View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Krampe Junior
|
Posted: 29.07.2005 15:33 Post subject: |
|
|
Quote: |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...AAAAAAAAAA |
Dette skulle vært gjort for lenge siden og ikke i Perrys 12. time. At trenerne ikke har foretatt denne endringen tidligere er en bekreftelse på påstått taktisk lammelse.
Quote: | Endelig. Er også positiv til at man forsøker Braaten som spiss heller enn ving. Misfornøyd med at Kvarme ikke skyver ut Riseth eller Basma |
Enig her. Også rart at det heller ikke har vært prøvd _________________ - Det er ikke enkelt å spille på et lag i krise.
Ã….Hareide |
|
Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 29.07.2005 15:34 Post subject: Rosenborg - Bodø Glimt |
|
|
Ifølge Aftenposten starter Rosenborg med følgende lag mot Bodø Glimt:
Espen Johnsen
Christer Basma - Vidar Riseth - Alejandro Lago - Mikael Dorsin
Roar Strand - Fredrik Winsnes - Sebastian Eguren
Jan Gunnar Solli - Daniel Braaten - Thorstein Helstad
Hva tror dere om dette laget? Personlig syns jeg det ser ut som de siste krampetrekningene og forsøkene på bedre resultater kommer fra "Perry". Normalt ville han vel aldri satt Solli på høyre, Braaten i midten og Helstad på venstre. Syns også det er forferdelig rart at Eguren må spille kamp etter kamp som indreløper, han er etter min mening aller best sentralt. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 29.07.2005 15:37 Post subject: Re: Rosenborg - Bodø Glimt |
|
|
oddrane wrote: | Syns også det er forferdelig rart at Eguren må spille kamp etter kamp som indreløper, han er etter min mening aller best sentralt. |
Hvor ofte har du sett Eguren i de rollene? _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 29.07.2005 15:40 Post subject: |
|
|
ikke så ofte men jeg ser det lisksom for meg. I tillegg har jo ikke de andre på Rosenborg spilt særlig godt der så, det kunne vel vært en ide å prøvd.. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 29.07.2005 15:46 Post subject: |
|
|
Måtte bare spørre  _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
kikki Senior

|
Posted: 29.07.2005 15:54 Post subject: |
|
|
jeg føler meg ganske sikker på seier på søndag nå begynner klatringen oppover satser på en grei plassering ved sesongslutt, men gullet kan vel bli litt vel vanskelig å nå nå...
når det gjelder lagoppstillingen til søndag, synes jeg det er strålende at braaten er tilbake igjen! artig at han får prøve seg som midtspiss.. _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 29.07.2005 16:08 Post subject: |
|
|
Etter min mening er Kvarme en bedre stopper enn Riseth. Ble jo kåret til Tippeligaens beste forsvarsspiller før sessongen, av spillerne selv, så hvorfor ikke benytte seg av ham? Snakker jo spansk til og med, noe som kan bidra til bedre komunikasjon.
Men er meget positiv til å klippekortene (eller skal jeg si klippekortet) endelig er inndratt.
Endelig, Perry  |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 29.07.2005 16:09 Post subject: |
|
|
Gullet er ikke tapt før det motsatte er bevist  |
|
Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 29.07.2005 17:06 Post subject: |
|
|
Nei det er vålerengen og rosenborg!  |
|
Back to top |
|
 |
Bamse Senior
|
Posted: 29.07.2005 17:55 Post subject: |
|
|
Vi får håpe at Harald Martin kommer inn å skårer et mål i det som kan være hans siste kamp for oss!
Eller synes jeg det er positivt at Daniel får prøve seg som midtspiss! Men jeg hadde foretrukket Beto som midtstopper i stedet for Riseth, Riseth kunne heller spilt høyreback, så kunne Basma varmet benken! _________________ ______________________________
RBK, ET EVENTYR I SVART OG HVITT |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 31.07.2005 10:54 Post subject: |
|
|
Jatta jatta. Er det noen av dere tullballene i sør som skal utenfor døra og se kamp da? Det er da j.. mye mer sosialt å se kamp med likesinnede, gjerne også der det serveres en bayer.
For ikke å snakke om at det er en gylden mulighet til å ta meg og de andre dritkule tifogutta i øyensyn, før man finner ut om man vil bli med på et verksted/dugnad. (RBKw, uten "typen" i såfall, haha... )
Vatt æim traing tu sei is:
Two Dogs i Brugata (bak Oslo City sånn roughly). Kampstart 1800. Koz og klemz utdeles ukritisk! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.07.2005 11:20 Post subject: Re: Rosenborg - Bodø Glimt |
|
|
oddrane wrote: | Normalt ville han vel aldri satt Solli på høyre, Braaten i midten og Helstad på venstre. |
Det blir vel en mellomting mellom 4-4-2 og 4-3-3 i dag, altså en såkalt skeiv formasjon. Braaten og Helstad spiller nok sentralt, mens Solli blir breddeholder på høyresida, kanskje litt mer offensiv enn det Eguren blir på venstresida. |
|
Back to top |
|
 |
jinh Junior

|
Posted: 31.07.2005 12:00 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Two Dogs i Brugata (bak Oslo City sånn roughly). Kampstart 1800. Koz og klemz utdeles ukritisk! |
I'll be there.. Hold kinnet varmt og klart..  |
|
Back to top |
|
 |
duriz Junior
|
Posted: 31.07.2005 12:36 Post subject: |
|
|
Haha
Du, Henguru !
Jaja, Du vil bruke Helstad på Midtspissen, men for gudskyld ikke nevn tafatte Storflor !
Makan til dårlig spiller skal du lete lenge etter ass !
Sykt ! |
|
Back to top |
|
 |
Krampe Junior
|
Posted: 31.07.2005 12:43 Post subject: |
|
|
Tror neppe at B/G har tenkt å legge seg på latsida i dag. De har vist at det er tæl i laget og har alt å spille for. Formasjonen som ble lagt fram i dag er interessant i seg selv men frykter at enda en formasjons endring foran denne kampen bare vil gjøre samhandlingen nølende og innsatsen dårligere.
Knuste brillene mine under Brann kampen sist. Det begynner å bli dyrt. Vurderer å gå over til linser
Krampe
 _________________ - Det er ikke enkelt å spille på et lag i krise.
Ã….Hareide |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 31.07.2005 12:48 Post subject: |
|
|
Krampe wrote: | Knuste brillene mine under Brann kampen sist. Det begynner å bli dyrt. Vurderer å gå over til linser
Krampe
 |
Hahaha knuste keyboardet mit da Storflor brændte straffesparket! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 31.07.2005 13:51 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Vatt æim traing tu sei is:
Two Dogs i Brugata (bak Oslo City sånn roughly). Kampstart 1800. Koz og klemz utdeles ukritisk! |
Eller Goggen på torget i Drammen.
RBKw, det er nært for deg og Storholte. Du får se om han tør ...
Kom deg ut av døra!
Nå har ikke jeg c+, så det er veldig enkelt å si, men det er lov å prøve. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 31.07.2005 14:20 Post subject: |
|
|
Nogen som ved om kampen bliver sendt på radio et eller andet sted? _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Krampe Junior
|
Posted: 31.07.2005 14:24 Post subject: |
|
|
Radio Adressa sender kampen tror jeg
http://www.lytte.no/norge.htm#
Nede på sida der finner du Radio Adressa link _________________ - Det er ikke enkelt å spille på et lag i krise.
Ã….Hareide |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.07.2005 14:28 Post subject: |
|
|
Glimt har bare vunnet en eneste gang på Lerkendal: 3-1 i 1977.
- Dette var min første hele kamp i toppserien. Jeg fikk 5-6 minutter mot Start noen runder før, slik at det var den formelle debuten. Vi var jo det desiderte bunnlaget det året, men for meg gikk det ganske bra. Det første skuddet jeg reddet i toppserien var forresten fra Harald Berg, sier Ola By Rise.
Les mer: Erik tilbake til Lerkendal |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 31.07.2005 14:30 Post subject: |
|
|
Ja, jeg har kigget på siden, men kan ikke rigtig finde deres sende program. Grunden til at jeg spørger er fordi jeg ikke gider og sidde på mit arbejde til kl 18 for så at finde ud af at kampen ikke bliver sendt, hehe. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 31.07.2005 14:41 Post subject: |
|
|
Harald wrote: |
Ja, jeg har kigget på siden, men kan ikke rigtig finde deres sende program. Grunden til at jeg spørger er fordi jeg ikke gider og sidde på mit arbejde til kl 18 for så at finde ud af at kampen ikke bliver sendt, hehe. |
RadioAdressa sender alle RBK's kamper i tippeligaen, så vidt jeg vet.
Gå inn på Adressa.no, der finner du RadioAdressa nesten øverst. Ikke alltid den fungerer, men du finner også RadioAdressa på Dagbladet.no (nederst)
Er veldig veldig sikker på at dem sender. De har hvertfall sendt alle jeg har hørt før i år. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 31.07.2005 14:51 Post subject: |
|
|
Stoler på dig Balder. Hvis de ikke sender kampen, kan du forvente en PM med mange stygge svenske bandeord!  _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 31.07.2005 15:01 Post subject: |
|
|
Sølve wrote: | http://www.rbk.no/incoming/article.jhtml?articleID=82837
Snakk om håplaus innstilling til kampen. Det er vel ikkje Bodø/Glimt som skal snu nokon trend på sundag... |
merk deg at rbk.no ikke er dugelig! rbkweb.com er MYE bedre! _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
|