View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 30.11.2008 19:22 Post subject: |
|
|
Stoor var brukbar i vår. Og man har da noen, f.eks Ohr i Godset og Vaagan Moen i Brann. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.12.2008 14:43 Post subject: |
|
|
Magefølelsen min var riktig:
- Ja, jeg har fått et nytt tilbud og positive signaler på at jeg er ønsket videre, bekrefter Jamtfall.
Les mer: Nytt tilbud til Jamtfall |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 01.12.2008 15:17 Post subject: |
|
|
Pingvindrops, det er ikke på internasjonal klasse jeg legger listen.
Det er rett og slett skammelig dårlig nivå på innleggene til våre menn utpå matten. Det er ikke mange innlegg som ikke går i nærmeste blokkerende motstander eller ikke ruller langs bakken til første motstander som står inne i feltet. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 01.12.2008 15:45 Post subject: |
|
|
Ja ,men det betyr ikke det samme som at vi ikke skal satse på våre unge talenter, det er lov å ha to tanker i hodet på en gang nåtid og fremtiden. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 01.12.2008 17:20 Post subject: |
|
|
Dette er helt fint det. Alle spillere fortjener en lengre skadefri periode å vise seg frem i. Nå trenger han å holde seg skadefri, og få spilletid sammen med noen nye og bedre lagspillere i vinterhalvåret. Selv verdens beste angrepsspillere hadde ikke fungert på laget vårt sammen med skylapp-Konan. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 01.12.2008 17:21 Post subject: |
|
|
Enda en spiller som ikke forsterker stallen på lønningslisten. Ingen innleggsfot, ingen løpskraft. Dette lover ikke godt. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 01.12.2008 17:29 Post subject: |
|
|
Stor fart, målfarlig, viljestyrke ( har tross alt greid å overbevise Hamrèn nok til å få ny kontrakt til tross for to år på sidelinjen) og når ble 21 år for gammel for et talent, det er de færreste spillerene som slår igjennom før dem fyller 20 år og ihvertfall ikke når en har vært skadet siden han var 19 år. Når Erik Huseklepp var på hans alder 24 år nå og fremdeles regnet som et stort talent av mange, så spillte han i andredivisjon og ble i førsteomgang hente tilbake til Fylling hvor han tidligere hadde blitt vraket i ung alder. Folk utvikler seg i forskjellig tempo og Jamtfall har mange spennede egenskaper og er en lokal spiller som det er alltfor tidlig å avskrive enda. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 01.12.2008 17:31 Post subject: |
|
|
Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 01.12.2008 19:38 Post subject: |
|
|
bommel wrote: | Pingvindrops, det er ikke på internasjonal klasse jeg legger listen.
Det er rett og slett skammelig dårlig nivå på innleggene til våre menn utpå matten. Det er ikke mange innlegg som ikke går i nærmeste blokkerende motstander eller ikke ruller langs bakken til første motstander som står inne i feltet. | Sant, kanskje greit å legge lista på barnenivå. Klare å løfte ballen samtidig som man slår den 25 meter. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 01.12.2008 22:21 Post subject: |
|
|
h b wrote: | synes jeg leste at Hoftun skulle satse på å få inn noen rutinerte spillere jeg.... |
Strengt tatt vurderte han det vel bare... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 02.12.2008 09:43 Post subject: |
|
|
hehe, den tanken gikk fort over, ble vel for dyrt.
Huseklepp ja, stortalentet som er i form 1 mnd i året, mener du at Solli er et talent også? _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 02.12.2008 10:15 Post subject: |
|
|
Norges største fotballtalent er vel stadig Tommy Svindal Larsen? |
|
Back to top |
|
 |
Sandmo Junior
|
Posted: 02.12.2008 10:27 Post subject: |
|
|
Myggen er den siste jeg fikk med meg  |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
BigT Junior
|
Posted: 02.12.2008 15:50 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Enda en spiller som ikke forsterker stallen på lønningslisten. Ingen innleggsfot, ingen løpskraft. Dette lover ikke godt. |
Jamtfall er en spennende spiller som vi har fått sett lite av. Jeg stoler på Hamren, og regner med at han ser noen i gutten. La han få en sesong uten skader for å bevise at han kan være med å kjempe om en plass i første 11'ern.
Når Hamren uttalte at stallen var for stor var jeg nesten sikker på at det ville få konsekvenser for Jamtfall, men Jamtfall har tydeligvis imponert. Heller Jamtfall enn Pelu. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.12.2008 14:21 Post subject: |
|
|
Fortsatt ingen bekreftelse:
2mas med journalisthatt wrote: | - Vi har tilbudt ham ettårskontrakt, og forhandler med ham. Men det er ikke skrevet under noe ennå, kommenterer Hoftun overfor rbkweb.no. |
|
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
|
Back to top |
|
 |
fysio Junior
|
Posted: 23.12.2008 01:16 Post subject: |
|
|
Jeg synes egentlig det er litt snodig at Jamtfall ikke tar utfordringen fra eksempelvis Bodø Glimt. Å gå på sitt fjerde år med benkeslitertilværelse i Rosenborg, er etter mitt syn ufornuftig. Jeg tror Jamtfall kunne hatt veldig stor nytte av et miljøskifte.
Godt mulig at siste ord ikke er sagt, og at Rosenborg gjerne vil bruke Jamtfall i en "byttehandel" med Trond Olsen. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.02.2009 15:37 Post subject: |
|
|
FC Kölns talentspeider Siegfried Marti er fan av Jamtfall:
- Det er ingen hemmelighet at vi har har sansen for spiller som Jamtfall, Tettey og Skjelbred på Rosenborg. Gode unge gutter som kan, om de vil, nå langt på fotballbanen.
Det internasjonale overgangsvinduet stenger denne helgen. Marti hevder det ikke kommer på tale å innlede samtaler med noen norske klubber nede på La Manga. Klubben "lagrer" informasjonen for senere bruk.
- Det er helt uaktuelt å hente noen nå. Men vi vil følge godt med på utviklingen til mange av dem som er her nede.
Les mer: Vil ha norske talenter |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 01.02.2009 20:13 Post subject: |
|
|
Jamtfall Jr. har vel til gode å prestere på noe nivå over 2.divisjon (hatt et par gode innhopp kanskje), men det er helt klart at det er et stort talent vi har i klubben. Hadde det vært opp til meg, hadde han fått en to-års-kontrakt nå i vinter, også forsøkt å få leid han ut til Bodø et år. Brutter'n kunne gjort underverker med ham. |
|
Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 01.02.2009 23:53 Post subject: |
|
|
Halvorsen87 wrote: | Hadde det vært opp til meg, hadde han fått en to-års-kontrakt nå i vinter, også forsøkt å få leid han ut til Bodø et år. Brutter'n kunne gjort underverker med ham. |
amen |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.02.2009 23:56 Post subject: |
|
|
Jamtfall ville ikke lånes ut til Glimt. Da er det ikke mye man kan gjøre med det. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 01.02.2009 23:59 Post subject: |
|
|
Virker som om Hamren har skikkelig troa på Jamtfall, ikke at jeg i treningskampene klarer å se hvorfor. Jamtfall driter seg aldri ut og er aldri direkte elendig, men han er heller aldri involvert i noe som helst. Den ene målsjansen mot Krylia var omtrent den eneste gangen jeg la merke til at han var på banen. Dette er et mønster som går igjen hver gang han spiller. Han må bli flinkere til å ta løp, utfordre og gjøre seg spillbar, ikke gjemme seg på banen.
Man slår ikke igjennom som ving ved å spille alibi fotball... |
|
Back to top |
|
 |
|