View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Bakklandia Legende
|
Posted: 22.03.2010 21:24 Post subject: |
|
|
reidemfotball.blogg.no wrote: | Jedidalen wrote: | Si hva faen dere vil om Trond Olsen, men nese for mål har han, og slike spillere MÅ vi ha på banen. |
Jammen herremin, til og med Annan hadde scort på dem to. |
Brattbakk hadde jo en drøss av ferdigscora mål han også, men han scora på dem nettopp fordi han stod nøyaktig på riktig sted til nøyaktig riktig tid. Det er faktisk en kunst å være god på slikt, og de som er det er både gode og viktige spillere å ha for et hvert lag. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 22.03.2010 21:32; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
|
|
reidemfotball.blogg.no wrote: | longines wrote: | reidemfotball.blogg.no wrote: | Nei, til å være Rosenborg, er det overraskende.. |
Er det ikke du som hadde en blogg på rbk.no hvor du klaget på de som mente at Rosenborg spilte kjedelig fotball? Men dette innlegget var kanskje ironi? |
Det var faktisk ment ironisk ja, til dem som ikke syns RBK gjør det. |
Jeg er en av de som ikke synes det. Men de skal ha for de første 20 minuttene av 2 omgang.
Last edited by longines on 22.03.2010 21:24; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
|
|
Hvem tror svensken kommer med noe mer enn generelle plattheter om kampen, i stedet for å rive forsvaret et nytt rasshøl, som psykon i Åleby ville gjort? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 22.03.2010 21:25 Post subject: |
|
|
This Is 50 wrote: | Skjelbred er den dårligste spilleren som har spilt for oss på flere år. Iversen og Olsen bør starte hver kamp fra nå av. |  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
|
|
Recon wrote: | Hjelde wrote: | da kan man vel til en forandring også klage på noen andres manglende egenskaper også... noen i forsvaret kanskje? |
Forsvaret er DRIT dårlige i dag. Happy?
Men sånn rent generelt er jeg av den sjokkerende mening at folk som Lustig og han derre små-cocky dansken* er bedre fotballspillere.
*/som jeg strengt tatt heller ikke er noen fan av. |
HEHE... happy!  |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
|
|
Trodde en av de grunnleggende tingene i en fotballkamp var å score mål. Det gjorde Olsen i fjor og i år. Spiller jo fint liten rolle om han har ræva teknikk eller pasningskvalitet så lenge han bøtter inn. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 22.03.2010 21:26 Post subject: |
|
|
Bedre tendenser nå!
Klassespill av Prica og Iversen i andreomgang. |
|
Back to top |
|
 |
clarkbent Junior
|
Posted: 22.03.2010 21:27 Post subject: |
|
|
Til tross for en laber kamp fra Skjelbred sin side kan en jo lure på om det er rett å ta ut han for Henriksen, vi står igjen med 2 av 5 midtbanespillere med tempo i kroppen, og som de fleste vet er ikke Olsen ett særlig stort talent i det defensive arbeidet. Nå har vi blitt kjempet ned og fraløpt i store deler av kampen, og subjektivt mener jeg Winsnes burde blitt tatt ut for Åsen eller eventuelt Traore. |
|
Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 22.03.2010 21:27 Post subject: |
|
|
Om jeg finner 1000 kroner på gata, betyr ikke det at jeg er finansgeni. Samme med Olsen. Bekrefter ordtaket om at blind hane også kan finne korn. |
|
Back to top |
|
 |
Rod Proff

|
Posted: 22.03.2010 21:29 Post subject: |
|
|
Guffen wrote: | Om jeg finner 1000 kroner på gata, betyr ikke det at jeg er finansgeni. Samme med Olsen. Bekrefter ordtaket om at blind hane også kan finne korn. |
Det var blant de dårligste sammenligningene jeg har hørt på lenge  |
|
Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 22.03.2010 21:30 Post subject: |
|
|
Vil IKKE se Hulsker utpå her i dag. Om han skulle avgjøre denne kampen, hvilket tilogmed han kunne få til med det forsvarsspillet vi viser, vil hele uken bli VOND, VOND, VOND! _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 22.03.2010 21:30 Post subject: |
|
|
Faen for en morsom tråd dette har vært! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Tjlicious Senior
|
Posted: 22.03.2010 21:31 Post subject: |
|
|
Hjelde wrote: | Tjlicious wrote: | Olsen har, bortsett fra gållene, ikke imponert meg i kveld. Gjelder bare å passe på at Olsen ikke blir den nye Prica - spillere skal ikke skamroses utelukkende fordi de setter ballen i nota. |
tja... det blir vel for dumt å påstå at Olsen har blitt den type ros til del... |
At Olsen har blitt hva da? |
|
Back to top |
|
 |
clarkbent Junior
|
|
|
Henriksen virker til å ha tatt enorme steg i løpet av vinteren, mangler igrunn bare tempoet nå virker det som. |
|
Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
|
|
Rod wrote: | Guffen wrote: | Om jeg finner 1000 kroner på gata, betyr ikke det at jeg er finansgeni. Samme med Olsen. Bekrefter ordtaket om at blind hane også kan finne korn. |
Det var blant de dårligste sammenligningene jeg har hørt på lenge  |
Nei dett er faktisk veldig relevant i forhold til den nesegruse beundringen for Olsens to mål inne på dette forumet. |
|
Back to top |
|
 |
Bobby Bacala Junior

|
|
|
Mye slurv fra Lustig i dag! _________________ "Hold kjeften på dæ, Mini! Æ har vært her siden 1960!" |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 22.03.2010 21:33 Post subject: |
|
|
Kan gjerne bytte ut hele forsvaret til neste kamp. Jævla trekkspillforsvar! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
|
|
Jøss, folkens!! Ørlund med en god reaksjonsredning I FELTET. Og Myhre påstår det er dette han er best til. Hva skjer med tids-rom kontinuumet??? _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
|
|
Inn med Strand på back, og Lago i midtforsvar. |
|
Back to top |
|
 |
Rod Proff

|
Posted: 22.03.2010 21:34 Post subject: |
|
|
Ja, kanskje vi skal slutte å være glad for folk som scorer? Vi klager når de ikke scorer, vi klager når de scorer. Hele målet med spillet er å putte ballen i nota ikke sant?
For å fikse på sammenligningen din: Hvis en person til stadighet finner 1000-lapper på bakken, da kan man begynne å lure på om det ikke bare er flaks. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
|
|
Lustig må skjerpe seg nå. Må begynne å markere på mann, hvis vi ikke klarer å sette linja bedre. |
|
Back to top |
|
 |
RBK-Patriot Senior
|
|
|
Guffen wrote: | Om jeg finner 1000 kroner på gata, betyr ikke det at jeg er finansgeni. Samme med Olsen. Bekrefter ordtaket om at blind hane også kan finne korn. |
Hvis du hadde klart å finne 1000 kroner på gata 10 ganger på en sommer, tror jeg at jeg ville begynt å henge med deg |
|
Back to top |
|
 |
larse65 Veteran
|
Posted: 22.03.2010 21:35 Post subject: |
|
|
Ja, dette blir det mesterliga og penger i kassa av. Skandaløst dårlig! _________________ «Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd!»
Eggen, etter å ha slått Real Madrid 2-0 i 1997. |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 22.03.2010 21:35 Post subject: |
|
|
Tjlicious wrote: | Hjelde wrote: | Tjlicious wrote: | Olsen har, bortsett fra gållene, ikke imponert meg i kveld. Gjelder bare å passe på at Olsen ikke blir den nye Prica - spillere skal ikke skamroses utelukkende fordi de setter ballen i nota. |
tja... det blir vel for dumt å påstå at Olsen har blitt den type ros til del... |
At Olsen har blitt hva da? |
HAHA! det betyr at han ikke akkurat har blitt rost opp i skyene utelukkende fordi han setter ballen i nota, det er vel snarere slik at han har blitt utsatt for massiv kritikk TIL TROSS for at han setter ballen i nota...ja.... skjønte du det nå?... |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 22.03.2010 21:36 Post subject: |
|
|
Rod wrote: |
For å fikse på sammenligningen din: Hvis en person til stadighet finner 1000-lapper på bakken, da kan man begynne å lure på om det ikke bare er flaks. |
Man blir gjerne bura inne for å stadig "finne" masse tusenlapper.  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
|