View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 15.07.2008 23:48 Post subject: |
|
|
Morsomt med Tettey at han på intervjuer har en godslig og mer trøndersk dialekt enn selveste ur-trønderen.  _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 16.07.2008 00:47 Post subject: |
|
|
Kjører RBK regelmessige synstester på spillerne?
Etter å ha sett dagens innslag på TVAdressa der Tettey signerer ny kontrakt ble jeg lettere forskrekket over å se klare tegn på at han er nærsynt.
Se Tettey signere her
Hver gang han skal skrive navnet sitt på kontrakten bøyer han hodet nesten helt ned mot arket, noe som langt fra er en naturlig bevegelse, men som er typisk for nærsynte personer.
Dette er noe han kanskje ikke er klar over selv engang, men som kan forklare f.eks. problemer med å ta lappen. Slikt vil selvsagt også gi seg utslag i prestasjoner på banen.
Se på klippet og døm selv, men for meg er dette klare tegn på at synet ikke er som det skal hos ham. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 16.07.2008 00:52 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Jeg er så enig 2mas. Tettey er kanskje den spilleren i Rosenborg som det er mest interessant å høre på. Det er ingen bakdel at han er den artigste å høre på heller.  |
Ulempe  |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 16.07.2008 02:16 Post subject: |
|
|
Hvis du er rimelig sikker på dette Brady, så kan det jo være greit å sende avgårde en mail ltil Hoftun eller noe? |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 16.07.2008 02:21 Post subject: |
|
|
Kan jo prøve, selv om den sikkert blir tatt imot med en god porsjon latter.
Er jo ikke 100% sikkert at dette er tilfelle, men å bøye seg så nært det papiret han skriver under på er noe som er typisk for nærsynte personer. Og snikende nærsynthet trenger ikke å være noe man selv er klar over før etter at det har kommet et godt stykke på vei. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 16.07.2008 02:53 Post subject: |
|
|
Tror ikke han kommer til å le av det, og uansett så er det jo verdt bare å gjøre det i tilfelle det faktisk er slik. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 16.07.2008 02:56 Post subject: |
|
|
Har sendt mail nå. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 16.07.2008 03:00 Post subject: |
|
|
Ok. Legg ut svaret når / hvis du får det da. Hvis dette utrolig nok skulle stemme kommer de nok til å takke deg  |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 16.07.2008 03:04 Post subject: |
|
|
Will do. Får jo håpe det ikke stemmer da, men om han trenger en liten korreksjon er jo ikke det noe problem. |
|
Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 16.07.2008 08:10 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | Gud som du overdriver, må bare le av det innlegget Guffen. |
For all del, Jokko. Ingen skal ta fra deg retten til å ikke forstå den interne og eksterne betydningen av at en av lagets ledende trøndere, en av kontinuitetsbærerne, årets visekaptein og landslagsdebutant, ikke snur ryggen til RBK. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 16.07.2008 09:15 Post subject: |
|
|
Brady wrote: | Er jo ikke 100% sikkert at dette er tilfelle, men å bøye seg så nært det papiret han skriver under på er noe som er typisk for nærsynte personer. Og snikende nærsynthet trenger ikke å være noe man selv er klar over før etter at det har kommet et godt stykke på vei. |
Hvis det er nærsynhet som gjør at han må bøye seg så mye så er han så nærsynt at det ikke er mulig å ikke være klar over det - han vil nok bare sitte i en bedre posisjon eller noe sånt. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 16.07.2008 09:42 Post subject: |
|
|
Brady wrote: | Har sendt mail nå. |
Jeg lurer på hva RBK skulle ha gjort uten det medisinske apparatet på RBKweb.
Dette må være tidenes agurkdiskusjon. |
|
Back to top |
|
 |
John Ass Senior
|
Posted: 16.07.2008 12:12 Post subject: |
|
|
Det har jo vist seg at Iversens kosthold skyldes at han ikke visste bedre før Hamrén kom, så vi burde kanskje sendt flere mailer? |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 16.07.2008 22:52 Post subject: |
|
|
Jepp, Iversen trodde potet og kjøttkake (bedre kjent som Big Mac Meny, supersized), som han bestilte på Maccern, var sunt. |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 17.07.2008 12:11 Post subject: |
|
|
Enda mer oppsiktsvekkende er det jo at han synes Maccern lager god burger. Makan til sarv skal man lete lenge etter. _________________ PÃ¥meldt |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.07.2008 10:40 Post subject: |
|
|
Rocky83 wrote: | Jeg synes Demidov virker som en spiller som står fram, kjefter og blør litt. Ellers er det tynt. Tettey er snill som et lam. Miller er redd for kroppskontakt. Strand har killer-instinktet.
Alt i alt er det altfor mange lam på Rosenborg. |
Tettey snill som et lam? Det er en myte at han ikke gjør noe ut av seg. Han sier faktisk ifra og dirigerer konstant. Det er en grunn til at han er valgt til visekaptein.
Last edited by attach on 23.07.2008 11:07; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 23.07.2008 10:45 Post subject: |
|
|
Hmmm. Det er mulig det bare virker sånn i bevegelsene, han kan liksom virke så langsom av og til, selv om han er blant de raskeste i Rosenborg. Men for all del, jeg tar feil hele tiden  |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.07.2008 10:51 Post subject: |
|
|
Aha, du tenkte mer på duellspill, ja. Trodde du mente at han ikke åpner kjeften. Joda, han kunne sikkert vært mer aggressiv, men han går ihvertfall "jogge ved siden av spilleren"-Solli en høy gang.
Uansett, vi bør vel ikke ta det i denne tråden.
Flyttet.
Last edited by attach on 23.07.2008 11:07; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 23.07.2008 10:52 Post subject: |
|
|
Tettey har blitt mye flinkere til dette. Men tidligere havnet han veldig på halvdistanse i duellene og nølte med å gå inn i de. I den senere tid har han imidlertid blitt flinkere til å stå i de riktige rommene og dermed skaffe seg bedre utgangspunkt for å gå inn i, og vinne dueller. Savner ofte at Tettey er litt mer fandenivoldsk. Men kanskje denne tilsynelatende roen er hans måte å spille på?
Haha, virker litt som jeg diskutrerer med meg selv nå.
EDIT: sorry. Så ikke innlegget ditt før jeg la inn denne. Selvfølgelig bør man diskutere Tettey i Tettey-tråden. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 23.07.2008 14:15 Post subject: |
|
|
Batigol wrote: | Tettey er ikke noe kapteinstype eller sjef, latterlig at han er visekaptein. Håper Hamrèn kjøper en en klassespiller som kan være vår nye sjef på banen. |
Helt uenig med deg, Hamrén påpeker også at en spiller skal bidra utenfor banen.
Quote: | En vinner skal ta ansvar for sitt lag, styre sitt lag slik at man blir en bra gruppe. Ikke bare på banen, men også utenfor. |
Som attach sier så bidrar Tettey mye på banen, men det er ikke noe tvil om at Tettey bidrar svært mye utenfor banen også.
Han viser svært gode treningholdninger og profesjonalitet, i tillegg går han frem som et eksempel for andre. Kaptein Roar Strand og Tettey ligner sånn sett svært svært mye på hverandre. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 23.07.2008 14:35 Post subject: |
|
|
Tettey er ingen kaptein type, det ser man lang vei. Problemet er bare at vi ikke har noen kapteinstyper etter Strand, derfor orker jeg ikke å syte over akkurat det valget. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 23.07.2008 15:21 Post subject: |
|
|
BÃ¥de Tettey og Demidov er fine kapteinstyper.
Jeg er ikke bekymret over fremtiden.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 23.07.2008 15:48 Post subject: |
|
|
Kaptein eller ei. Han fortjener ikke plass på laget engang. Da trenger han fint lite være kaptein i mine øyne. |
|
Back to top |
|
 |
raptus Junior
|
Posted: 28.07.2008 12:37 Post subject: |
|
|
Tettey er ikke kapteinsemne i mine øyne.. Blir lett psyket ut av motspillere..
Men, men.. Man kunne iallefall ordnet litt større mål på lerkendal, så det kan bli mulig å treffe innenfor rammen! _________________ Aaaight |
|
Back to top |
|
 |
|