View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Maradona Veteran
|
Posted: 25.01.2009 01:41 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | Var det du som snakket om IQ i går? |
Har bestandig likt Saviola, etter at han hadde en kjempe kamp for Barcelona for noen år siden..
Så dette hadde vært mer en drøm.. Kanskje litt usannsynlig.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Pkaill Junior

Joined: 13 Jun 2005 Posts: 54 Location: Ålesund, Møre & Romsdal
|
Posted: 25.01.2009 10:47 Post subject: |
|
|
Mens vi nå er inne på Amerikanske spillere, var ikke Taylor Twellman i søkelyset vårt en stund? Han er vel en typisk gjennombruddspiller..... |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 25.01.2009 14:53 Post subject: |
|
|
Gjerne for meg. Han har vær en av mine store favoritter helt siden den beryktede landskmapen for noen år tilbake. Må gjerne få han hit, for min del. Han har egentlig alt vi trenger i en spiss. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.01.2009 12:08 Post subject: |
|
|
Ifjor var det Lyn som hadde et lag med Bosmannspillere og et bedre lag enn det Fredrikstad kan stille opp med i år.
Bosmanlag toppet av kvalitet
Kasey Wehrmann kan være intressant hvis vi mister noen midtbanespillere våre. Har en del lederegenskaper som vi ikke har på midtbanen vår idag.
Patrik Gerrbrand er en god stopper ,men han valgt Fredrikstad foran oss sist gang som ikke akkurat er et pluss i min bok.
Barsom: Er en god spiller, men litt gammel. Kunne sikkert vært intressant hvis en ønsker å spille med tradisjonelle kantspillere.
Gardar Johansson: Lagde en god del mål ifjor og har mange av det samme kvalitetene som Iversen kunne vært en konkurrent for å presse Iversen til å prestere opp mot sitt beste.
Hva synes dere om bosmannspillerene til Fredrikstad noen intressante for oss?
Last edited by Keenoir on 26.01.2009 13:59; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
karakas Senior
|
Posted: 26.01.2009 13:52 Post subject: |
|
|
Fikk ikke sett så mye av han i fjor, men om han gjør det bra i år så kan Everton være en spenede spiller, men da må vi håpe på at han ikke blir enig med FFK om sin personlige kontrakt. |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 26.01.2009 14:12 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...127353.ece
Ja, da har vi ikke en erfaren spiss som fungerer før etter sommerferien. Igjen.
Og ingen nye i sikte. aAr en dårlig følelse nå altså.  _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 26.01.2009 14:14 Post subject: |
|
|
Ser iallefall ut til at Sellin kommer til å få mye spilletid fremover, noe jeg håper på. Tror han kan blomstre allerede nå på forsesongen bare han blir gitt tillitt. Men sykt synd at Steffen er ute lenger enn forventet. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.01.2009 14:19 Post subject: |
|
|
Det er synd ,men ikke overaskende. En kan ikke gamble på at Iversen skal holde seg skadefri og i form. Det er ikke sannsynlig. 5 dager til det internasjonale overgangsvinduet stenger og da bør det skje noe på brakka. Vi trenger minst to nye spisser og gjerne 3 stykker ,men vi er for øyeblikke fullstendig handlingslammet. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 26.01.2009 14:22 Post subject: |
|
|
Er jo ikke allverden sammenheng med at det er 5 dager til det internasjonale vinduet stenger og at vi trenger folk inn da.
Verre er det med med å få Konan ut. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.01.2009 14:22 Post subject: |
|
|
Vi kan handle fra hvor vi vil til ut mars. Det internasjonale vinduet gjelder kun for salg fra oss til utlandet. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.01.2009 14:52 Post subject: |
|
|
Akkurat og da forsvinner store deler av konkurransen og klubber som Tromsø og Bodø Glimt kan glemme drømmene sine om at det skal komme utenlandske klubber for å redde den skakkjørte økonomien deres. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.01.2009 15:14 Post subject: |
|
|
Tipper enkelte norske klubber blir ganske desperate etter å selge når det nørmer seg seriestart i mars, ja.
