| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
doris Veteran
|
Posted: 10.08.2005 15:04 Post subject: |
|
|
| Jeg vil ha Frode i RBK, men hvis jeg hadde vært Frode og sett denne fantastiske støtten, så hadde jeg reist til Mallorca for flere år siden. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 10.08.2005 15:07 Post subject: |
|
|
Da får jeg virkelig håpe svinet leser. Noen som kan tipse ham?
Hele Spania flire... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Sticks Junior

|
Posted: 10.08.2005 15:10 Post subject: |
|
|
Haha. Se for dere Frode Johnsen som prøver å løpe fra kjappe spanske stoppere. Artig syn. _________________
Rosenborg. Alltid!  |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 10.08.2005 15:14 Post subject: |
|
|
Enig med Doris her.
Ok, ikke det beste er prestert i år. Men for meg er dette fyren som har gitt meg noen store fotballopplevelser de siste årene. Spesielt mot Lyn i fjor, makan...
Frode fortjener bedre _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 10.08.2005 15:16 Post subject: |
|
|
Han fortjente bedre indtil han sad i møde med FCK, enten for at presse os til at give ham ny kontrakt, eller for rent faktisk og skifte til FCK.
Nej det eneste positive jeg kommer til at huske ham for er sidste serie kamp mod Lyn i 2004 sesongen, resten er idiotisk udmeldninger i media og mødet med FCK. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 10.08.2005 15:17 Post subject: |
|
|
Jepp, han fortjener nok en middag med FCK, og enda en kontraktforlengelse han får av ryggesløse inkompetenter på brakka. Dere må nok annet steds forå få noe støtte for det judassvinet der.
Glitrende rekkefølge på linker på irc nå forøvrig:
[16:09] [rbkweb.com] Mallorca vil ha Johnsen http://www.rbkweb.com/vis/3780
[16:09] [VG følger RBK] - Kan redde sesongen vår http://www.vg.no/pub/vgar...tid=286394
hahahaaa _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 10.08.2005 15:19 Post subject: |
|
|
FJ fortjente bedre inntill han svindlet oss. hahahaha. Mallorca må jo være cp skada  _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.08.2005 15:28 Post subject: |
|
|
- Jeg har hørt ryktene i dag, men ingen fra Mallorca har kontaktet meg. Jeg kjenner heller ikke til at Rosenborg har fått noen henvendelse på Frode, sier Johnsens agent, Stig Lillejord.
Les mer: Hentet Carew – vil ha Johnsen |
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 10.08.2005 15:29 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Jepp, han fortjener nok en middag med FCK, og enda en kontraktforlengelse han får av ryggesløse inkompetenter på brakka. Dere må nok annet steds forå få noe støtte for det judassvinet der.
Glitrende rekkefølge på linker på irc nå forøvrig:
[16:09] [rbkweb.com] Mallorca vil ha Johnsen http://www.rbkweb.com/vis/3780
[16:09] [VG følger RBK] - Kan redde sesongen vår http://www.vg.no/pub/vgar...tid=286394
hahahaaa |
 _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.08.2005 16:12 Post subject: |
|
|
VG Nett har oversatt et viktig punkt i Marca-artikkelen, som Babelfish ikke taklet: Mallorca skal i utgangspunktet være interessert i å leie 31-åringen kommende sesong med mulighet for ytterligere ett år.
Altså kommer nok Frode raskt tilbake igjen om det blir noe av overgangen... |
|
| Back to top |
|
 |
Christian Senior
Joined: 30 May 2005 Posts: 152 Location: Gelsenkirchen (Schalke) - TYSKLAND
|
Posted: 10.08.2005 16:40 Post subject: |
|
|
Jeg ser det 50-50...
Hvis vi kan hente inn en ny spiss med karakter som passer til RBK, betale få penger - og ikke minst - en spiss som scorer målene, så kan vi pakke FJ´s kofferten...
Men: Frode er i god form igjen, er en av våre spiss som treffer i det siste og kunne være en viktig del for CL!
Ikke selg han for fort!  _________________ Hilsen fra Tyskland |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 10.08.2005 16:43 Post subject: |
|
|
Der er jeg enig... Det virker som om han begynner å komme seg litt, så man bør vel se seg for, før man vurderer å selge?! _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.08.2005 16:46 Post subject: |
|
|
| Tror det blir verken salg eller utleie. Virker ut som om interessen er sterkt overdrevet av Marca. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 10.08.2005 17:00 Post subject: |
|
|
Her er det bare å si ja på det første tilbudet som kommer. Han har jo 2 mill i året i lønn også som blir frigjort og kan brukes til en mye bedre spiller i han.
Da jeg så denne saken i VG på nettet idag, trodde jeg at julenissen hadde kommet. Han er 31 år, kommer ikke til å utvikle seg til det bedre. Altså, her er det bare å selge. Han utviste elendig skjønn ved å ha middag med en FCK sjef, for det andre har han så store mangler som spiss at han i det heletatt ble Rosenborg spiller i 2000 er for meg en enorm stor gåte. Hvem i allverden i Rosenborg syntes han var en bedre spiller en f. eks Marcus Ällbäck??? De som hadde den meningen er så totalt inkompetent i det de driver med at de bør sendes til en oversvømt gruve i Kina som handtlanger av spader!!!!!
Nå er mulighetene til å få bort en av de største hemskoene til en videre utvikling av Rosenborg. Nå er mulighetene her. Grip de. Ta de. Ikke bare har vi fått bort en av Rosenborgs elendigste trenere i alle de år, nå har vi også muligheten til å få bort en spiss som ikke holder mål til RBK2 engang. Denne sommere KAN bli lykken!!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 10.08.2005 17:22 Post subject: |
|
|
Hvilke supportere er dere som mobber egen spiller værre enn dere mobber Berre og Moldeenga? Frode Johnsen er en lagmaskin-spiller som spiller bra når laget fungerer. Det har Hareide, Eggen, Backe og nå en trener på Mallorca sett. Bortskjemte fans i Trondheim derimot... Og det sier jeg uten å synes at det er krise om Johnsen forsvinner. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 10.08.2005 17:45 Post subject: |
|
|
Du skal ikke bli med ham? han trenger vel en PA til å kjemme håret sitt, og de har vel ikke internett der nede enda...
Hvis du legger to pinner i kors vet du hvorfor vi hetset ham.
Man er ikke en gud bare fordi man spiller i vår drakt. Vil du ha den nikkedukke-tankegangen, så anbefaler jeg vpn.no. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 10.08.2005 18:04 Post subject: |
|
|
Haha, vanlighvis kjefter dere Johnsen huden full. Nå som ryktene går om overgang er det "stakkars Frode", han har gjort så mye for klubben, gi han en sjanse, vi kan ikke selge han, han scorer så mye og bla bla bla
Jeg må le |
|
| Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 10.08.2005 18:18 Post subject: |
|
|
| oddrane wrote: | Haha, vanlighvis kjefter dere Johnsen huden full. Nå som ryktene går om overgang er det "stakkars Frode", han har gjort så mye for klubben, gi han en sjanse, vi kan ikke selge han, han scorer så mye og bla bla bla
Jeg må le |
Nå synes jeg det er mer negativt om Frode her, enn det er positivt. Et par stykker som har skrevet noe bra om han, så tror ikke det er så mye stakkars Frode, nei. De fleste mener jo det de alltid har ment. Uansett. Synes ikke Frode utmerker seg noe spesielt, eneste store styrken hans er å bruke hue (altså heade). Hvis det er mulig å tjene litt penger på en eldre spiss, så hvorfor ikke? Finnes flere yngre og bedre Frode'r der ute, som kan skyte litt med bena og. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 10.08.2005 18:23 Post subject: |
|
|
| oddrane wrote: | Haha, vanlighvis kjefter dere Johnsen huden full. Nå som ryktene går om overgang er det "stakkars Frode", han har gjort så mye for klubben, gi han en sjanse, vi kan ikke selge han, han scorer så mye og bla bla bla
Jeg må le |
Hvem er denne "dere"? Som du ser er det flere stemmer her.
Selvsagt vet jeg at Johnsen har driti seg ut. Men hvorfor være fullstendig schizo i forhold til klubb og spillere av den grunn? Scorer Johnsen etpar mål og vi vinner en kamp så er jeg glad til. Enkel sånn. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 10.08.2005 18:28 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Du skal ikke bli med ham? han trenger vel en PA til å kjemme håret sitt, og de har vel ikke internett der nede enda...
|
Hehe. Parasoller, Mallorca og gratis drinker hadde ikke gjort no det! Så kan du påføre hårpastaen og knytte silkeslipset når sørlandmafiosoen blir sportsdirektør!  _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Candyman Proff
|
Posted: 10.08.2005 18:52 Post subject: |
|
|
| Stakkars, stakkars Real Mallorca. Hva vondt har vel de gjort oss for at vi skal sende Frode Johnsen nedover dit? |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 10.08.2005 22:27 Post subject: |
|
|
Nå er dere for strenge mot frode, han har vært en nøkkel spiller i rbk, og takket være han fikk helstad ballen i siste liten nok til å få med seg 1-1 til trondheim. Og serlvom han ikke har scoret mye selv har han vært effektiv framover og lagt mange målgivende scoringer, og idag framsto han som en nøkkelspiller i den nye formasjonen 4 - 2 - 3 - 1 , nå kan vi se hvordan han fungerer i den nye formasjonen under høgmo, man bør være forsiktig med å selge han for tidlig....  _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
$RBK$ > Brann Junior
|
Posted: 11.08.2005 02:24 Post subject: |
|
|
Selg 2xJohnsen og kjøp en ny høyreback og Borch fra Tromsø.. Bruk Eguren som hengende spiss!
Det lille jeg har sett av pasningene til Eguren har vært som balsam for fotballsjelen min.. |
|
| Back to top |
|
 |
Bruiser Junior

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 73 Location: Mellom bakkar og berg
|
Posted: 11.08.2005 02:43 Post subject: |
|
|
Lyn_"bastionær": Det einaste riktige Johnsen gjorde i kampen var pasninga til Helstad. Ellers tapte han ballen latterlig mange ganger og slo eit hårreisande antall feilpasninger som skapte farlige overganger for rumenerane. I tillegg er han lat og treig, og legger null press på ballfører. Har meint lenge at Johnsen ikkje dug til skjit og RBK vil berre tjene på å kvitte seg med han.
Mot Steuwhatever om fjorten dager regner eg med at Eguren får spele av den simple grunn at han kan å spele fotball på eit høgt nivå, Johnsen kan det ikkje. _________________ SK BRANN |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 11.08.2005 09:56 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Du skal ikke bli med ham? han trenger vel en PA til å kjemme håret sitt, og de har vel ikke internett der nede enda...
Hvis du legger to pinner i kors vet du hvorfor vi hetset ham.
Man er ikke en gud bare fordi man spiller i vår drakt. Vil du ha den nikkedukke-tankegangen, så anbefaler jeg vpn.no. |
Det er vel fort derfor enhver edru, nøytral betrakter vil si at vålerenga har bedre supportere enn rosenborg.
det er fælt å ligge på 8.plass, men når jeg ser dere herje med mannen som ut av sin pure vilje skaffet oss seriegull i fjor lurer jeg på om vi får som fortjent. |
|
| Back to top |
|
 |
|