| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 12.07.2005 17:42 Post subject: |
|
|
| thorarildv wrote: | | Det startet når Hareide stakk av... |
Synes mye var så som så de(n) siste (to) sesongen(e) til Eggen også. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 12.07.2005 17:44 Post subject: |
|
|
Sant nok. Mye rart bakover, men vi lagde mål og vant serien med grei margin. Problemet var at laget allerede da begynte å bli gammelt. Det prøvde Hareide å fikse på. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 22.07.2005 09:43 Post subject: |
|
|
Etter som jeg forsto det så var Perry fornøyd med forsvarsspillet mot Sundsvall, men det virket da egentlig veldig uorganisert og Sundsvall holder vel knapt 1. div som de spillte. Det virker for meg at Perry ikke er så veldig god fotballfaglig som mange skal ha det til. Det er meget skremmende. Han har jo ikke fått til noen ting i den tiden han har sittet som hovedtrener.
Bratseth snakket om at i ferien skulle det skje noe. Det måtte det sa han. Det som har skjedd er at man har skaffet to stk fra Uruguay. Det var bra. De ser ut til å bli slagere. Hoftun dro. Det var også greit. Men trenerteamet sitter fortsatt og det er ikke bra. De har vist at de ikke duger på dette nivået. Det samme kan man si om hele den sportslige ledelsen og styret til Rosenborg. Styret til Rosenborg virker helt handlingslammet. Når styreformannen gikk ut å sa at noe må skje etter kampen med Hønefoss og at alle stener skal snues, og at dette ikke har blitt gjort, ja da må han ta hatten sin å gå. Han virker svak og ikke er en styreformann som er bra nok for Rosenborg. Skjønner ikke hvem som stemte inn han.... |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 22.07.2005 10:00 Post subject: |
|
|
Byggern og Fokus.... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
$RBK$ > Brann Junior
|
Posted: 24.07.2005 21:16 Post subject: |
|
|
Om ikke Perry går av eller får sparken etter dette så kommer jeg til å stole like lite på klubbledledelsen som tilliten min til muslimer er om dagen..
Spiller ingen rolle om gutta spiller bra i perioder, vi kan ikke ha en trener som aldri vinner kamper! Jeg går utifra at dette var det siste vi så av Per Joar i RBK! er det ikke det, så blir jeg sjokkert over hvor Ubesluttsomme ledelsen i norges "ledende" lag er om dagen.. jeg har ikke lyst til å går rundt å skamme meg over å være RBK-supporter!
GÃ¥ av PER JOAR! |
|
| Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 24.07.2005 21:38 Post subject: |
|
|
Det er ikke krise lenger, det er KATASTROFE! Jeg har egentlig ikke ønsket at vi skulle bytte trener midt i sesongen, men nå har vi ikke noe valg. Sett laget under administrasjon framfor dette, eller få inn en slavedriver. Jeg setter spørsmålstegn ved de "gode treningskampene" i sommerpausen som Perry refererer til. Hvis Perry skal fortsette å trene spillerene i 8 timer i uka (eller hva faen hvor lang tid de bruker), er det udugelig. Spillerene holder jo ikke juniornivå engang, de mangler innsats og da er det treneren som skal piske de. HARDT! Hent inn en blodtørst millitær og send spillerene på helvetesuke. De fortjerer ikke annet enn fangetjeneste etter dette.
Perry: Ta hatten din og gå av!
Hvis ikke:
Bratseth: Spark Perry!
Hvis ikke:
Styret: Spark begge!
Jeg krever HANDLING NÃ…!!!  |
|
| Back to top |
|
 |
Bamse Senior
|
Posted: 24.07.2005 21:38 Post subject: |
|
|
De fleste her er vel enige i at Perry må gå, for han er ikke den rette treneren for oss! Men du verden så lite imponerende styret i RBK har opptred! Det er jo de som er ansvarlig på Brakka! På tide med utskiftninger der og! Men hvem sparker "gutteklubben" Grei? De passer jo på hverandre! _________________ ______________________________
RBK, ET EVENTYR I SVART OG HVITT |
|
| Back to top |
|
 |
kikki Senior

|
Posted: 24.07.2005 21:40 Post subject: |
|
|
nå er det nok perry! makan til gråmåse.. nytter ikke at ledelsen kjøper nye spillere når de ikke kvitter seg med hovedproblemet i klubben! _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
| Back to top |
|
 |
Shefki Junior
|
Posted: 24.07.2005 21:48 Post subject: |
|
|
Tror nok de glemte å snu noen steiner i ferien, det er nok noen store steinblokker som var for tunge tenker jeg.
Laget taper igjen mot en aggressiv motstander, og gjør masse feil.
Det at Storflor tar straffen tar jeg også som særdeles svakt, og det må trenerne ta på sin kappe.
Jeg hadde faktiskt et håp etter ferien, men igjen braste håpet knallhardt i bakken.
Da er det nok på tide å starte på nytt, for seriegull/medalje blir det ikke i år.
Jeg foreslår at vi starter oppkjøringen mot 2006, og da skal vi igjen ta tilbake gullet. |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 24.07.2005 21:55 Post subject: |
|
|
Hvor er Litjeggen. Ferie passer ikke nå  _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
$RBK$ > Brann Junior
|
Posted: 24.07.2005 21:59 Post subject: |
|
|
| Shefki wrote: |
Jeg foreslår at vi starter oppkjøringen mot 2006, og da skal vi igjen ta tilbake gullet. |
Skjønner tanken, men gjør vi det slik blir det ikke snakk om å ta gullet i 2006, men i 2007.. Da blir hovedfokus å rykke opp fra 1.div i 2006 isteden..
Slik som dette har utviklet seg så tror jeg nok at Litj'Eggen er eneste løsning, han er den eneste som kan piske gutta hardt nok nå.. |
|
| Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 24.07.2005 22:02 Post subject: |
|
|
| Makken wrote: | Hvor er Litjeggen. Ferie passer ikke nå  |
Hva er det å si? Den beste posteren her må jo få slappe av litt. Det er jo ikke akkurat sånn at det er jobben hans å komme med smarte innlegg. Han kommer nok sterkt utover høsten... og det bør RBK gjøre også... |
|
| Back to top |
|
 |
Bamse Senior
|
Posted: 24.07.2005 22:02 Post subject: |
|
|
Hvis vi rykker ned, så må det være tidenes "bragd" i norsk fotball!!
Alt kan skje, men det skal ikke skje!  _________________ ______________________________
RBK, ET EVENTYR I SVART OG HVITT |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 24.07.2005 22:07 Post subject: |
|
|
| pelun wrote: | | Makken wrote: | Hvor er Litjeggen. Ferie passer ikke nå  |
Hva er det å si? Den beste posteren her må jo få slappe av litt. Det er jo ikke akkurat sånn at det er jobben hans å komme med smarte innlegg. Han kommer nok sterkt utover høsten... og det bør RBK gjøre også... |
Bah... _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 24.07.2005 22:28 Post subject: |
|
|
Om ikke Perry går tvert, er jeg redd det blir flere tap. Mange flere tap.
DETTE HOLDER SIMPELTEN IKKE!
Nordens stolthet - under midten på tabellen etter 14 serierunder.
PERRY, HVA GJØR DU MED VÅR KJÆRE KLUBB?
Vi blir gjort til latter, vi blir ydmyket.
La dette ta ende her, RBK,
SPARK PER JOAR HANSEN! |
|
| Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 24.07.2005 23:02 Post subject: |
|
|
| Jeg er enig med Pelun i noe. Jeg tror Per Joar er for snill mot guttene. Nils Arne kjefta og smelte, tror de trenger en som kan gjøre det samme. Det jeg tror litt av problemet er, og at de muligens trenger litt motivasjon. Kanskje de får opp tenninga litt med en trener som tør bruke munnen ordentlig? |
|
| Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 24.07.2005 23:37 Post subject: |
|
|
| Kanskje neste ferie kan brukes som baktropp til Tour de France? Men tviler på at de rekker det på 3 uker... Iallefall må spillerene begynne å blø for drakta! Ellers er jeg redd for at vi får se ekte blod... Hørt om ekstreme krefter som lar det smelle når de er misfornøyd med hvordan ting styres? Vi så en liten preview fra nedre Rema i kampen mot Sundsvall. Får vi ikke viljen vår, så er det kanskje Brakka som rammes neste gang? NÅ MÅ PERRY BORT! |
|
| Back to top |
|
 |
Fortinbras Senior
|
Posted: 25.07.2005 02:40 Post subject: Jeg kan ikke dy meg... |
|
|
Siden det var jeg som etter Viking-tapet 16. mai startet denne tråden, kan jeg bare ikke dy meg, selv om utsagnet er en klisje:
"HVA VAR DET JEG SA!!!???"
I anstendighetens navn: Per, Joar; trekk deg!!!! Du ødelegger klubben i vårt hjerte!! Og Rune Bratseth, du bør slå følge!!! Dette er en katastrofe for alle som er glad i RBK.
Sic transit gloria mundi. |
|
| Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 25.07.2005 08:05 Post subject: |
|
|
| rbkbergen wrote: | | Hvis vi rykker ned, så må det være tidenes "bragd" i norsk fotball!! |
Det er billigere billetter i første divisjon da...  |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 25.07.2005 08:53 Post subject: |
|
|
| Balder wrote: | | rbkbergen wrote: | | Hvis vi rykker ned, så må det være tidenes "bragd" i norsk fotball!! |
Det er billigere billetter i første divisjon da...  |
Og flere kamper  _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 25.07.2005 13:48 Post subject: |
|
|
| Og mer passende motstand... |
|
| Back to top |
|
 |
Jonah Junior

|
Posted: 25.07.2005 13:54 Post subject: |
|
|
| Nan0 wrote: | | Og mer passende motstand... |
Som Hønefoss?
 |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 25.07.2005 13:54 Post subject: |
|
|
Er det bare jeg som har lagt merke til at Per Joar Hansen bare kjefter og smeller når RBK leder?
Han er stille som kraven når RBK ligger under.
Burde det ikke vært omvendt..?
I gårdagens kamp mot Aalesund, etter Ødegaards dobbelfinte foran mål (der han burde ha avfyrt etter første dribbling), sto Perry og så oppgitt ut.
Det var det eneste han gjorde.
Jeg er ikke i tvil om hva NAE ville ha gjort isteden..
Last edited by Skammels10 on 25.07.2005 13:59; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 25.07.2005 13:57 Post subject: |
|
|
| Jonah wrote: | | Nan0 wrote: | | Og mer passende motstand... |
Som Hønefoss?
 |
Indeed, det ser mørkt ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 25.07.2005 18:19 Post subject: |
|
|
Pussige krav spillergruppa i RBK har, må jeg si. Når de vinner serien med et mål, da krever de treneres avskjed, men når de ligger 12 poeng bak serielederen med en kamp mer spilt, nei, da har de tilit til trenere, gitt! Da er alt i sin skjønneste orden!
Er det bare jeg som syns det er noe som skurrer her da? Når de vinner, er ikke trnere god nok. Når de derimot sliter mer enn de har gjort på mange år, da er treneren mer en god nok. Det skal da vel ikke være sånn?
Er det virkelig det at Perry kjefter og smeller mer enn det Ola Bu gjorde som utgjør hele forskjellen? Er det virkelig bare det spillerne krever for at en trener skal være "god"? Isåfall er det noe alvorlig galt et sted, noe såpass alvorlig at det sannsyneligvis ikke hjelper med en psykolog, nei, da må det en sikkelig hjernevask til. For hele gjengen! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
|