| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.10.2005 21:39 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Mens en spiller som Kristoffer Hæstad springer for fullt mot motstanderen for å takle, jogger Solli rundt i samme tempo kampen igjennom. |
Ja, det ser veldig merkelig ut. Idag var vi generelt for passiv i midtbaneleddet. Til og med Strand stod på hælene. Det blir nok fornyelse etter sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
Candyman Proff
|
Posted: 16.10.2005 21:42 Post subject: |
|
|
Sånn har det vært hele sesongen. Og så vil de helst pirke litt i ballen, framfor å skikkelig trå til.
Kunne godt ha revet meg i håret av Sollis feilpasninger i dag, men begynner å bli ganske tynn i håret fra før. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 16.10.2005 21:43 Post subject: |
|
|
Skal Høgmo selge Høgmo? Den må du forklare
Neida, enig i at det kan være verdt å høre om noen klubber er interesserte i å kjøpe Solli. Kunne gjerne tenkt meg å erstattet ham med Hæstad/Grindheim. Men dessverre tror jeg ikke det er spesielt realistisk. Dermed må vi rett og slett bare sitte med Solli, og håpe at han presterer mer stabilt neste sesong. Hvis ikke får vi selge han til neste sommer, og lete utenlands for å finne en erstatter. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.10.2005 21:43 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Dette sier jeg ikke som en følge av tidligere dårlige prestasjoner av Solli, men IDAG hadde han sinnsykt mange feilpasninger! Flere av dem i farlig posisjon. Flere som merket seg det? |
Du må begynne og nærlæse de foregående indlæg i denne post  _________________ Sliter
Medlem nr. 2477
Last edited by Harald on 16.10.2005 21:47; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.10.2005 21:44 Post subject: |
|
|
Patetisk kampledelse av Høgmo.
Solli burde vært sendt i retning Værnes etter 20 minutter men får fullføre. De to som bidrar på midten blir fjerna med henholdsvis 12 og 8 minutter igjen. Skal Fredrik inn må det jaggu være for å erstatte den eneste spilleren i fotballnorge som slår dårligere pasninger enn Vidar Riseth, ellers kan vi heller bruke de siste 15-20 til å matche folk som Tettey når vi leder 3 og 4-1.
Skikkelig imponerende Høgmo. Nesten like imponerende som din "moralske forargelse" over at Hoff og Helgerud(?) disser løpskrafta i RBK. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.10.2005 21:47 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | Du må begynne og nærlæse de foregående indklæg i denne post  |
Hehe.. Jeg kom anpusten inn døra fra Lerkendal og ville bare slenge fra meg noen linjer, så jeg tok meg ikke tid til å lese  |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 16.10.2005 21:47 Post subject: |
|
|
Ja, det er virkelig synd at ikke Tettey får sjansen i en kamp som denne. Skjønner ikke helt hvorfor vi henter han hjem, bare for å styrke juniorlaget. Ville gjerne ha han inn da Fredrik kom inn. Og Fredrik kom inn for helt feil mann. Det er helt utrolig at Solli får lov å fullføre kampen. Rekdal hadde bytta ut han og Micke etter knappe 20 min. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 16.10.2005 21:49 Post subject: |
|
|
| joakleis wrote: | | Rekdal hadde bytta ut han og Micke etter knappe 20 min. |
Jaja.... Syns ikke Rekdals kampledelse er noe særlig å strebe etter. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.10.2005 21:49 Post subject: |
|
|
Må sige mig enig med Recon og Joakleis savnet Tetty på banen idag og savnet Solli på bænken. Spillere som Tettey, Eguren Ødegaard og til dels også Jamtfall er spillere jeg gerne så få mere spilletid. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.10.2005 21:52 Post subject: |
|
|
| Ja, dette hadde vært en perfekt mulighet til å matche Tettey. Han kan være ankeret vi trenger. For det er jo ingen tvil om at vi mangler en stabilisator på midtbanen. Hadde det ikke vært for midtforsvaret, hadde vi tapt idag, for Solli og Strand var skandaløse bakover. Basma var positiv på høyrebacken, men ble overmannet noen ganger. |
|
| Back to top |
|
 |
Krampe Junior
|
Posted: 16.10.2005 21:58 Post subject: |
|
|
Utrolig deilig med seier i dag. Så deilig at jeg ikke helt klarer å fokusere på om hvorvidt Solli var god eller ikke. Både han og laget var utrolig mye dårligere under PJH. Vi må ikke glemme hvor vi var for en liten stund siden. Håper vi vinner mot VIF også. Å bidra til å snyte VIF for seriegullet samt å berge plassen hadde vært orgasmisk."Supersize me"egoet til klanen har ikke mye godt av å vinne serien.
MVH Krampe _________________ - Det er ikke enkelt å spille på et lag i krise.
Ã….Hareide |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 16.10.2005 21:58 Post subject: |
|
|
Jævli deilig og viktig seier. Ingen fantastisk kamp, men endelig er vi effektive og har marginene med oss.
