English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2010
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 163, 164, 165  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Forumsjef
Veteran

PostPosted: 14.10.2009 18:03    Post subject: Reply with quote

Hehe, Wes Brown i form er en av Englands aller, aller beste forsvarsspillere - det er det ikke tvil om. Dessverre har han alltid vært skadeforfulgt.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran

PostPosted: 16.10.2009 00:27    Post subject: Reply with quote

joda brown var bra han, men pga skader fikk han ikke de sjangsene over tid som vill gjort ham til en virkelig god stopper. i tillegg spilte han vell på alle posisjoner i forsvaret...

husker enda da han scorte 2 selvmål i samme kamp..stakkrs gutt...
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 16.10.2009 16:22    Post subject: Reply with quote

Brown ÄR bra. Han fyllde precis 30 år och har flera år kvar inom toppfotbollen. Han har kontrakt ut säsongen 2011/12.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 16.10.2009 23:56    Post subject: Reply with quote

joda. brown er en av de spillerne jeg liker best på manu. men han kunne vært så mye bedre. jeg mener han er en glimrende midtstopper, men han har nok lidd litt over at ferguson har hatt sterke navn som midtstoppere. Staam/Vidic/ferdinand/O'shea m.fl.

men håper han gjør det bra. han har kvaliteter til å utfylle terry meget bra om ferdinand skule bli skadet for england. men vi har jo flere stopepre også da, bare det ikke blir Wigans eminente Titus Bramble >< tidenes fiasko spør du meg. han har alt, men kan ikke å bruk det XD
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
LarsG
Veteran

PostPosted: 17.10.2009 00:00    Post subject: Reply with quote

Hva i helsike har dette med nye spillere for RBK å gjøre?

Wes Brown kommer aldri til å komme til RBK, og det bryr meg midt i rassen om han kommer til å gjøre en god sesong for landlaget eller ikke. Lei av å lese denne topicen og bare finne det vrøvvelet deres om ting som absolutt har null og niks med RBK å gjøre. Hva med å ta dette i "fotball generelt" og under "engelsk fotball"? Eventuelt kan dere lage dere en Wes Brown fanside og skrive meningene deres om han der.
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 17.10.2009 00:06    Post subject: Reply with quote

Yes
toreinar
Veteran

PostPosted: 17.10.2009 00:08    Post subject: Reply with quote

Engelske spillere interesserer meg egentlig der jeg er høyest når jeg plukker tyttebær...uff helst ikke der heller Very Happy
kris0stby
Veteran

PostPosted: 18.10.2009 17:07    Post subject: Reply with quote

Om Nordvik skal sammenliknes med noen er det vel O'Shea. Lokal potet.

Og når de er tatt opp kommer gullet...
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 18.10.2009 18:55    Post subject: Reply with quote

O'Shea er ikke akkurat "lokal"..

Men kan vi slutte med United-preike?

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Flaav
Veteran

PostPosted: 18.10.2009 19:00    Post subject: Reply with quote

toreinar wrote:
Engelske spillere interesserer meg egentlig der jeg er høyest når jeg plukker tyttebær...uff helst ikke der heller Very Happy

Sliter du med ryggskader?
Back to top
abikom
Rutinert

PostPosted: 18.10.2009 21:03    Post subject: Reply with quote

Har nettopp sett Glimt - Tromsø ringside. Se nå for helsikkens og kjøp Ruben Yttergård Jenssen. Jeg har en såpass fotballkunnskap etter mange år i gamet at jeg vet hvordan fremtidige stjernespillere ser ut i en tidlig årgang, og Jenssen er en slik spiller. Nå må POKKER RBK FÅ UT FINGERENEN OG SIGNER DENNE SPILLEREN! Makan til ung spiller finnes ikke i Tippeligaen. Glem Berget, glem Tarik, glem Stokkelien. Det er Jenssen jeg vil ha!
Back to top
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 18.10.2009 21:55    Post subject: Reply with quote

Uten samme grad av entusiasme er jeg tilbøyelig til å være enig med deg. Liker fotballklokheten, teknikken og det lave tyngdepunktet hans.
Keenoir
Legende

PostPosted: 18.10.2009 21:59    Post subject: Reply with quote

Heller Jensen for 12 millioner enn Winsnes for 0.
Back to top
keschaa
Veteran

PostPosted: 18.10.2009 22:10    Post subject: Reply with quote

Jeg hadde digget å se Harmeet Singh i RBK neste år!!
Han har superpotensiale.

heller 12 mill på han enn jensen
abikom
Rutinert

PostPosted: 18.10.2009 23:17    Post subject: Reply with quote

Singh har jeg sansen for, men han er uferdig, og er for øyeblikket ikke en bedre spiller enn Jenssen som har prestert stabilt nå i nesten to sesonger. Singh hadde ingen god vårsesong, men har kommet seg enormt gjennom sommeren og prestert glimrende i høst. Allikevel mener jeg Jenssen er et mye bedre alternativ. Jeg skulle om jeg hadde bodd i Trondheim demonstert utenfor Lerkendal for å få dette ballgeniet til RBK. Nå må for pokker ledelsen få ut fingeren før det er for seint! Er det noen som gidder å ta en telefon opp til øverste organer i organisasjonen og fortelle at Rosenborg må risikere livet sitt på å se denne spilleren ringside i begge de to kommende TL-kampene?
Back to top
Gut
Junior

PostPosted: 18.10.2009 23:35    Post subject: Spillere som dra og spillere som kan komme inn Reply with quote

Salg og spillere ut
Sapara bli nok solgt, Lund Hansen har ikke kontrakt, eller er det en del andrelagsspillerer som drar. Usikker på blant annet Zahora, Aas, Helland. Kan muligens dra til Ranheimar

Kjøp
Pontus Farnerud, har hvert Stabæks beste i år.
Tarik, hvis han vil komme tilbake til norsk fotball bør rosenborg være første lage som melder seg.
Stokkelien, ung og god. Bør kansje ha et år til i Start vor han kan bevise at han er en stabil målskårer, men er absosutt en spiller å følge
Winsnes, hvis Annan blir solg etter neste års VM er Winsnes en god spiller å ha på midtbanen. Kan komme gratis.
Back to top
abikom
Rutinert

PostPosted: 18.10.2009 23:36    Post subject: Reply with quote

Pontus har ikke x-faktoren, Tarik er oppskrytt, Stokkelien ikke i nærheten, mens Winsnes er for gammel, selv om jeg elsker han. Nei takk til alle.
Back to top
sunnhetsmannen
Senior

PostPosted: 19.10.2009 00:29    Post subject: Reply with quote

Ja takk til alle utenom Stokkelien fra min side Wink
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 19.10.2009 12:56    Post subject: Reply with quote

Hadde fortrukket Marcus Pedersen over Stokkelien ja, tror jeg.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 19.10.2009 14:43    Post subject: Reply with quote

VG skriver idag at en skandinavisk toppklubb har tatt kontakt med agenten til Bolanos for et eventuelt kjøp. Kan det være oss? Når jeg hører skandinavisk toppklubb så er det Rosenborg, FCK og Brøndby jeg først og fremst tenker på.
Back to top
kris0stby
Veteran

PostPosted: 19.10.2009 14:48    Post subject: Reply with quote

abi, kan du lære deg å være litt mer ydmyk? Jeg er igrunnen veldig enig med deg, men du gjør at jeg kvier meg for å si det. Vi er ikke en klubb de skal utvikle seg til stabile TL-spillere lenger, nå skal vi ha de beste, de som alt er stabile. Men Harmeet som backup om vi får ham billig (joda, veldig realistisk) takker jeg ikke nei til
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 19.10.2009 14:55    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Når jeg hører skandinavisk toppklubb så er det Rosenborg, FCK og Brøndby jeg først og fremst tenker på.

Når jeg hører rykter kombinert med ordet "agent" er det først og fremst oppjaget sladder satt i scene av nettopp den samme agenten jeg først og fremst tenker på, og da inkluderer "skandinavisk toppklubb" lag som Farendløse og Borås.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 19.10.2009 15:00    Post subject: Reply with quote

kris0stby wrote:
abi, kan du lære deg å være litt mer ydmyk? Jeg er igrunnen veldig enig med deg, men du gjør at jeg kvier meg for å si det. Vi er ikke en klubb de skal utvikle seg til stabile TL-spillere lenger, nå skal vi ha de beste, de som alt er stabile. Men Harmeet som backup om vi får ham billig (joda, veldig realistisk) takker jeg ikke nei til

Vi skal ikke nødvendigvis handle dem som er best idag ,men dem som er best i morgen og som er best for oss. Å bruke mange millioner på profiler bare fordi dem er profiler er ikke en strategi som kommer til å gagne oss i det lange løp. Hvorfor skal vi betale overpris og la det andre lagene gjøre det smarte kjøpene?
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 19.10.2009 15:38    Post subject: Reply with quote

Hvis det er slik at Rosenborg først og fremst skal kjøpe etablerte spillere, såkalte profiler, så er det greit såfremt det er snakk om profiler som Bolanos, Thioune, Borges, Tarik osv. Altså spillere med internasjonalt snitt som har hevdet seg til tross for relativ ung alder og som har fremtida foran seg, og som dermed også har videresalgspotensiale. Gode investeringer rett og slett. Det jeg ikke er interessert i, og som dessverre det virker som Hoftun ser etter, er profiler som Moldskred og Winsnes. Gode, om enn litt kjedelige, spillere som aldri vil kunne generere hverken inntekter eller entusiasme blant fansen og som heller ikke vil forsterke stallen nevneverdig.

Gi meg en ny Konan Ya, en Stadsgaard eller Sapara fremfor en Solli, Riseth eller Bjørkøy. Spillere med høyt potensiale, selv om de ikke er norske, som kan løfte Rosenborg ytterligere uten at man må sprenge budsjettet.
Ballahl
Veteran

PostPosted: 19.10.2009 15:47    Post subject: Reply with quote

Enig med deg, Roamer.
Men jeg må legge til at jeg tror Hoftun har forstått det nå, det er slutt på håpløse bud (8 mil Bjørkøy). Har vi vært interesserte i "kjedelig spillertyper" som Winsnes og Moldskred så har budet vært deretter.
Vi har slutta med KTE-tankegangen.

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 163, 164, 165  Next
Page 16 of 165

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb