| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Erik87 Proff
|
Posted: 12.08.2005 21:28 Post subject: |
|
|
ideelt lag slik jeg ser det:
Johnsen
Basma - Riseth - Lago - Dorsin
Strand - Berg
Ødegård - Eguren - Braaten
Helstad
Dette har helt sikkert blitt foreslått før.
HVorfor tar man ut Braaten? Han gjorde jo seg ikke bort sist kamp.
Må være for at Høgmo skal få sett de ulike spillerne i kamp. Må være det. Overbeviser meg om at det er det jeg. _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 12.08.2005 22:32 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Syns helt ærlig vi burde hatt lille-Per der. Han er den eneste som er i nærheten av aggressiviteten i spillet til Hæstad. |
Han burde absolutt spilt som en av de to sentrale midtbanespillerne. Mot Start på Lerkendal var han jo av de beste på banen, og nå er det veldig lenge siden han har fått spilt, til tross for at han har vært blant de aller beste i alle kampene han har fått spilt fra start av. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 12.08.2005 23:01 Post subject: |
|
|
| Tror de har prøvd å skåne han litt for motgangen laget har vært inne i. Selv om han hadde vært i storform, så er det vanskelig å bygge selvtillit for en så ung spiller i en slik situasjon. Et eksempel her er kampen mot Brann, da han kom inn. Uansett, det er ingen tvil om at han bør får prøve seg mer utover. Og det får han helt sikkert under Høgmo, men tror at selvtilliten i resten av laget må forbedres mer først. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 13.08.2005 00:36 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Tror de har prøvd å skåne han litt for motgangen laget har vært inne i. Selv om han hadde vært i storform, så er det vanskelig å bygge selvtillit for en så ung spiller i en slik situasjon. Et eksempel her er kampen mot Brann, da han kom inn. Uansett, det er ingen tvil om at han bør får prøve seg mer utover. Og det får han helt sikkert under Høgmo, men tror at selvtilliten i resten av laget må forbedres mer først. |
Hvis det skulle være grunnen er jeg helt uenig. Rosenborg var i en enda mer presset situasjon tidligere i år, når han fikk spille, og det taklet han helt fint. Selv etter at han ble utvist etter en halvtime med påfølgende tap, kom han tilbake og storspilte, så jeg tror ikke det er noe problemer med nervene hans. Nå har jo Rosenborg ingenting å tape resten av sesongen, så er mindre press nå enn tidligere i år. Vi kjemper ikke om seriegull og vi kommer ikke til å komme i nedrykksstriden. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 13.08.2005 06:04 Post subject: |
|
|
Den guttungen der er mere voksen i hodet enn en god del av de eldre spillerne. Jeg er ikke bekymret for det der. Det nytter ikke sy puter under arma på de heller. Personlig tror jeg han er en av de som hadde takla motgangen best og jobba på videre. Han virker rett og slett som typen til det.
Dessuten får jeg frysninger, ståpels, og usunne følelser av å se den gutten spille! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
JSS Senior
|
Posted: 13.08.2005 11:50 Post subject: |
|
|
jeg er personlig tilfreds med de endringene høgmo innfører.
tror strand og berg i par kan fungere svært bra, strand med sin løpskapasitet, og berg med sine vendinger og pasninger, han vil vel ha litt mer rutine bakover.
soli på høyre er jeg litt mer usikker på, men han kan slå innlegg, han kan drible av motspillere og han kan lage mål (et potensiale med andre ord) ...
er vel mer glad i braaten enn i storflor, men ser nok også at storflor har et uforløst potensiale som kanskje høgmo kan realisere, mens braaten enda trenger litt mer erfaring og innsats.
men tror nok både ødegaard, braaten, per og egu vil få hyppige innhopp etterhvert.
min store usikkerhet ligger vel i forsvaret (venstre og høyre side). |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 13.08.2005 12:37 Post subject: |
|
|
Som jeg har skrevet tidligere er det ikke rart med Strand og Berg som de "defensive" midtbanespillerne. I høgmos system skal disse komme på lange "indreløper løp" (når alt fungerer. Men, vet ikke om Høgmo har kommet til det kapittelet enda).
Som jeg også skrev tidligere, krever Høgmos 4231 system VELDIG mye av vingene. Mye av hemmeligheten til suksess ligger her. Imidlertid ønsker ikke Høgmo bare vinger som er raske, men som i tillegg har evnen til å STADIG gå på løp, true, drible og slå GODE innlegg. I tillegg skal vingen være en LAGSPILLER, som kan overta den offensive Skammelsrud-rollen (den hengende spissen) når denne evt ikke har dagen sin. Det defensive arbeidet er også viktig for vingen. - Derfor ble jeg overrasket over at Braaten fikk sjansen i Romania, og mindre overrasket over at han nå er ute. Faktisk vet jeg ikke om han er god nok som ving. Men, skal om noen klare å få utløst potensialet til Braaten, så er det Høgmo. Så godt kjenner jeg ham. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonah Junior

|
Posted: 13.08.2005 17:54 Post subject: |
|
|
| Espen Johnsen kan sikkert trenge en liten pause en stund. Vi har jo tross alt en fyr på benken som sikkert ikke hadde hatt noe i mot å stå mellom stengene i noen tippeligakamper igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
Mads Junior
|
Posted: 13.08.2005 17:58 Post subject: |
|
|
Nå kan Espen Johnsen bli igjen på sørlandet.. Går det an!!!  |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 13.08.2005 17:59 Post subject: |
|
|
25 min, 10 mann, 0-3 allerede.
Nå begynner jeg å bli litt redd for streken likevel jeg... Odd leder også....
Huff og huff |
|
| Back to top |
|
 |
Sticks Junior

|
Posted: 13.08.2005 18:00 Post subject: |
|
|
Er det MUUULIIIIG??
1 stk. Espen Johnsen selges.
Billig og brukt, forholdsvis lav kvalitet.
Alle bud aksepteres.
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 13.08.2005 18:03 Post subject: |
|
|
| Ska rbk's 10-0 rekord spricka idag till fördel för Start kanske? |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 13.08.2005 18:05 Post subject: |
|
|
| Vel, selv om vi bare har 10 mann satte jo Høgmo inn en keeper nå da... |
|
| Back to top |
|
 |
Sticks Junior

|
Posted: 13.08.2005 18:08 Post subject: |
|
|
4
-
0
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 13.08.2005 18:08 Post subject: |
|
|
Dette her er faen meg lavmål. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 13.08.2005 18:11 Post subject: |
|
|
NÅ ser jeg ikke kampen, en hvordan i helvette går det an å ligge under fire null. 1-2-3-4. 4 -0. FAEN!
Rønningen er fast keeper ut sesongen! _________________ ----{ROSENBORG}----
Last edited by Erik87 on 13.08.2005 18:14; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Mads Junior
|
Posted: 13.08.2005 18:13 Post subject: |
|
|
Har ikke spillerne respekt for seg selv lenger? Dette overgår alt alt jeg har vært med på!!!!  |
|
| Back to top |
|
 |
kikki Senior

|
Posted: 13.08.2005 18:17 Post subject: |
|
|
hehe, lurt å sette inn en keeper ja! regner med at det blir gjort en del endringer i pausen? inn med braaten for svarte! la han hærse litt med dem nå har storflor scoret da.. kan det snu?  _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
| Back to top |
|
 |
Sticks Junior

|
Posted: 13.08.2005 18:18 Post subject: |
|
|
Ja ja, et mål iallefall.
ÆÆÆÆRRRBBBKKK!!!  _________________
Rosenborg. Alltid!  |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 13.08.2005 18:19 Post subject: |
|
|
Og det var attpåtil en, ifølge VG, flott scoring! _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 13.08.2005 18:24 Post subject: |
|
|
Glemte Espen igjen hjernen sin i Trondheim når han dro, eller? Det virket ikke som han tenkte mye i dag, i hevrt fall. Instinkthandlinger kan være bra når du er keeper, men det må jo kombineres med sunn fornuft også. Men det har Espen tydeligvis glemt. Tatt inn litt mye lege-vitenskap, kanskje?
Men nå ser vi i hvert fall den markante forskjellen mellom Høgmo og Keiko, den forskjellen som gjorde at jeg hadde Keiko som suverent førstevalg som ny trener...
Høgmos RBK spiller defensiv Drillo-fotball, Nordlies Start en fandenivoldsk offensiv fotball, og vi ser jo tydelig hvem som blir rundspillt...å se på Start er jo nesten som å se på en "god, gammel årgang"-video av RBK, fra midten på 90-tallet, sånn omtrent... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 13.08.2005 18:29; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 13.08.2005 18:26 Post subject: |
|
|
fikk tbake haape litt der. Bra med maal like for pause.. Troillungan fikk vel oxo litt haap tbake. _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 13.08.2005 18:35 Post subject: |
|
|
....Kanskje Espen er kjøpt å betalt? Han ER tross alt Kristiansand-gutt, gammel Start-spiller og har jo sagt at han unner lillebror et seriegull. Knakje Marius har inngått en mellombrodelig avtale med han...? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Jonah Junior

|
Posted: 13.08.2005 18:42 Post subject: |
|
|
TRÅ TIL I DUELLER FOR %¤#&%/¤
Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 13.08.2005 18:50 Post subject: |
|
|
JJaaaa,, 4-2 storflor igjen..!!!!  _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
| Back to top |
|
 |
|