| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 29.01.2008 20:22 Post subject: |
|
|
Ser at venstreback Safari også er tatt ut til landslaget, han imponerte meg voldsomt i de to treningskampene Sverige hadde for noen uker siden.
Sjekk assisten:
http://www.youtube.com/wa...GQTTUESgYk |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 29.01.2008 20:34 Post subject: |
|
|
| Noe nytt om kontrakten på den fyren? Kunne vært en god tilvekst på backen om Traore ikke trives der. |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 30.01.2008 07:51 Post subject: |
|
|
Hvor spiller han? Gammel etc? _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.01.2008 19:17 Post subject: |
|
|
Behrang Safari er vel omskolert ving, er han ikke? Mener å huske ham som det. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 30.01.2008 19:31 Post subject: |
|
|
Han er vel enda en ving som blir brukt som back på landslaget, ja. Når skal svenskene slutte med det der? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 30.01.2008 20:34; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
Posted: 30.01.2008 19:59 Post subject: |
|
|
| Ser spennende ut. Positivt at han er iransk også! |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 01.02.2008 10:13 Post subject: |
|
|
| Tre mer eller mindre RBK-aktuelle midtstopere ble uaktuelle i går pga de skiftet klubber; Håland, Hagen, Laursen. Er det noen som har fulgt Birger Madsen litt nøye? Hvilke kvaliteter, evt mangel på det, har Madsen? |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 01.02.2008 12:18 Post subject: |
|
|
| Herlig, da må RBK kjøpe ham tvert! Et lite minus at han ikke er iransk.... |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 01.02.2008 12:38 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Kvalitetene til Madsen er at han er nesten 2 meter høy, veldig god i lufta, fysisk sterk og har bra fart. |
Dette har jeg også sett ,men er det noen som har en formening om hvordan han er med ballen i beina? Ser potensielt en nye Brakstad altså en svært duellsterk spiller som kan ta luven av fysisk sterke spisser som Ocean, Sundgot, Kienast, etc og overlate finspillet til Demidov. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 01.02.2008 12:58 Post subject: |
|
|
Jeg mener at Madsen er vel så god som de vi har, men ambisjonsnivået om å få inn en topp-stopper gjør vel at han ikke blir vurdert som god nok. Jeg er enig i at det er litt Bragstad over han og han gjorde det jo godt etterhvert han, selv om han ikke var en "topp 30-stopper" i begynnelsen av Rosenborg-karrieren.
Det avhenger også litt av hvor mye Madsen ville koste, om han er verdt å hente. Uansett regner jeg med at Rosenborg (og andre Eliteserieklubber) har bedre vurderingsevne enn meg, og ingen har vist noen særlig interesse for han i det siste, til tross for at Sandefjord rykket ned. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 01.02.2008 13:28 Post subject: |
|
|
Den nye Tchoi? En afrikansk midtbanspiller som har klasse, men som ikke blir verdsatt av sitt mediokre norske klubblag. NÃ¥ har vi for all del nok midtbanespillere, men kanskje noe vi kan ha i bakhodet?
Starts Anthony Annan |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 01.02.2008 15:09 Post subject: |
|
|
| Det Annan presterer nede i afrika bare minner meg på min mistanke om at vi har to skjulte skatter i Alejandro Lago og Didier Konan. La de få spille for pokker!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Cobley Junior
|
Posted: 01.02.2008 23:13 Post subject: Tommy Høiland |
|
|
Tror Viking har gjort et godt kjøp, nå som de har hentet Tommy Høiland.
Han har vært innom samtlige aldersbestemte landslag oppigjennom tenårene, nå sist uttatt til U19.
Har selv sett han en rekke ganger, bla. da han spilte på Brynes juniorlag om guttespiller i Skaw Cup i Danmark i 2003, der han scoret flere mål. I tillegg sett flere aldersbestemte landslagskamper, der han også puttet flere mål.
Dette er utvilsomt en spiller med stort potensiale, en spiss som vet hvor målet står. En av de aller største angrepstaletene vi har i Norge idag, synd gutta på brakka ikke viste noen (offentlig) interesse for denne gutten.
Jeg vet det ikke er i de fremste rekker vi så sårt trenger forsterkninger, men allikevel, med tanke på framtiden.
Skal bli spennende å se hva han greier å oppnå i Viking.
Tror dette kunne vært et bra kjøp for RBK. _________________ "Sentèr bror, fer nu har æ fått opp farten...!" |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 02.02.2008 02:39 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | Tre mer eller mindre RBK-aktuelle midtstopere ble uaktuelle i går pga de skiftet klubber; Håland, Hagen, Laursen. Er det noen som har fulgt Birger Madsen litt nøye? Hvilke kvaliteter, evt mangel på det, har Madsen? |
Godt er det, for ingen av de du nevner burte være aktuelle!
På RBK-TV (se -Vi må være effektive!) etterlyser Roar Strand kvalitet på de neste RBK-forsterkningene. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 03.02.2008 11:13 Post subject: |
|
|
Det er meget bekrumingsverdig at Roar Strand etterlyser kvalitet. Det er ikke bra at Hoftun og Rambo må steppe inn som spillere i treningen. Det gjør at nivået blir enda dårligere.
Her må det kjøpes kvalitet!!! Ikke flere talenter og afrikanere som kan bli god |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 03.02.2008 12:46 Post subject: |
|
|
| Helt klart. Når Strand etterlyser flere spillere med kvalitet så er det bekymringsverdig. Da er ikke troppen god nok. |
|
| Back to top |
|
 |
cypern Proff
|
Posted: 03.02.2008 12:48 Post subject: |
|
|
| Lago - en skatt? ..... |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 03.02.2008 13:57 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | | josinho wrote: | | Tre mer eller mindre RBK-aktuelle midtstopere ble uaktuelle i går pga de skiftet klubber; Håland, Hagen, Laursen. Er det noen som har fulgt Birger Madsen litt nøye? Hvilke kvaliteter, evt mangel på det, har Madsen? |
Godt er det, for ingen av de du nevner burte være aktuelle!
|
What? Si meg hvorfor ikke Laursen burde vært aktuell i dine øyne. Kvalititsmessig.
Hvor gode midtstoppere tror du det går ann og få tak i? _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 04.02.2008 02:12 Post subject: |
|
|
Kvalitetsmessig har han nok ingen store mangler, det må isåfall være fart virker det som..
Men jeg er mot en slik overgang mest pga. at han ikke tilfører laget det vi mest mangler, nemlig fart. Når han i tillegg er såpass gammel og har en hinsides prislapp så mener jeg det er sunn fornuft at vi trakk oss fra en slik handel. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
bergert Rutinert

|
Posted: 04.02.2008 23:03 Post subject: |
|
|
Så at rekdal hadde skaffa seg Iacob fra Staua for 400 000 Euro nå. Hvorfor kan ikke vi gjøre slike kjøp ? Skulle gjerne sett han på topp sammens med kone istedet for en daff og lat litj-ivers. _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 04.02.2008 23:10 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | Kvalitetsmessig har han nok ingen store mangler, det må isåfall være fart virker det som..
Men jeg er mot en slik overgang mest pga. at han ikke tilfører laget det vi mest mangler, nemlig fart. Når han i tillegg er såpass gammel og har en hinsides prislapp så mener jeg det er sunn fornuft at vi trakk oss fra en slik handel. |
Jeg sa kun kvalitetsmessig. Vet jo også at prisen er ublu. Du påstod jo at ingen av de spilleren burde i det hele tatt vert aktuelle. Det blir tøvete. _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.02.2008 23:20 Post subject: |
|
|
| Rekdal og kompani kan muligens lokke med litt mer lønn enn RBK, men totalpakka med lønn og overgangssum burde absolutt ha vært overkommelig. Iacob hadde vært en bra mann nå som Kone gjerne forsvinner i sommer eller etter sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
|