English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Valencia
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Harald
Forumsjef

PostPosted: 28.11.2008 15:30    Post subject: Reply with quote

Jeg har argumenteret med at Storflor har mere e-cup erfaring og sandsynligvis er i bedre form og med at Jamtfall har flere forudsætninger i mod sig som en lang skades periode og begrænset med spilletid på A-laget og i e-cup.
Klarer du ikke og finde og se den bør du måske tænke over om du ved hvad argumentation faktisk betyder.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Bakklandia
Legende

PostPosted: 28.11.2008 15:37    Post subject: Reply with quote

Åja, stemmer det. De der ja. Hvordan i alle verdens land og riker klarte jeg å overse i de der?

Med e-cuperfaringen har du jo faktisk et poeng, selv om man jo kun kan skaffe seg erfaring gjennom å spille ecup-kamper.

Når alt kommer til alt tror jeg likevel det at Strorflor faktisk er ferdig i klubben var det som ble avgjørende for Hamren.
Bakklandia
Legende

PostPosted: 28.11.2008 15:55    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Hamrén tok nok bare med 2009-sesongen ettersom han vet at han ikke kommer til å trene Rosenborg lenger enn det uansett (og jeg forstår godt at han stikker etter neste sesong, han har garantert høyere ambisjoner enn ett bånnlag i Tippeligaen).

Jesus, så positive vi var, da. Hamren gjør nok bare som trenere flest - tar en sesong om gangen.

Det er det jeg sier, det er først i gjennoppbyggingsfaser vi virkelig kan skille supportere fra medgangssupportere.

On a side note; Det bør forøvrig Liverpool-fans tenke over før de kaller alle dagens Man U-supportere for medgangssupportere, også.
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 28.11.2008 16:12    Post subject: Reply with quote

Bæ to da bone! I en slik viktig kamp bør man tenke RESULTAT, ikke hvem som er her neste år. Og da blir det feil å sitte med vår beste - og europamessig mest erfarne - ving på benken.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende

PostPosted: 28.11.2008 16:39    Post subject: Reply with quote

Han burde startet etter min mening også med det valgt spillesystem, men på det tidspunkten av kampen og den tilstanden laget var i så synes jeg det er greit at Hamrèn fokuserer på det spillerene som kan ha en fremtid i Rosenborg. Jeg har også et inntrykk av at Hamrèn ikke har sansen for spilleren Storflor og vurderer Jamtfall som bedre enn vurdering han må få lov til å ha selv om en kan være uenig.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 28.11.2008 17:04    Post subject: Reply with quote

Jeg lar rett og slett bare signaturen min snakke. Knerten er inhabil i Stroflor-annliggende:P
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 28.11.2008 17:25    Post subject: Reply with quote

Bæ to da bone, synes du Storflor er en spiller med internasjonalt snitt og høyt potensiale? Bare svar på det.
Back to top
media
Veteran

PostPosted: 28.11.2008 18:42    Post subject: Reply with quote

Det er nitrist når slike som senador bare lirer ut av seg gørr og faenskap om hvor pisse dårlig alt er. kan du ikke skrive det i en mail, og maile den til deg selv slik at du får ut litt aggresjon?

Quote:
Jeg tar utgangspunkt i målet vårt, Storey. Er det å bli best i Norge, så hadde jeg vært mye mindre kritisk. Da hadde vi kunne tilate oss slike resultater

pisspreik. du rakker ned, og velter deg i selvtilfredshet etterpå. enn at det gikk så galt at du kunne kooose deg med å si; hva var det jeg sa?
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 28.11.2008 19:50    Post subject: Reply with quote

For å si det sånn, knerten, jeg har ikke valgt sitatet som signatur fordi jeg syns det traff spiker'n på hue, nei.
senador
Legende

PostPosted: 29.11.2008 12:20    Post subject: Reply with quote

media wrote:
Det er nitrist når slike som senador bare lirer ut av seg gørr og faenskap om hvor pisse dårlig alt er. kan du ikke skrive det i en mail, og maile den til deg selv slik at du får ut litt aggresjon?

Quote:
Jeg tar utgangspunkt i målet vårt, Storey. Er det å bli best i Norge, så hadde jeg vært mye mindre kritisk. Da hadde vi kunne tilate oss slike resultater

pisspreik. du rakker ned, og velter deg i selvtilfredshet etterpå. enn at det gikk så galt at du kunne kooose deg med å si; hva var det jeg sa?

Grunnen til at jeg sa det var for at jeg ble beskyldt for at alt jeg sa var feil, noe det tydligvis ikke var. Det sier vel bare at jeg har innsett hvilket nivå vi er på.

Grunnen til min store negativisme er manglende implementering av målet topp30. Ingen vet hvordan man skal nå det, det står der bare som en slag brist hver gang vi får stadfeste hvor langt vi er fra det målet. Det ble ganske latterlig når Bratseth ikke visste en fnugg av hvordan nå målet i en av sine TVprogrammer.

Nå har vi hatt motgang i flere år, vi har de beste forutsetningene for å være best (i Norge), men er ikke i nærheten i en sikkelig dårlig serie. Er det rart jeg er kritisk? Det må være en del personer i den organisasjonen som aldri burde ha vært der. Så kan man jo spørre seg er det riktig å ansette alle med fotballkurs fra trøndelag når man skal bli en av 30beste klubbene i Europa? Det tviler jeg på.

Du er vel tydeligvis fornøyd med tingenes tilstand. 0-4 mot Valencia og vi skapte knapt en sjanse på Lerkendal. Det kalles latterliggjøring. Det gjør at vi i mindre grad får gode spillere. Slike vil til gode klubber som kan kjempe mot de beste. Det kan ikke RBK og da må man spørre seg om det er riktig at mange av de folkene som fortsatt er der aldri burde ha vært i klubben? Vi ble pisset på i fjor av Chelsea og nå av Valencia. Skal man opptre slik kan man like gjerne holde seg i Norge. Det er ikke verdig å spille slike kamper som det vi så på torsdag.
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 29.11.2008 12:42    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Vi ble pisset på i fjor av Chelsea og nå av Valencia.
Glömde du att vi pissa på Valencia två gånger i fjol. Ditt selektiva minne förnekar sig inte; du verkar sakna den del av hjärnan där positiva händelser registreras.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 30.11.2008 12:44    Post subject: Reply with quote

Jeg er fullstendig klar over at vi vant to ganger mot et Valencia ute av form. Men du må huske på at vi spilte generelt en dårlig sesong. Vi spilte 3gode kamper i CL og resten var ganske dårlig sett under ett. Det kan du ikke være uenig i.

Poenget er at hver gang vi skal være med i europeisk fotball så holder det ikke og alltid bli pisset på i en eller to kamper. Da kan man la være, finne på noe annet....
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 30.11.2008 12:48    Post subject: Reply with quote

Senador; Valencia hadde hatt sin nest beste serieåpning noensinne før vi møtte dem i fjor.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 30.11.2008 13:04    Post subject: Reply with quote

Ja, de vant vel serien til slutt også?
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 30.11.2008 13:12    Post subject: Reply with quote

Du sa vi vant to ganger mot et Valencia ute av form. Det stemmer ikke, Valencia var i meget god form før vi møtte dem, i hvert fall den første kampen.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 30.11.2008 13:18    Post subject: Reply with quote

Vi er på ca samme nivå som i fjor(om ikke værre). De er ca det samme laget i år. Valencia slår oss nå 4-0. Er det rart at jeg sier de var ute av form?

Hadde de kommet blant de 4beste lagene i spania i fjor, så skal jeg være enig med deg. Men det var de langt i fra
Back to top
v_olden
Veteran

PostPosted: 30.11.2008 13:36    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Ja, de vant vel serien til slutt også?

senador wrote:
Hadde de kommet blant de 4beste lagene i spania i fjor, så skal jeg være enig med deg. Men det var de langt i fra

Og jeg som trodde formen kunne variere iløpet av en sesong. Bra jeg fikk dét på plass da. Rolling Eyes

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 30.11.2008 14:11    Post subject: Reply with quote

Så fprdi de var dårlige efter vi slog dem var de også dårlige før? Det er en mærkelig argumentation og at de v ar ude af form er jo direkte forkert.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Paalern
Junior

PostPosted: 30.11.2008 15:14    Post subject: Reply with quote

Det Valencia-laget vi møtte i fjor var faktisk i dyp krise selv om resultatene viste noe annet da vi møtte dem første gangen. De hadde spilt forferdelig fotball og styret hadde gitt klare beskjeder om at Trener, Flores, skulle sparkes om ting ikke snudde seg raskt. Publikum hadde jo pipekonserter på Mestalla hver eneste kamp. Det var kun flaks, ikke dyktighet som ga de resultatene. Dessuten hadde de kun møtt meget svak motstand.

Det Valencialaget vi møtte i år er av et mye bedre kaliber. De hadde fullstendig kontroll på kampen, og det uten stjerner og enormt viktige spillere som David Villa, David Silva, Vicente, Joaquin og Baraja (fra start). Jeg mener at vi ikke kan forvente så mye mer. Skal vi ha mulighet ute i Europa når vi møter de beste lagene fra de beste ligaene (Spania, England, Italia), så er vi nødt å dominere vår egen tippeliga først. Vi må bli det store flaggskipet som vi en gang var, før vi kan begynne å hamle opp med de beste. Vi må vinne serien med nesten ti poeng hvert år. Stabæk vil ikke ha mulighet i CL (om de kommer dit, vent å se..)

At vi vant mot Valencia i fjor var fantastiske prestasjoner, det kan ingen ta fra oss. Likevel må vi nok innse at vi møtte et lag som ikke holdt det nivået de vanligvis gjør.
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 30.11.2008 15:26    Post subject: Reply with quote

Helt korrekt Paalern.
Back to top
larenim
Veteran

PostPosted: 30.11.2008 15:29    Post subject: Reply with quote

Men viktigere holdt VI et høyere nivå enn vi vanligvis gjør. Og at enkelte ikke evner å se et fantastisk toppnivå som et positivt tegn, får være deres sak.
pingvin
Veteran

PostPosted: 30.11.2008 15:34    Post subject: Reply with quote

Det er selvfølgelig positivt Tønna Brix, men jevne prestasjoner teller mer. Selvom det jo var gøy å prestere såpass godt, så var det jo som senador sier, en traurig sesong ellers. Men man må jo ta med seg lyspunktene Smile
Back to top
larenim
Veteran

PostPosted: 30.11.2008 15:41    Post subject: Reply with quote

Sånn senador legger det frem er det like om hjørnet at vi rykker ned. Måtte surmulerne brenne.

Laget vil komme seg når de har fått lenger tid.
senador
Legende

PostPosted: 30.11.2008 22:39    Post subject: Reply with quote

Det er ille å tape slikt når vi har mål om å være blant de 30beste i Europa. Meget ille, spesielt når vi ikke kan konkurrere på økonomi som er den viktigste årsaken til at man har suksess...

Det sier jo litt når Roar Strand er en av de beste på laget i dag!! Det var han ikke under storhetstiden. Da sier det seg selv hvor horribel utvikling vi har hatt.

Laget vil komme seg? ja, jeg håper du har rett. Men Hamren er ingen trollmann. Han er avhengig av å få tilført kvalitetsspillere, noe vi ikke har fått på lang, lang tid. Dårlige resultater hjelper ikke akkurat på.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 03.12.2008 11:08    Post subject: Reply with quote

Denne var jo litt morsom Very Happy
http://www.dagbladet.no/k...56505.html

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Next
Page 16 of 17

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb