View previous topic :: View next topic |
Bør hoftun legge opp nu? |
ja |
|
40% |
[ 18 ] |
nei, la han spille med riseth/koppinen |
|
28% |
[ 13 ] |
nei, la han spille defensiv midtbane |
|
15% |
[ 7 ] |
nei la han slite benken og komme inn av og til |
|
15% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 45 |
|
Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 25.01.2005 22:39 Post subject: |
|
|
Vi får overføre det til det fysiske plan da!
aaah...det er så mange deilige tifosivideoer der ute på nettet...
EDIT: som Dinamo's Bad Blue Boys _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 25.01.2005 22:49 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Vi får overføre det til det fysiske plan da!  |
Nææææh, har det mest i kjeften, jeg. |
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 26.01.2005 15:30 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Vi får overføre det til det fysiske plan da!
aaah...det er så mange deilige tifosivideoer der ute på nettet...
EDIT: som Dinamo's Bad Blue Boys |
Hadde hvert artig å ha sett dét på Lerkendal  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 28.01.2005 09:30 Post subject: |
|
|
Ser at Basma ble valgt til vise kaptein. Skal ikke se bort fra at han kommer til å ha kapteinsbindet en del denne sesongen, hvis ikke han og blir benkesliter. Han må forbedre pasningene mange hakk opp hvis han i det heletatt skal bli vurdert på laget etter min mening. Har nesten aldri sett en spiller på et så høyt nivå som hadde så dårlige pasninger som han hadde i fjor. Det var helt håpløst.
Mitt førstevalg som kaptein 2005 var: Vidar Riseth. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.02.2005 09:32 Post subject: |
|
|
Hoftun er forberedt på å bli vraket nå som Kvarme og Koppinen er hentet inn:
- Helt klart. Det er kun to som får spille, og selv om jeg er kaptein har jeg ikke klippekort, sier han.
- Vi har aldri hatt så stor og god stall, og hver eneste helg vil det være skuffede spillere. Men så lenge vi er åpne om det er det lov å være sint og skuffet. Det viktigste er at ingen blir sure og innesluttet og bruker negativ energi på det. Det vil gå utover det gode miljøet, sier Hoftun.
Les mer: Forbereder RBK-stjerner på vraking |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.03.2005 18:01 Post subject: |
|
|
"Fotballkjemper som Erik Hoftun skal ikke avslutte karrièren sin på en innbytterbenk. Det er bare trist."
Les mer: Om å gi seg med stil |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.05.2005 10:18 Post subject: |
|
|
- Han er den beste spilleren gjennom klubbens historie. Men som 36-åring løper han rundt som en baby utpå der og er livredd. Det vil jeg ikke se, sier Per Joar Hansen til VG. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.05.2005 11:40 Post subject: |
|
|
Alle som har stemt "ja" får viljen sin:
- Sjansen for at jeg gir meg etter årets sesong er stor. Det skal veldig mye til for at jeg fortsetter i en annen klubb. Årets sesong kommer til å bli den siste for min del, sier Erik Hoftun.
Les mer: Tøff nedtur for Hoftun |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 28.05.2005 15:57 Post subject: |
|
|
Han er 36 år! Selvsagt enda ung, men dog ikke i fotballen. Han har alltid vært en fantastisk sjef i midtforsvaret og en veldig god spiller, så jeg tviler på at det er noen som ser på Hoftun med negative øyner.
Det er jo helt naturlig at en spiller kan bli dårligere i månedene før han legger opp. Synes han og vi burde forvente at en ikke er i sin livs form når en er 36 år. Ingen grunn til å klage for han, ingen grunn til å klage for oss.
Men for all del, gleden må jo være større for han nå enn noen gang før om om han klarer å spille seg til en plass på laget igjen. Så stå på! |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 28.05.2005 16:00 Post subject: |
|
|
Jeg håper RBK kan ta vare på Erik og tilby ett opplegg der han kan tilføre klubben noe også i framtiden.... _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 28.05.2005 16:55 Post subject: |
|
|
Det er på TIDE at Erik legger opp, MEN vi må ALDRI glemme de utrolig flotte kampene denne mannen har gjort for oss. Han har vært en kjempe i forsvaret i ca 10 år, og det er imponerende. VI bør huske Hoftun for alle de gode minnene, og ikke det siste året.
Hoftun er en levende legende, slutt nå, med stil.  |
|
Back to top |
|
 |
Ingrid Junior
|
Posted: 28.05.2005 17:27 Post subject: |
|
|
Leste på Tekst TVv, på Tv2,
at Hoftun antageligvis legger opp etter denne sesongen.
Han tror heller ikke at han vil fortsette i noen andre klubber.
Får bare håpe at Rbk skjerper seg nå,
så Hoftun får en fin slutt på karrieren sin!
Det fortjener han. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 28.05.2005 21:11 Post subject: |
|
|
Erik Hoftun er blant de største om ikke den største RBK-spilleren gjennom tidene. Etpar middels sesonger på tampen av karrieren forandre ikke på det. Høydepunktene og magiene fra de beste årene forsvinner jo ikke selv om man har et par sesonger som ikke er outstanding. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 28.05.2005 21:22 Post subject: |
|
|
Selv om det kanskje er på tide at han legger opp, kommer jeg til å savne han...Håper han får en fin avslutning på karrieren  _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
Rosenborg_4ever Junior
|
Posted: 28.05.2005 22:28 Post subject: Erik Hoftun! |
|
|
Erik Hoftun er Stor! Han har en enorm fotballkarriere bak seg! OG ALLE SOM SNAKKER STYGT OM KONGEN BURDE SKAMME SEG! Tenk på alt han har gitt oss alle!
Det er en sorgens dag for alle som elsker rosenborg, for Erik er uten tvil betegnelsen på Rosenborg.
Takk for de 11 årene du har vært her! Jeg skal rope til stemmen sprekker mot Ham-Kam: ERIK HOFTUN E KONGEN! _________________ Kom ijæn Troilljan!! |
|
Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 29.05.2005 00:07 Post subject: |
|
|
Hadde bare Hoftun lagt opp etter 2003 sesongen så hadde han vært en legende. Nå syns jeg bare han syter. _________________ ultras nidaros |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 29.05.2005 00:53 Post subject: |
|
|
Han har vel sjøl bidratt med sitt for å svekke ettermælet sitt også... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 29.05.2005 01:12 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Han har vel sjøl bidratt med sitt for å svekke ettermælet sitt også... |
Var ikke akkurat noe sjakktrekk det han gjorde i fjor høst, nei... _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.06.2005 23:33 Post subject: |
|
|
- Jeg ga fra meg kapteinsbindet for å komme i angrepsposisjon. Det tynget mer enn det gledet. Dette var min første kamp uten kapteinsbindet, så jeg synes det hjalp å ta det av. Det er veldig greit ikke å ha det å tenke på, sier Hoftun.
- Jeg har ikke vært så mye på laget, og det går ut over selvtilliten. Men nå har jeg bestemt meg for å slippe meg litt mer løs, og det tror jeg er et godt utgangspunkt.
Les mer: Best uten kapteinsbind |
|
Back to top |
|
 |
|