| View previous topic :: View next topic   | 

| Author | 
		Message | 

Ballahl Veteran

| 

Posted: 18.12.2007 21:59    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Ballahl wrote: | 	 		  | Det virker interessant men jeg håper på flere svar spesielt fra Harald og "Kalmãr-fyren". | 	  

Beklager kallenavnet, KFF_RBK.   

Kjenner du til noen lovende svenske venstrebacker, KFF_RBK?

En ny Erik Edman? | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

KFF_RBK Rutinert

| 

Posted: 19.12.2007 16:38    Post subject:  | 
				     | 

| 

Inte som jag kan komma på nu. En som jag gärna hade sett är Fredrik Stenman som efter ett misslyckande i Bayer Leverkusen nu spelar i FC Groningen, jag vet inte hur realistiskt det skulle vara att få honom hit men han står framför Dorsin på landslagskön   

Som spelare påminner han mycket om Dorsin fast han är snabbare. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

RainerWolfcastle Junior

| 

Posted: 19.12.2007 20:51    Post subject:  | 
				     | 

| 

Hey jeg er dansker...

Der blev spurgt om Bo Storm. Han kan betegnes som en lille tekniker med en god spilforståelse. Umiddelbart ville jeg ikke mene han på nogen måde kan højne nivueat hos jer og Rosenborg bør sigte højere ud fra min forståelsesramme. Samtidigt er han også en type spiller, der ikke passer særlig godt ind i norsk fodbold.

En profil af ham kan findes her: 

http://www.fcn.dk/script/...;cat_id=16

Hvad angår Leon Jessen er han en ganske udemærket venstreback, som besidder god teknik og en god "pasningsfod?" ( er det ikke sådan, at i kalder det i det kolde nord:-) ). Er i tillæg forholdsvist hurtig. Hans svagheder kan komme til syne, hvis han bare skal fungere som "stå"-back, hvor han indimellem kan have lidt placeringsvanskeligheder, men jeg antager at det kommer med rutinen. Kan på sigt vise sig at blive ganske god, men vurderer ham ikke til at nå på landsholdsniveau. 

Hans profil kan findes her: 

http://www.fcm.dk/index.p...mp;topID=5

Jeg vil dog i stedet fremhæve AGF-spilleren Michael Lumb, som jeg synes har vist imponerende højt potentiale i efteråret trods hans unge alder. Han har en god fysik, god teknik og hurtighed. Han er dog omskolet wing, men han har faktisk vist, at hans spilforståelse og organisering er ganske fornuftige. Om han er tilgængelig for jer har jeg dog ikke nogen anelse om. AGF-spillere ofte har et stærkt tilknytningsforhold til klubben og vil vurdere, at hvis han vælger at tage rejse væk bliver det næsten med sikkerhed sydpå...

Links: 

http://www.agf.co.dk/docs...asp?id=804

http://www.bold.dk/nyt/in...?vis=77176

En anden spiller som står i højere kurs end de 2 første er Dennis Cagara, men han har dog allerede erklæret sin kærlighed Brøndby, så han bliver nok ikke nem at få fat i. 

Link:

http://www.fcn.dk/script/...;cat_id=16

håber det hjalp lidt  ...og god jul i øvrigt | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
  | 

Posted: 19.12.2007 23:26    Post subject:  | 
				     | 

| 

| KFF_RBK wrote: | 	 		  Inte som jag kan komma på nu. En som jag gärna hade sett är Fredrik Stenman som efter ett misslyckande i Bayer Leverkusen nu spelar i FC Groningen, jag vet inte hur realistiskt det skulle vara att få honom hit men han står framför Dorsin på landslagskön   

Som spelare påminner han mycket om Dorsin fast han är snabbare. | 	  

Stenman er en spiller jeg liker. Jeg kunne levd med å få ham som ny venstreback. _________________ Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Jonas Veteran

| 

Posted: 19.12.2007 23:30    Post subject:  | 
				     | 

| 

Tviler på at han kommer til Rosenborg.

- Groningen känns optimalt. Det är en lagom stor klubb och jag utgår från att han (Fredrik Stenman) kommer att spela alla matcher och då ha chansen att komma tillbaka till landslaget, säger Stenmans agent Patrik Mörk till TT.

Vet ikke hvordan ståa er nå, men... _________________ No al calcio moderno | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Ballahl Veteran

| 

Posted: 20.12.2007 00:35    Post subject:  | 
				     | 

| 

Takk for alle svarene KFF_RBK og RainerWolfcastle!   

Mykke interessant.. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

KFF_RBK Rutinert

| 
		 | 

| Back to top | 
		 | 

| 

Hjelde Veteran

| 

Posted: 22.12.2007 12:27    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Er han god nok han der? I så fall må det da gå an å konkurrere med Sion... | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

|