English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Dario Zahora
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 64, 65, 66  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 14.03.2009 20:45    Post subject: Reply with quote

Legg til Edu på den lista.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Harald
Forumsjef

PostPosted: 14.03.2009 20:58    Post subject: Reply with quote

Og Olofinjana og Mifsud. Der var også 2-3 spillere som ikke slog til, men kan ikke lige huske navnene.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
thoves
Veteran

PostPosted: 14.03.2009 22:57    Post subject: Reply with quote

khaled mouelhi er vel også et torbjørnsen-funn...
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 01:46    Post subject: Reply with quote

Bare 19 timer igjen nå... Det lukter så godt når luuunta brenner...
VatneNissen
Junior

PostPosted: 15.03.2009 01:57    Post subject: Reply with quote

Både Mifsud og Olofinjana spiller i engelske klubber og gjør det vel ganske bra?! Mifsud var i allefall bra, til han kom til Lillestrøm. Razz
Thorbjørnsens jobb er vel å finne potensial og gode spillere, ikke å bruke dem riktig, og få dem til å prestere?
Back to top
View user's profile Send private message
germain
Proff

PostPosted: 15.03.2009 07:38    Post subject: Reply with quote

Nå kan det jo selvfølgelig tenkes at Zahora flopper, men jeg synes Hamrén skal ha heder og ære for å ha satt hardt mot hardt og sørget for at klubben henter både Prica og Zahora. Det ville ALDRI skjedd under en mindre merittert trener, som f.eks Tørum. Da ville vi garantert hørt de gamle tonene om at "vi har ikke tro på at løsningen ligger i å kjøpe spillere". Det viser hvor ekstremt viktig det er å ha en trener av Erik Hamréns kaliber på plass, for en signering som denne kan faktisk vise seg å være det lille som skal til for å gjøre RBK til et vinnerlag igjen.
Back to top
media
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 08:49    Post subject: Reply with quote

det beste med zahora, er at vi nå kan sette inn en ny spiss fra benken som kan komme inn og avgjøre kamper. det er mye mer "sting" i å sette inn en to-årig toppscorer, enn en junior fra egen stall.

utfordringa blir å ta vare på sellin og jamtfall, og sørge for at de får spille. men det er vel slikt vi har cupen til?
Back to top
larenim
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 10:54    Post subject: Reply with quote

germain: hæ?
julegrisen
Rutinert

PostPosted: 15.03.2009 12:19    Post subject: Reply with quote

Lå det germain sa for høyt for deg ? Han har et godt poeng.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 15.03.2009 12:28    Post subject: Reply with quote

At Hamren setter hardt mot hardt er jo faktisk det en trener skal gjøre.

Det viser bare hvor horribelt dårlig de siste trenerne har vært. Helt katastrofalt
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 15.03.2009 12:28    Post subject: Reply with quote

Med tanke på at siste avsnitt kanskje stemmer, tenkte jeg ikke å konfrontere Zahora med usportsligheter.

Derimot kom han sjøl innom emnet da jeg spurte om hvordan det hadde vært å spille i Slovenia: Zahora vil finne ro

NÃ¥ har han kommentert det som skjedde, og da skal ikke jeg skrive mer om det heller. Det er jo allerede ganske gammel historie.

Ellers så kan jeg også føye meg inn i RBK-rekka som syns han virker som en svært trivelig kar.
Back to top
Guinness
Rutinert

PostPosted: 15.03.2009 12:32    Post subject: Reply with quote

Synes det er bra man ikke dveler mer med det, så fint løst synes jeg.
Om han evt. vil kommentere videre på det senere, regner jeg med han tar det på egen initiativ hvis spørsmålet tilsier at han kan bringe det på banen.

Synes også han virker som en jordnær og ydmyk type basert på førsteinntrykket.
MIXMASTERTOT
Senior

PostPosted: 15.03.2009 12:32    Post subject: Reply with quote

Sitter med en god følelse av at vi har gjort årets røverkjøp i zahora Smile
Back to top
jarln
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 12:49    Post subject: Reply with quote

media wrote:
det beste med zahora, er at vi nå kan sette inn en ny spiss fra benken som kan komme inn og avgjøre kamper. det er mye mer "sting" i å sette inn en to-årig toppscorer, enn en junior fra egen stall.

utfordringa blir å ta vare på sellin og jamtfall, og sørge for at de får spille. men det er vel slikt vi har cupen til?

Dessverre er det slikt, men det må også til.. Dersom disse talentene var gode nok ville de fått sjanser, men halvgode talenter har ikke et topplag alltid råd til å slippe til.

Jeg håper konsekvensen av lovnaden til årsmøtet blir at RBK satser mye hardere på å få et 1. divisjonslag i regionen fremfor å satse på halvgode talenter som ødelegger lagets vinnersjanser. De største talentene som det f.eks Tettey og Skjelbred har vært vil nok få sjanser i fremtiden også, men de bak der bør lånes ut. Et 1. divisjonslag i trønderregionen ville hjulpet vannvittig for mulighetene til talentproduksjon og jeg håper satsingen blir mer helhjertet fremover.

Da blir det også med mye enklere hjerte å sette inn Zahora på laget. Akkurat nå blir det med noe blandede følelser selv om kroatene mye mulig blir en knallgode investeringer for klubben..
Back to top
jarln
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 12:55    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Med tanke på at siste avsnitt kanskje stemmer, tenkte jeg ikke å konfrontere Zahora med usportsligheter.

Det er villt hvis det stemmerm hehe. Kanskje klubben bør sette opp et skilt i mediazone om at journalister av Sikkerhetsmessige grunner kun får stille sportslig relevante spørsmål.. Herlig Smile
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 15.03.2009 14:02    Post subject: Reply with quote

Drømte om Zahora i natt. Heldigvis er jeg sjelden sanndrømt.

Jeg var journalist og skulle dekke noe åpningsshowgreier. Egentlig var det meningen at Zahora skulle dukke opp foran supportere og presse. Jeg fikk nyss i at noe hadde skjært seg, og bare kort tid før showet fikk jeg pratet med en gråtende Zahora på et hotellrom eller noe. Jeg tror det var noe med at han hadde skrevet under kontrakt med en annen klubb (som han tydeligvis ikke lenger ville til) og at han derfor ikke kunne presenteres som ny RBK-spiller. Så gikk jeg ned til showet, men ble bryskt avvist av en vakt eller to som fryktet at jeg skulle ødelegge hele kvelden med å røpe at det ikke ble noen Zahora i RBK. Jeg fulgte visst Zahora sammen med en RBK-representant ut bakveien etterpå, og fikk sagt et hulkende farvel før jeg atter dro tilbake mot showet. Der var det tydelig at andre journalister hadde fått nyss i saken likevel, og det er det jeg husker...jaja.

Har likevel trua på at Zahora kan bli en suksess med mindre han er like uheldig som Savolainen. Finnen var jo også veldig bra før sesongen i fjor, men hadde en nervøs serieåpning før han ble skadet.

Zahora har utvilsomt et godt tilslag og god teknikk, og kan jo i første omgang være en mann å sette inn om det er kamper hvor det ikke løsner helt. Tror også han kan gjøre det bra i innhopp i kamper vi leder og har kontroll på (håper vi får noen slike i år, for det begynner å bli lenge siden vi hadde særlig mange sånne kamper).
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
uglevett
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 17:14    Post subject: Reply with quote

Kroatia, en skikkelig koselig plass...eh.
longns
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 17:20    Post subject: Reply with quote

Tror faktisk ikke det finnes et sted i Europa med større konsentrasjon av drittsekker enn i Kroatia. Husker jeg var på ferie der for et par år siden, aggresiv og lite vennlig mentalitet på folkene der nede.

Men han nye spilleren virker jo snill og hyggelig i intervjuet på rbk-tv.
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 17:23    Post subject: Reply with quote

Hm, helt forskjellig fra mine erfaringer med folk fra Kroatia. Gjelder både kroater i Norge og hjemme i eget land.
Back to top
Largactyl
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 17:33    Post subject: Reply with quote

Var i Kroatia ifjor sommer. De jeg traff på var stort sett hyggelige og vennlige. Men en kan nå ikke sette alle i samme bås synes nå jeg.
uglevett
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 17:52    Post subject: Reply with quote

Er jo litt med det at båssetting er dårlige greier. Ikke alle i Trøndelag har bart og går med mokkasiner heller. Razz

Sånn sett er det veldig mange hyggelige folk i Oslo også, men konsentrasjonen av drittsekker er større der - større befolkning eller ikke.

Er vel ingen nyhet at det er litt høyere temperament på Balkan enn lengre nord, med mye faenskap. Men dæven det er nydelig ute ved kysten der. En skulle ikke tro at man ble aggressiv av slike omgivelser.
Largactyl
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 18:28    Post subject: Reply with quote

Ja, enig i det. Men mange år med krig og jævelskap, så er det jo kanskje ikke så rart. Men, både fotballen og håndballen på Balkan er rimelig skitten og stygg. Bare se på eksempelet da Makedonia, av alle land, fikk håndball EM (eller var det VM for kvinner ifjor?). Da Norge spilte finalen tror jeg det var, skulle absolutt makedonerne rulle et gigantisk makedonsk flagg over der alle nordmennene satt. Makan til oppførsel spør du meg. Når man ser slik, kan man se at de man treffer, som er fra Balkan-distriktet er nokså provoserende, noen av de. Men som du sa, det er ikke alle i Trøndelag som har bart eller går med mokkasiner.
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 19:08    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Tror faktisk ikke det finnes et sted i Europa med større konsentrasjon av drittsekker enn i Kroatia. Husker jeg var på ferie der for et par år siden, aggresiv og lite vennlig mentalitet på folkene der nede.

Da burde du jo føle deg hjemme der Wink

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 19:22    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Tror faktisk ikke det finnes et sted i Europa med større konsentrasjon av drittsekker enn i Kroatia.

Du har åpenbart aldri vært i Sverige...
longns
Veteran

PostPosted: 15.03.2009 19:30    Post subject: Reply with quote

Jeg er ikke drittsekk, jeg er bare veldig ærlig. Wink
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 64, 65, 66  Next
Page 26 of 66

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb