View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
joakleis Veteran

|
Posted: 22.09.2008 17:34 Post subject: |
|
|
Etter kampen er vel først og fremst bare etter hjemmekampene. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 22.09.2008 17:49 Post subject: |
|
|
Spørs vel litt om vi har 1 eller 2 kamper i uka også. Når vi har midtuke-kamp bruker de vel å kalle sendinga "før kampen", med innslag og reportasjer som i en "etter kampen"-sending som supplement til innslag rundt kampen som kommer. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandish Junior

|
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1563 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 10.10.2008 21:49 Post subject: |
|
|
live blir vel litt å ta i  |
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 10.10.2008 22:38 Post subject: |
|
|
Kjører du Firefox står det "Din nettleser støtter ikke visning av denne videoen. Videoen er rettighetsbeskyttet med DRM-teknologi (Digital Rights Management) fra Windows Media, og fungerer kun i Internet Explorer i Windows." Dette er så latterlig at jeg får leve på gamle minner..... |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.10.2008 05:10 Post subject: |
|
|
Helt enig. Da får det bare være. |
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 19.10.2008 17:10 Post subject: |
|
|
Poster problemet mitt her jeg.
Hver gang jeg skal åpne en video fra rbk-tv eller se kamp på fxtv, klikker nettleseren, enten det er mozilla, internet explorer, eller safari, og avslutter. Noen som vet hva dette kommer av? Har ikke hatt problemer med det før, og det skjedde plutselig en dag.
Hadde vært fint hvis noen kunne svare før SIF-kampen. |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 21.10.2008 22:13 Post subject: |
|
|
Interessant tabell Rune Bratseth kom fram til i "Før kampen" mot Brugge.  |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 18.11.2008 18:00 Post subject: |
|
|
Ingen som har kommentert Ola By Riise-intervuet?
Hyggelig kar. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 18.11.2008 18:19 Post subject: |
|
|
Ja, hade alla vara lika hygliga som honom hade världen varit en bättre plats att bo på. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 18.11.2008 22:35 Post subject: |
|
|
Kan såkalt hyggelige mennesker bli topp fotballtrenere?
Verken Nils Arne Eggen, Bill Shankly, Brian Clough, Alex Ferguson, Arsene Wenger eller Jose Mourinho kan vel neppe karakteriseres som spesielt hyggelig i alle sammenhenger. På grensen til psykopatiske og iallfall svært eksentriske er mer treffende beskrivelser.
Tror dessverre det var et av områdene det skortet litt på for Ola By Rise da han var hovedtrener på Lerkendal. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 18.11.2008 23:12 Post subject: |
|
|
...Og Knut Tørum. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 19.11.2008 15:33 Post subject: |
|
|
Et virkelig flott intervju med Basma ute nå, setter klubben og laget foran seg selv til enhver tid. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 08.01.2009 15:41 Post subject: |
|
|
RBK-TV (Og TV2 sumo generelt) har nå full mac støtte, last ned Silverlight fra:
http://silverlight.net/
Installer dette, gå så til min sumo - video oppsett og kryss av for "Bruk Silverlight til å spille av video (anbefales for Mac-brukere)". |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 08.01.2009 16:57 Post subject: |
|
|
Takk skal du ha. Det må man si var en kraftig forbedring. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 14.01.2009 16:29 Post subject: |
|
|
Synes tre klipp på ca. 1:20 minutt hver etter snart fem dager på Gran Canaria er litt tynt.
Savner spesielt mer fra spillesekvensene. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 14.01.2009 18:11 Post subject: |
|
|
Helt enig, burde være mulig å få til noe mer på en arbeidsag. Savner også sterkt et "finteshow", ala det som de kjørte i 2007, det var veldig kult. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 14.01.2009 18:24 Post subject: |
|
|
Hehe, jeg skulle likt å jobbet i medie avdelingen til RBK under Gran Canaria turene.
Skjema for dagen:
- Sove lenge på morgenen
- Bade
- Spise god mat
- Ta med kameraet på trening og stille en person 3-4 spørsmål, dra hjem til hotellet og laste det opp.
- Så bade og sole seg.
- Spise enda mer god mat
- Så sove
På toppen av det hele, så får man full lønn  |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 14.01.2009 18:34 Post subject: |
|
|
Kulere å være spiller, da:
- Sove lenge på morgenen
- Bade
- Spise pølse
- Ta med skoene på trening og sparke en 3-4 baller, dra hjem til hotellet og dusje.
- Så bade og sole seg.
- Spise enda mer pølse
- Så sove |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 14.01.2009 19:27 Post subject: |
|
|
Iversen du sikter til nå, formoder jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Odd Rune Wolden Junior
|
Posted: 14.01.2009 19:49 Post subject: |
|
|
Hey RBK-venner
Gull å følge diskusjoner på RBKweb forum med plenty av fine fotballdiskusjoner, men ikke alle er kan vise til like god kunnskap om TV generelt og RBKTV spesielt:
RBKTV er en viktig del av satsningen og tilbudet på RBK.no, og leverer alt fra kjappe nyhetsintervju og lengre uklippede rene spillsekvenser til bearbeidede TV-reportasjer og lengre programproduksjoner. Noe går like fort å redigere og laste opp som det tar å preppe og publisere en nettartikkel. Reportasjer som er klippet etter en ”TV-presentasjonsmal” tar betydelig lengre tid (i TV2, NRK og TV-nyhetsbransjen er ofte malen at én nyhetssak tilsvarer étt dagsverk produksjon-og det handler ikke om at de har lange lunsjer), og RBK.no prøver etter beste evne å ha litt av alt- ut fra type stoff, ressurser og prioriteringer i det daglige.
Nok om det. Poenget er at jeg kan garantere at de to som er på jobb for RBK.no på Gran Canaria ikke følger vedlagte kjøreplan fra joko og co. De har absolutt gode og privelegerte dager med sol og flotte omgivelser, men samtidig er det fra dag én produsert nyhetsartikler, bildegalleri og TV-saker på RBK.no - samtidig som det tas opp spillerportrett og andre produksjoner som skal brukes på nettsidene inn mot seriestart. Også vi som er hjemme i kalde Trondheim jobber etter beste evne med å produsere mest og best mulig innhold til klubbens mediekanaler hver eneste dag-enten det handler om pågående Color Line cup, bryggeriavtaler eller arbeide med nye nettsider som skal opp til seriestart.
Alle klubbene i Tippeligaen satser som kjent knallhardt på egne medier, ikke minst nå som innsatsen også betaler seg i form av rene penger fra TV-avtalen. Ting skjer imidlertid uhyre fort, og som RBKweb og flere har omtalt må klubbene tilpasse seg dette fortløpende. TV-biten er noe av det som berøres - du kan lese mer om konsekvensene av dette her:
http://www.rbk.no/info/ar...126037.ece
I denne sammenhengen trenger vi hjelp og masse teamwork med supportere av alle slag. Gi oss for all del nyttig input- gjerne med touch av humor- men ikke tro at vi later oss i solen på vegen. Vi er drevet av et ønske om å spille laget best mulig, samtidig som fansen skal kunne følge laget og klubben i tykt og tynt. Fra Gran Canaria kommer for øvrig både finteshow og mer til i dagene som kommer, både i form av tekst, bilder og TV- følg med!
Footballhilsen Odd Rune, RBK.no. _________________ Følg RBK på RBK.no |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 14.01.2009 22:48 Post subject: |
|
|
Flott tilbakemelding, Odd-Rune, veldig bra at medieavdelingen tar seg såpass god tid til de mest engasjerte her på RBKWeb! Tusen takk for nyttig informasjon, gleder meg til finteshow etc.
(PS: Gjerne få til et intervju med Steffen I. rett etter en knallhard kondisjonsøkt ) |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 14.01.2009 23:54 Post subject: |
|
|
knerten_10 wrote: | Iversen du sikter til nå, formoder jeg. |
Det var først og fremst et forsøk på å latterliggjøre jokos teori om hva de driver med.
Mitt inntrykk er at det i de siste månedene har oppstått en negativ holdning til medieavdelingen. Som så mye annet av det som menes her (og andre steder) kan den spores tilbake til spillerforsterkninger, eller rettere sagt fraværet av -. I motsetning til tidligere da mange anså RBKs bankkonto som utømmelig, har det nå, med finanskrise og alt mulig, blitt satt fokus på økonomiske begrensninger. Resultatet blir at noen leter med flomlys etter økonomiske svakheter i organisasjonen, og medieavdelingen anses tydeligvis av mange som en slik.
Skulle dog ikke forundre meg om dette gjøres av mange av de samme som hadde hylekor om fraværende eller svak mediesatsning for relativt kort tid siden. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 14.01.2009 23:58 Post subject: |
|
|
Og jeg som havde ventet en øget debat når der faktisk kom et svar fra medieafdelingen.
Jeg er lidt skuffet. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 15.01.2009 00:44 Post subject: |
|
|
Jeg er ikke negativ til medieavdelingen. Synes de gjør en god jobb. Har heller ikke registrert noe særlig utbredt negativitet rundt media avd her inne på forumet, så forstår ikke hvor du får det inntrykket fra torerik. Virker heller som om du fabrikerer enn negativitet for å ha noe å forsvare. Mitt sarkastiske innlegg kan hvertfall ikke representere den "utbredte" negativiteten du prater om.
Last edited by longns on 15.01.2009 02:52; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|