Jeg innbiller meg å tro at ny(e) spiss(er) ikke vil trenge like lang tid som f.eks. midtbanespillere på å tilpasse seg, spesielt etter omlegginga til 4-4-2. Altså er det ikke prekært at vi mangler folk snaue to måneder før seriestart. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 26.01.2009 18:55 Post subject: |
|
|
Mitt tips: Vi fortsetter å jakte spillere som etter hvert viser seg å være forholdsvis uoppnåelige (Cooper, Ingelsten etc.), helt til ca. 20. mars. Da får vi panikk, ringer Moss FK og hoster opp 1 million kroner for Kvalheim. - Han har bevist gang på gang at han kan score mål, sier Erik Hoftun. |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 26.01.2009 19:10 Post subject: |
|
|
Lurer på om jeg har noe ost liggende... |
|
Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 26.01.2009 19:12 Post subject: |
|
|
Det er leit å si det Knerten, men det kan virke som du har rett.
Det stopper i to ting.
Manglende evne til å finne de rette spillerne
Manglende evne til å betale det de spillerne vi trenger koster
Men for de uetablerte spillerne i troppen som Sellin og andre, er det jo fritt fram for å benytte sjansen til å vise seg fram! _________________ mvh HeXX
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 26.01.2009 22:43 Post subject: |
|
|
Den dagen Kvalheim står på matta i RBK drakt utroper jeg jihad mot brakka |
|
Back to top |
|
 |
fysio Junior
|
Posted: 27.01.2009 00:44 Post subject: |
|
|
Wanderlei Silva wrote: | Den dagen Kvalheim står på matta i RBK drakt utroper jeg jihad mot brakka |
Da er det vel kanskje bedre å hente tilbake JSA ?
Mener å huske at RBK hentet tilbake Nordvik fra Haugesund midt i 2007 sesongen. Er det noen som vet om RBK har en klausul med Moss, som gjør at Jo Sondre kan hentes opp om det skulle knipe ?
Med mislykket spissjakt så langt, en Steffen som hangler og en Konan ute i kulden, så begynner det å bli faretruende spinkelt i angrepsrekka. |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4066 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 27.01.2009 01:19 Post subject: |
|
|
Drømmer snart om Brattbakk comeback  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.01.2009 01:32 Post subject: |
|
|
Ja det begynner med at han var på La Manga i forbindeles med "ferie" og da kunne han like så godt trene med laget. Samtidig sier Hoftun at han synes Brattbakk imponerer på trening og at han har holdt formen godt. Den neste på comback lista er selvsagt gamle Iversen som i en stunt kamp får lov til å spille spiss i sammen med sønnen sin. Dette var selvsagt mot et tufte aktig lag og Iversen lager hatrick. Da tenkes det selvsagt på Brakka at Ivers sikkert vil være en bra spiller å ha på benken hvis en trenger mål på slutten av en kamp. Det er jo ikke akkurat slik at en glemmer hvordan en skorer mål.
...... |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 27.01.2009 02:39 Post subject: |
|
|
Nå var vel Erik Hoftun's bidrag på A-laget var vel en gangsforetredelse, men kanskje blir han å se på RBK 3, hvis det er prekært.. Så kan ikke med beste evne se at Brattbakk kommer for å bidra, han spiller kanskje for Kolstad.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.01.2009 02:41 Post subject: |
|
|
Du tok vel ikke det jeg skrev seriøst? |
|
Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 27.01.2009 10:47 Post subject: |
|
|
Sitter her nede i Oslo. Trofast går jeg inn på forumet for å se hvilken storfisk RBK har fått tak i.
Oppsummert så langt: Helland
Ikke helt betryggende, men regner med at dette bare er en plan. Nå har vel ikke de andre lagene i Eliteserien håvet inn spillere heller. Stabæk 2 av de beste spillerne ut. Lyn: Furuseth Olsen, Vålerenga: midtstopper fra Mandalskameratene osv. |
|
Back to top |
|
 |
bennyboy Senior
|
Posted: 27.01.2009 11:50 Post subject: |
|
|
Nå som Alanzinho har blitt solgt er det ikke utenktelig at Stabæk ser i retning Bodø og Olsen. Da snapper vel de han rett foran nesa på oss tenker jeg. Da har sesongen fått en helmaks start  _________________ Rosenborg! Trenger man si mer? |
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 27.01.2009 11:57 Post subject: |
|
|
Satt akkurat å fikk den følelsen jeg også.. RBK har fortsatt et godt navn og rykte, men så lenge Stabæk har CL kvalifisering, seriegullet fra i fjor, ny stadion og en god slump med penger tror jeg faktisk de har mer å lokke med  _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 27.01.2009 11:59 Post subject: rosenborg 2009 |
|
|
Har ingen kunnskaper om Kvalheim.Men er han rask,god til å score mål over flere sesonger og ikke minst rimelig,kan han jo prøves. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
|