| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 16.01.2008 23:02 Post subject: |
|
|
Hadde bare andre lags supportere kunnet diskutere noe annet enn deres eget lag her inne, ville forumet fått en ny dimensjon. At de skal forsvare alt egen klubb gjør blir bare dumt. Masse annen fotball å diskutere her. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
d@len Rutinert

|
Posted: 17.01.2008 00:34 Post subject: Re: Ja |
|
|
Kjære Geir_Brann
Jeg leser innlegg her inne, men du er den eneste som konsekvent ikke bruker quote funksjonen...
Kan du vurdere å ta denne i bruk for min del? Gjør at innleggene dine er enklere å lese...
Hilsen frustrert  |
|
| Back to top |
|
 |
Ricky Junior
|
Posted: 17.01.2008 17:48 Post subject: |
|
|
| keschaa wrote: | | 7 mål på 17 kamper sist sesong for esbjerg er jo ikke sinnsykt bra! |
Nei, men han sies å være arkitekten i Esbjergs angrep, og spilleren som angrepene deres blir (ble) bygget opp rundt. Han er god med ballen i beina, trekker til seg forsvarere og skaper rom for andre. Og Esbjerg var, frem til forrige serierunde, det klart mestscorende laget i SAS-ligaen - til tross for at de ligger femte sist på tabellen. Det siste vi trenger som en makker til Thorstein Helstad er en ego
Som en kuriositet kan det jo også nevnes at Brann har betalt overgangen selv, og med mindre Hardball kjøper andeler i spilleren nå i ettertid, så blir han vårt "dyreste" spillerkjøp noensinne. Så jeg tror nok Bruun-Hansen og Brann-ledelsen har ganske god kontroll (og god tro) på denne spilleren, som de visstnok har fulgt i et halvt år. |
|
| Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 17.01.2008 21:02 Post subject: Sorry..men |
|
|
| Quote: | | Hadde bare andre lags supportere kunnet diskutere noe annet enn deres eget lag her inne, ville forumet fått en ny dimensjon |
-Trodde dette var SK Brann tråd..og at man diskuterte SK Brann her...
| Quote: | Jeg leser innlegg her inne, men du er den eneste som konsekvent ikke bruker quote funksjonen...
Kan du vurdere å ta denne i bruk for min del? Gjør at innleggene dine er enklere å lese...
|
-Dårlig uvane..sorry _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 17.01.2008 21:58 Post subject: |
|
|
| her inne = her på dette forumet, ikke her i denne tråden... |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.01.2008 22:00 Post subject: |
|
|
| Liker litt gnist mellom de forskjellige lags supportere jeg, men typer som Mainn kan jeg gjerne være foruten på forumet her. |
|
| Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 17.01.2008 22:08 Post subject: |
|
|
Ja, det er helt ok å være supporter for et annet lag her, og være ærlig om det. Lurenisser som Mainn liker vi ikke. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.01.2008 22:16 Post subject: |
|
|
| Derfor er det like greit at han ble buret inne. |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 17.01.2008 23:19 Post subject: |
|
|
Ja, altså vi kan jo spøke med det. Men har han serr ikke skrevet et innlegg siden den tid.
Da tror jeg at jeg hadde ledd meg i hjel. _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 18.01.2008 04:00 Post subject: |
|
|
| Ricky wrote: | | Som en kuriositet kan det jo også nevnes at Brann har betalt overgangen selv, og med mindre Hardball kjøper andeler i spilleren nå i ettertid, så blir han vårt "dyreste" spillerkjøp noensinne. Så jeg tror nok Bruun-Hansen og Brann-ledelsen har ganske god kontroll (og god tro) på denne spilleren, som de visstnok har fulgt i et halvt år. |
Hvor har du det ifra?
Tv2Sporten meldte at Hardball, sto bak overgangen.
Tror de nevnte 60%. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Ricky Junior
|
Posted: 18.01.2008 04:28 Post subject: |
|
|
Fra Roald Bruun-Hansen selv, til avisene. Er vel sikkert enkelt å finne på nettsidene til BA og/eller BT. Brann har riktignok i etterkant invitert Hardball til å kjøpe seg andeler i spilleren hvis de skulle ønske det, men det er noe de foreløpig ikke har rukket å diskutere, og med sine 28 år og brokete fortid er han en spiller Brann er usikre på om Hardball finner interessant som investeringsobjekt.
Men Brann skulle i hvert fall ha Demba-Nyrén uansett, og har tatt kostnaden selv. |
|
| Back to top |
|
 |
Prinsen fra Os Senior
|
Posted: 18.01.2008 08:57 Post subject: |
|
|
Noe som er pussig siden klubben har budsjettert med 0 kroner i overganger for 2008. Det betyr en av tre ting:
1) Hardball har signalisert (uformelt) at de er med
2) Brann har begynt (igjen) å bruke penger de ikke har
3) Et salg av en spiller er nært forestående (aktuelle kandidater er vel Opdal, Bakke, Hanstveit og Helstad) |
|
| Back to top |
|
 |
Ricky Junior
|
Posted: 18.01.2008 11:03 Post subject: |
|
|
| Eller f.eks 4) "Budsjettet for 2008 ble laget i god tid før Brann avanserte i e-cupen, noe som gjør at overskuddet mot Everton (skal man tippe rundt 5 mill?) blir en hyggelig ekstraordinær inntekt utenfor det oppsatte budsjettet. |
|
| Back to top |
|
 |
B*R*A*N*N Junior
|
Posted: 18.01.2008 18:36 Post subject: |
|
|
Brann har nok penger til å dekke inn dette kjøpet selv. Man hadde et stort budsjettoverskudd ifjor. Som en konsekvens av at man hadde flere tilskuere en budsjetert, solgte flere drakter, vant serien, og ekstra inntekter fra UEFA cup.
Worst case scenario er at Brann ikke har egenkapital til å finnansiere utbyggingen av stadion. Men jeg tror man er langt unna det scenarioet.
(Brann må ha ca. 40-50 mill. for å starte byggingen).
Hardball ønsker å gjøre seg selv overflødig, dette ser man ved at de har begynt å spille hardere. Ved salg av Huseklepp så vil Hardball få hele overgangssummen selv. Hvis dette er praksisen for fremtiden, så vil Brann naturlig nok bruke de mindre. |
|
| Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Proff

|
Posted: 21.01.2008 08:35 Post subject: |
|
|
Brann har nesten ikke midtbanespillere å rutte med mot Everton. Jan Gunnar "feilpasning" Solli ser ut til å havne sentralt.
Tynt i rekkene mot Everton
Tror dette blir stygt for SK Brann, men det virker jo nesten som om de ikke bryr seg om det. Virker som om serien er det eneste som betyr noe, i og med at de startet oppkjøringa veldig sent. Mot et Everton-lag i storform, blir jeg mektig imponert om Brann har noe å stille opp med. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 21.01.2008 08:42 Post subject: |
|
|
| Jeg tror også det blir stygge tall for Brann. Selv om de ønsker å bli slått ut så blir det ikke artig verken for spillere, ledelse eller fansen å gå på stygge sifre. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 21.01.2008 10:39 Post subject: |
|
|
Hva skjer med Solli når han blir rokkert rundt på banen? Begynner han å syte og si at brann ikke satser på han? _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
MortenRugsveen Senior
|
Posted: 22.01.2008 00:03 Post subject: |
|
|
| Thor Arild wrote: | | Hva skjer med Solli når han blir rokkert rundt på banen? Begynner han å syte og si at brann ikke satser på han? |
haha
Godt sagt |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 22.01.2008 01:00 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Liker litt gnist mellom de forskjellige lags supportere jeg, men typer som Mainn kan jeg gjerne være foruten på forumet her. |
jeg er vel kanskje den brukeren her inne som har hisset meg mest opp av han. men akkurat nå så savner jeg han. gjør jobben din tor erling staff!! få mainn tilbake til forumet!!! |
|
| Back to top |
|
 |
B*R*A*N*N Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 23.01.2008 22:00 Post subject: |
|
|
Gylfi har jo stort sett vært skadet i 4 år nå, og har ikke bidratt mye for mitt kjære nr. 2 lag Leeds. Midtbanen til Brann blir vel ikke MINDRE skadeutsatt med han i klubben. _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 23.01.2008 23:35 Post subject: |
|
|
Og det fryder meg  |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 23.01.2008 23:38 Post subject: |
|
|
Virker som om Thor Arilds signatur blir en hit  |
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 24.01.2008 00:15 Post subject: |
|
|
| Thor Arild wrote: | | Hva skjer med Solli når han blir rokkert rundt på banen? Begynner han å syte og si at brann ikke satser på han? |
Solli er en anvendelig og dyktig spiller, som er sterkt undervurdert av mangen. Men ikke undertegnede. I Brann har spilleren blitt satset på, fått sjansen til å spille på kanten, og hadde en meget god sesong i fjor. Det var vel ikke mer syt av Solli, enn det har vært på noen av RBKs spillere i år. |
|
| Back to top |
|
 |
d@len Rutinert

|
Posted: 24.01.2008 00:20 Post subject: |
|
|
Vi snakker om å trene... T R E N E...
Ingen kontrakt.
Men for sikkerhetsskyld kommer jeg til å be til høyere makter om at han ikke blir tilbudt kontrakt! |
|
| Back to top |
|
 |
|