View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
stclem Junior
|
Posted: 03.03.2005 21:20 Post subject: Supporterne skriver om tippeligaen |
|
|
Tippeligasiden.no trenger skribenter som kan skrive nyheter om Rosenborg.
Vi trenger også en kampreferent som kan gå på kampene og snakke med spillerne.
For mer informasjon sjekk Tippeligasiden.no _________________ Se Tippeligaen 2005 LIVE gratis, snakke med spillerne, skrive om fotball. Les her om din mulgihet. |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 04.03.2005 00:10 Post subject: |
|
|
Er det hjemmesiden til VIF? _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 08.03.2005 13:27 Post subject: |
|
|
grunnen at det hittil er hjemmesiden til VIF er at de er de eneste som har meldt seg som skribenter ...
Hittil bare to som har meldt seg som diverse greier for rosenborg. Skulle gjerne tatt en jobb der jeg, men jeg føler at en som bor i drammen kanskje ikke får med seg alt som skjer. Trondheimsfolk, ta sjansen! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 08.03.2005 15:28 Post subject: |
|
|
Troinndern wrote: | grunnen at det hittil er hjemmesiden til VIF er at de er de eneste som har meldt seg som skribenter ...
Hittil bare to som har meldt seg som diverse greier for rosenborg. Skulle gjerne tatt en jobb der jeg, men jeg føler at en som bor i drammen kanskje ikke får med seg alt som skjer. Trondheimsfolk, ta sjansen! |
Jeg havde heller ikke haft noget i mod at skrive om Rosenborg, men det faktum at jeg bor i København og at mit skirftlige norsk er på højde med en 11-årigs, er grund nok til at jeg heller ikke vil søge jobbet. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 08.03.2005 18:43 Post subject: |
|
|
Det er forsåvidt interessante og spennende jobber, i og med at det er innenfor denne retningen jeg ønsker å jobbe, når undertegnede starter å jobbe som journalist en eller annen gang. Helst skulle det vært lønnet, da hadde jeg ikke engang tenkt meg om. Jobben som kampreferent frister, men nå har jeg jo uansett punga ut for sesongkort, så må jeg droppe det for pressekort? Vel... Pressetribunen er jo flott da. Kan ikke nekte for det. Dette må man tenke på. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 26.03.2005 21:11 Post subject: |
|
|
Fortsatt ingen her som vil melde seg som kampreferent? Det må da være kjempeflott. Men; som sagt bor jeg i Drammen, og det er litt for langt til Lerkendal annenhver søndag. Pressetribunen er konge!
Siden er et kjempetiltak for de som er interessert i norsk fotball! Meld deg inn i forumet og ta del i debatten der i stedet for å gå til motstanderens forum. Gjør alle det kommer det virkelig til å bli veldig bra! |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 27.03.2005 00:36 Post subject: |
|
|
Troinndern wrote: | Fortsatt ingen her som vil melde seg som kampreferent? Det må da være kjempeflott. Men; som sagt bor jeg i Drammen, og det er litt for langt til Lerkendal annenhver søndag. Pressetribunen er konge!
Siden er et kjempetiltak for de som er interessert i norsk fotball! Meld deg inn i forumet og ta del i debatten der i stedet for å gå til motstanderens forum. Gjør alle det kommer det virkelig til å bli veldig bra! |
Jeg melder meg. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 27.03.2005 11:39 Post subject: |
|
|
flott det, men du må melde deg på tippeligasiden. Nå er ikke jeg en del av den siden, men jeg vil at den skal bli bra.
Så send søknad inn der om du ikke allerede har gjort det. |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 29.03.2005 01:21 Post subject: |
|
|
Synes du skriver bra. ikke for subjektivt. Referende og godt. Lite språkfeil. Lover bra. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
|