View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 09.07.2008 21:57 Post subject: |
|
|
Fra RBK.no:
Quote: | - Vi taper sammen og vinner sammen. Vi hadde vel 8-3 i målsjanser og 1-2 i mål. Det sier vel det meste, sier en skuffet trener til RBK.no |
Quote: | - Vi har for lite poeng når vi er halveis. Men det er bare å jobbe hardt og sette sjansene, avslutter Hamrén. |
Jeg er enig med Brady, det er merkelig at fokuset er der når vi har spilt en så elendig kamp. Jeg har ofte lurt på om kamper ser litt annerledes ut fra trenerbenken enn fra tribunen... |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 09.07.2008 22:01 Post subject: |
|
|
quarterback wrote: |
Det er liten vits å dra inn Skjelbred i diskusjonen når han ikke engang ikke er kommentert i sitatet mitt. Fokuset på diskusjonen ligger på Tetteys prestasjoner.
Det er hevet over enhver tvil at du faktisk legger ordene "medgangssupporter" i din egen munn når du hevder at jeg kommenterer/forsvarer en spiller basert på formkonjunkturen til spilleren og i hvilken grad den gjenspeiler lagets innsats.
Hvis du faktisk hadde giddet å gjort noe research før du fyrer løs med de totalt kunnskapsløse kommentarene dine, kan du vel kanskje sett at jeg har vært kritisk til Tettey i hele år (jfr kommentarer i Tettey-tråden). Så igjen spør jeg deg; hvordan kan du forsvare ditt eget innlegg når det du faktisk kommenterer så til de grader ikke stemer overens med virkeligheten? |
Skjelbred er draget ind for at sætte i perspektiv hvor forvrængede nogle, inkluderet dit, syn på Tettey er.
Det er ikke hævet over en hver tvivl at jeg implicit kalder dig medgangssupporter, da det slet ikke var poenget. Men hvad du selv ligger i det kan jeg ikke gøre noget med.
At du har været kritisk til Tettey i hele år er jo netop mit poeng. Ligesom det er mit poeng at du holder kjeft når han spiller bra.
Forrresten synes jeg det er dine indlæg som ikke stemmer overens med virkjeligheden, det er nok der problemet ligger.
Nu klarte jeg pg begynde og diskutere Tettey igen med haterne. Jegh tror jeg skal stoppe og kommentere ret efter kampslut. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 09.07.2008 22:04 Post subject: |
|
|
Skal alle stoppe og kommentere kampene her inne grunnet en del 'provoserende' innlegg, blir det et kjedelig og dårlig forum etterhvert. Så håper derfor at du fortsetter som nå, Harald, for du kommer bestandig med ærlige og seriøs innlegg som er interessante å lese. |
|
Back to top |
|
 |
Løsbart Junior
Joined: 02 Feb 2008 Posts: 15 Location: Litt for nær Åråsen Stadion
|
Posted: 09.07.2008 22:22 Post subject: Forsterkninger |
|
|
Etter å ha sett RBK tape mot eliteseriens desidert dårligste lag, er det en ting som slår meg: Her trengs det virkelig forsterkningen!
Bortelaget dominerte førsteomgang, men ikke mer enn man bør kunne forlange mot laget fra Hamar. Når dominansen blir borte og kampen jevner seg ut i andre omgang, bør det være nok bredde i troppen til å slippe å være tvunget til å bruke middelmådige spillere på uvante plasser!
Jeg mener vi først og fremst trenger en typisk målscorer, og dernest bør det handles spillere som gjør troppen bredere og kvalitetsmessig jevnere enn den er i dag.
Et lag er et topplag først når man kan sette inn en fullgod erstatter når en av de elleve utvalgte ikke har dagen.
Det er utilgivelig å tape mot laget som kommer til å spille i adeccoligaen neste år. Samtidig ser jeg det som urealistisk å håpe på seriegull etter det jeg så i dag. |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 09.07.2008 22:32 Post subject: |
|
|
Harald wrote: |
Skjelbred er draget ind for at sætte i perspektiv hvor forvrængede nogle, inkluderet dit, syn på Tettey er.
Det er ikke hævet over en hver tvivl at jeg implicit kalder dig medgangssupporter, da det slet ikke var poenget. Men hvad du selv ligger i det kan jeg ikke gøre noget med.
At du har været kritisk til Tettey i hele år er jo netop mit poeng. Ligesom det er mit poeng at du holder kjeft når han spiller bra.
Forrresten synes jeg det er dine indlæg som ikke stemmer overens med virkjeligheden, det er nok der problemet ligger.
Nu klarte jeg pg begynde og diskutere Tettey igen med haterne. Jegh tror jeg skal stoppe og kommentere ret efter kampslut. |
Hvis jeg, i følge deg, kritiserer Tettey når han spiller dårlig og holder kjeft når han er god, burde jeg vel strengt tatt gjort det mot alle spillere, synes du ikke? Det gjør meg i så fall til en medgangssupporter. Så det synet ditt holder ikke spesielt godt.
Da er vi back til basics igjen da, hvorpå du mener at mitt syn på Tettey ikke stemmer overens med virkeligheten. I så fall forsvarer du tydeligvis Tettey sine prestasjoner nettopp pågrunn av at mitt syn har vært i hele år at Tettey har prestert langt under pari. Hvor mange kamper må en spiller underprestere så til de grader for at du skal kunne si at en spiller presterer dårlig?
Denne diskusjonen handler ikke hvorvidt Tettey underprestert i dag. Jeg presiserte at han hadde prestert under pari i hele år. Du kan gjerne kalle det etterpåklokskap, men når realiteten er at jeg har kommentert mitt samme syn på han i hele år så faller det argumentet for sin egen grav.
Last edited by quarterback on 09.07.2008 22:35; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 09.07.2008 22:33 Post subject: |
|
|
I serien "uheldige skrivefeil", fra rbk.no:
"Trener Erik Hamrén ville pålegge keeperen ansvaret for at laget måtte reise fra Briskeby med null poeng."
Stor pedagogikk!  |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 09.07.2008 22:36 Post subject: |
|
|
Og i samme slengen, fra samme sak:
"Kampen i Hamar ble det første tapet i Tippeligaen for Erik Hamrén, og han er langt fra fornøyd med 19 poeng på 13 kamper."
Nei, da er han vel heller ikke fornøyd med 18 poeng, som Rosenborg egentlig har. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 09.07.2008 22:45 Post subject: |
|
|
Hvis jeg, i følge deg, kritiserer Tettey når han spiller dårlig og holder kjeft når han er god, burde jeg vel strengt tatt gjort det mot alle spillere, synes du ikke? Det gjør meg i så fall til en medgangssupporter. Så det synet ditt holder ikke spesielt godt.
Da er vi back til basics igjen da, hvorpå du mener at mitt syn på Tettey ikke stemmer overens med virkeligheten. I så fall forsvarer du tydeligvis Tettey sine prestasjoner nettopp pågrunn av at mitt syn har vært i hele år at Tettey har prestert langt under pari. Hvor mange kamper må en spiller underprestere så til de grader for at du skal kunne si at en spiller presterer dårlig?
Denne diskusjonen handler ikke hvorvidt Tettey underprestert i dag. Jeg presiserte at han hadde prestert under pari i hele år. Du kan gjerne kalle det etterpåklokskap, men når realiteten er at jeg har kommentert mitt samme syn på han i hele år så faller det argumentet for sin egen grav. |
Jeg kan ikke se at Tettey har været så dårlig i hele år at han fortjener den heksejagten fra visse personer, nej. Dermed siger jeg ikke han har spillet godt hele året, selv om han også har haft gode kamper.
Han har været skuffende sålangt, det er ikke det samme som at sige at han har været dårlig i hele år. For det passer ikke.
Ti nu stille med det der tullet om medgangssupporter eller ej. Du er jo åbenbart den eneste som selv opfatter dig som det. Om du eller andre har gjort det med andre spillere aner jeg ikke. Men jeg registerer at det er fglere som er meeeget stille når Tettey gør det bra og det er de samme som hyler op hver gang han misser en pasning. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
VatneNissen Junior
|
Posted: 09.07.2008 22:50 Post subject: |
|
|
Med et spillemønster og instruksjoner vil både Skjelbred og Tettey heve seg maaange hakk fra dagens nivå. Vi vet at de kan, det har vi sett før! |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 09.07.2008 22:57 Post subject: |
|
|
Jeg kan ikke se at Tettey har været så dårlig i hele år at han fortjener den heksejagten fra visse personer, nej. Dermed siger jeg ikke han har spillet godt hele året, selv om han også har haft gode kamper.
Han har været skuffende sålangt, det er ikke det samme som at sige at han har været dårlig i hele år. For det passer ikke.
Ti nu stille med det der tullet om medgangssupporter eller ej. Du er jo åbenbart den eneste som selv opfatter dig som det. Om du eller andre har gjort det med andre spillere aner jeg ikke. Men jeg registerer at det er fglere som er meeeget stille når Tettey gør det bra og det er de samme som hyler op hver gang han misser en pasning. |
Hvorfor skal jeg "ti stille" med det? Spar meg! Jeg må tydeligvis være en medgangssupporter når jeg prøver å argumentere imot. Det virker i aller høyeste grad logisk. Hvorfor ikke legge ballen dø og bare innrømme at argumentene dine ikke holder mål?
Neivel, så passer ikke ordet "dårlig" med ditt syn på Tettey. La nå det være ditt syn da, istedenfor å kommentere mitt syn på han med lavmålsargumenter. Hadde kommentarene dine mot meg vært begrunnet kunne jeg forstått saken din, men når de er så virkelighetsfjern som dette passer det seg heller å definere ditt innlegg som latterlig fremfor mitt. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 09.07.2008 23:03 Post subject: |
|
|
Poenget er at Tettey får ufortjent mye kritikk av enkelte her inne. Som er veldig stille når Tettey presterer fordi det passer ikke inn med virkeligheten som en hadde bestemt seg for. Noe som også gjelder mange komentatorer som Brady helt korrekt dro frem tidligere ikveld når han argumenterte imot at Konan ikke var så god som enkelte skulle ha det til. Jeg ser poenget selv om jeg mener at Konan hadde et meget positivt innhopp. Det blir også feil å spesielt kritisere Tettey når store deler av laget spiller like dårlig eller dårligere. Det samme gjelder andre spillere som f.eks Lago og Storflor og enkelte mener sikkert det samme om meg angående Skjelbred. Selv om jeg synes det er greit fordi jeg oppfatter det slik at Skjelbred ofte får ufortjent mye skryt. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 09.07.2008 23:09 Post subject: |
|
|
Hvorfor skal jeg "ti stille" med det? Spar meg! Jeg må tydeligvis være en medgangssupporter når jeg prøver å argumentere imot. Det virker i aller høyeste grad logisk. Hvorfor ikke legge ballen dø og bare innrømme at argumentene dine ikke holder mål?
Neivel, så passer ikke ordet "dårlig" med ditt syn på Tettey. La nå det være ditt syn da, istedenfor å kommentere mitt syn på han med lavmålsargumenter. Hadde kommentarene dine mot meg vært begrunnet kunne jeg forstått saken din, men når de er så virkelighetsfjern som dette passer det seg heller å definere ditt innlegg som latterlig fremfor mitt. |
Dit syn? Det eenste du kom med var en "se mig" kommenatr til en kamp du slet ikke har set. Spar mig for lav mål.
Tydeligt at du er meget optaget af at jeg åbenbart har kaldt dig medgangssupporter. Mærkeligt, siden jeg aldrig har nævnt det. Men du får vel stå på...
Uanset gider jeg ikke bruge tid på folk som er så unuancerede og i min verden, virklighedsfjerne, at det eneste de kan komme med er opkast som: Tettey har været dårlig i hele år. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 09.07.2008 23:22 Post subject: |
|
|
Dit syn? Det eenste du kom med var en "se mig" kommenatr til en kamp du slet ikke har set. Spar mig for lav mål.
Tydeligt at du er meget optaget af at jeg åbenbart har kaldt dig medgangssupporter. Mærkeligt, siden jeg aldrig har nævnt det. Men du får vel stå på...
Uanset gider jeg ikke bruge tid på folk som er så unuancerede og i min verden, virklighedsfjerne, at det eneste de kan komme med er opkast som: Tettey har været dårlig i hele år. |
Ja, man må tydeligvis være i dus med deg for at man skal være korrekt. Alle andre meninger som ikke stemmer overens med dine oppfatninger kategoriseres jo som "oppkast".
Det er bemerkelsesverdig at du ikke evner å se kjernen i diskusjonen enda. Hvorvidt jeg har sett kampen eller ikke spiller heller liten rolle da det ikke er poenget. Det er heller ikke et poeng for meg å fremføre flere argumenter for at jeg ikke besitter egenskapen som medgangssupporter, de har du jo fått presentert, selv om du plent nekter for å ha indirekte kalt meg en. Jeg foreslår at du heller bruker tiden til å komme med vettuge kommentarer som du kan argumentere for, istedenfor å hakke ned på folk som ikke deler samme oppfatninger som deg selv. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 09.07.2008 23:26 Post subject: |
|
|
Da foreslår jeg du stopper med "se mig" kommentarer til kamper du ikke har set. Vil du have argumenter, så kom med indlæg som rent faktisk har indhold og ikke linje på linje om hvordan jeg kalder dig medgangssupporter, noget der aldrig er sket, implicit eller ikke.
Men vi bliver tydeligvis ikke enig, så jeg stopper her. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 10.07.2008 00:20 Post subject: |
|
|
Brady wrote: | attach wrote: | Hva er galt med å klage på at vi er for ineffektive og at motstanderne får for lette mål i mot oss, Brady? |
Feil fokus, Attach. Å kalle det ineffektivitet er i seg selv en måte å tenke på som sier at det hele er snakk om tilfeldigheter og flaks/uflaks. Nils Arne Eggen tenkte aldri slik, men konsentrerte seg om det som ble prestert.
Begynner man å få inn en tankegang om at de andre lagene er effektive og vårt eget lag veldig ineffektivt, tar man fokus vekk fra å jobbe aktivt med årsakene til at vi slipper inn mål og årsakene til at vi ikke scorer (nok) mål. |
Nå må vi se virkeligheten i øynene folkens.
Nils arne er borte!
JA, det er synd, og ja, jeg savner ham og spesielt nå da laget sliter. Å se RBK tape mot nnorges desiderte bunnlag i dag gjorde vondt, men det forandrer ikke at jeg elsker denne klubben!
Vi må forholde oss til det vi har, og Nils komemr ALDRI tilbake. Jo før vi innser det jo før kan vi gå videre, ikke før.
Der ligger mye av problemet tror jeg. Vi ser oss blind på Nils Arnes prestasjoner og glemmer at han er borte for godt.(tilsynelatende..).
Per i dag er Erik Hamren trener for RBK, og jeg tropr ikke vi kan eller bør forvente/dømme før til neste sessong.
Alle lag trenger litt tid før nye trenere får satt sitt preg på laget, og selv om jeg har sett flere forbedringer allerede er dagens kamp intet annet enn et strålende bevis på at laget ikke er samspilt.
Nå hørte jeg bare kampen på radio, men det som Peter "the objektiv" Rasmus fikk frem var klart og tydelig nok. Miller er intet annet enn en rævva Back, og Dagens kamp var en elendig prestasjon fra spillernes side. Vi kan/bør forvente mer fra Sappy,, Iver og en bunch med andre landslagspillere, men vi må stikke fingeren i jorda og innse at Heggmoniet er over.
Per i dag er Eliteserien dødelig Jevn der Flere lag har muligheter til å vinne og vi ikke vil kunne ta tilbake trofeet før vi har et spillemønster som inkluderer hele laget. Det virker å gå ok frem til midtbanen, men stopper seg der. Er det flere som ser det?
Prinsippet for RBK kan man vende seg mot Glimt for å se:
*raske overganger
*dobling på kant
*ifylle på i boxen før innlegg
*spille på andre og tredje bevegelsen..
*etc....
Jeg kjenner meg mere igjen med glimt idag enn med RBK, og er veldig imponert over hva Kåre har fått ut av laget. Kan bare se glimt bli bedre og bedre, og jeg håper selvfølgelig det samme skjer med RBK.
MEN som alle andre besservisere her inne føler jeg for å peke på en ting.
*Brakka...
har ikke brakka på en måte visnet bort og mistet sin intensjon?
har følelse av at brakka var en plass der alle kunne lufte sine meninger internt og holde en åpen og respektert tone ovenfor hveandre, men når laget skulle taes ut sto spillerne uansett sammen bak Nils Arne Eggen.
Virker som om alt dette forsvant med Nils og det å klamre seg til "brakka" kun har negative effekter for tiden.
Dette påstår jeg av følgende grunner:
*Alle har en mening og krever å bli hørt.
*Det påvirker stemningen i spillertroppen.
*Treneren fåpr aldri tydelig siste ordet
*For mange blander seg inn.
*Alle har forskjellige meninger, men glemmer å holde dem for seg selv.
*Det er opprettet for mange maktposisjoner inad i RBK som kommer alt for hard inn på brakka.
* Spillere bør følge en og kun en person, nemelig TRENEREN!
jeg ønsker meg mange spillere til RBK, men mest av alt ønsker jeg at Hamren får tid og ro OG AUTORITET til å lede klubben uavhengig av andres meninger og forståsegpåevner.
Vær så snill alle som har en mening, la treneren som lever av resultater styre, og bare han.
Det bete dere får ut av å tråke isalaten er å blande sammen løk og reddiker til noe helt ugjenkjennelig.
La hamren styre! Det er fult mulig, bare SE mo andre klubber som ARsenal, Man u, Villa, Celtic etc.
Treneren styrer ALT med spillertroppen og kamp/resultat UTEN innblanding. Den eneste forskjellen er at Treneren der heter Manager og at Assistent trenere har tittelen Trener... eller Coach...
La oss for en gang skyld lære av andre og ikke gdrukne i den berømte grasrota...
JEG ELSKER RBK!
TAKK!  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 10.07.2008 01:09 Post subject: Re: Forsterkninger |
|
|
Løsbart wrote: | Etter å ha sett RBK tape mot eliteseriens desidert dårligste lag, er det en ting som slår meg: Her trengs det virkelig forsterkningen!
Bortelaget dominerte førsteomgang, men ikke mer enn man bør kunne forlange mot laget fra Hamar. Når dominansen blir borte og kampen jevner seg ut i andre omgang, bør det være nok bredde i troppen til å slippe å være tvunget til å bruke middelmådige spillere på uvante plasser!
Jeg mener vi først og fremst trenger en typisk målscorer, og dernest bør det handles spillere som gjør troppen bredere og kvalitetsmessig jevnere enn den er i dag.
Et lag er et topplag først når man kan sette inn en fullgod erstatter når en av de elleve utvalgte ikke har dagen.
Det er utilgivelig å tape mot laget som kommer til å spille i adeccoligaen neste år. Samtidig ser jeg det som urealistisk å håpe på seriegull etter det jeg så i dag. |
Er helt enig. Men RBK har ikke råd til å kjøpe 4stk spillere til 10mill per stk. Dessverre. Man har en ledelse som tror på julenissen og håper på topp30 når man ikke har penger eller kvalitet. Dessuten er det få gode spillere som vil til en middelhavsfarer i norsk serie. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 10.07.2008 01:21 Post subject: Re: Forsterkninger |
|
|
har vi ikke penger? ikke 40 mill? selvfølgelig har vi det!
pengene finnes i monner de, bare evnen som mangler... _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 10.07.2008 01:52 Post subject: |
|
|
Hvis RBK virkelig føler at de er nødt til å bruke 40 mill så har de penger nok til å bruke såpass, og vel så det. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 10.07.2008 02:30 Post subject: |
|
|
Tettey var en av de bedre i dag.. Skjelbred og Sapara var langt dårligere.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 10.07.2008 03:12 Post subject: |
|
|
De fleste spillerne var svært skuffende idag, Tettey også. Men å påstå at Tettey har vært dårlig hele året er jeg uenig i.
Tettey sleit med skade i forsesongen og ba om å spille for andrelaget, fordi han mente at han var i for dårlig form, det sier litt om selvinnsikten han har.
Så langt i sesongen så har Tettey vært helt middels. Men den mest stabile spilleren og den som har prestert best, bak av Roar Strand.
RBK94 wrote: | litt statistikk:
Rosenborg er bare to mål unna å slippe inn sitt 1100.eliteseriemål. De har spilt 924 eliteseriekamper. |
En liten gratulasjon til attenåringen Marcus Pedersen.  _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 10.07.2008 04:09 Post subject: |
|
|
Annen statistikk:
2004 (Seriegull):
HamKam-Roseborg 2-0
Rosenborg-HamKam 5-0
2005 (Ikke seriegull):
Rosenborg - HamKam 4-0
HamKam-Rosenborg 0-3
2006 (Seriegull);
Rosenborg-HamKam 0-3
HamKam - Rosenborg 1-1
Rosenborg vinner serien hvis de taper minst èn kamp mot HamKam  |
|
Back to top |
|
 |
Oddis Senior
|
Posted: 10.07.2008 08:54 Post subject: |
|
|
Det er utrolig så negative folk er her etter kampen. Etter å ha tenkt litt over kampen, kan jeg ikke se annen forskjell fra 2006 at RBK nå går stang ut. Vi hadde i hvert fall flere sjanser i går enn da vi spilte 1-1 i 2006 og vant serien. Jeg vet ikke hvordan de teller sjanser, men er ikke 8 sjanser ganske mye på bortebane, uansett hvem vi spiller mot? Hadde vi unngått tabbene bak burde dette blitt en grei seier.
Jeg var på mange bortekamper på 90-tallet, men jeg kan knapt huske en kamp der RBK dominerte fullstendig (som det virker som vi skal, ifølge flere her på forumet). Eksempel: Alfheim i 1995 (?) der vi ble rundspilt, men likevel vant 1-2. Forskjellen er at da ble sjansene satt i mål og ingen tabbet. Vi hadde for eksempel Strand og Soltvedt på midten, to stykk som scoret mange mål. Nå er de vaksinert (eller som i Skjelbreds tilfelle, har ikke evnener til å score mål, dessverre, han blir aldri noen målscorer).
Laget er feilkomponert, dessverre. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 10.07.2008 09:05 Post subject: |
|
|
Skulle bare mangle at folk er negative etter denne kampen for dette var helt forjævli. Skulle gjerne sett hvor stor andel av pasningene som traff medspiller. Det virket som hele laget var dopa ned, gutsen var helt fraværende. Demidov, Sapara og Skjelbred var så dårlige som jeg ikke trodde de kunne være. Helt greit at HamKam vant tilslutt fordi den prestasjonen RBK gjorde fortjente null poeng. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 10.07.2008 09:17 Post subject: |
|
|
Dagbladet wrote: |
Rune Almenning Jarstein 3
Fredrik Stoor 3
Vadim Demidov 5
Alejandro Lago 4
Roy Miller 4
Roar Strand 5
( Andreas Nordvik i 9 min. )
Marek Sapara 4
( Jo Sondre Aas i 31 min. ) 4
Alexander Tettey 4
Per Ciljan Skjelbred 5
( Didier Konan Ya i 17 min. )
Steffen Iversen 5
BB Yssouf Koné 6
|
VG wrote: |
Rune A. Jarstein 4
Fredrik Stoor 4
Vadim Demidov 4
Alejandro Lago 5
Roy Miller 4
Roar Strand 5
Alexander Tettey 4
Marek Sapara 3
Per Ciljan Skjelbred 5
Yssouf Koné 6
Steffen Iversen 4
Jo Sondre Aas 4
|
Jeg må le, Dagbladet og VG er så på jordet at du er i tvil om de i hele tatt har sett kampen. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 10.07.2008 09:30 Post subject: |
|
|
Troilonge wrote: | Rosenborg vinner serien hvis de taper minst èn kamp mot HamKam  |
Forskjellen er at vi tidligere nærmest alltid slo bunnlagene. Det var mot disse vi sikret hoveddelen av poengene. Nå taper vi og spiller uavgjort også på hjemmebane mot de samme motstanderne. Ergo blir vi ikke seriemester i år (heller). _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
|