View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 15.03.2005 12:16 Post subject: De driver på enda... |
|
|
Er det bare meg som er ikke er overrasket over at det er de nevnte herrer som sitter ved slipesteinen igjen?
"RBK-veteranene Erik Hoftun og Harald Brattbakk stilte seg uforstående til trener Per Joar Hansens utspill om at han ikke vil ha noe sutring fra dem som får lite spilletid i år."
Kom dere til helv.. ut av klubben min, j.. svin!
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=270401 _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 15.03.2005 12:33 Post subject: |
|
|
synes kanskje både hoftun og brattbakk har gjort såpass mye bra for klubben at de fortjener noe annet enn "kom dere til helvete ut av klubben min" |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 15.03.2005 12:35 Post subject: |
|
|
De kan få lov til å være i klubben min istedenfor ... |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 15.03.2005 12:42 Post subject: |
|
|
Skulle akkurat til å poste en sak om det samme! Hadde ikke trodd det fantes primadonnaer i RBK, men jammen gjør det ikke det! I tillegg to av klubbens "egne"! Men, det må bli slik når Eggen ga dem klippekort år ut og år inn. Jeg så mellom fingra med Ola By Rise-saken, og kan vel alltids la dette også passere, men nå gutta (Erik og Harald), nå holder det! En gang til, så kan dere begynne å se dere om etter nye arbeidsgivere hvis det er opp til meg. Skjønt, Hoftun legger vel opp snart uansett.. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 15.03.2005 12:51 Post subject: |
|
|
Siden når ble liksom RBK klubben din Recon??
Og hva har egentlig Brattbakk og Hoftun gjordt??INGENTING. De har ikke sagt noen ting om at de har blitt vraket. De hadde et møte med Perry i går før treningen hvor Perry begrunnet vrakingen av de to og sa at han ikke ville akseptere "syting". Det var ikke noe mer enn det. Perry har aldri sagt at de har klaget. Han har bare sagt at han ikke vil ha klaging fra de. Det er to veldig forskjellige ting. _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 15.03.2005 12:55 Post subject: |
|
|
RBK- jenta wrote: | Siden når ble liksom RBK klubben din Recon?? |
Den var litt vanskelig for deg den der, hva? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 15.03.2005 12:56 Post subject: |
|
|
Hva er det du babler om?? _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 15.03.2005 12:58 Post subject: |
|
|
RBK- jenta wrote: | Hva er det du babler om?? |
Du besvarte akkurat spørsmålet. Skal prøve å slenge inn noen z'er her og der neste gang. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 15.03.2005 12:58 Post subject: |
|
|
Du eier ikke Rosenborg.... _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 15.03.2005 12:59 Post subject: |
|
|
Hvorfor har du egentlig så mye imot Brattbakk og hoftun har de gjordt deg noe liksom?? _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 15.03.2005 13:21 Post subject: |
|
|
Hva var det Eggen sier om konflikter osv.. ?
Sålenge det skjer internt og face-to-face så ser jeg ikke noe gærnt i at Hoftun og Brattbakk ytrer sine meninger eller spørsmål til treneren. Det er medieutspill og bak-ryggen mentaliteten en må slå ned på.
Forøvrig så er det greit om en trener begrunner eventuelle vrakinger og gir beskjed om hva som forventes/må forbedres for å vinne tilbake plassen.
Om det er ærrgjerrighet og ønske om å spille seg inn som er Hoftun/Brattbakk`s motivasjon så er det bare bra, skjønt "noe" henger vel igjen fra spillet bak Ola`s rygg, med den konsekvens at nevnte herrer føler seg truffet av den såkallte sytenekten.
Den spilleren som irriterte meg mest med syteutspill i 2004 var forøvrig F.Johnsen som flere ganger uttalte seg til media om innkjøpspolitikken. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 15.03.2005 13:36 Post subject: |
|
|
Quote: | [b]Litjeggen skrev:
Om det er ærrgjerrighet og ønske om å spille seg inn som er Hoftun/Brattbakk`s motivasjon så er det bare bra, skjønt "noe" henger vel igjen fra spillet bak Ola`s rygg, med den konsekvens at nevnte herrer føler seg truffet av den såkallte sytenekten. |
Spillet bak Olas rygg??Hva er det du babler om? At Ola fikk sparken var en styreavgjørelse. Spillerne kan ikke sparke en trener. Brattbakk og Hoftun sitter i spillerutvalget, og dermed er deres oppgave å si spillergruppas mening. Det trenger ikke nødvendigvis å være deres egen mening. I "ola saken" hadde meste parten av spillergruppa ingen tillitt til Ola By Rise som trener, og dette ble selvfølgelig tatt med i styrets vurdering. Men det var styret som tok avgjørelsen. _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 15.03.2005 13:40 Post subject: |
|
|
RBK-Jenta !!
Vi tar ikke en ny oppvask ang Ola nå - det er ut-debattert for lenge siden og fører ingen vei. Noen tilgir, andre ikke, og noen syns det hele var greit... _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 15.03.2005 13:56 Post subject: |
|
|
Det var ikke akkurat jeg som tok opp temaet da..Det var jo deg. _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
JonasJHH Senior
|
Posted: 15.03.2005 14:04 Post subject: |
|
|
Litjeggen er en klok, klok mann. |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 15.03.2005 15:12 Post subject: |
|
|
henning wrote: | synes kanskje både hoftun og brattbakk har gjort såpass mye bra for klubben at de fortjener noe annet enn "kom dere til helvete ut av klubben min" |
Hvem kaller kapteinen på laget i sitt hjerte for jævla svin?
Verken Brattbakk eller Hoftun har gjordt noe galt, så jeg skjønner egentlig ikke hva problemet ditt er... |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 15.03.2005 15:36 Post subject: |
|
|
Det Recon naturligvis sikter til er ikke sutreepisoden (som knapt var noen episode), men Brattbakk og Hoftuns rolle ifbm Olas avgang.
Mye kan menes om det, men en objektiv observasjon er at veteranene ikke klarte å si til Ola det de ønsket å si. Og burde sagt. |
|
Back to top |
|
 |
Pilsn Junior
|
Posted: 15.03.2005 15:39 Post subject: |
|
|
JonasJHH wrote: | Litjeggen er en klok, klok mann. |
Enig! Finner det meste han skriver fornuftig!  _________________ "Hælspark å tunnælla, scoringa å saltoa, Rosenborg e laget vess nånn skull lur på det!" |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 15.03.2005 15:54 Post subject: |
|
|
Bratigol-jenta wrote: | henning wrote: | synes kanskje både hoftun og brattbakk har gjort såpass mye bra for klubben at de fortjener noe annet enn "kom dere til helvete ut av klubben min" |
Hvem kaller kapteinen på laget i sitt hjerte for jævla svin?
Verken Brattbakk eller Hoftun har gjordt noe galt, så jeg skjønner egentlig ikke hva problemet ditt er... |
Hoftun og Brattbakk har gjort meget galt, kulmination var vel hele Ola sagen som de pænt sagt kom MEGET skidt ud af.
For helt ærligt, at der skal hærske børnehavementalitet på et proffesionelt fodbold hold er under al kritik. At de skal gå og sutre for dem selv istedet for at sige fra til træneren er jo til grin.
Jeg vil ikke ligefrem kalde dem for svin, men jeg kan godt forstå nogen gør det. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 15.03.2005 17:10 Post subject: |
|
|
Harald wrote: |
Hoftun og Brattbakk har gjort meget galt, kulmination var vel hele Ola sagen som de pænt sagt kom MEGET skidt ud af.
For helt ærligt, at der skal hærske børnehavementalitet på et proffesionelt fodbold hold er under al kritik. At de skal gå og sutre for dem selv istedet for at sige fra til træneren er jo til grin.
Jeg vil ikke ligefrem kalde dem for svin, men jeg kan godt forstå nogen gør det. |
Hvis du kan forstå at noen kan kalle dem svin, når de ikke har gjordt noe i det hele tatt, må du ha store problemer. Man kan ikke kalle seg RBK supporter samtidig som man skriver dritt om kapteinen og andre spillere på laget. Og hva er det liksom de skulle sagt fra om til Ola? At de ikke ville ha han som hovedtrener?det hadde vel kanskje blitt litt vel teit å gå bort til trener'n å si at de synes han burde slutte. De fleste i spillergruppa mente det samme så det blir helt feil av deg å drive å anklage Brattbakk og Hoftun. Og uansett er vi ferdig med denne saken for lenge siden, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du tar det opp igjen. _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 15.03.2005 17:10 Post subject: |
|
|
siste setningen i innlegget ditt gjør vel at jeg ikke gidder å engasjere meg i denne debatten... _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 15.03.2005 17:37 Post subject: |
|
|
Det er da ikke spillerne vi støtter eller treneren. Klubben går foran alt.
Og sånn sutring av veteranene.... Kan vi gjerne sparke dem med en gang. _________________ ultras nidaros |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 15.03.2005 17:53 Post subject: |
|
|
RBK- jenta wrote: | Harald wrote: |
Jeg vil ikke ligefrem kalde dem for svin, men jeg kan godt forstå nogen gør det. |
Hvis du kan forstå at noen kan kalle dem svin, når de ikke har gjordt noe i det hele tatt, må du ha store problemer. Man kan ikke kalle seg RBK supporter samtidig som man skriver dritt om kapteinen og andre spillere på laget. Og hva er det liksom de skulle sagt fra om til Ola? At de ikke ville ha han som hovedtrener?det hadde vel kanskje blitt litt vel teit å gå bort til trener'n å si at de synes han burde slutte. De fleste i spillergruppa mente det samme så det blir helt feil av deg å drive å anklage Brattbakk og Hoftun. Og uansett er vi ferdig med denne saken for lenge siden, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du tar det opp igjen. |
Undskyld i hvilket hul har du været bregravet? Spillergruppen var misfornøjet med træningsopsættet DET er EN af de ting de skulle have sagt fra om til Ola, resten kan du læse om her og her og her. Og det er ikke spillerne der skal diktere hvilken træner de skal have det skal styret, så nej de skulle IKKE have gået hen til Ola og sagt de ikke ville have ham som træner de skulle have prøvet og løse problemerne ved at sige ifra, istedet for at kørne det ned på børnehave stadiet og gå og sutre.
Den eneste som kom nogenlunde ud af det var Winsnes
Grunden til at dette bliver bragt op er for at armunetere for Brattbakk og Hoftuns opførsel, det er jo trods alt et diskutionsforum det her. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 16.03.2005 11:48 Post subject: |
|
|
Harald skrev:
Quote: | Undskyld i hvilket hul har du været bregravet? Spillergruppen var misfornøjet med træningsopsættet DET er EN af de ting de skulle have sagt fra om til Ola, resten kan du læse om her og her og her. Og det er ikke spillerne der skal diktere hvilken træner de skal have det skal styret, så nej de skulle IKKE have gået hen til Ola og sagt de ikke ville have ham som træner de skulle have prøvet og løse problemerne ved at sige ifra, istedet for at kørne det ned på børnehave stadiet og gå og sutre.
Den eneste som kom nogenlunde ud af det var Winsnes
Grunden til at dette bliver bragt op er for at armunetere for Brattbakk og Hoftuns opførsel, det er jo trods alt et diskutionsforum det her. |
De kunne selvfølgelig sagt fra til Ola om at de var misfornøyd med treningsoppsettet, men det var dngen av de andre spillerne som gjorde det heller. Så det blir i hvertfall helt feil av deg å bare drive å kritisere Hoftun og Brattbakk. Som du selv skrev var det spillergruppa som var misfornøyd med treningsoppsettet og ikke bare Brattbakk og Hoftun.
Det vel mye bedre å fokusere på denne sesongen og se fremover, enn å fokusere på fortiden. Man kan ikke gjøre noe med det uansett.[/b] _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
JonasJHH Senior
|
Posted: 16.03.2005 12:02 Post subject: |
|
|
Jomer wrote: | Det er da ikke spillerne vi støtter eller treneren. Klubben går foran alt.
|
Hvis du ikke støtter spillerne eller treneren, hva er det da i klubben du støtter? |
|
Back to top |
|
 |
|