View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 14.06.2005 14:35 Post subject: |
|
|
Dorsin har virkelig utviklet seg til en god spiller! Meget bra offansivt! _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 14.06.2005 14:36 Post subject: |
|
|
JellyFish wrote: | ehm...folk klaget på Frode mot Ham-Kam. Nettavisen setter han på rundens lag, uten forklaring dessverre, jeg var ikke der. Gjorde han en god kamp, bortsett fra at målet manglet?
|
Frode gjør så mye dårlig foran mål (5-meteren) at det trekker ned alt det andre han måtte finne på utpå der. En spiss skal kunne skåre mål. Det er ihvertfall min oppfatning av Frode i sist kamp. (og de 4-5 kampene før det igjen) _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 14.06.2005 20:51 Post subject: |
|
|
Kvisviks varslende overgang til FFK er vel ikke akkurat det Brann trenger selv om det er en fornuftig langtidsavgjørelse.
Noen av de andre spillerne med sterke gullambisjoner kan komme til å mislike dette sterkt, men det kan jo slå begge veier...
Ulike meldinger om Andresen`s skadesituasjon men det er vel ett berettighet håp om at han hviler på Søndag
Vikings taktikk med å stenge av Branns flankespillere på en dag da Andresen var hemmet og ordinær var serdeles vellykket og Brann skapte færre målsjanser enn noen gang tidligere i år.
Eksempel til etterfølgelse !! _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.06.2005 20:56 Post subject: |
|
|
Brann har litt av hvert å tenke på for tida, ja. Det skal vi utnytte!  |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 14.06.2005 21:17 Post subject: |
|
|
Spissduoen funket heller ikke mot Viking.
Skulle likt å sett hvilke grep Viking tok for å nøytralisere Branns offensive våpen så godt. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
tvins Junior
|
Posted: 15.06.2005 03:48 Post subject: |
|
|
Leste på adressa.no at kvisvik går til ffk og brann skal bruke penga på trond fredrik ludviksen. Fantastisk bytte?
http://fotball.adressa.no...leID=80334 _________________ Ka sjer a? |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 15.06.2005 15:28 Post subject: |
|
|
Tror Brann-RBK og returen på Lerkendal kjapt kan bli sesongens store underholdningskamper. Hvertfall nå som RBK er på gang (forhåpentligvis).
Brann-kampene er jo også dem med flest mål så langt denne sesongen (tross 0-0 mot Viking)
Tror ikke Kvisviks evt. overgang til FFK stopper den karen. Han er alltid gira mot RBK. Selv om Azar ikke er her lenger, har de vel fortsatt veddemål på gang så: http://fotball.adressa.no...leID=79963
Hvertfall, det blir 2 angrepsvillige lag og en garantert morsom kamp. Hadde vært morsomt å vært i Bergen, men det blir dessverre bare TV denne gang...... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.06.2005 15:47 Post subject: |
|
|
Martin Andresen er trolig klar til søndagens møte med Rosenborg. Landslagskapteinen var til behandling hos osteopat i Tønsberg på tirsdag, og tilbakemeldingen var positiv.
Les mer: Andresen i rute til Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 15.06.2005 16:33 Post subject: |
|
|
trondh wrote: |
Tror ikke Kvisviks evt. overgang til FFK stopper den karen. Han er alltid gira mot RBK. Selv om Azar ikke er her lenger, har de vel fortsatt veddemål på gang så: http://fotball.adressa.no...leID=79963
. |
hehe, så begge to i by'n her i dag...Hadde likt å gå bort for å si noen ord, men det ble med det.
Har da skaffet meg billett til kampen, alltid god underholdning med Brann-RBK. _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
Bamse Senior
|
Posted: 16.06.2005 15:04 Post subject: |
|
|
Var oppe på stadioen i dag og kjøpte billetter til kampen, det var igjen en del billetter hos oss rbk-supportere! Gleder meg til å se gutta "live" igjen, blir desverre ikke så mange kamper i løpet av sesongen for øyeblikket! Men satser det går like bra som siste rbk-kampen jeg så "live", 3-0 mot Start!
Gleder meg som en unge, spent og nervøs! Er det ikke slik det skal være da?
Eller ser det ut til å bli full brakke på stadioen, i dag var det igjen 1500 billetter totalt!
Vi ses- vi høres!
Vi får pugge sanger frem til søndag!
SYNG: "Et bide tå`n Ivers,
nån krona fra a mor,
et kart som vise korr du kjæm fra på jord,
to Lysholmer og ei RBK-skjort.
Det e alt det du træng for å få te nå stort! "
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 17.06.2005 00:19 Post subject: |
|
|
Det snakkes mye om at Brann er et godtkontringslag her i tråden, og jeg er stort sett enig i det. Scharner og Andresen er to meget farlige midtbanespillere, smo har en lei tendens til å plukke baller og sette kjapt kontra. I den forbindelse dukker det da opp følgende spørsmål i mitt lille hode: Tør vi virkelig å bruke Solli på sentral midtbane?
Mannen har jo etter hvert utviklet et talent for ballmist og stensås-pasninger som langt overgår både nevnte Ståle og Fredrik W!
Personlig skulle jeg likt å se Ørjan på sentral mindtbane i denne kampen (og bare i denne kampen) nettopp pga Scharner og Andresen. Indreløpere bør da etter min mening bli Per (selvfølgelig!) og ,hold dere fast, Frode Johnsen. Denne trioen tror jeg personlig er best egnet til å få igang offensive kontringer og samtidig begrense Brann sine muligheter senralt. I tillegg viser historien at Frode alltid scorer mot Brann.
Jeg tror at fart er løsningen, og går for Ståle på venstre flanke hvis han kommer seg i noen lunde form (han blir god å ha defensivt i kontra-fasen), Harald sentralt og Helstad på høyre (NEI, han er egentlig ingen flankespiller, men kommer til å springe fletta av Hanstveit på backen).
Disse disponeringene strider mot alt jeg egentlig mener om hvordanvi bør bruke spillerne, men jeg er av en eller annen grunn overbevist om at dette vil gi resultater på sandag. døm meg derfor ikke på generelt grunnlag for dette snåle oppsettet.
Billetter er skaffet, så nå er det bare å sette seg ned og vente til søndag.
Gleder meg! |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 17.06.2005 08:15 Post subject: |
|
|
jadda wrote: | Det snakkes mye om at Brann er et godtkontringslag her i tråden, og jeg er stort sett enig i det. Scharner og Andresen er to meget farlige midtbanespillere, smo har en lei tendens til å plukke baller og sette kjapt kontra. I den forbindelse dukker det da opp følgende spørsmål i mitt lille hode: Tør vi virkelig å bruke Solli på sentral midtbane?
Mannen har jo etter hvert utviklet et talent for ballmist og stensås-pasninger som langt overgår både nevnte Ståle og Fredrik W!
Personlig skulle jeg likt å se Ørjan på sentral mindtbane i denne kampen (og bare i denne kampen) nettopp pga Scharner og Andresen. Indreløpere bør da etter min mening bli Per (selvfølgelig!) og ,hold dere fast, Frode Johnsen. Denne trioen tror jeg personlig er best egnet til å få igang offensive kontringer og samtidig begrense Brann sine muligheter senralt. I tillegg viser historien at Frode alltid scorer mot Brann.
Jeg tror at fart er løsningen, og går for Ståle på venstre flanke hvis han kommer seg i noen lunde form (han blir god å ha defensivt i kontra-fasen), Harald sentralt og Helstad på høyre (NEI, han er egentlig ingen flankespiller, men kommer til å springe fletta av Hanstveit på backen).
Disse disponeringene strider mot alt jeg egentlig mener om hvordanvi bør bruke spillerne, men jeg er av en eller annen grunn overbevist om at dette vil gi resultater på sandag. døm meg derfor ikke på generelt grunnlag for dette snåle oppsettet.
Billetter er skaffet, så nå er det bare å sette seg ned og vente til søndag.
Gleder meg! |
Har du drukke maling? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 17.06.2005 08:19 Post subject: |
|
|
RBKSandvika wrote: | jadda wrote: |
Jeg tror at fart er løsningen, og går for Ståle på venstre flanke |
Har du drukke maling? |
Ditto siste! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 17.06.2005 09:38 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | RBKSandvika wrote: | jadda wrote: |
Jeg tror at fart er løsningen, og går for Ståle på venstre flanke |
Har du drukke maling? |
Ditto siste! |
Her legger jeg meg HELT flat. Paddeflat, og gjerne vel så det. Selv om jeg ikke har drukket maling. Fy og føy, her blingset jeg nok litt, ja.
Farten skulle selvfølgelig tilskrives Torstein og Harald. BEKLAGER!
(Denne går det nok noen uker før jeg får glemme...)
Jeg står selvfølgelig fortsatt for oppstillingen min, selv om denne formuleringen nok fjerner all troverdighet fra innlegget. Pokker! |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 17.06.2005 10:08 Post subject: |
|
|
Det spekuleres i endrede spillerposisjoner i Bergen også. Miller imponerte sentralt i køppen og vurderes sentralt også mot RBK ifølge adressa
Tror nok det fintes litt, men Brann vil vel ikke gå i samme fella som mot Viking ( avstengte kanter og ballfordelere ), en oppskrift som vi har spillere med enda bedre forutsetninger til å gjennomføre.
Tror isåfall Brann kan komme til å stille med ett lag med 4-2-3-1 der en heller prioriterer å spille seg fram med å bruke rommet foran vår backrekke ( med Miller, Kvisvik og Winters som søker rom/mottak og flikk der ) enn via flankene.
Back - Back - Back - Back
Scharner - Andresen
Winters-Miller-Kvisvik
Sæternes
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.06.2005 16:17 Post subject: |
|
|
Lille-Per skal opp i muntlig på mandag, og står over kampen i Bergen: Eksamen stopper Skjelbred
Dermed blir det enkelt for Store-Per å finne plass til Ørjan på laget. |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 17.06.2005 16:40 Post subject: |
|
|
.
Men jeg tror RBK vinner  _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 17.06.2005 22:48 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Lille-Per skal opp i muntlig på mandag, og står over kampen i Bergen: Eksamen stopper Skjelbred
Dermed blir det enkelt for Store-Per å finne plass til Ørjan på laget. |
Hmmm. TV2-sporten meldte jo at Per benker mot Brann, mens Adressa skriver at han skal opp til eksamen og at han derfor melder forfall til Brann-kampen. Hva i all verden stemmer? _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
snopph Junior
|
Posted: 18.06.2005 17:39 Post subject: Per Ciljan!! |
|
|
Tenk å sette Per ¨på benken!! Per må få spille fra starten av!!han er jo den beste spilleren ¨på RBK nå!!!Rosenborg trenger Per Ciljan!! Blir Per sotte på benken mot brann så Tenker ikke treneran rikti!!!
<3ælske`æ Per<3<3  _________________ Per Ciljan ;D <3 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.06.2005 17:51 Post subject: |
|
|
Flyttet innlegget ditt, "snopph". Vennligst benytt allerede eksisterende diskusjoner! |
|
Back to top |
|
 |
Bonnien Senior
|
Posted: 18.06.2005 17:51 Post subject: |
|
|
Noen som vet om Kjernen har satt opp tur til Bergen imorgen? Kommer det mange supportere nedover....?
Kjekt for oss RBK fans i Bergen å få møte likesinnede:) |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.06.2005 17:53 Post subject: |
|
|
Ikke noen organisert tur, men det har det heller ikke vært til Bergen de siste årene. Folk finner fram uansett samtidig som at det er mange trøndere bosatt i Bergen. |
|
Back to top |
|
 |
Bonnien Senior
|
Posted: 18.06.2005 18:30 Post subject: |
|
|
Håper mange trøndere og Rosenborgsupportere tar turen imorgen, slik at gutta kan synge ut "konfirmasjonsgjengen" på Store Stå....hvis vi kan gi RBK skikkelig støtte svarer de forhåpentligvis med 3 poeng....
RBK supporterne i nærheten bør kjenne sin besøkelsestid på søndag... |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 19.06.2005 08:36 Post subject: |
|
|
Brann er som sagt et godt kontringslag. De scorer mange mål, flest i tippeligaen, og har toppscoreren, Bengt Sæternes. Dersom vi vinner er vi forbi brann på poeng og vif på maålforskjell. Vi slipper inn minst mål i tippeligaen, samtidig som brann scorer mest. Dersom brann har en god dag med publikum i ryggen, skal du ikke se bort i fra at de kommer til å holde et trykk veldig lenge.Både brann og oss har samme målforskjell;
22-13(+9) og vi har 19-10(+9).
Noen som vet om Opdal eller Andresen skal spille? _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
|