English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Fredrik Stoor
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 65, 66, 67  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 03.11.2007 21:54    Post subject: Reply with quote

Skaff deg øyne Recon. Stoor har vært god de to siste kampene...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Recon
Legende

PostPosted: 03.11.2007 21:59    Post subject: Reply with quote

Heia Manju

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
hmm82
Junior

PostPosted: 03.11.2007 22:02    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Hvilken kamp så du, rawky?
Totalt upresset varter fyren opp med feilpasninger og horrible innlegg, selv Jan Gunnar Solli ville skjemtes av. Jeg aner virkelig ikke hvor det potensialet noen av dere prater om er, det kan umulig være annet en rene skjære ønsketenkingen.

Lurer på hvordan kamp du så, Stoor var god i dag noe han også var mot Lyn sist kamp. Virker som Stoor begynner og bli varm i trøya og forsetter utviklingen neste år så kan han bli en veldig god høyreback for oss.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 03.11.2007 22:04    Post subject: Reply with quote

Laget var kun ok i dag, og Stoor ikk enoe bedre. Flere ganger vartet han opp med sine sedvanlige horrible feilpasninger i situasjoner hvor han var helt alene og ikke presset overhodet. Da snakker vi pasninger på 7-8-10 meter. Likedan med de såkalte innleggene hans, rett opp, rett ned og gjerne bak dødlinja.

Han hadde noen få gode løp hvor han doblet på sida, men det er ikke en god kamp i mine øyne.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
bommel
Veteran

PostPosted: 03.11.2007 22:08    Post subject: Reply with quote

Hahaha, det der blir bare dumt. Virker som om ditt hat mot stoor går utover fornuften din recon.
I dag var Stoor god. Knapt en feilpasning i det oppbyggende spillet. Pasningene går konsekvent dit de skal, altså innover til midtbanespillerne, for så å kjøre på overlapp.
De dårlige innleggene er han heller ikke alene om på rosenborg.
Full kontroll defensivt også.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 03.11.2007 22:12    Post subject: Reply with quote

Jeg syns også Stoor var bra idag. Trodde bare for noen uker siden at det ikke var noe håp, men ser jo potensial i ham i de siste par kampene.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 03.11.2007 22:14    Post subject: Reply with quote

bommel wrote:
Hahaha, det der blir bare dumt. Virker som om ditt hat mot stoor går utover fornuften din recon.
I dag var Stoor god. Knapt en feilpasning i det oppbyggende spillet. Pasningene går konsekvent dit de skal, altså innover til midtbanespillerne, for så å kjøre på overlapp.
De dårlige innleggene er han heller ikke alene om på rosenborg.
Full kontroll defensivt også.

Overhodet ikke noe hat, men fyren er jo ubrukelig som fotballspiller. Jeg tror resultater og den traurige stallen vi har, har ført til at dere setter dere vel lave mål for nivået på spillere i klubben.

Knapt en failpasning. Merkelig, jeg så flere, hvor han upresset slo 8-9 meters pasninger til motspiller i det oppbyggende spillet. Jeg så ingen gode innlegg fra ham. Noen gode løp med dobling som sagt, men det var det. Ellers rent sjokkerende at Stoor er "god" defensivt i de kampene hvor motstander knapt er en offensiv trussel. Confused

For all del, det er lov å være uenig, men det må etter hver bli kjedelig for folk å ta feil når de er uenige med meg! Razz

Back to top
Katalysator
Veteran

PostPosted: 03.11.2007 22:15    Post subject: Reply with quote

Vel, siden Brady og joko- har "forlatt" deg så er du alene. Du har tapt Razz
Back to top
bommel
Veteran

PostPosted: 03.11.2007 22:16    Post subject: Reply with quote

Da får du se kampen om igjen, antall upressede feilpasninger kommer ikke over 5.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 03.11.2007 22:17    Post subject: Reply with quote

Pfft, Brady er et gammelt fossil som mimrer om tidlig 60-tall og Joko er prepubertal. Wink

I. Don't. Lose! Cool Very Happy

Back to top
uglevett
Veteran

PostPosted: 03.11.2007 22:31    Post subject: Reply with quote

Jeg har ikke noe sak for eller i mot Stoor, men i mine øyne har han gjort to gode kamper på rad nå og jeg fatter ikke at man ikke ser det. Mange gode løp, gode pasninger, gode innlegg (et par litt for lange riktignok, men mye bedre treffprosent enn tidligere i sesongen) og solid kontroll bakover (flere gode sikringer). Klart man savner Roar, men det skal godt gjøres å matche hans stil og erfaring på bare en sesong i laget. For meg virker det som mange har fått et fiksert negativt syn på mannen som ikke stemmer med realitetene de siste par kampene. Han gjorde også noen gode defensive kamper tidligere i år, men mistet ballen en del unødvendig og hadde dårlige innlegg, men dette ser ut til å være ryddet bort nå.
attach
Forumsjef

PostPosted: 04.11.2007 05:34    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Fyren er rett og slett noe av det suverent dårligste jeg har sett i Rosenborgdrakt, og det inkluderer endel JÆVLIG dårlige fotballspillere. Jo før vi blir kvitt ham, og henter inn noen som har noe å bidra med i denne klubben, jo bedre.

Stoor har jo virkelig vist seg fram i de to siste kampene. Han har blitt kvikkere både med hodet og til beins. Det bør han få skryt for. La han nå få tid frem til neste sommer ihvertfall. Smile
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 04.11.2007 05:38    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Likedan med de såkalte innleggene hans, rett opp, rett ned og gjerne bak dødlinja.

Har vi sett de samme kampene eller bør jeg ta meg en tur til øyenlegen? Innleggene til Stoor er aviga, men hovedproblemet hans er heller at de blir for lange. Det som absolutt skiller han fra Basma, som du jo på en måte skisserte innleggene til, er kraften. Stoor sparker ballen.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 04.11.2007 11:18    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Stoor har jo virkelig vist seg fram i de to siste kampene. Han har blitt kvikkere både med hodet og til beins. Det bør han få skryt for. La han nå få tid frem til neste sommer ihvertfall. Smile

For all del, gi ham 3-4 år, som Solli. Solli viste jo større tegn til potensiale enn Stoor.

Jeg er bortimot så uenig i at han har "vist seg fram" som det er mulig å bli. Vi har hatt to kamper mot lag som strengt tatt ikke var noen offensiv trussel, i den ene kampen fungerte laget (vårt) også godt offensivt. Da er det nødvendigvis begrenset hvor dårlig han klarer framstå. Selv Solli var ok i noen få kamper. Her hadde han ikke noe å gjøre uansett.

Og du kommer aldri til å se den spilleren som får skryt fordi han for en (eller to) gangs skyld ikke suger.

Og angående innlegga, så er jeg enig i at de går alt for langt. Jeg prøvde beskrive ballbanen, uten videre hell tydeligvis. Wink

Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 04.11.2007 11:20    Post subject: Reply with quote

Sånn for sammenligne liksom, siden dere syns jeg er så streng med Stoor: Jeg har aldri ment Dorsin var god nok for RBK heller, og han er jævlig mye bedre enn Stoor! Wink

Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 04.11.2007 20:45    Post subject: Reply with quote

Jeg kan ikke huske å hørt deg gi skryt til noen, Recon!
Kanskje du forventer for mye (spesielt når det har noe med Rosenborg å gjøre), eller så har du aldri lært å gi noen skryt. Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Konesseur
Veteran

PostPosted: 04.11.2007 21:03    Post subject: Reply with quote

Stoor var for en gangs skyld ikke den klart dårligste i siste kamp mot Aafk. Det skal ganske mye til med tanke på Kuka Koppinen.

Jeg tror nok at vi må ha to mann på den plassen til neste år. Jeg håper det blir Roar Strand, en spiller jeg ser på som spennende for fremtiden.

Ballahl wrote:
Jeg kan ikke huske å hørt deg gi skryt til noen, Recon!
Kanskje du forventer for mye (spesielt når det har noe med Rosenborg å gjøre), eller så har du aldri lært å gi noen skryt. Razz

Personlig så deler jeg opp forumet i to. De som synes Stoor er brukbar og de som synes han er dårlig.

Last edited by Konesseur on 04.11.2007 21:05; edited 1 time in total
Back to top
Socrates
Veteran

PostPosted: 04.11.2007 21:05    Post subject: Reply with quote

At Stoor er ubrukelig som fotballspiller, Recon, er en uttalelse som det lukter lavmål av. Greit nok at han har underprestert i en god del kamper i år, men at du disser mannen gang etter gang, uansett prestasjon og forbedring, blir feil.
Jeg ser potensiale i Stoor, men han må forbedre seg neste år hvis han skal ha en fremtid på Lerkendal. I de siste kampene har han spilt bra, og jeg håper at han fortsetter slik utover vinteren.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 04.11.2007 21:39    Post subject: Reply with quote

Kelso wrote:
At Stoor er ubrukelig som fotballspiller, Recon, er en uttalelse som det lukter lavmål av.

Jeg tror du har bomma både med fora du frekventerer og den avataren din. Særdeles lite samsvar med det der og hvor sart du er.

Dakar Stoor, skal vi heller stryke alle medhårs?

Back to top
keschaa
Veteran

PostPosted: 04.11.2007 21:42    Post subject: Reply with quote

hehe Very Happy
Guffen
Rutinert

PostPosted: 04.11.2007 21:56    Post subject: Reply with quote

Hakk i plata, Recon, nesten på Komiske Ali-nivå. Alle oss som var på Color Line så at Stoor spilte en solid kamp. Angrepsvillig, trygg md ball og god i dueller, riktignok mot et temmelig dårlig AAfk-lag. Gi Stoor en vinter med en skikkelig trener, og se gutten blomstre opp som habil og angrepsvillig sideback.
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 04.11.2007 22:08    Post subject: Reply with quote

Så ikke kampen i går, så overnevnte ordveksling kan jeg ikke ta del i.

Stoor har definitivt ikke imponert i år, men jeg har likevel et håp om at han kan vokse inn i backrollen i RBK - en rolle som krever mye, både offensivt og defensivt. Å komme til et lag som ikke fungerer gjør det heller ikke enkelt for en nykommer. Modning og trygghet kan gjøre mye. Så også dersom vi klarer å få en trener hit som med tydelighet instruerer og styrer laget. Om det derimot viser seg at Stoor fortsetter i samme gate også neste sesong, og da særlig med tanke på hans innlegg og pasninger, har han ingen framtid i klubben.
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 06.11.2007 23:04    Post subject: Reply with quote

Stoor lever opp til navnet. En fæl feilpasning det ikke ble noe av. Det hadde Roar også gjort.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
PIN-kode
Rutinert

PostPosted: 06.11.2007 23:55    Post subject: Reply with quote

Roar hadde aldri holdt et så høyt nivå som det Stor hadde i dag - defensivt altså.

Fantastisk kamp av svensken.
Fantastisk kamp av RBK
Back to top
bergert
Rutinert

PostPosted: 06.11.2007 23:56    Post subject: Reply with quote

Stoor er endelig blitt Stor i rbk trøya RBK
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 65, 66, 67  Next
Page 21 of 67

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb