View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 14.03.2009 20:45 Post subject: |
|
|
Legg til Edu på den lista. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 14.03.2009 20:58 Post subject: |
|
|
Og Olofinjana og Mifsud. Der var også 2-3 spillere som ikke slog til, men kan ikke lige huske navnene. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 14.03.2009 22:57 Post subject: |
|
|
khaled mouelhi er vel også et torbjørnsen-funn... |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 15.03.2009 01:46 Post subject: |
|
|
Bare 19 timer igjen nå... Det lukter så godt når luuunta brenner... _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
VatneNissen Junior
|
Posted: 15.03.2009 01:57 Post subject: |
|
|
Både Mifsud og Olofinjana spiller i engelske klubber og gjør det vel ganske bra?! Mifsud var i allefall bra, til han kom til Lillestrøm.
Thorbjørnsens jobb er vel å finne potensial og gode spillere, ikke å bruke dem riktig, og få dem til å prestere? |
|
Back to top |
|
 |
germain Proff
|
Posted: 15.03.2009 07:38 Post subject: |
|
|
Nå kan det jo selvfølgelig tenkes at Zahora flopper, men jeg synes Hamrén skal ha heder og ære for å ha satt hardt mot hardt og sørget for at klubben henter både Prica og Zahora. Det ville ALDRI skjedd under en mindre merittert trener, som f.eks Tørum. Da ville vi garantert hørt de gamle tonene om at "vi har ikke tro på at løsningen ligger i å kjøpe spillere". Det viser hvor ekstremt viktig det er å ha en trener av Erik Hamréns kaliber på plass, for en signering som denne kan faktisk vise seg å være det lille som skal til for å gjøre RBK til et vinnerlag igjen. |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 15.03.2009 08:49 Post subject: |
|
|
det beste med zahora, er at vi nå kan sette inn en ny spiss fra benken som kan komme inn og avgjøre kamper. det er mye mer "sting" i å sette inn en to-årig toppscorer, enn en junior fra egen stall.
utfordringa blir å ta vare på sellin og jamtfall, og sørge for at de får spille. men det er vel slikt vi har cupen til? |
|
Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 15.03.2009 10:54 Post subject: |
|
|
germain: hæ? _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 15.03.2009 12:19 Post subject: |
|
|
Lå det germain sa for høyt for deg ? Han har et godt poeng. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 15.03.2009 12:28 Post subject: |
|
|
At Hamren setter hardt mot hardt er jo faktisk det en trener skal gjøre.
Det viser bare hvor horribelt dårlig de siste trenerne har vært. Helt katastrofalt |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.03.2009 12:28 Post subject: |
|
|
Med tanke på at siste avsnitt kanskje stemmer, tenkte jeg ikke å konfrontere Zahora med usportsligheter.
Derimot kom han sjøl innom emnet da jeg spurte om hvordan det hadde vært å spille i Slovenia: Zahora vil finne ro
NÃ¥ har han kommentert det som skjedde, og da skal ikke jeg skrive mer om det heller. Det er jo allerede ganske gammel historie.
Ellers så kan jeg også føye meg inn i RBK-rekka som syns han virker som en svært trivelig kar. |
|
Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
Posted: 15.03.2009 12:32 Post subject: |
|
|
Synes det er bra man ikke dveler mer med det, så fint løst synes jeg.
Om han evt. vil kommentere videre på det senere, regner jeg med han tar det på egen initiativ hvis spørsmålet tilsier at han kan bringe det på banen.
Synes også han virker som en jordnær og ydmyk type basert på førsteinntrykket. _________________ TT05.no | Mer tifo! Kontonummer: 0539 49 70486 |
|
Back to top |
|
 |
MIXMASTERTOT Senior

|
Posted: 15.03.2009 12:32 Post subject: |
|
|
Sitter med en god følelse av at vi har gjort årets røverkjøp i zahora  |
|
Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 15.03.2009 12:49 Post subject: |
|
|
media wrote: | det beste med zahora, er at vi nå kan sette inn en ny spiss fra benken som kan komme inn og avgjøre kamper. det er mye mer "sting" i å sette inn en to-årig toppscorer, enn en junior fra egen stall.
utfordringa blir å ta vare på sellin og jamtfall, og sørge for at de får spille. men det er vel slikt vi har cupen til? |
Dessverre er det slikt, men det må også til.. Dersom disse talentene var gode nok ville de fått sjanser, men halvgode talenter har ikke et topplag alltid råd til å slippe til.
Jeg håper konsekvensen av lovnaden til årsmøtet blir at RBK satser mye hardere på å få et 1. divisjonslag i regionen fremfor å satse på halvgode talenter som ødelegger lagets vinnersjanser. De største talentene som det f.eks Tettey og Skjelbred har vært vil nok få sjanser i fremtiden også, men de bak der bør lånes ut. Et 1. divisjonslag i trønderregionen ville hjulpet vannvittig for mulighetene til talentproduksjon og jeg håper satsingen blir mer helhjertet fremover.
Da blir det også med mye enklere hjerte å sette inn Zahora på laget. Akkurat nå blir det med noe blandede følelser selv om kroatene mye mulig blir en knallgode investeringer for klubben.. |
|
Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 15.03.2009 12:55 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Med tanke på at siste avsnitt kanskje stemmer, tenkte jeg ikke å konfrontere Zahora med usportsligheter.
|
Det er villt hvis det stemmerm hehe. Kanskje klubben bør sette opp et skilt i mediazone om at journalister av Sikkerhetsmessige grunner kun får stille sportslig relevante spørsmål.. Herlig  |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 15.03.2009 14:02 Post subject: |
|
|
Drømte om Zahora i natt. Heldigvis er jeg sjelden sanndrømt.
Jeg var journalist og skulle dekke noe åpningsshowgreier. Egentlig var det meningen at Zahora skulle dukke opp foran supportere og presse. Jeg fikk nyss i at noe hadde skjært seg, og bare kort tid før showet fikk jeg pratet med en gråtende Zahora på et hotellrom eller noe. Jeg tror det var noe med at han hadde skrevet under kontrakt med en annen klubb (som han tydeligvis ikke lenger ville til) og at han derfor ikke kunne presenteres som ny RBK-spiller. Så gikk jeg ned til showet, men ble bryskt avvist av en vakt eller to som fryktet at jeg skulle ødelegge hele kvelden med å røpe at det ikke ble noen Zahora i RBK. Jeg fulgte visst Zahora sammen med en RBK-representant ut bakveien etterpå, og fikk sagt et hulkende farvel før jeg atter dro tilbake mot showet. Der var det tydelig at andre journalister hadde fått nyss i saken likevel, og det er det jeg husker...jaja.
Har likevel trua på at Zahora kan bli en suksess med mindre han er like uheldig som Savolainen. Finnen var jo også veldig bra før sesongen i fjor, men hadde en nervøs serieåpning før han ble skadet.
Zahora har utvilsomt et godt tilslag og god teknikk, og kan jo i første omgang være en mann å sette inn om det er kamper hvor det ikke løsner helt. Tror også han kan gjøre det bra i innhopp i kamper vi leder og har kontroll på (håper vi får noen slike i år, for det begynner å bli lenge siden vi hadde særlig mange sånne kamper). |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 15.03.2009 17:14 Post subject: |
|
|
Kroatia, en skikkelig koselig plass...eh. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 15.03.2009 17:20 Post subject: |
|
|
Tror faktisk ikke det finnes et sted i Europa med større konsentrasjon av drittsekker enn i Kroatia. Husker jeg var på ferie der for et par år siden, aggresiv og lite vennlig mentalitet på folkene der nede.
Men han nye spilleren virker jo snill og hyggelig i intervjuet på rbk-tv. |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 15.03.2009 17:23 Post subject: |
|
|
Hm, helt forskjellig fra mine erfaringer med folk fra Kroatia. Gjelder både kroater i Norge og hjemme i eget land. |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 15.03.2009 17:33 Post subject: |
|
|
Var i Kroatia ifjor sommer. De jeg traff på var stort sett hyggelige og vennlige. Men en kan nå ikke sette alle i samme bås synes nå jeg. _________________ https://twitter.com/djuptjuv |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 15.03.2009 17:52 Post subject: |
|
|
Er jo litt med det at båssetting er dårlige greier. Ikke alle i Trøndelag har bart og går med mokkasiner heller.
Sånn sett er det veldig mange hyggelige folk i Oslo også, men konsentrasjonen av drittsekker er større der - større befolkning eller ikke.
Er vel ingen nyhet at det er litt høyere temperament på Balkan enn lengre nord, med mye faenskap. Men dæven det er nydelig ute ved kysten der. En skulle ikke tro at man ble aggressiv av slike omgivelser. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 15.03.2009 18:28 Post subject: |
|
|
Ja, enig i det. Men mange år med krig og jævelskap, så er det jo kanskje ikke så rart. Men, både fotballen og håndballen på Balkan er rimelig skitten og stygg. Bare se på eksempelet da Makedonia, av alle land, fikk håndball EM (eller var det VM for kvinner ifjor?). Da Norge spilte finalen tror jeg det var, skulle absolutt makedonerne rulle et gigantisk makedonsk flagg over der alle nordmennene satt. Makan til oppførsel spør du meg. Når man ser slik, kan man se at de man treffer, som er fra Balkan-distriktet er nokså provoserende, noen av de. Men som du sa, det er ikke alle i Trøndelag som har bart eller går med mokkasiner. _________________ https://twitter.com/djuptjuv |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 15.03.2009 19:08 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | Tror faktisk ikke det finnes et sted i Europa med større konsentrasjon av drittsekker enn i Kroatia. Husker jeg var på ferie der for et par år siden, aggresiv og lite vennlig mentalitet på folkene der nede.
|
Da burde du jo føle deg hjemme der  _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 15.03.2009 19:22 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | Tror faktisk ikke det finnes et sted i Europa med større konsentrasjon av drittsekker enn i Kroatia. |
Du har åpenbart aldri vært i Sverige... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 15.03.2009 19:30 Post subject: |
|
|
Jeg er ikke drittsekk, jeg er bare veldig ærlig.  |
|
Back to top |