| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
longines Veteran

|
Posted: 20.08.2009 23:44 Post subject: |
|
|
Selvsagt skal han også prestere, men det har jeg da også tro på at han gjør. Ellers ville jeg ikke foreslått han. At Fulham ikke hentet Reginiussen, kan vi nok takke en powerpoint presentasjon for.
Forøvrig så tror jeg ikke han engang blir så dyr som 7 mill, det mest fornuftige ville jo være å hente han gratis.
Last edited by longines on 20.08.2009 23:46; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 20.08.2009 23:45 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Fordi han da har Rosenborg på CVen. |
Så hvis han ikke får noget spilletid overhovedet, bliver værdien automatisk større bare fordi der står Rosenborg på CVen? Det gør den bestemt ikke.
Den vil stige hvis han spiller ofte og spiller godt, ikke fordi der står Rosenborg på CVen. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 20.08.2009 23:46 Post subject: |
|
|
| longines wrote: | | Selvsagt skal han også prestere, men det har jeg da også tro på at han gjør. Ellers ville jeg ikke foreslått han. At Fulham ikke hentet Reginiussen, kan vi nok takke en powerpoint presentasjon for. |
Det står der intet om i det indlæg du ligger ud med at skrive, derfor bliver der tolket som der gør. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Ryujin Veteran

|
Posted: 20.08.2009 23:48 Post subject: |
|
|
Grunnen til at Tore R gjorde en god jobb under Steinar N var fordi Steinar satser alt på forsvaret, du ser det samme i årets brann lag. Hadde ikke de hatt Huseklepp ville de vært under streken nå.
Men når han spilte på landslaget så vi hvor svak han var, han passer ikke in i et lag som har en offansive spillerstil. Han er ikke spesielt sterk 1 on 1 og manglet mye på plassering i forhold til motstanderene. Det beste beviset på det er årets Tromsø lag, de spiller en mer offansiv stil og det slitter Tore R med.
Fulham var ikke villig til å overstige 10-15 mill, noe som gir et klart uttrykk for at de ikke tror han er klar for et høyere nivå, de ser potensialet men ikke nok til at de er villig til å satse mer. |
|
| Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 21.08.2009 01:05 Post subject: |
|
|
| Ryujin wrote: | | Grunnen til at Tore R gjorde en god jobb under Steinar N var fordi Steinar satser alt på forsvaret, du ser det samme i årets brann lag. |
Ja, særlig. De eneste lagene som har sluppet inn mer mål enn Brann i årets serie er Start og Glimt. _________________ DIXI |
|
| Back to top |
|
 |
Ryujin Veteran

|
Posted: 21.08.2009 01:44 Post subject: |
|
|
Jeg sa ikke at Steinar hadde lyktes med spillet sitt i brann, men du ser at han tenker på samme måte nå som når han var i Tromsø.
Men tilbake til poenget i det jeg sa: Tore var bra når Tromsø lå lavt med midtbanen der Helge H gjorde veldig mye av forarbeidet til forsvaret. Nå som Helge H har fått en mer "offansiv" role ser vi mer av svakhetene til Tore. Det er de samme svakhetene vi så ifjor når han spilte på landslaget.
Jeg tviler på at Tore kommer til å signere en ny kontrakt med Tromsø når avslaget på budet fra Fulham er så friskt i minnet.
Bare et spørsmål Michael: Hvordan kommer Tore til å bli mottatt på Alfheim hvis han nå går til Brann eller et annet TL lag som Bosman spiller? |
|
| Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 21.08.2009 02:21 Post subject: |
|
|
Hvis han går til Brann, som er hatlag nummer 1 i Tromsø for tiden, vil vi aldri forstå det. Enkelt og greit. Hvis noen innbiller seg at Steinar Nilsen er elsket i Tromsø etter overgangen til knokkellaget Brann, er dere helt på jordet. _________________ DIXI |
|
| Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 21.08.2009 16:44 Post subject: |
|
|
Var et par forbehold i den nyheten da
Forøvrig fantastisk synd at de baskiske filmerne greide å slå dere i går. En uting at man blir belønnet sånn. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 21.08.2009 18:33 Post subject: |
|
|
Haha. Har han gitt opp proffdrømmen allerede?
Jaja, greit for meg. Synes ikke noe særlig om spilleren uansett, og gråter ikke om han blir værende i nord. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Ryujin Veteran

|
Posted: 22.08.2009 00:36 Post subject: |
|
|
| Det var overraskende, var nesten sikker på at Tore ville forlate Tromsø som bosman spiller etter sesongen. Og jeg tror fortsatt at hvis han skal bli bedre så må han komme seg til en større klubb (ikke Rosenborg). |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.08.2009 00:54 Post subject: |
|
|
| Han kan da fortsatt forlate Tromsø som bosman etter sesongen, men det betinger at noen får til en avtale med han nå. Det strider altså ikke med de siste uttalelsene. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.08.2009 10:50 Post subject: |
|
|
Overgangsvinduet stenger 1. september, altså like over helgen. Altaværingen innrømmer at kommende helg blir litt ekstra spennende, og at det ikke bare skyldes at Fredrikstad kommer på besøk til tippeligaduell.
- Ja, det er klart at det hadde vært artig om det skulle skje noe i helgen. Jeg prøver nå bare å tenke minst mulig på det. Skulle det dukke opp noe, får jeg ta stilling til det da. Jeg blir ikke noe bedre av å gå å tenke på dette hele tiden, poengterer Reginiussen nøkternt.
23-åringen føler seg moden for nye utfordringer og vil neppe takke nei dersom muligheten til å få spille i Premier League skulle bli tilbudt ham.
- Jeg føler at det kan være bra for meg å komme til en klubb hvor jeg må starte litt nedenifra igjen. Hvis man blir for lenge i en klubb, blir det lett til at man havner i det samme sporet, og det blir vanskeligere å ta nye steg. Men akkurat nå forholder jeg meg bare til at jeg skal være i TIL ut året, sier Reginiussen til Nettavisen.
Les mer: Everton så Reginiussen imponere |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 28.08.2009 13:05 Post subject: |
|
|
"Skal være i TIL ut året"... hmm, det høres ut som en Bosmanspiller, gitt  |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 28.08.2009 13:09 Post subject: |
|
|
hvordan går det med økonomien til TIL da, de har jo budsjettert med salg på 40 mill på Tore de...  _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 29.08.2009 13:33 Post subject: |
|
|
Pris Moldskred: 5 mill +
Pris Reginiussen: 5 mill +
valgets kvaler dette  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.08.2009 13:50 Post subject: |
|
|
| Lurer på om RBK har følere ute. |
|
| Back to top |
|
 |
PaMoEi Junior
|
Posted: 29.08.2009 14:01 Post subject: |
|
|
| HÃ¥per det. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.08.2009 14:03 Post subject: |
|
|
Sånn generelt bør Tromsø-styret kastes om de ikke benytter seg muligheten for å få 10M++ for to spillere med til sammen to år igjen av kontraktene sine.
Spesielt er 4-5M for Reggie et bra beløp et par måneder før han kan flytte gratis. |
|
| Back to top |
|
 |
PaMoEi Junior
|
Posted: 29.08.2009 14:06 Post subject: |
|
|
| 5 mill. for Reggie er et veldig bra beløp for Tromsø, med tanke på at det bare er 8 kamper igjen i år, no som sier at de får over 500,000 for per kamp de mister han. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 29.08.2009 14:08 Post subject: |
|
|
| Foreslår vi glemmer Moldskred og tar Reginiussen istedet. Tromsø vil vel i verste fall kreve mer for Moldskred fordi de sitter igjen med så lite for ham pga klausuler om prosenter. |
|
| Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 29.08.2009 20:32 Post subject: |
|
|
Mulig at Tromsø ville vurdere å selge Reginiussen for den summen, men jeg kan ikke tenke meg at Tore skriver under en lang kontrakt med en ny norsk klubb, når han kan gå gratis til utlandet i vintervinduet. _________________ DIXI |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 29.08.2009 21:23 Post subject: |
|
|
Det ville være dumt å skrive en kort kontrakt (4 mnd) med en norsk klubb, for å igjen gå gratis til en ny klubb ved nyttår, da han ikke får spille for den klubben før etter 1.7.2010...
Spørsmålet er om noen god utenlansk klubb, virkelig vil ha TR om de får han gratis..
Hadde jeg vært TR så hadde jeg valgt RBK framfor Brann, for bedre utstillingsvindu finnes ikke i Norge (RBK har bedre rykte enn landslaget).. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
|