Braaten var god i dag, jobbet hardt gjorde han også. Dessverre er han ikke akkurat en goalgetter.
Solli derimot gjorde sitt for å hjelpe Brann. Rett og slett en oppskrytt spiller.
Må vel gratulere Johnsen med to mål også, men håper fortsatt han blir solgt så fort som mulig.
Faen som jeg gleder meg til VIF kampen!!! |
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 16.10.2005 22:06 Post subject: |
|
|
| Å klage på Høgmos kampledelse tyder på hukommelse verre enn en gullfisk. Alt er MYE bedre nå, enn da PErry styrte skuta, så la mannen fortsette med det han driver med. Selge Solli? Ok, han hadde en dårlig kamp med stygge tversoverpasninger, men når han spiller på sitt beste, er han knall. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.10.2005 22:08 Post subject: |
|
|
En dårlig kamp, EN dårlig kamp. Se de fleste andre kampe denne sesong og du vil se at denne kamp langtfra er den eneste hvor han har ufattelig mange fejlpasninger. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 16.10.2005 22:09 Post subject: |
|
|
Ja, selvfølgelig. Når Høgmo vant forrige kamp kan ikke kampledelsa i dag ha vært dårlig...  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 16.10.2005 22:09 Post subject: |
|
|
| Solli på sitt beste er ikke i nærheten av Grindheim og Hæstad på sitt beste |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 16.10.2005 22:10 Post subject: |
|
|
| doris wrote: | | Å klage på Høgmos kampledelse tyder på hukommelse verre enn en gullfisk. Alt er MYE bedre nå, enn da PErry styrte skuta, så la mannen fortsette med det han driver med. Selge Solli? Ok, han hadde en dårlig kamp med stygge tversoverpasninger, men når han spiller på sitt beste, er han knall. |
Joda, for all del. Ting er mye bedre nå enn under Perry. Daniel har påknappen mye oftere på, som vi ser i dag. Solli er blitt mer stabil, men han sliter fortsatt med at han kan gå fra det geniale til det mest klønete i en og samme match. Solli har noe som ikke de unge kometene på landslaget har, men han mangler også noe vesentlig, som de yngre gutta har.
Men i dag var han FRYKTELIG svak. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Last edited by joakleis on 16.10.2005 22:10; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.10.2005 22:10 Post subject: |
|
|
| doris wrote: | | Selge Solli? Ok, han hadde en dårlig kamp med stygge tversoverpasninger, men når han spiller på sitt beste, er han knall. |
Enig. Solli trenger ikke å selges. Det er rikelig med plass på benken hvis han er ujevn, men vi får se. Han har tross alt vært ok i det siste.
Det blir litt dumt å kritisere Høgmo for ALLE byttene han gjør. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.10.2005 22:12 Post subject: |
|
|
Grindheim eller Hæstad hadde vært glimrende. Spesielt Grindheim.
Ja, Solli har ikke vært god nok sesongen sett under ett. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 16.10.2005 22:13 Post subject: |
|
|
| joakleis wrote: | | Solli har noe som ikke de unge kometene på landslaget har, men han mangler også noe vesentlig, som de yngre gutta har. |
Hva mener du? Syns Hæstad/Grindheim er bedre til stort sett alt enn Solli. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 16.10.2005 22:14 Post subject: |
|
|
Solli er en helt GREI spiller når han har dagen, men god nok for RBK har han aldri vært. Det var nok en grunn til at han var på benken i Odd også.... _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.10.2005 22:19 Post subject: |
|
|
Solli tar selvkritikk
Når Solli selv siger at han var drittdårlig, synes jeg det er i orden og kritisere Høgmo for ikke at udskifte ham! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 16.10.2005 22:21 Post subject: |
|
|
For dårlig for RBK, men den som har spilt flest kamper for landslaget under Hareide. Javel. Logisk. Det må bety at Hariede og Høgmo begge er blinde. Det er nok slik Og jeg kan ikke fatte at det var dårlig kampledelse når de overkjørte Brann i 2. omgang, og burde vunnet mer...men jeg er sikkert blind jeg også. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 16.10.2005 22:21 Post subject: |
|
|
| Johnny W wrote: | | joakleis wrote: | | Solli har noe som ikke de unge kometene på landslaget har, men han mangler også noe vesentlig, som de yngre gutta har. |
Hva mener du? Syns Hæstad/Grindheim er bedre til stort sett alt enn Solli. |
Det er det som alle kaller det berømte "steget" til Jan Gunnar jeg snakker om. Han har stor løpskraft, og har av og til noen fantastiske raid, som vi ser mest i de tidlige walkover-rundene av cupen. Han har også brukbar teknikk. Men Solli mangler den intensiteten i løpene uten ball, som du finner hos Hæstad, og han har ikke den samme roen med ball som Grindheim har. Han mangler Hæstads ballvinner-egenskaper, og Grindheims ballfordeler-egenskaper. Men Solli er likevel en god spiller, og når han er i form, så puster han de to i nakken. Men det er stort forbedringspotensiale i telemarkingen. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
|