View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 27.03.2008 11:24 Post subject: |
|
|
Spennende. En ung danske med erfaring fra Serie A. Selv om han bare har spilt 5 kamper i år så er jo det mere enn det Erik Hagen har spilt hittil i denne sesongen i henholdsvis Zenit og Wigan Og det virker som han selv er interessert.
Det er fortsatt noen dager igjen av dette overgangsvinduet... |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 27.03.2008 11:26 Post subject: |
|
|
Er det kjøp eller lån som er mest aktuelt da? Er det noen på forumet som har kjennskap til denne danskens kvaliteter? |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.03.2008 11:27 Post subject: |
|
|
Løp og kjøp! La oss pensjonere Kvarme/Basma en gang for alle. Er det noen som har sett han spille? En beskrivelse hadde vært fint  |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.03.2008 11:29 Post subject: |
|
|
Slike hindringer om 3 klubber har blitt løst greit før og det finne mange eksempler på det, og spesielt når sesongene er forskjellig slik som er tilfellet for Danmark, Italia og Norge. |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 27.03.2008 11:33 Post subject: |
|
|
Spennende! Kanskje det kan fikses stopper innen vinduet stenger likvel da. Siden interessen bekreftes fortjener mannen en egen tråd, noen som tar ansvaret?
Hva tror kjennerne av dansk fotball om han? Kan Hamrén ha kommet med tips her? |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 27.03.2008 11:36 Post subject: |
|
|
Du skal ikke se bort fra at Hamrèn har hatt en finger med i spillet. Han har sett han mange ganger da han spilte for den danske klubben.
Og han er bare 22 år gammel. |
|
Back to top |
|
 |
Ludakris Senior
|
Posted: 27.03.2008 11:41 Post subject: Kris Stadsgaard |
|
|
RBK-interesse for dansk forsvarsspiller:
http://fotball.adressa.no...103486.ece
Fant litt om ham på Wikipedia:
Kris Stadsgaard (born August 1, 1985) is a Danish professional football defender, who currently plays for the Serie A side Reggina Calcio.
Kris Stadsgaard is the son of Danish referee Knud Stadsgaard.
In 2005 he played 2 matches for the Denmark national under-20 team. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 27.03.2008 11:42 Post subject: |
|
|
Fra dansk forum:
"Han er en hovedstærk og hurtig forsvars spiller... Han minder lidt om en ung Martin L.. " |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 27.03.2008 11:43 Post subject: |
|
|
Musikk i mine ører joko! |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 27.03.2008 11:44 Post subject: |
|
|
Definitivt musikk i mine ører. Men nå som dette har kommet ut vil vel FCK bli med i kampen om han og de kommer til å snappe han opp. Det har de gjort med minst 2 stk forsvarsspillere under ett år. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 27.03.2008 11:45 Post subject: |
|
|
Vinduet er stengt i Danmark og FCK har ikke behov for nye midtstoppere, Antonsen som vi var interessert i sitter ikke engang på benken hos FCK lenger. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 27.03.2008 11:45 Post subject: |
|
|
Kris kommer nok til RBK. Hamren har hatt en finger med i spillet her. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.03.2008 11:51 Post subject: |
|
|
Har sittet og ventet på mange midtstopper skal bli klar før andre har snappet dem opp foran oss eller at det ikke ville komme. Er derfor ikke trygg på at han blir Rosenborg spiller før han står i Rosenborg drakt på brakka og blir intervjuet av RBK-TV. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.03.2008 11:54 Post subject: |
|
|
Han kommer nok: Stadsgaard fra Italien til Norge
Han startet to kamper i september, like etter overgangen fra Nordsjælland, og fikk tre innhopp i tillegg. Men nå er det meget verre:
Det italienske fodboldeventyr i Reggina udvikler sig mere og mere bizart for Kris Stadsgaard. Den danske forsvarsspiller er ikke med i truppen på 18 mand, når Reggina onsdag aften møder Lazio på udebane i den italienske Serie A, og ifølge den tidligere FC Nordsjælland-spiller kommer han nok ikke til at spille mere i sæsonen.
- Det går lige så skidt, som det hele tiden har gjort. Jeg træner med førsteholdstruppen, men klubben har sagt, at jeg ikke bliver udtaget til kampe. Normalt er der 19-20 mand med til kampene, men til kampen mod Lazio har træneren kun udtaget 18 mand, og der er ikke en eneste forsvarsspiller på bænken, siger Kris Stadsgaard.
Læs mere: Kris Stadsgaard ude i kulden
- Jeg skulle have været udlejet, men det gik i vasken, fordi Reggina ikke fortsat ville betale min løn. Jeg skulle gå alt for meget ned i løn, og det var jeg ikke med på, så nu bliver jeg her og kæmper min chance, siger Kris Stadsgaard til bold.dk.
Stadsgaards beslutning vakte dog langt fra glæde hos Regginas præsident, Pasquale Foti, der ikke længere vil have, at Stadsgaard træner med resten af truppen.
- Præsidenten blev lidt sur på mig, fordi jeg ikke ville gå helt vildt meget ned i løn. Så nu har han sagt til mig, at jeg ikke skal træne med holdet før til sommer, men blot skal løbe for mig selv. Men sidste gang trænede jeg med holdet, så jeg ved ikke, hvad der kommer til at ske, siger Stadsgaard, der dog har besluttet sig for at forlade Reggina til sommer.
- Planen er helt klart at komme væk til sommer. Om det bliver udlejning eller salg, det ved jeg ikke, men jeg skal bare væk, afslører Stadsgaard, der går et hårdt forår i møde.
- Der skal bare selvtrænes, så jeg kan holde formen og teknikken ved lige. Det har ikke helt været det eventyr, jeg havde regnet med.
(...)
Kris Stadsgaard kostede i august Reggina i omegnen af 11,5 millioner kroner.
Læs mere: Stadsgaard lagt for had i Reggina
- Der er et kanonsalg for FC Nordsjælland at score et tocifret millionbeløb på en spiller der har været skadet i to år, og siden kun har spillet seks kampe. Selvfølgelig er det et tab, men jeg tror at tabet havde været større, hvis han havde spillet fast sidste to år.
Stadsgaard har underskrevet en fireårig aftale med Reggina.
Læs mere: Thomas Kristensen: Kanonsalg for FCN |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 27.03.2008 11:57 Post subject: |
|
|
hvordan kom dette ut nå? Var det agenten som sa det til media slik at andre klubber skal komme på banen?? _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
Buran Senior
|
Posted: 27.03.2008 12:00 Post subject: |
|
|
Hvis RBK virkelig er interessert bør det være gode sjanser for at han kommer. Han vil bort for å få spilletid og da er vel Norge og Sverige eneste alternativ nå!
Kun to U21 kamper er ikke mye å skryte av, han er året yngre en Daniel Agger så han burde ikke stå i veien heller. Men regner med han har imponert i Nordsjælland siden han ble hentet til Italia. Fra Nordsjælland sin hjemmeside:
"Kris er en meget elegant forsvarsspiller, som fik sin SAS-liga debut allerede som ynglinge spiller. Uden tvivl en spiller med et meget stort talent og en spiller klubben med rette kan forvente sig meget af. Kris er fysisk stærk, hurtig og stærk i hovedspillet."
Sikkert et meget godt talent, men kanskje ikke bautaen RBK trenger ennå. Holder han Demidov nivå, burde det jo likvel holde i massevis! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 27.03.2008 12:01 Post subject: |
|
|
2mas kom mig i forkøbet. Stadsgaard er lidt af en gamble siden han knapt har spillet fotball i de sidste 3 år. Er dette en spiller man tør satse på?
ps. Det skal lige siges at jeg ikke aner hvor god han er, men det er også svært at bedømme med så få kampe _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.03.2008 12:01 Post subject: |
|
|
Så vidt Ekstra Bladet erfarer, er de to klubber tæt på at være enige om en transferpris i omegnen af fem millioner kroner.
Læs mere: Stadsgaard tæt på Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 27.03.2008 12:02 Post subject: |
|
|
Vinduet er jo stengt over stort sett hele Europa, tror ikke det er noen fare at en svensk eller en annen norsk klubb stjeler han... |
|
Back to top |
|
 |
benny Junior
|
Posted: 27.03.2008 12:04 Post subject: |
|
|
noen som vet om det er snakk om at han skal komme i dette overgangsvinduet eller neste?
sa ikke hoftun for en stund siden at det var helt utelukket at det skulle komme nye spillere til RBK i dette overgangsvinduet? |
|
Back to top |
|
 |
Angriff Proff

|
Posted: 27.03.2008 12:11 Post subject: |
|
|
Ekstrabladet wrote: | Kris Stadsgaards sandsynlige skifte til de 20-dobbelte norske mestre ser ud til at blive i rollen som afløser for finske Mika Koppinen, der er rejst til Tromsø.
Men danskeren kan også blive en alvorlig konkurrent til veteranen Bjørn Tore Kvarme som højre back. |
Right. |
|
Back to top |
|
 |
Stallone Senior

|
Posted: 27.03.2008 12:19 Post subject: |
|
|
Spørsmålet er jo om han kan gå direkte inn å forsterke forsvaret, eller ikke. Om han er bedre enn Lago, Kvarme og Demi er jo usikkert, men å kjøpe stallfyll er ikke nødvendig. Samtidig så er jo 5 mill rimelig vist han er det talentet danske medier beskriver han som. |
|
Back to top |
|
 |
|