| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 07.08.2005 21:42 Post subject: |
|
|
| store nyheter fortjener STORE BOKSTAVER |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.08.2005 21:43 Post subject: |
|
|
Synd der bliver så meget styr med trænerspørgsmål her foran en vigtig UCL-kvalifikationskamp.
Men tak for din tid hos os Perry, synd det ikke fungerede. Jeg respekterer måden du siger op på, du viser at du kun vil det bedste for spillerne og klubben. Nu står det bare tilbage og se hvem som har mest skyld i de dårlige resultater spillerne eller Perry. Nu har vi ikke Perry og give skylden længere ihvertfald. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
|
|
SÃ¥kalt synonym for store bokstaver. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonah Junior

|
|
|
| Nå er jeg utrolig spent på hvem som blir presentert som trener. Kan det tenkes at Perry trekker seg i kveld fordi han vet at RBK allerede har sikret seg ny trener? (og dermed utløser ikke avgjørelsen kaos) |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
|
|
Den dagen, han jævla opphypa Skarsfjord blir trener i RBK, hopper jeg i nidelva..! _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 07.08.2005 21:45 Post subject: |
|
|
Stygt redd for at du må det .... Har jo sett på bedømmelsesferdighetene til RuneB _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Krampe Junior
|
Posted: 07.08.2005 21:46 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Egentlig synes jeg ikke dette var bra. Vil ha en god trener, mens Perry kunne vært ut året. Hvis vi skal ansette en god trener nå, er jeg bra sikker på at det ikke blir Keiko icon_sad.gif . Tror dessverre dette kommer til å skape masse rot |
Jeg tror ikke Perry hadde trekt seg hvis det ikke var en duganes erstatter ut sesongen på gang. Enten at PMH kommer umiddelbart eller at NAE tar over resten av sesongen. Å erstatte en trener med ingenting er bare logisk blant ungene på rbk.no forumet.
Krampe _________________ - Det er ikke enkelt å spille på et lag i krise.
Ã….Hareide |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 07.08.2005 21:47 Post subject: |
|
|
Forresten, Ulseth har da vel fortsatt permisjon fra Adressa ut året, og er vel således "arbeidsledig" etter sparkinga fra TIL. Han kjenner jo laget godt, hva med å hente inn han som en midlertidig løsning? Han bor jo i byen allerede... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 07.08.2005 21:47 Post subject: |
|
|
| Haugen wrote: | | Sticks wrote: | | Btw: Kjernen.com er nede pga "to many connections"... |
Den er nede her og.. |
Er rbk.no også nede? |
|
| Back to top |
|
 |
Sticks Junior

|
Posted: 07.08.2005 21:48 Post subject: |
|
|
| Makken wrote: | Stygt redd for at du må det .... Har jo sett på bedømmelsesferdighetene til RuneB |
Hehe. Vi vil helst ikke ha enda en trener uten erfaring. _________________
Rosenborg. Alltid!  |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
|
|
| Jonah wrote: | | Nå er jeg utrolig spent på hvem som blir presentert som trener. Kan det tenkes at Perry trekker seg i kveld fordi han vet at RBK allerede har sikret seg ny trener? (og dermed utløser ikke avgjørelsen kaos) |
håper det var samtalen med nordlie som fikk fart på sakene ønsketenking _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
|
|
| VerneTroyer wrote: | | Forresten, Ulseth har da vel fortsatt permisjon fra Adressa ut året, og er vel således "arbeidsledig" etter sparkinga fra TIL. Han kjenner jo laget godt, hva med å hente inn han som en midlertidig løsning? Han bor jo i byen allerede... |
Jeg er heller ikke meget for at Eggen senior skal have jobbet midlertidig, men jeg vil nu heller have ham end Ulseth. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 07.08.2005 21:49 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | VerneTroyer wrote: | | Forresten, Ulseth har da vel fortsatt permisjon fra Adressa ut året, og er vel således "arbeidsledig" etter sparkinga fra TIL. Han kjenner jo laget godt, hva med å hente inn han som en midlertidig løsning? Han bor jo i byen allerede... |
Jeg er heller ikke meget for at Eggen senior skal have jobbet midlertidig, men jeg vil nu heller have ham end Ulseth. |
Jo, jeg er vel strengt tatt enig i det, jeg også, Harald, men han er et av få alternativer hvis de ikke skal kjøpe fri en trener... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Totto_Dahlum Rutinert
|
Posted: 07.08.2005 21:50 Post subject: |
|
|
Trist at Perry må gå,men utvilsomt en riktig avgjørelse. Jeg har i hvertfall respekt for måten Per Joar Hansen har taklet motgangen på, han har tatt ansvar og vist klubben en lojalitet som flere av spillerene kan lære mye av.
Forhåpentligvis får dette ingen innvirkning på hvilken av de 2-3 kandidatene som tar over fra og med neste sesong. Den avgjørelsen vil prege klubben i mange år fremover,denne sesongen er allerede tapt,det gjelder kun å redde stumpene, da kan vi likegjerne satse på en midlertidig løsning. Det mest naturlige vil vel være at Nils Arne Eggen tar over inntil videre. |
|
| Back to top |
|
 |
Krampe Junior
|
Posted: 07.08.2005 21:51 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Jeg er heller ikke meget for at Eggen senior skal have jobbet midlertidig, men jeg vil nu heller have ham end Ulseth. |
Jeg tror ikke Ulseth blir trener. Jeg tror brakka har noe ordentlig opplegg på gang. Ellers hadde ikke Perry trekt seg.
Ã….Hareide |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 07.08.2005 21:51 Post subject: |
|
|
| Tviler sterkt på at Nordli forlater Start i gullstriden nå. Derfor er det beste som kan skje, at Eggen senior overar ut sesongen, og så kommer Nordli etter sesongslutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Krampe Junior
|
Posted: 07.08.2005 21:53 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Trist at Perry må gå,men utvilsomt en riktig avgjørelse. Jeg har i hvertfall respekt for måten Per Joar Hansen har taklet motgangen på, han har tatt ansvar og vist klubben en lojalitet som flere av spillerene kan lære mye av. |
Et veldig godt poeng. At han ikke har lykkes, betyr ikke at han har vært illojal og at han ikke har prøvd.
Ã….Hareide |
|
| Back to top |
|
 |
jørgen12345 Junior
|
Posted: 07.08.2005 21:55 Post subject: Bare en mann |
|
|
Bare en mann duger nå det er ikke Nils Arne Eggen, men Bjørn Hansen.
Kun han kan fikse den defensive tryggheten som trengs. |
|
| Back to top |
|
 |
$RBK$ > Brann Junior
|
Posted: 07.08.2005 21:55 Post subject: |
|
|
Har respekt for at han trekker seg, men synes absloutt han burde gjort det for 2-3 kamper siden, respekten ville vært større da!
Ny trener rett før CL kvaliken kan slå begge veier.. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.08.2005 21:56 Post subject: |
|
|
Sportsdirektør Rune Bratseth bedyrer at klubben nå søker en langsiktig løsning.
- Vi vet ikke hvem som skal overta. Vi vet bare hvem det ikke blir, sier han.
Bratseth synes Hansens avgjørelse kom brått på, men sportsdirektøren sier samtidig at han har stor forståelse for at Perry nå slipper taket etter all motgangen.
Altså ved ikke Perry hvem som skal overtage, hvis vi skal tro udtalelserne til Bratseth. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Totto_Dahlum Rutinert
|
Posted: 07.08.2005 21:58 Post subject: |
|
|
| Krampe wrote: | | Quote: | | Jeg er heller ikke meget for at Eggen senior skal have jobbet midlertidig, men jeg vil nu heller have ham end Ulseth. |
Jeg tror ikke Ulseth blir trener. Jeg tror brakka har noe ordentlig opplegg på gang. Ellers hadde ikke Perry trekt seg.
Krampe |
| Quote: | Sportsdirektør Rune Bratseth bedyrer at klubben nå søker en langsiktig løsning.
- Vi vet ikke hvem som skal overta. Vi vet bare hvem det ikke blir, sier han.
Bratseth synes Hansens avgjørelse kom brått på, men sportsdirektøren sier samtidig at han har stor forståelse for at Perry nå slipper taket etter all motgangen.
|
Virker som om det kom som en overraskelse på Bratseth,så de er nok ikke nærmere en avgjørelse enn hva de var før helga. At Bratseth lover en langsiktig løsning,samt at en trener skal være på plass før onsdag, kan ikke bety annet enn at Per Mattias Høgmo for øyeblikket er den heteste kandidaten. Kanskje også den eneste,Hans Backe er i gang med ny sesong i Danmark, Tom Nordli forlater ikke Start nå. Den eneste utfordreren kan kanskje være KT Eggen,skjønt han har ikke vært nevnt som en mulig kandidat den siste tiden. |
|
| Back to top |
|
 |
Krampe Junior
|
Posted: 07.08.2005 21:59 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Altså ved ikke Perry hvem som skal overtage, hvis vi skal tro udtalelserne til Bratseth. |
Noen må lede laget framover. Skarsfjord? _________________ - Det er ikke enkelt å spille på et lag i krise.
Ã….Hareide |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.08.2005 21:59 Post subject: |
|
|
| Krampe wrote: |
Noen må lede laget framover. Skarsfjord? |
 _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.08.2005 22:00 Post subject: |
|
|
Per Mathias Høgmo ny træner ifølge adressa.
EDIT: misledene overskrift: Per Joar Hansen trakk seg i kveld som RBK-trener. Han erstattes av Per-Mathias Høgmo.
I selve artiklen siger de imidlertidig: Rosenborg har ikke en ny trener på plass:
- Nei, men det vil skje fort. Kanskje allerede i morgen, sier styrelederen.
_________________ Sliter
Medlem nr. 2477
Last edited by Harald on 07.08.2005 22:02; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 07.08.2005 22:01 Post subject: |
|
|
En ting er sikkert; Nordens stolthet går meget spennende tider i møte... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
|