| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 24.05.2010 21:18 Post subject: |
|
|
Håper norske fjortiser har stemt fram Jarstein som banens beste i dag! Gleder meg til det intervjuet. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 24.05.2010 21:18 Post subject: |
|
|
Send Demidov òg til Viking.
Ser for meg overskrifta på tv2sporten.no:
- Her får jeg lov til å være idiot. |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 24.05.2010 21:19 Post subject: |
|
|
| Jarstein er en komplett idiot, glad vi er kvitt han. Tusen takk skal du ha, Rune! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 24.05.2010 21:22 Post subject: |
|
|
Klarer ikke slutte le her. RBKweb og Facebook er et oppkomme av gullkorn nå. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 24.05.2010 21:22 Post subject: |
|
|
.... hehe... jeg var selv kristisk til vrakingen av Jarstein, men etter dette kan jeg ikke annet enn å bøye meg i støvet for vurderingene til Hamrèn! ... og erklære den diskusjonen som avsluttet med 10-0 seier til Hamrèn!  |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 24.05.2010 21:24 Post subject: |
|
|
| Rocky83 wrote: | Og utrolig merkelig å klage på at et lag holder på ballen i en kamp de stortsett har spilt med 10-mann, når det er igjen få minutter av kampen. Kan ikke fatte at noen tror fotball handler om å trekke en kanin opp av hatten og gjør tryllekunstner. Det er ikke Fifa2010 dette. Skjerp dere.
Føler denne kampen står igjen som essensen av det Hamrén har innført i Rosenborg, og det var en magisk avslutning!! |
Nemlig!  |
|
| Back to top |
|
 |
skrukken Rutinert

|
Posted: 24.05.2010 21:24 Post subject: |
|
|
Kan ikke annet enn å elske Jarstein i dag... Tok meg i å brøle sykt høyt der...
I tillegg irriterer jeg meg sykt over Danielsen i dag, får til slutt til det han prøver på, påføre Annan gult, selv det kortet er 100% feil. Danielsen skulle hatt gult i den situasjonen der Viking klikker.
BB: Annan 9p, syk jobb i dag |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 24.05.2010 21:25 Post subject: |
|
|
Annan får aldri i verden gode børskarakterer i dag heller. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 24.05.2010 21:27 Post subject: |
|
|
Hvem er hun blonde bimboen på fotballxtra? _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 24.05.2010 21:28 Post subject: |
|
|
| O-Rex wrote: | | HÃ¥per norske fjortiser har stemt fram Jarstein som banens beste i dag! Gleder meg til det intervjuet. |
Naar skal disse fjortissene stemme frem Annan som BB? Har det btw skjedd foer? |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 24.05.2010 21:28 Post subject: |
|
|
| Adressa kommer til å trekke 3 karakterer for de "kontroversielle" situasjonene alene.. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 24.05.2010 21:29 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Hvem er hun blonde bimboen på fotballxtra? |
Thea Olsen.
Tlfnr 113 _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 24.05.2010 21:33 Post subject: |
|
|
Aldri hørt om. Kvotetryne? _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 24.05.2010 21:34 Post subject: |
|
|
Satt på gulvet å jubla i dag! Utrolig herlig med seier i sluttminuttet etter en gavepakke fra en exspiller.
Hva syns dere foresten om fellingen av olsen i forkant? En vikingforsvarer(Steenslid?) er i kroppen på Olsen før Jarstein fanger ballen. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 24.05.2010 21:35 Post subject: |
|
|
Jepp, på kvota for blinde lesbiske tyskerunger. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 24.05.2010 21:36 Post subject: |
|
|
For en måte å vinne en kamp på. Huff og huff. Men vi fikk slitt oss til en seier etter å ha henta inn en ledelse i undertall. Det vitner om styrke uansett hvordan Jarstein har dreti seg.
Takk for to sterke år Erik Hamrén. Lykke til videre. |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 24.05.2010 21:38 Post subject: |
|
|
| Det er vel strengt tatt straffe i situasjonen før Jarstein dytter Olsen. Olsen blir vel hengt opp i armen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 24.05.2010 21:38 Post subject: |
|
|
| Zzyzx wrote: | | Hva syns dere foresten om fellingen av olsen i forkant? En vikingforsvarer(Steenslid?) er i kroppen på Olsen før Jarstein fanger ballen. |
Ja, jeg har også tenkt på den... synes faktisk det så ut som straffe jeg, men hele situasjonen ble jo fullstendig overskygget av det som skjedde etterpå.. så det er litt vanskelig å si... |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.05.2010 21:39 Post subject: |
|
|
| Var sterkt uenig i å selge Jarstein, men lite kunne jeg vite at at det hele var en slu plan om å sende Rune undercover for å gi oss poeng og gjøre livet surt for Hareide. Tipp topp tommel opp for Rune Jarstein, Erik Hamrén og hele bøttebaletten! |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 24.05.2010 21:40 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Klarer ikke slutte le her. RBKweb og Facebook er et oppkomme av gullkorn nå. |
Og på VGD har småbarna overtatt fullstendig ser det ut til... Siddisane syter jo faen meg enda verre enn nordlendinger... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
P Senior
|
Posted: 24.05.2010 21:47 Post subject: |
|
|
Noen andre enn meg som la merke til alle langskuddene Rosenborg fyrte av i dag? Tror Jarstein er en liten grunn til det..
Uansett, fantastisk slutt på kampen! |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 24.05.2010 22:01 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Var sterkt uenig i å selge Jarstein, men lite kunne jeg vite at at det hele var en slu plan om å sende Rune undercover for å gi oss poeng og gjøre livet surt for Hareide. Tipp topp tommel opp for Rune Jarstein, Erik Hamrén og hele bøttebaletten! |
Hiver meg på den. Var uendelig frustrert over avgjørelsen, men det viser seg at det er en grunn til at Hamrèn bestemte i RBK og ikke jeg :p |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 24.05.2010 22:17 Post subject: |
|
|
| Erlendr wrote: | | men det viser seg at det er en grunn til at Hamrèn bestemte i RBK og ikke jeg :p |
Hiver meg på den. |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 24.05.2010 22:44 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Sender også en takk til Tom Henning Øvrebø for straffen han dømte i en egentlig betydningsløs kamp mot Start ifjor høst. Uten den hadde det aldri i verden blitt straffe idag. Takk Prica, Goodson, takk Jarstein, herlig. Og ingen kan si noe egentlig fordi situasjonen ifjor gir presedens så det holder. |
Ja, det var litt poetic justice over dette, og jeg tror du har helt rett i at vi aldri ville fått straffe uten situasjonen som gikk mot oss i fjor. Det så også ut på tv-bildene som om dommeren hadde tenkt å la situasjonen gå selv om det rykket i fløytehånda når han så T. Olsen bli dyttet. Antar at assistentdommeren må ha vinket eller varslet og gjort det vanskeligere for ham å overse situasjonen. Dommeren var ellers generellt dårlig kampen igjennom, mange feil begge veier men nok mest mot RBK.
Når det er sagt synes jeg fremdeles det er latterlig med straffe på slike situasjoner. Jeg vet at reglene er slik, men det er bare dumt.
Det hadde ikke vært noe å si på om T. Olsen hadde fått straffe etter duellen i forkant, da. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 24.05.2010 23:38 Post subject: |
|
|
Flott kamp!
Synes vi til tider spiller som om vi er elleve mann. Demidov er en klovn og det er greit at han vil bort. Begynner å gå lei av hans "Kone-mentalitet". Annan er uten tvil banens beste. Noterer meg at Ivers fortsetter å jobbe hardt både fremover og bakover og er samtidig Norges sikreste straffesetter. Synes gutta jobber vanvittig hardt og det er fortjent at Hamrén får denne seieren. Synes dommeren dømte mye rart i dag og sånn sett var det fint at vi fikk den straffen - som jeg mener er helt korrekt idømt selvfølgelig.
Jeg ler fortsatt av Jarstein. Jeg har aldri hatt sansen for keepere som er ustabile og jeg har alltid ment det var rett å selge Jarstein og satse på Örlund. I dag skjønner alle hvorfor. For en kløne! |
|
| Back to top |
|
 |
|