English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Start - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
FamousGrouse
Senior

PostPosted: 15.09.2007 20:04    Post subject: Reply with quote

Fy faen så dårlig Basma er!! Og det verste er at han ikke innser det selv, vedder på at han skylder på det kollektive i dag også..

Last edited by FamousGrouse on 15.09.2007 20:24; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Johnny W
Veteran

PostPosted: 15.09.2007 20:05    Post subject: Reply with quote

rawky wrote:
Jeg synes forøvrig Stoor stort sett er god i forsvar, men sliter som vanlig med innleggene.

Mannen eier jo ikke innleggsfot. Enten prøver han med kraft og det går i hytt og gevær, eller så prøver han å treffe medspiller og det blir en høy lompe som keeper enkelt plukker. Ser ikke noen voldsom framtid for han i RBK-drakta...
Back to top
keschaa
Veteran

PostPosted: 15.09.2007 20:06    Post subject: Reply with quote

FAM. Afrika bør også se og lære seg litt samhandling, og overlappene må komme oftere.... (gjelder generelt)
Johnny W
Veteran

PostPosted: 15.09.2007 20:07    Post subject: Reply with quote

FamousGrouse wrote:
Fy faen så dårlig Basma er!! Og det værste er at han ikke innser det selv, vedder på at han skylder på det kollektive i dag også..

Hvis Basma tar selvkritikk blir jeg svært positivt overrasket. Da kanskje det er håp for at han legger opp også.
Back to top
micke
Proff

Fytti H*******... Jeg hørte på Petter Rasmuss nå, og hadde det ikke vært for hans underholdning som kommentator hadde jeg skrudd av radioen for lenge siden. Tørum din udugelige motivator og leder. Jeg kjenner Rambo som en sinna fyr når han skal "motivere"(metaforisk). Sitter han og holder kjeft når laget entrer garderoben i pausen? Det er tydelig at laget ikke evner å lage mål! Mange faktorer som ligger til grunn, men jeg tror at en av hovedfaktorene er at Tørum er for dårlig til å motivere og har stoooore mangler når det gjelder taktiske valg. Tar ikke ut Traore og setter inn Konan når Ivers er usynlig på kanten. Ut med Kone og Ivers som midt spiss og la sutterkoppen få viljen sin og forhåpentligvis putte? Og Basma kunne ha hatt en dårlig dag, men hele laget hadde vel ikke en dårlig dag? Jeg stiller spørsmåls tegn til lederstilen til Tørum. For meg virker han som en svak leder og en som ikke vet hvilke knapper han skal trykke på når det gjelder som mest. Skal vi på nytt friste Trond Sollied til Idylliske Trøndelagen eller benytte KTE i en mer sentral rolle på trenings feltet?
longns
Veteran

Send Stoor tilbake til middelmådighetene i Hammarby.
Back to top
Johnny W
Veteran

PostPosted: 15.09.2007 20:08    Post subject: Reply with quote

Hunk wrote:
FAM. Afrika bør også se og lære seg litt samhandling, og overlappene må komme oftere.... (gjelder generelt)

Dårligst på samhandling i dag var Iversen.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 15.09.2007 20:09    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Send Stoor tilbake til middelmådighetene i Hammarby.

Send Basma til Kongsvinger først.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
keschaa
Veteran

PostPosted: 15.09.2007 20:10    Post subject: Reply with quote

ja, sant nok.. men ser ikke på det som noe problem. Iversen er mye mer samhandla og uegoistisk.

men var kone høyreving i dag?
vingback
Veteran

PostPosted: 15.09.2007 20:13    Post subject: Reply with quote

I mange kamper nå har vi tapt mange poeng pga et sviktende forsvar. i dag tapte vi derimot pga kollektiv svikt. Midtstopperne var vant ikke duellene, backene bidro var smårotete bak og dårlige offensivt, midtbana blir løpende mye imellom og får lite ut av det de prøver på, angrepsspillerne har for dårlig bevegelse og virker tidvis å mangle interesse. Tørum og trengerteamet må ta på seg noe skyld for dette, men her må hver og en ute på banen også gå i seg selv.
Back to top
keschaa
Veteran

PostPosted: 15.09.2007 20:14    Post subject: Reply with quote

men jeg må være for meg selv med denne skuffelsen.. Hold sammen rosenborgere, for dette er magre greier.
Keenoir
Legende

PostPosted: 15.09.2007 20:14    Post subject: Basma, Tørum og neste sesong Reply with quote

Basma må være den dårligste forsvarspilleren i tippeligaen og han hadde nok slitt med spilletid i enkelte adecco liga lag det er på tide å gjøre som vi gjorde med hoftun ta et farvell før Basma raserer sitt ettermele. Det er også på tide å se etter en ny trener for neste sesong gjerne en rutinert ringrev fra utlandet så vet å sette primadonnaene på plass.
Back to top
uglevett
Veteran

PostPosted: 15.09.2007 20:14    Post subject: Reply with quote

Jeg savnet faktisk roen til Tettey i dag jeg. Synes midtbanen stresset for mye og det var svært få overlappinger som fungerte. Dessuten ble Konè godt passet på og Ivers kom ikke til sin rett.
v_olden
Veteran

PostPosted: 15.09.2007 20:15    Post subject: Reply with quote

Den gang var alt så meget bedre...

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
Brandy
Proff

PostPosted: 15.09.2007 20:16    Post subject: Reply with quote

Savnet også Tettey. Ciljan ble til sammenligning for opptatt av småspill inn mot midten.
Back to top
uglevett
Veteran

Jeg er motstander av å henge ut Tørum, men ser at det er visse personer som trenger å bli satt på plass og jeg kan henge med på at Tørum kan virke passiv ifh til motivering. Men det er tross alt vanskelig for oss på utsiden å vite noe om, ettersom vi ikke er tilstede i garderoben. Men Rambo burde jo ikke ha noen problemer med å si i fra.
KenMan
Veteran

vingback wrote:
I mange kamper nå har vi tapt mange poeng pga et sviktende forsvar. i dag tapte vi derimot pga kollektiv svikt. Midtstopperne var vant ikke duellene, backene bidro var smårotete bak og dårlige offensivt, midtbana blir løpende mye imellom og får lite ut av det de prøver på, angrepsspillerne har for dårlig bevegelse og virker tidvis å mangle interesse. Tørum og trengerteamet må ta på seg noe skyld for dette, men her må hver og en ute på banen også gå i seg selv.

Synes fortsatt det er forsvaret vi taper mest på. Og hva i huleste gjør Basma når han legger seg ned i den situasjonen der Årst kunne satt inn sitt andre mål? Noen spekulerer i at det var en takling, men det ser da strengt talt ikke ut som om Årst er borti han. Basma gjorde mye rart idag, og jeg er enig i dere som sier at Nordvik bør få overta Ole Christer Basmas plass i forsvaret...
Mortenlj77
Veteran

PostPosted: 15.09.2007 20:18    Post subject: Reply with quote

selv om RBK har spilt helt elendig i dag og i flere kamper i det siste tror jeg at i chelsea-kampen på tirsdag er det ingen som vil forvente noe som helst og det tror jeg vil føre til at RBK kan spille en god kamp og kanskje ta et poeng, eventuelt tre. så vidt jeg husker hadde vi akkurat tapt 1-4 i molde før vi møtte olympiakos i athen for to år siden og alle husker vel åssen det gikk. det vil overraske meg mye om vi skulle gå på en kjempesmell i london.
Back to top
uglevett
Veteran

PostPosted: 15.09.2007 20:18    Post subject: Reply with quote

Basma startet kampen med rare involveringer med ball og var tydelig stressa ved flere anledninger. Han prøver å heade ballen ut ved målet, men det er en total feil løsning. Han skulle fulgt ballen videre og skjermet det hele.
Keenoir
Legende

PostPosted: 15.09.2007 20:19    Post subject: Reply with quote

Sesongen er rasert dette er en ypperlig anledning for å gi noen av det beste ungutta en sjanse til å få litt rutine.
Back to top
uglevett
Veteran

PostPosted: 15.09.2007 20:22    Post subject: Reply with quote

Wathne fortsetter med å disse RBK og kaller Riseth en skitten spiller med stygge taklinger, og den ellers vettuge Eriksen sier Riseth spilte skittent mot Gunnarsson - når fakta var motsatt.

Nå er vi vel enige om at Riseth ikke er en "snill" spiller, men stygg er han ikke. Men det gule kortet var fortjent i dag og jeg skjønner ikke hvorfor han gjør det. Det må ha vært en hevn for at han ikke fikk frispark i situasjon før.
vingback
Veteran

PostPosted: 15.09.2007 20:23    Post subject: Reply with quote

KenMan wrote:
vingback wrote:

Synes fortsatt det er forsvaret vi taper mest på. Og hva i huleste gjør Basma når han legger seg ned i den situasjonen der Årst kunne satt inn sitt andre mål? Noen spekulerer i at det var en takling, men det ser da strengt talt ikke ut som om Årst er borti han. Basma gjorde mye rart idag, og jeg er enig i dere som sier at Nordvik bør få overta Ole Christer Basmas plass i forsvaret...

Ja, for all del er midtforsvaret verst av alle ondene i dag. Basma var slett ikke god i dag, man kan seriøst lure på hva han tenker på. Samtidig oppfører Koppinen seg som ei tolv år gammel jente i duellene (bortsett fra der han prøvde å drepe Hulsker), og er dermed årsak til begge målene imot. Før kunne han ihvertfall heade, det går nedover gitt.

Så andremålet igjen nå, og det ser ut som om Basma prøver å stupheade bort ballen forran beina til Årst. Det gikk på trynet for å si det på mer enn en måte.

Last edited by vingback on 15.09.2007 20:24; edited 1 time in total
Back to top
d@len
Rutinert

PostPosted: 15.09.2007 20:24    Post subject: Reply with quote

slapp... RBK tar kanskje ikke seriegull i år, men får nok spille UEFA-cup pga fairplay..
Back to top
micke
Proff

PostPosted: 15.09.2007 20:24    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Sesongen er rasert dette er en ypperlig anledning for å gi noen av det beste ungutta en sjanse til å få litt rutine.

Helt enig med deg, men ikke helt enda. Vi kan fortsatt kjempe om medalje, og hvem vet hva som skjer når viking, lillestrøm, stabæk og brann klarer i morgen. Om vi har sikkret bronse plass, så kan de unge entre banen.

Rawky: Når det mangler samhandling i laget og alle gjør masse feil og ingen finner hverandre er det Tørums jobb å ordne opp. Og vi har ikke mange gode bortekamper i år, derfor mener jeg det er på tide at Tørum viser at han fortjener plassen sin og begynner å gjøre grep. Jeg har ikke sett noen!! Og kampen i dag er nok et bevis på at Tørum ikke lykkes i det han kanskje prøver på å gjøre i forkant av bortemøter.
KenMan
Veteran

PostPosted: 15.09.2007 20:25    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:

Det er vel strengt talt igjen et lite håp for medaljeplass og evt. europacupspill igjen neste sesong. Rolling Eyes Men enig i at enkelte bør få prøve seg, deriblant Nordvik for Basma... (Som jeg nevnte før, og flere har nevt før meg.)
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Page 7 of 10

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb