| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 11.12.2009 15:04 Post subject: |
|
|
| Torres kommer nok til å starte, fikk 20 minutter og var meget frisk mot Fiorentina. Håper også vi får se mer til Pacheco til helgen som også hadde et meget friskt innhopp mot Fiorentina og er kanskje Liverpool sitt største talent selvom det virker til å begynne å gro godt, da en har spennede prospekter som Kelly, Ayala, Mavinga, Ngog, Nemeth, Eclestone og Pacheco som bør nærme seg førstelaget og fast plass iløpet av det to neste sesongene. Darby og Spearing kan en gi vekk med en gang kommer aldri til å bli god nok. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 11.12.2009 15:38 Post subject: |
|
|
Darby og Spearing er litt eldre og er kun i LFC fordi de er lokale spillere med voldsom arbeidsinnsats. Foruten de du nevner kan man kanskje legge til Pepper og Ince, bare du legger på 1-2 år ekstra.
Med andre ord gror det godt i LFC, så jeg er optimistisk  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 11.12.2009 16:09 Post subject: |
|
|
Det gror ganske så godt i utd å arsenal også, så om russern holder igjen penger så kan det gå rett i dass for chelski! _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 11.12.2009 16:28 Post subject: |
|
|
Stemmer det Rånny ,men Liverpool topper reserveligaen i sammen med United og Arsenal som smadrer juniorlaget til i finalen i youth cup var svært imponerende og da spesielt Wilshere ,men det skal sies at Arsenal stilte med et eldre lag enn Liverpool i den kampen. Pepper har sittet endel på benken i år slik jeg har forstått det ,men har også kommet tilbake fra langvarig skade. Det største talentet på U-18 relativt til det jeg har lest er vistnok Andrew Wisdom.
Andre spennede folk er Dalla Valle som det gjekk rykter om at Fulham og Hodgson hadde bydd 5 millioner pund for i sommer. Butchmann var blant Tyskland sitt u-19 landslag beste spillere, som vant EM i sommer med et strålende mesterskap. Francois Duran som det få gangene han har spillt har vært helt fantastisk ,men som desverre har hatt to alvorlige kneskader på rappen. Nicola Saric kom ifra Danmark med et meget godt navn ,men har vært endel skadet. San Jose har spillt begge det to siste kampene for Athletic Bilbao og skorte i EL kampen mot Austria Wien på en flott volley.
Jeg har ihvertfall store forhåpninger til disse spillerene. Er meget spent på hva Kenny Daglish ( satt opp akademiet som brakte Owen, Gerrard og Carragher ) og hva Barcelona guttene Segura og Borrel skal få til ihvertfall med tanke på at dem har hatt sentrale roller i det som er verdens beste akademi. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 13.12.2009 17:20 Post subject: |
|
|
"Toppoppgjør" i PL i dag. Liverpool-Arsenal om 40 min.
Torres og Aqua-Lene starter sannsynligvis. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 13.12.2009 17:41 Post subject: |
|
|
Aquilani er på benken og det var som forventet.
Liverpool sitt lag:
Reina
Johnson Carragher Agger Aurelio
Lucas Mascherano
Kuyt Gerrard Benayoun
Torres
Beste laget Liverpool kan stille per dags dato. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 13.12.2009 22:47 Post subject: |
|
|
Jeg gir opp....  |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 14.12.2009 10:52 Post subject: |
|
|
Liverpool vurderer Beattie
http://www.dagbladet.no/2...d/9495646/ _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 14.12.2009 16:53 Post subject: |
|
|
Jaja, dette ser veeeeldig tungt ut
Menmen You'll Never Walk Alone, helt ned til fuckings Blue Square _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 14.12.2009 17:00 Post subject: |
|
|
All I want for christmas, is....... James Beattie  |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 14.12.2009 17:27 Post subject: |
|
|
All I want for christmas, is....... David Villa  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 14.12.2009 21:59 Post subject: |
|
|
Kan vel starte med å skaffe en kompetent back firer _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 14.12.2009 23:49 Post subject: |
|
|
Jeg har kun et ordentlig favorittlag og det er RBK.
Men det henger igjen noe fra barndommen når det gjelder Liverpool kjenner jeg.
De var så nære toppen som de kunne komme inntil denne sesongen men shiiit.
Må nok noe oljepenger inn om de skal komme tilbake nå.
Pr idag spiller Carew på et bedre lag, men med Carew i Liverpool tror jeg det hadde sett annerledes ut.
Ikke minst hadde de blitt morsommere å følge med. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 15.12.2009 13:09 Post subject: |
|
|
http://msn.tv2sporten.no/...63111.html
Ferguson fortsetter i 5 år til?  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 15.12.2009 13:15 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...157505.ece
lol, snakk om å ta feil valg. Han hadde nok vært landslagssjef om han hadde villet.  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 15.12.2009 20:44 Post subject: |
|
|
| Tenkte på det selv. Regner med at Svennis gir seg snart også. Easy to get, men dyr som faen. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.12.2009 20:45 Post subject: |
|
|
| Slettet mitt innlegg med "RBK neste for Backe?", da jeg så at diskusjonen allerede var i gang. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 16.12.2009 15:14 Post subject: |
|
|
| Hehe. Jeg skal på West Ham-Chelsea på søndag. Bør bli bra det. |
|
| Back to top |
|
 |
acabar Senior
|
Posted: 16.12.2009 22:09 Post subject: |
|
|
| toreinar wrote: | Jeg har kun et ordentlig favorittlag og det er RBK.
Men det henger igjen noe fra barndommen når det gjelder Liverpool kjenner jeg.
De var så nære toppen som de kunne komme inntil denne sesongen men shiiit.
Må nok noe oljepenger inn om de skal komme tilbake nå.
Pr idag spiller Carew på et bedre lag, men med Carew i Liverpool tror jeg det hadde sett annerledes ut.
Ikke minst hadde de blitt morsommere å følge med. |
Ja, vi ser jo hvor bra det går med Man City. De har virkelig kjøpt seg til suksess. Denne evige grininga om kjøpelag likestiller jeg med de som mener at det er ingen klimakatastrofe. Du må nok hundre år tilbake i tid for å finne et lag som ikke kjøper spillere. Selv RBK er i stor grad et lag som både i fortiden og nåtiden har kjøpt seg til suksess. Hvor ville årets sesong vært uten de to nye kanonspillerne Rade Prica og Anthony Annan? Betyr det at jeg plutselig skal sitte på forumet og grine om at RBK kjøper seg til suksess? Makan... _________________ Work hard, every day. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 17.12.2009 22:07 Post subject: |
|
|
| Det er forskjell på å kjøpe spillere og pengedoping. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 18.12.2009 13:44 Post subject: |
|
|
Ingen som er Tottenhamsupportere på forumet?
hele 16(!) spillere skal ha dratt på fest før 0-1 tapet for Wolves!
http://msn.tv2sporten.no/...68542.html _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 21.12.2009 16:48 Post subject: |
|
|
Manchester City’s Craig Bellamy considers transfer request over Mark Hughes sacking
Sparkingen er ikke akkurat godt håndtert av City ,men jeg tror dem kommer til å bli sterke under Mancini som er en bedre trener enn Hughes i City sin posisjon. Mark Hughes kommer til å ta over et mellomstort lag og gjøre det bra med sin type spillere. Bellamy har kanskje vært City sine beste spillere i år og vil være et tap om går, problemet er at han virker til å kun prestere ordentlig bra under Hughes. Forsvinner Given så er City forsterket verdens mest oppskrytte spiller noe som synes på at alle forsvarspillere ser ut som søppel foran han og var lenge skyld i Newcastles evigvarende forsvarsproblem. Newcastle slapp inn færre mål i snitt uten Given enn med Given. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 21.12.2009 18:33 Post subject: |
|
|
Eh?
Jeg mener så absolutt at Given er en av PL's beste keepere. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 21.12.2009 18:45 Post subject: |
|
|
| Given er blant PL dårligste keepere og det var en god dag for Newcastle når dem endelig fikk vekk det som var problemet med forsvaret deres. Toure og Lescott har til tider sett ut som klovner i år og en kan jo bare se på forvandlingen til Bramble som var PL største klovn foran Given ,men som har vært strålende etter at han kom til Wigan. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 21.12.2009 20:12 Post subject: |
|
|
Interessant med Hughes. Var veldig blandede følelser blant engelskmennene, men de fleste synes han har fått for dårlig tid.
West Ham-Chelsea var helt konge. Og stemningen var fantastisk. Premier League  |
|
| Back to top |
|
 |
|