| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ballahl Veteran

|
Posted: 14.02.2008 01:30 Post subject: |
|
|
Kapasitet: 17 824
Idag: 16.207
Ikke aller verst må jeg si. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 14.02.2008 01:38 Post subject: |
|
|
| Nå var ikke kapasiteten i dag høyere enn 16 300. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 14.02.2008 02:10 Post subject: |
|
|
Ok!
Jeg ville også nevne:
– Vi har studert dem og visste at de var farlig på dødballer. Det var egentlig deres eneste trussel, sier Carsley til bt.no.
Hehe.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
aalen Proff
|
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 14.02.2008 07:54 Post subject: |
|
|
| ^Mirth wrote: | | Solo wrote: | | Nå får vel Brann sikkert bøter fra UEFA og? |
Det gjør vel kanskje Everton også? Det var jo tross alt deres supportere... |
På hjemmekamp er det Brann som har ansvaret for sikkerheten. De klarte ikke å holde bortesupporterne på sine plasser, da blir det nok bøter. |
|
| Back to top |
|
 |
Prinsen fra Os Senior
|
Posted: 14.02.2008 10:46 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | Kapasitet: 17 824
Idag: 16.207
Ikke aller verst må jeg si. |
Bare sånn for ordens skyld.
Utsolgt |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 14.02.2008 11:11 Post subject: |
|
|
| Ari Gold wrote: | | senador wrote: | | Vi så vel Norges beste lag per dags dato |
Og det er ikke det minste betryggende. Mer urovekkende. Sjanseløs mot en middelhavsfarer fra Premier League. |
De ligger tross alt på 4.plass foran Liverpool. Så noen middelhavsfarer er de ikke akkurat for tiden. Jeg vil si med denne kampen at PL er oppskrytt til de grader. Lagene er ikke uslåelig. Hadde Brann vært i sesong hadde de slått laget her. Brann kunne godt ha vunnet med litt flaks.
Ørn Sigursson synes jeg temmet Evertons spisser, med sin hurtighet, ganske godt. |
|
| Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 14.02.2008 11:19 Post subject: |
|
|
| Ørn Sigursson i spann med Demidov = Perfekt midtstopperpar. Men det er en fjern drøm. |
|
| Back to top |
|
 |
Ricky Junior
|
Posted: 14.02.2008 12:21 Post subject: |
|
|
Ikke for oss  |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 14.02.2008 13:12 Post subject: |
|
|
Brann kan bli kastet ut.
Sportsklubben Brann kan kastes ut av UEFA-cupen og mesterligakvalifiseringen på grunn av biljardkulekastingen onsdag.
Må si jeg kommer til å le meg ihjel om de blir kasta ut av CL-kvalikken. |
|
| Back to top |
|
 |
Anders4 Proff
|
Posted: 14.02.2008 13:38 Post subject: |
|
|
| Wilhelm S Myhr wrote: | | Ørn Sigursson i spann med Demidov = Perfekt midtstopperpar. Men det er en fjern drøm. |
Vel, på det siste målet til Everton hadde han en markeringssvikt verdig Basse. Ellers enig at han spilte meget godt i resten av kampen, men et perfekt par vet jeg nå ikke, kanskje det er en liten grønt-gress-på-andre-sida-effekt som er ute å går.
Ble litt forbanna på norsk fotballs vegne når jeg så biljard-saken.
Last edited by Anders4 on 14.02.2008 13:40; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 14.02.2008 13:39 Post subject: |
|
|
| Tviler på at Brann blir kastet ut, har nesten ingen historie med bråk. I bestefall for Brann tror jeg det blir bot, iværstefall blir cl-kvalikken spillt uten publikum eller på en annen stadion. |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 14.02.2008 14:02 Post subject: |
|
|
Nå har det vel vært noe småplukk i høstens kamper for Brann også.
For Brann (og norsk fotball) sin del ville det imidlertid vært en fordel at den skyldige finnes og utvises på livstid. En ting ville vært om det var en ting en kunne funnet der og da, men når en har med en biljardkule på kamp så har man en plan.... |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 14.02.2008 14:24 Post subject: |
|
|
| Nei, skal si disse bergenserne anstrenger seg for å holde oss ute av UEFA-cupen. Først samla de inn en hel kortstokk nede i Frankrike, nå gir de blanke i vaktholdet på hjemmekamp. Jaja, det slår vel tilbake på dem selv, noe CL-spill blir det nok aldri på dem. |
|
| Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 14.02.2008 14:47 Post subject: |
|
|
| Anders4 wrote: | | Vel, på det siste målet til Everton hadde han en markeringssvikt verdig |
En skjønnhetsfeil, uansett en fordømt bra stopper. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 14.02.2008 15:38 Post subject: |
|
|
| Markeringsvikt er ikke noe skjønnhetsfeil og ihvertfall ikke når det fører til mål imot. Synes forøvrig at Sigurdsson er en klassestopper ,men har en stor svakhet i passningspillet under press. Ble litt overrasket over at spissene til Everton ikke presset mer aggresivt enn det gjorde. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 14.02.2008 16:10 Post subject: |
|
|
Brannkåte jævler. Få dere partoukort på staddan i stedet for sesongkort på Lerkendal. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 14.02.2008 16:17 Post subject: |
|
|
| Ørn Sigurdsson har jeg nevnt flere ganger her inne i det siste året, men pampene inne på Brakken har ikke hørt mine kommentarer. Da fortjener heller ikke en slik klassespiller. Lykke til i kveld. Jeg sitter forøvrig hjemme i Go'stolen. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 14.02.2008 16:19 Post subject: |
|
|
Dett var dett. |
|
| Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 14.02.2008 16:21 Post subject: |
|
|
| Var det bare meg, eller pep publikum da tilskuertallet ble lest opp? (Lite oppdatert på redusert antall plasser i forhold til i serien?) |
|
| Back to top |
|
 |
Anders4 Proff
|
Posted: 14.02.2008 17:40 Post subject: |
|
|
De trente seg vel opp til å pipe hver gang Everton hadde ballen lenger enn tre trekk, som de gjorde den første halvtimen. "Unnecessary", som Guardian-livebloggeren skrev. Usympatisk, skriver jeg. Men sånn er det når du er nybegynner og skal tøffe deg opp når du har kommet ut på the big stage... No class!
Edit: Guardian-livebloggeren spekulerte forresten i at pipinga kom av at de trodde Carsley var Gravesen og at alle nordmenn hater dansker. Oppførselen var altså så ukultivert at journalisten ikke kunne tenke seg en annen grunn for piping enn at det var en danske var på Everton-laget.
Last edited by Anders4 on 14.02.2008 18:03; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 14.02.2008 17:44 Post subject: |
|
|
Som håndballsupportere som klager på passivt spill.  |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 14.02.2008 17:53 Post subject: |
|
|
| Mainn wrote: | | Ørn Sigurdsson har jeg nevnt flere ganger her inne i det siste året, men pampene inne på Brakken har ikke hørt mine kommentarer. Da fortjener heller ikke en slik klassespiller. Lykke til i kveld. Jeg sitter forøvrig hjemme i Go'stolen. |
Ærlig og oppriktig: Du tror ikke at noen fortsatt tar deg for å være Rosenborg-supporter?
Vi har hatt noen som deg innom Kjernen-forumet også, men det har stort sett begrenset seg til kanarifugler som innbiller seg at de var først ute med alt fra å finne opp hjulet til å bruke "Que sera sera" som supportersang, og drar sånne "skal vi ikke slutte med å stjele sanger fra KFL snart da, folkens?". Som oftest skjønner de hvor dumt det de driver med er, og det blir med den ene posten. Det er mulig du ser en slags humor i det, men hvis du skal illudere trønder blir du plent nødt til å legge av deg den ubehjelpelige liksomnorsken dere praktiserer der borte i norsk svartedøds arnested: Resten av nasjonen har hørt om hunkjønn i språket. Si fra når dere er klare til å følge etter.
Kristjan Örn Sigurdsson er for øvrig den beste midtstopperen i Tippeligaen, men det er jo fullstendig urealistisk å tro at vi skal kunne hente ham. Det måtte i så fall vært når kontrakten går ut og vi lokker ham hit med ti millioner i sign-on-fee, om ikke annet så bare for å irritere sånne som Mainn. |
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 14.02.2008 18:10 Post subject: |
|
|
| bolgebah wrote: | | Ærlig og oppriktig: Du tror ikke at noen fortsatt tar deg for å være Rosenborg-supporter? |
Det bryr jeg meg egentlig svært lite om. Folk får tro hva de vil. |
|
| Back to top |
|
 |
|