| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 22.11.2007 04:07 Post subject: |
|
|
| Jeg er mest redd for hva som vil skje med Traore og Konan. De må vi ta vare på, så jeg håper ikke at det at Kone eventuelt går, vil gå noe spessielt negativt på dem. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.11.2007 10:13 Post subject: |
|
|
Bare for å slenge meg på alle debattene her (gidder ikke quote):
-Recon: Synes RBK og Kone har vært like gode i forhold til hvordan de har "behandlet" hverandre. Kone burde fått flere sjanser tidligere, men Kone har slengt rundt seg med "bullshit" og "I am not happy" i hytt og gevær.
- Ballahl og Joko: Tarik er en god klasse foran Kone, uten tvil. Han har teknikk, balanse og dribleferdigheter som overgår Kone allerede, og forskjellen blir sannsynligvis større de neste årene.
I likhet med Gislefoss så vil jeg understreke at jeg synes Kone er en glimrende spiller og synes det er synd at han drar, og på tross av at han ble holdt utenfor laget litt for lenge så synes jeg det er synd at han stikker etter bare 1/2 god sesong i klubben. Samtidig er det fint at han sier fra nå, slik at vi kan få penger for han, og har tid til å hente en erstatter. |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 22.11.2007 10:43 Post subject: |
|
|
| Enig med Henning over mht Koné: Godt skrevet! |
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 22.11.2007 11:39 Post subject: |
|
|
skandale hvis Kone blir solgt for 15 mill
Her skal Rumenerne punge ut.... mye |
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 22.11.2007 11:47 Post subject: |
|
|
Chelsea på banen:
http://fotball.adressa.no...e95071.ece
Denne mannen er kun etter penger. Tilby han en god kontrakt nå så blir han.. Synes jeg hører det. "Rosenborg makes me really happy, good offer, good challenges, very good" |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 22.11.2007 11:56 Post subject: |
|
|
Viss Chelsea kommer seriøst på banen, mener jeg at det er ubetinget positivt. Penger til å "blaste" Cluj av banen, og andre spillere ser at veien fra RBK til topplagene er relativ kort.
Øker RBK sjanser til å hente storfisk. _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.11.2007 11:56 Post subject: |
|
|
| Ting snur fort gitt, Odd Grenland for noen måneder siden, Chelsea i dag. Men når sant skal sies så har jeg ikke særlig trua på at Chelsea er interessert, og i så fall blir det nok Ligacup og ikke Champ League på Kone. |
|
| Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 22.11.2007 11:57 Post subject: klart ikke |
|
|
han fortsetter ikke uansett hva dere tilbyd ham..når så spennende klubber er interessert, gjør det noe med hodet hans.. _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 22.11.2007 12:06 Post subject: |
|
|
| Positivt at det er flere klubber som er interessert i Kone, det kan bli en skikkelig budrunde og da vil prisen kanskje bli høy..det rumenske laget virker jo desperate når man ser på lønna dorsin fikk..de vil kanskje strekke seg langt...håper RBK får 20 mill+ for Kone...selv om han ikke er verd mer enn 10-12...det er egentlig sykt når vi betalte 10 for sapara som er en bbedre spiller... |
|
| Back to top |
|
 |
Anno Senior

|
Posted: 22.11.2007 12:18 Post subject: |
|
|
Viss det ikke har sjanse i havet for at Kone blir, må denne spilleren gå for et betydelig antall millioner. Mener KTE bør gjøre sitt ytterste for at han skal signere ny kontrakt. Men dersom dette ikke er intresant for Kone må vi forlange millioner for denne mannen mens vi ennå kan. Fryktelig synd viss han drar, men positivt at det kommer flere klubber på banen. Dersom chelsea faktisk er intresert og vi får i gang en budrunde, tror jeg litt opptimistisk at prisen kan komme godt over 20 mill. Noe som ikke er veldig urealistisk med Abramovitsj inne i bildet.
Disse pengene bør vi bruke til å anskaffe en ny kvalitetsspiss. Vi får jo ledig en på non-eu kvoten. Torbjørnsen har vel sikkert noe å bidra med her. Ellers hadde det jo vært spennende med en ung og lovende norsk spiss. Tenker Tarik, men er litt skeptisk, han blir dyr, og riktig nok har han vært god for Fredrikstad i år, men er litt redd for at han blir en ny Ødegaard.
Sier meg ellers imponert over Aas i treningskampen tidligere i uka. Den gutten må vi ta godt vare på. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 22.11.2007 12:21 Post subject: |
|
|
Dersom det har seg slik at Koné ønsker seg til en annen klubb, er en budkrig mellom forskjellige interessenter midt i blinken. Dette må være første gang jeg liker at to klubber har rike, russiske onkler. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 22.11.2007 12:23 Post subject: |
|
|
Aas tar vi vare på, men tror ikke han er klar for oppgaven neste år..han bør få litt mer matching før han blir kastet ut i det og skal prester hver eneste kamp..tror han kan gjøre store kamper, bare ikke hver helg..Kan selvsagt ta feil, noe jeg håper...
Mener Tarik er en spennende spiller, tror ikke han blir en ny ødegård..kommer han tror jeg han vil få mer tillit enn det Ødegård fikk... |
|
| Back to top |
|
 |
hmm82 Junior
|
Posted: 22.11.2007 12:25 Post subject: |
|
|
Kanskje det er U Cluj og ikke Cluj som vil ha Kone. Så blir det nest øverste divisjonen i Romania på Kone neste sesong......
http://www.nifs.no/tabell...amp;visou=  |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 22.11.2007 12:45 Post subject: |
|
|
| Dette med Chelsea er sikkert noe de nevner nå for å presse penger ut av milliardærsvinet. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.11.2007 13:14 Post subject: |
|
|
Det tror jeg også. Manchester City og Aston Villa skal ha vist større interesse, slik jeg forstår det. Det har også vært snakk om en tysk og en østerriksk klubb.
Uansett la jeg ut sak på den engelske utgaven, for å lokke litt utlendinger til serveren.  |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 22.11.2007 13:35 Post subject: |
|
|
| Ser helst at Kone blir solgt. Blir for meg langt mer fornuftig å selge han for 20-30 mill nå, som kan brukes på en skikkelig erstatter, fremfor at vi sitter inne med en halvmotivert spiss som går gratis etter 2008 sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 22.11.2007 13:53 Post subject: |
|
|
Kone spiller for RBK neste sesong. Det er nesten like sikkert som drittvær på 17. mai. Finnes mange, mange av hans kaliber rundt om i verden - både i Europa, Sør-Amerika, Nord-Amerika og Afrika. Jeg er ikke bekymret.
Kone er en klok mann og proff kremmer som vet hvordan gamet funker. Jo mer interesse og salgsprat rundt spilleren, jo lenger er RBK villig til å strekke seg i lønns- og kontraktsforhandlinger. |
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 22.11.2007 13:53 Post subject: |
|
|
Jeg minner om at han er CL-spiller p.t
Jeg tviler sterkt på at noen CL-spiller går under 30 mill, uansett hvilket lag det er snakk om.
Jeg synes vi priser spillerne våre urimelig lavt. Vi er faktisk i posisjon til å gå videre i Champions League, da bør vi ikke kaste spillerne ut vinduet for et par lapper. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 22.11.2007 14:05 Post subject: |
|
|
På den annen side er han CL-spiller og kan ikke brukes mer i Europa denne e-køppsesongen. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 22.11.2007 14:17 Post subject: |
|
|
| Med tanke på motstanden Chelsea har igjen i gruppespillet er det ganske sannsynlig at Chelsea ikke går videre til 8-delsfinale. Koné kan spille UEFA-cup for Chelsea... |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 22.11.2007 15:38 Post subject: |
|
|
Kan han egentlig det? Det er jo CL-kvalik vs UEFA vi vet man kan gjøre. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 22.11.2007 15:43 Post subject: oj |
|
|
| alle CL spillere verdt 30 mill, selg storflor NÃ… !! |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 22.11.2007 15:44 Post subject: |
|
|
| UEFA wrote: | 17.18 One player from the above quota of three who has played UEFA club
competition matches for another competing club in the current season may
exceptionally be registered, provided that the player has not been fielded:
− in the same competition for another club
− for another club that is currently in the same competition.
25
Furthermore, if the player’s new club is playing in the UEFA Cup, his former
club must not have played in the UEFA Cup at any point in the current
season. |
Dermed tror jeg det, med mindre Chelsea benytter den eksepsjonelle muligheten for en annen spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.11.2007 16:00 Post subject: |
|
|
| Ja, en spiller kan spille CL/UC for en annen klubb om han ikke har spilt i den samme turneringa på høsten. |
|
| Back to top |
|
 |
firkl0ver Junior

|
Posted: 22.11.2007 16:15 Post subject: |
|
|
| tydelig at chelsea driver med mindgames her nå. de psyker ut kone med å si at de er interessert, slik at han får prestasjonsangst i kommende kamp. flott taktikk.. |
|
| Back to top |
|
 |
|