subject: |
|
|
Jeg tror realismen kan ligge der, det er ihvertfall ikke ulovlig å prøve!
Anders Svenson er og var meget god når han spilte for
Southamton, alikevel gikk han til Efsborg!
Vi bør ikke si at det er umulig, og som sagt Brakka bør prøve seg. |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 06.11.2005 18:11 Post subject: |
|
|
Etter dagens cupfinale er Rob Friend helt klart på min egen "ønskeliste" av spillere som RBK bør prøve å kjøpe. Skulle Molde ramle ned i 1. div, vil det klart hjelpe på summen, og da har vi penger tilovers å bruke på andre igjen. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 06.11.2005 19:24 Post subject: |
|
|
| Rob Friend er iallfall IKKE på min ønskeliste. Han burde stått oppført etter "tjuvtriks" i synonymordboka. Muligens god, men har aldri likt spillere som satser hardt på å irritere ihjel motspillere med ufinheter/tjuvtriks. Jeg vil ha spillere som er så gode at de ikke trenger å ty til slikt. Som fremstår som sympatiske. |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 06.11.2005 19:52 Post subject: |
|
|
LOL - mange kjekke snille gutter på Tufte.... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 06.11.2005 20:01 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | Jeg tror realismen kan ligge der, det er ihvertfall ikke ulovlig å prøve!
Det er jo fuldstændig urealistisk. Thomas Gravesen har flere tilbud fra klubber i Premier Legaue hvorfor skulle han så vælge os? Vi spiller jo ikke engang CL til næste år. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 06.11.2005 20:08 Post subject: |
|
|
| doris wrote: | | Rob Friend er iallfall IKKE på min ønskeliste. Han burde stått oppført etter "tjuvtriks" i synonymordboka. Muligens god, men har aldri likt spillere som satser hardt på å irritere ihjel motspillere med ufinheter/tjuvtriks. Jeg vil ha spillere som er så gode at de ikke trenger å ty til slikt. Som fremstår som sympatiske. |
Ruud van Nistelrooy er jo også beskylt for å ta i bruk tyvtriks, men han er allikavel på ønskelista for maaaaange europeiske klubber!
| doris wrote: | | Han burde stått oppført etter "tjuvtriks" i synonymordboka. |
Ingen kan måle seg med Bernt Nikolai Hulsker i tyvtriks!!! Personlig hater jeg den "mannen"! _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli!
Last edited by Mathiasman on 06.11.2005 20:11; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 06.11.2005 20:09 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Baadshah/Tab wrote: | Jeg tror realismen kan ligge der, det er ihvertfall ikke ulovlig å prøve!
Det er jo fuldstændig urealistisk. Thomas Gravesen har flere tilbud fra klubber i Premier Legaue hvorfor skulle han så vælge os? Vi spiller jo ikke engang CL til næste år. |
Snakker dere om Gravesen eller Svensson nå? Min mening er at man burde satse på Svensson, siden å satse på en Real Madrid-spiller er for Lofoten å satse på Daniel Braaten! _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 06.11.2005 21:01 Post subject: |
|
|
Glem Gravesen! Prøv Anders Svensson!
Jeg fatter ikke at RBK ikke prøvde seg på han da han skulle hjemover til Sverige. For en spiller! Han kan løfte oss enormt!
Høgmo og Bratseth - løp og kjøp! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 06.11.2005 21:04 Post subject: |
|
|
Jeg snakker om realismen Harald, og det er ikke helt umulig!
Tross at så gikk jo Anders Svenson fra Southamton til Elfsborg!
Ingenting i verden er umulig!
Men det er lite sansynelig, og det er jeg enig med deg i.
Derfor sier jeg Prøv, det er ikke ulovelig å prøve.
Anders Svenson, er god og jeg har absolutt ikke noe mot å se ham i Rbk-drakt! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 06.11.2005 22:13 Post subject: |
|
|
Per nå har vi vel mere bruk for en 27 år gammel Daniel Andersson på defensiv midtbane med playmakeregenskaper, og mye erfaring fra Italia. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
|