| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
puckno Veteran
|
Posted: 04.10.2007 19:38 Post subject: |
|
|
Først av alt vil jeg takke Koppinen for en helhjertet og ærlig innsats i Rosenborg.
Dernest vil jeg krysse fingre og tommeltotter for at Riseth i forsvaret aldri igjen blir en realitet, herregud så frustrert jeg ble av Riseth som konstant glapp markeringa når han og Hoftun spilte sammen der på slutten - det er en grunn til at Riseth gjennom flere sesonger ikke har blitt betraktet som kandidat på midtstopperplass. Hold for guds skyld Riseth langt unna midtstopperplassen! Ellers er vi like langt eller antageligvis kortere.
Dernest bør vi få inn nytt blod ASAP, med potensial til å bli framtidig landslagsstopper. Har selv ikke trua på å finne dette potensialet i Nordvik, men jeg kan jo ta feil. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 04.10.2007 20:10 Post subject: |
|
|
Gledelig nyhet at Koppinen drar sin vei til nyttår. Og da er det vel egentlig bare å forberede seg på livet uten Kuka Koppinen. For min del kan han dra hjem til Finland med en gang. Andreas Nordvik fortjener sjansen til å vise om han kan ha en fremtid i klubben eller ikke. Og når Koppinen har annonsert sin avskjed, så er det jo bare å sette ham ut av laget med en gang. Når han ikke vil spille for Rosenborg, og i tillegg spiller så dårlig som han gjør, så er det egentlig ikke noe å lure på.
Håper Tørum er enig, uten at jeg vil sette penger på det. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 04.10.2007 20:14 Post subject: |
|
|
Jeg vil egentlig bare takke Koppinen for at han er så grådig og navlebeskuende at han (tydligvis i likhet med sportslig ledelse) ikke ser hvor elendig han er sjøl, og innbiller seg at han kan bli en stjernespiller i en god klubb når han ikke takler nivået i en for øyeblikket meget middelmådig norsk klubb.
Takk for at du forlater Lerkendal frivillig da ingen andre har vett på å kaste deg på hue og rævva ut. Du har i høyeste grad, særlig gjennom den siste sesongen, bidratt til å gjøre Rosenborg Ballklub det den er i dag.
Smalt det fra Antonsen. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 04.10.2007 20:37 Post subject: |
|
|
...så finnes det likevel en fotball-Gud!
Takk o' store du for at du grep inn mot udugeligheten til sportslig ledelse som ønsket å ha med seg han typen videre.
Jeg har tidligere vært positiv til å ha ham med videre, men ut fra det han har vist i høst, har han ikke gjort seg noe i nærheten av fortjent til en plass på laget. Kanskje har han mentalt sett vært på tur ut døra lenge
Nå bør dette bety at Nordvik får sjansen, ihvertfall i Tippeligaen, dersom de mener alvor med å ha han med seg videre. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 04.10.2007 22:49 Post subject: |
|
|
Kan ikke si jeg feller en eneste tåre for at Koppinen forlater oss. Han hadde nok blitt benkesliter neste år allikevel. Nye forsvarsspillere må inn og da må han ofres.
Og når Sollied kommer, vil nok han si hvem han vil ha  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.10.2007 06:24 Post subject: |
|
|
| Hvis Koppklysa starter mot Odd, forventer jeg reaksjoner. Da mer mot han som tar ut laget enn mot Miika selv. Det er uholdbart hvis han får fortsette å spille. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 05.10.2007 07:41 Post subject: |
|
|
| Hvor var dere da det ble diskutert å sette Braaten ut av laget? Da mente de fleste at de beste til en hver tid skulle spille.. |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 05.10.2007 07:46 Post subject: |
|
|
Er veldig positivt at Kuka forsvinner, at han i det hele tatt har fått spille så mye som han har gjort viser jo hvor dårlig rustet vi er i forsvaret.
Er også helt enig med deg, Dags. Det at han i det hele tatt tror at han vil bli hentet opp av en klubb med høyere ambisjoner og muligheter enn Rosenborg viser jo hvor høyt han priser seg sjøl.
Vil også påpeke at jeg stusser litt over Tørum's uttalelser i adressa idag, hvor han "depper" over tapet av Kuka, og at vi mister en spiller som skulle være en av grunnpilarene i RBK.
Sett Kuka på benken og få inn Nordvik. Gjør ikke Tørum det, viser han virkelig hvor svak han er. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.10.2007 07:52 Post subject: |
|
|
| Haugen wrote: | | Hvor var dere da det ble diskutert å sette Braaten ut av laget? Da mente de fleste at de beste til en hver tid skulle spille.. |
Jeg har ihvertfall pratet om å ikke behandle folk som ikke skriver under likt med de som faktisk har gjort det. Det inkluderer Braaten.
Nordvik har ikke skrevet under, men han er i en helt annen situasjon enn Koppinen og Dorsin som får spille hver uke. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 05.10.2007 08:09 Post subject: |
|
|
| Nordvik er i samme situasjon som Koppinen. Med spill gjør han seg mer attraktiv for klubber som kan hente han gratis etter sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.10.2007 08:14 Post subject: |
|
|
| Der er jeg uenig. Nordvik er i en annen situasjon fordi han er prisgitt det å få spille for å sikre sin videre karriere. Han vil være i Rosenborg i motsetning til Kuka. Koppinen er jo fast, men han velger likevel å ikke skrive under fordi han vil til utlandet. |
|
| Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 05.10.2007 08:19 Post subject: |
|
|
Har finnen funnet seg ny klubb, og i tilfelle hvilken? Er det ikke bare ett nytt taktiskt utspill for å få et enda bedre lønnstilbud fra klubben, som så sent som på slutten av sept. ga han et merkbart bedre tilbud. Finnen har også en korsbåndskade som ikke leges, noe som gjør at sannsynligheten for en overgang til en større klubb synes svært liten. Det som vil være typisk nå, er at RBK gir finnen et absolutt siste kontraktsforslag, som han godtar.  |
|
| Back to top |
|
 |
aalen Proff
|
Posted: 05.10.2007 08:22 Post subject: |
|
|
ja, han mener vel at han er god nok for hvilken som helst klubb denne koppiklysa  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.10.2007 08:25 Post subject: |
|
|
| Hehe, det er mer enn en grunn til at jeg skrev Koppklysa, for der jeg kommer fra er det et eget ord for glassmanet. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 05.10.2007 08:43 Post subject: |
|
|
Mika plages vel med et korsbånd så Bosmanovergang er vel eneste mulighet for han å bli "proff" i Danmark eller tysk 2. Bundesliga eller lignende........
Kanskje Reka vil ha ham(viss han sitter så lenge i Lautern da....) |
|
| Back to top |
|
 |
RBK_fan20000 Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
Buran Senior
|
Posted: 05.10.2007 10:01 Post subject: |
|
|
Flott! Går ikke hvis han ikke får tilbud fra en mer atraktiv klubb enn RBK.
Da er det bare å belage seg på et par nye år med markeringssvikt, elendige avklaringer og håpløse fremspill! |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 05.10.2007 10:02 Post subject: |
|
|
| Vi vil ikke ha deg her! |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 05.10.2007 10:03 Post subject: |
|
|
| Er RBK tjent med å tegne ny kontrakt med en spiller som ønsker seg andre steder og har signalisert det så tydelig som det Koppinen har? Er dette et utspill fra Koppinen for å ikke miste plassen på laget i de siste kampene? |
|
| Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 05.10.2007 10:28 Post subject: |
|
|
Bevare meg vel for et rot.
Mulig godt hjulpet av media igjen.
Ikke nok med det,men det ser jo ut som de vil ha han også
Men gutter,det er bare å melde seg inn i RBK.
http://www.rbkweb.no/foru...php?t=3632
Årsmøtet er plassen for forandringer. _________________ Cantate Conflictus |
|
| Back to top |
|
 |
DiggeFJ Senior
|
Posted: 05.10.2007 10:31 Post subject: |
|
|
| Er det mulig?? Blir i RBK om han ikke finner en bedre klubb??!! Hva i all verden er dette for en svindler. Benk han på søndag, eller bu han ut! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.10.2007 10:35 Post subject: |
|
|
"- Han vil bli vurdert på lik linje med alle andre i helga, bekrefter Knut Tørum til RBK.no."
Kyss meg i ræven... |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 05.10.2007 10:52 Post subject: |
|
|
| Og det kom som en overraskelse? |
|