English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Roar Strand
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 50, 51, 52  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bakklandia
Legende

PostPosted: 03.04.2008 10:19    Post subject: Reply with quote

Selv om jeg nok har tenkt litt i samme baner så holder jeg meg stort sett for god til å offentliggjøren slikt som de Robbie gjør. Jeg jobber tross alt ikke i Se og Hør. Men når det er sagt, Hollekim er tross alt ikke mer 33...
TomH
Veteran

PostPosted: 03.04.2008 11:09    Post subject: Reply with quote

he he,
dette var jo INTERESSANT!
Matsen
Junior

PostPosted: 03.04.2008 21:12    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Jeg har ikke sett henne i RBK-sammenheng på år og dag. Hvor er hun?

Mener det er henne jeg ser på "Før Kampen" i forkanten av Lyn-kampen?
Back to top
View user's profile Send private message
Maradona
Veteran

PostPosted: 04.04.2008 13:31    Post subject: Reply with quote

Siri Marte er opptatt med spillere som er skadet til daglig, og slik jeg har forstått det, så har de en slags rotasjonsordning på kamper..
petko
Rutinert

PostPosted: 05.04.2008 18:04    Post subject: Reply with quote

LOST wrote:
.

Utrolig kjipt å tenke på at vi har begynt å ønske Strand bort fra laget Sad ..han har jo på en måte absolutt ikke fortjent å havne i en slik situasjon.

Hadde han lagt opp etter fjorårets sesong, så hadde han sluppet det der. Er begrept å gi seg på topp helt gresk for dagens fotballspillere? Syns at flere burde følge Zizous eksempel (og da tenker jeg ikke på nedskallinga), isteden for å tenke kun på penga.
Keenoir
Legende

PostPosted: 05.04.2008 18:16    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke vi skal beskylde Strand for å tenke på pengene han har jo tross alt takket nei til utenlandske beilere.
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 05.04.2008 18:20    Post subject: Reply with quote

Strand skrev nok alene under fordi klubben var i en meget vanskelig situasjon hvor det såg ut som om man ville ha 14-15 spillere denne sesongen. Så det var nok alene lojalitet for klubben at han tok et nytt år. Det samme gjelder nok Basma og til dels Kvarme.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
petko
Rutinert

PostPosted: 05.04.2008 19:55    Post subject: Reply with quote

Tja, det er vel i utgangspunktet sant. Men om jeg ikke tar feil så uttalte Strand under kontraktsforhandlingene at det ikke var noe vits for ham å være med videre hvis han ikke var førstevalg. Så hva skjer nå som Strand er nærmest 6.valg på midtbanen? Føler klubben seg tvunget til å ha han på banen ettersom de overtalte han til å ta enda en sesong? Hvis dette er tilfellet så mener jeg at det vil være svært negativt for laget.
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 05.04.2008 21:51    Post subject: Reply with quote

Selvsagt måtte han si noe sånt. Han kunne jo ikke si "Jeg er med videre bare fordi det ser ut som klubben kan havne opp i en veldig vanskelig situasjon".
Back to top
vemundo
Veteran

PostPosted: 05.04.2008 23:50    Post subject: Reply with quote

Tror Strand svelger greit å sitte en del på benken i år. Skal heller ikke se bort i fra at det fremdeles er et par magiske øyeblikk igjen i den skrotten. Tidenes RBK-karriere går mot slutten, men jeg synes bare det er trivelig at han er med enda selv om han selvfølgelig var bedre før. Vi trenger bredden, et par skader og vi skal være sjeleglad for at Strand er med enda.
Back to top
PIN-kode
Rutinert

PostPosted: 06.04.2008 00:00    Post subject: Reply with quote

Greit nok det. Problemet er at han som oftest ikke er back-up, men fast i startelveren, selv om vi har andre spillere (Konan) tilgjengelig.
Back to top
LOST
Proff

PostPosted: 06.04.2008 00:06    Post subject: Reply with quote

Det som blir kjipt er om treneren ikke setter han ut, mens fansen roper på at han må satt ut....

Og slik jeg ser det har det allerede skjedd, og det er også en mulighet for at det fortsetter en stund til. Er derfor veldig spent på hva som skjer når Sapi er tilbake på laget. Hvem setter Henriksen ut da.. Traore eller Strand?
Back to top
vemundo
Veteran

PostPosted: 06.04.2008 00:17    Post subject: Reply with quote

Poenget mitt var vel mest at Strand ikke er et problem, han er bra å ha fremdeles. At treneren eventuelt gjør dårlige valg kan ikke Strand, eller Storflor for den saks skyld, lastes for.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 06.04.2008 05:17    Post subject: Reply with quote

Veldig enig med Vemundo her, det er ikke Strands feil at han får spille. Sånn sett er det litt trist for Strand at karrieren hans skal skjemmes av en dårlig avslutning - bare fordi trenerapparatet ikke evner å bruke ham for det han er verdt, nemlig som supersub, når årene definitivt begynner å tynge.

Når det er sagt, så synes jeg også at Strands tilstedeværelse i troppen i år er til det beste for laget, Han er fortsatt en nyttig spiller, og en type man kan stole på. Jeg ser ikke bort fra at Strand fortsatt kan spille en viktig rolle i mange kamper både i Tippeliga og Europa i år, men jeg ser ikke for meg at han starter mange kamper.
Timmi!
Rutinert

PostPosted: 08.04.2008 01:49    Post subject: Reply with quote

Roar og Rosenborg er som et ektepar som har blitt gamle. Det er jo litt søtt også.
Det har desverre blitt for tydelig at Roar etter hvert ikke holder noe "outstanding" klasse . Han er fordømt viktig å ha i stallen dette året siden vi har forholdsvis mange nye spillere som trenger en som kan vise litt hvor lista skal ligge i forhold til holdninger og innsats på trening, men ikke tyn ham inn på laget i hver kamp er du snill, Henriksen. Jeg er så sikker på at Strand ikke føler seg bitter selv om han må ta siste runde på benken.
Det er ikke bra å ha ett sikkerstikk på bytte etter 60 min i kampene. Det byttet må frigjøres til andre taktiske disposisjoner dersom det skulle vise seg å være nødvendig. En skade så har vi plutselig bare ett bytte igjen, all den tid Roar er bankers etter 60- 70 min.
Roar skjønner dette han Wink
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 08.04.2008 02:03    Post subject: Reply with quote

Roar var uansett RBKs beste i kveld.
Back to top
Timmi!
Rutinert

PostPosted: 08.04.2008 02:06    Post subject: Reply with quote

Gitt at det er tilfellet så er vel egentlig det litt skummelt Confused
Back to top
quarterback
Rutinert

PostPosted: 08.04.2008 07:41    Post subject: Reply with quote

RBKs beste? Så du kampen? Han gjorde jo ingen verdens ting riktig i sin posisjon. Nei, den må du lengre inn i skogen med.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 08.04.2008 09:23    Post subject: Reply with quote

Klovn, møkkaspiller, you f***ing name it hehe
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 08.04.2008 09:32    Post subject: Reply with quote

Strand hadde et godt skudd, ellers var det ikke så mye bra. Jeg skule kritisere ham for å ligge alt for langt inn i banen slik han gjorde i indreløperposisjon i 433, men nå ser jeg at det var en del av Rambos plan for det offensive spillet det. Defensivt må han ta på seg noe skyld for mål imot da han sto på halvdistanse ved innleggene fra kant. Der må midtbanespillerne tettere inni.
Back to top
skjæringen
Veteran

PostPosted: 06.05.2008 11:01    Post subject: Reply with quote

Bekrefter Kjærligheten Smile
Back to top
1r9b1k7
Veteran

PostPosted: 06.05.2008 11:08    Post subject: Reply with quote

Hva var det som skjedde der? Denne tråden var en liten stund borte, men på hovedsiden der man velger kategori kunne man se at Dolphin(?) hadde skrevet noe, men fant ikke det når man trykket på Sportslig avdeling.
Er det slik det fungerer når moderator skal slette innlegg, eller var det Dolphin selv som slettet innlegget?
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 06.05.2008 11:16    Post subject: Reply with quote

Det ble flyttet til fotballsladder siden dette ikke har mye med fotball å gjøre.

Jeg håper forresten at folk kan venne seg til å lenke til originalartikkelen istedet for til omskriverier av forskjellige nettsteder.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 25.05.2008 14:47    Post subject: Reply with quote

Strand vil ikke være superinnbytter, men jeg håper han får denne rollen resten av sesongen. Involvert i tre store sjanser deriblant ett mål på tjue minutter er et godt bevis på at Strand kan være med på å snu kampene.

Jeg har naturligvis ikke noe i mot Roar, men de siste sesongene har jo bevist at han ikke holder hele kamper. Da er det gjerne bedre å bruke ham de siste 30 enn de første 60.
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 25.05.2008 15:03    Post subject: Reply with quote

Enig 2mas, Strand bør komme inn og skape rom og bevegelse i kamper hvor midtbanen sliter.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 50, 51, 52  Next
Page 19 of 52

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb