English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Plan B !!!

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
LitjEggen
Veteran

PostPosted: 11.09.2005 15:14    Post subject: Plan B !!! Reply with quote

Cut`n`paste fra VG. Høgmo lanserer en egenutviklingsplan, Plan B, som forsåvidt er interresant.

Quote:
Spillerne får treneransvar

- Jeg har brukt programmet i tidligere jobber også, og har sammen med trenerapparatet her i klubben utviklet et som er tilpasset Rosenborg. Det endelige resultatet blir presentert for spillerne når vi kommer til Athen i morgen, forteller Høgmo til VG Nett.

Den tidligere treneren for kvinnelandslaget er opptatt av at spillerne må ha et sterkt indre ønske om å bli bedre. Han mener det må være drivkraften deres. Derfor skal spillerne være hverandres trener. Høgmo vil dele troppen opp i lag bestående av to og to spillere. De skal ha ansvaret for hverandres utvikling og terpe detaljer sammen - under overoppsyn fra trenerne.

- Spillerne får ansvar for å følge opp hverandre. Det er detaljer som må terpes, og jeg har stor tro på at vi blir bedre både fysisk og taktisk med dette opplegget. Resultatene håper jeg vises allerede i år, men programmet skal også brukes i et lengre perspektiv, forklarer RBK-treneren.

Veteran

PostPosted: 11.09.2005 15:33    Post subject: Reply with quote

hvorfor navnet "plan b"? dette høres jo ut som en fornuftig del av en "a-plan"? hadde han en annen plan han ikke kunne bruke?

uansett, positivt!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 11.09.2005 15:35    Post subject: Reply with quote

Er vel VG som liker å dramatisere litt ekstra... Det er vel den planen Høgmo har hatt hele tiden tenker jeg.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb