View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 04.04.2008 01:03 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | Nei du tar feil, for ifølge Joko så betyr ni måneder uten fotball nada, niks og ingenting, |
Ikke skap deg, jeg har hele tiden påpekt at Kris er et usikkert kort pga manglende kamptrening den siste tiden.Men at det kanskje er lurt å gi han tillitt for at han skal få denne kamptreningen.
Det er kanskje ikke verdens sikreste kort, men det er jaggu ikke Lago heller. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.04.2008 08:35 Post subject: |
|
|
Det høres vel ut som det er mer enn KAMPtrening Stadsgaard mangler ennå. Litt generell løping, kanskje. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 04.04.2008 09:01 Post subject: Lago |
|
|
451/433 passer godt til bortekamper,da det neppe er tiden for å lete etter samhandling offensivt.Dermed spiller både Kvarme og Lago denne kampen.Lago er en kriger slik Vidar Riseth var det i fjor,og med en ekstra forstopper/dyp midtbanekriger er jeg ikke bekymret for det defensive.Tettry og Skjelbred samt sidebackene kan også frigjøres til mere offensiv satsing/høyere gjennvinning da.
Jarstein
Stoor Demidov Kvarme Miller
Lago
Strand Konan Tettey Skjelbred Traore
Kone
Savolainen og Aas kommer inn med friske bein for de midtbanespillerne som har tømt seg(de bør få beskjed om å kjenne blodsmaken allerede til pause,og det bør gjelde hver kamp) _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
stjørdaling Senior
|
Posted: 04.04.2008 09:03 Post subject: Re: Lago |
|
|
toreinar wrote: |
Jarstein
Stoor Demidov Kvarme Miller
Lago
Strand Konan Tettey Skjelbred Traore
Kone
|
Tror ikke vi vil slite defensivt med 12 spillere på banen nei. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 04.04.2008 09:10 Post subject: |
|
|
hehe,det var ønsketenkning ja .Ikke lett å se hvem av disse som skal starte på benken heller.Noen forslag? _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 04.04.2008 09:11 Post subject: |
|
|
Bra forslag toreeinar, men tror nok det blir noen protester. Det man mener med tolvte mann er tilskuere, ikke en ekstra spiller....  _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 04.04.2008 09:13 Post subject: |
|
|
Traore inn for Miller kanskje? Strand er jo nærliggende å ta ut,men så for meg at han skal være med å skape overtall på siden. Hadde vært kanonbra å starte med 12 spillere. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.04.2008 09:37 Post subject: Re: Lago |
|
|
Får hive meg på trenden jeg også da.
Jarstein
Stoor-Lago-Demidov-Nordvik
Tettey
Skjelbred - Traore
Konan
Aas-Kone
Hvis vi nå skal fortsette med diamant da. Så veldig tydelig behovet for vinger mot Lyn.
Jada, jeg vet midtbanen veier 43 kilo til sammen, men jeg er ikke ute etter Neil Ruddock der ute heller. Med de som er skadefrie nå (er Tettey det?), velger jeg dette som den beste kombinasjonen av ekstremt aggressiv ballvinneregenskaper blandet med kreativitet og pasningssikkerhet.
Skjelbred ikke på offensiv midtbane nei. Ikke så lenge Konan skal spille. Jeg mener Skjelbred er bedre enn ham også der, men ikke totalen.
Skjelbred v. Sapara = Skjelbred
Sapara v. Konan = Konan
Skjelbred v. Konan = Konan
Skjelbred v. Sapara v. Konan = Konan (altså ikke hvem som skal spille, men hvem skal spille OM)
PIN-kode: Nordvik. BLÆÆÆÆH!
mod. fixet lagudtaget _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 04.04.2008 10:24 Post subject: Re: Lago |
|
|
Recon wrote: |
PIN-kode: Nordvik. BLÆÆÆÆH!  |
..hø? |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 04.04.2008 10:49 Post subject: Re: Lago |
|
|
Recon wrote: | Får hive meg på trenden jeg også da.
Jarstein
Stoor-Lago-Demidov-Nordvik
Tettey
Skjelbred-Traore
Konan
Aas-Kone |
Enig viss vi skal spille 4-4-2 med diamant! Men synes Miller skal erstatte Nordivk.
Men jeg håper på at vi spiller 4-3-3 i denne kampen. Med Konan - Kone og Traore på topp  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.04.2008 10:52 Post subject: |
|
|
Miller kan heller lære seg å følge med dramover på trening først.
Jeg vil ikke ha noen 433 med Konan og Abdi (vel, kanskje Abdi). Det blir en kvasiløsning. De er ikke akkurat gjennombruddsspillere. 3(!) stasjonære spisser som vil ha ballen på fot i stedet for 2? Hva godt gjør det?
Pin, din sløvsækk:
PIN-kode wrote: | Kødder du Recon? Ser du for deg at Nordvik kommer seg til hjørneflagget og legger inn, med venstrefoten? Det gjør ikke jeg.
Også må jeg si jeg blir provosert over at du begynner å kritisere nyervervelser etter at de har spilt en offisiell kamp. Du kritiserte Stoor i fjor, i år ser det ut til at det er Miller. Hørt om å gi tillitt? |
Harald, din danskjævel jeg prøvde jo få fram bredden jeg ville ha på indreløperne i diamanten også. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 04.04.2008 11:59 Post subject: |
|
|
Haha, sikkert, men med din "effektive" fremstilling kom Nordvik ind som midtstopper mens Demidov var back  _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.04.2008 12:02 Post subject: |
|
|
Pfft, rykter. Du kan ikke bevise det nå.  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 04.04.2008 14:07 Post subject: |
|
|
Recon, jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener. Men Miller bør virkelig starte i stedet for Nordvik. Miller vil bli bedre med tilitt. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.04.2008 14:18 Post subject: |
|
|
Og det vil ikke Nordvik?
Med det Miller har vist foretrekker jeg foreløpig Nordvik, som det lokale produktet han er. Så kan Miller i treningssammenheng lære seg at man som back hos RBK også er et angrepsvåpen. Men, bluntly speaking, er jeg ikke veldig imponert over at en som tross alt kom fra copy cats B/G ikke har fått med seg den biten.
En annen ting er at dersom vi skal hente folk utenfra for å konkurrere med, eller ta over plassen til, lokale unggutter, så forventer jeg en større nivåforskjell enn det vi ser på dem nå. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 04.04.2008 19:15 Post subject: |
|
|
Spekulerer i om det vil påvirke Lagos innsatsvilje på trening at han ikke får spille mot Godset. Etter raportene briljerte i sist kamp for Rbk2 (joda det er et lavere nivå), men han rapporteres også i å gjøre det bra på trening. Kvarme som er konkurrent siden dansken er så fersk har gjort sjerneblundere som pga flaks ikke har blitt mål imot, samt viste sin mangel på fart i sist kamp. I mitt hode mener jeg dette skulle kvalifisert Lago til å bli drillet i start-elleveren på trening denne uka, og deretter startplass mot Godset. Kvarme prioriteres likevel først og når Stadgaard kommer i form vil han fort bli førsepioritet på samme plass. Av dette kan man trekke ut at konkurrentene nærmest må bli lamme fra hårrøttene og ned før Lago får spille. Påvirker det innsatsen hans resten av sesongen? Teden vil vise... |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 04.04.2008 20:15 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Og det vil ikke Nordvik?
Med det Miller har vist foretrekker jeg foreløpig Nordvik |
Poenget her er jo at: Miller har allerede vist mer enn Nordvik, både for Bodø/Glimt og sålangt i rbk-drakta.
Hvis begge hadde vært like gode så kunne jeg forstått "lokalgutt-argumentet" ditt. Men nå har det seg slik at Miller for øyeblikket er bedre enn Nordvik. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.04.2008 20:18 Post subject: |
|
|
Hva i all verden i RBK-drakta? _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 04.04.2008 20:47 Post subject: |
|
|
Nordvik kan ikke ha imponert veldig mye på trening siden en går til det steget å kjøpe ny venstreback for såpass mye penger. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.04.2008 20:50 Post subject: |
|
|
Alltid tyngre å være han lokale som skal kjempe seg fram og bygge et navn, enn å være en som det tross alt er lagt penger og prestisje i.
Min mistanke er vel at Miller og Pelu er soloshow fra Erik "brown nose" Hoftun. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 04.04.2008 20:53 Post subject: |
|
|
Jeg også lurer veldig på om hvor mye Torbjørnsen har med signeringene av Demidov, Pelu og Miller å gjøre det hadde vært veldig interessant å vite. |
|
Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 04.04.2008 21:24 Post subject: |
|
|
Jeg tipper han har mer med Demidov-overgangen å gjøre enn de to andre.. Hoftun hentet Miller med bakgrunn i det han visste fra tiden i Bodø.. Hogtun uttalte vel også at han kjente Pelu godt fra det han hadde sett i løpet av fjorårssesongen.. Kan ikke huske at han sa så mye om Demidov. Stig følger trolig U-landslagene tett og har antagelig sett Demidov over flere kamper..
Men er vel ikke værre enn at Thomas Myren kan finne ut av dette  |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 04.04.2008 23:39 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Hva i all verden i RBK-drakta? |
I forhold til Nordvik da vettu. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 05.04.2008 09:40 Post subject: |
|
|
Hva har han vist på sin ene seriekamp som er bedre, mener jeg? Forøvrig om du tar med Vikingkampen også (har han spilt flere?). _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 05.04.2008 11:58 Post subject: |
|
|
Minst like mye positivt som Nordvik. Tar man med Bodø/Glimt perioden i tillegg er det ingen tvil for min del om at Miller har prestert mer, og bedre, på fotballbanen enn Nordvik. |
|
Back to top |
|
 |
|