| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 25.02.2005 08:48 Post subject: |
|
|
Så nettopp innslaget fra midtnytt på linken fra Myren og det er en ting jeg vil si. Hvilke slasker er det som er på tur? Når Rosenborg er på tur er det treningsdrakter å t-shorter. Dette er ALT for dårlig. De skal representere nordens beste fotballag og ser ut som bakfulle ungkarer? Dette er for dårlig. Nå må de få inn noen til å dresse de opp. Slik som Stig Inge Bjørnebye gjorde det med landslaget. På med Boss/Armani dressen og slips. Det har Rosenborg råd til. Å se Hoftun i den habitten da han ble intervjuet på Værnes med gjorde meg flau. Som sagt: På med dress og kanskje slips når dere er ute å reiser og se skikkelig representativ ut.
Så til selve kampen. Så ikke den selv, da TV Norge sendte Halmstad-Brann (gjesp). Men ut ifra resultatet så var det positivt. Null mål i baklengs og seier. Bedre kan man ikke få det på bortebane. Nå har Rosenborg sluppet inn kun 1 mål på 3 kamper. Fortsett den trenden. Det er det som skal til for å bli best i 2005 og. Selv om de ikke har scoret mer enn 2 mål også, så er ikke det så farlig. Det kommer. Hovedsaken er å få forsvaret til å sitte. Det har ikke vært bra siden Hareide sine dager. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.02.2005 08:49 Post subject: |
|
|
| pelun wrote: | | Selv om vi vinner denne kampen, må jeg bare si at det var ELENDIG spill. |
Det var tidvis pinlig dårlig.
Til og med DIF-trener Kjell Jonevret var skuffa over RBK:
- Et Rosenborg-lag som ikke angriper. Ingen spillere over midten av banen. Hva faen var det som skjedde, egentlig? spurte han Perry etter kampen.
- Jeg har sett Rosenborg mange ganger, men aldri sånn som dette. Kom de for å trene på å holde nullen? Er de blitt redde? Jeg trodde aldri jeg skulle få se et urolig Rosenborg. De første syv minuttene hadde de ikke to pasninger til medspiller, de bare klinket ballen fram mot Frode Johnsen, sier Jonevret.
Les mer: - Er de blitt redde? |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 25.02.2005 09:24 Post subject: |
|
|
synes kanskje folk er litt vel negative her.rbk vant,de hadde full kontroll defensivt,og i noen få glimt var det tendenser offensivt også.
men det må sies at det var et veldig dårlig djurgården lag.pussig at jonevret bruker tid på rbk etter at hans lag har levert en så slett innsats. |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 25.02.2005 09:28 Post subject: |
|
|
| henning wrote: | | men det må sies at det var et veldig dårlig djurgården lag.pussig at jonevret bruker tid på rbk etter at hans lag har levert en så slett innsats. |
Han tok vel "en Maurinho"  |
|
| Back to top |
|
 |
pshyconaut Junior
|
Posted: 25.02.2005 10:45 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: |
Tja, man kan jo begynne med å få folk til å slutte å hyle og klappe som tenåringer for de etter slike kamper, og heller la de få det de fortjener etter seg i garderoben når de besudler drakta med en innsats en middels Benficaspiller ville vært skamfull over. |
Du er tydligvis ikke glad i besudling av drakter!?! (Sverre måtte jo i såfall være en drømmespiller, han fikk vel aldri noen urenheter på drakta! ) |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 25.02.2005 11:00 Post subject: |
|
|
Jeg leste at de planla å være defensive, og i så tilfelle synes jeg det er greit. Dette var en god trening på å ikke tape en kamp vi ikke burde tape.
I Eggens storhetstid løp vi jo lykkelig ut i 4-3-3 overalt; til gjengjeld høstet vi inn 2-7 i Paris og andre storfine resultater. Ikke meg i mot om vi fortsetter å spille sånn på utebane, vel og merke hvis angrepet blir sterkere på hjemmebane.
Forøvrig synes jeg det var tendenser til forbedring i spillet ( -- når ikke Solli eller Johnsen sendte ballen til motstanderen). Bevegelsene var mye bedre. Overlappinger og løp.
Kan hende mangler vi bare en god ballfordeler før vi er klare. Jan Gunnar er i alle fall elendig i så måte. Jeg ble glad når Fredrik skulle spille, men håpet han skulle være sentralt. Solli behersker ikke den rollen. Jeg håper vi kan selge ham permanent til landslaget, der får han det bedre til. |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 25.02.2005 11:40 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: |
I Eggens storhetstid løp vi jo lykkelig ut i 4-3-3 overalt; til gjengjeld høstet vi inn 2-7 i Paris og andre storfine resultater.
|
Akkurat det resultatet var jo litt uheldig da... Tor Trondsen vikarierte for Hoftun i midtforsvaret og hadde vel ikke helt dagen. Sonny Anderson var fantastisk i den kampen og lyktes med omtrent alt... Og RBK fikk 3-0 i fleisen umiddelbart. Christer George kom jo inn og reduserte til 2-3, og RBK spilte egentlig ikke så elendig som resultatet tilsier. I 2. omgang satset RBK alt på å score flere mål, men lyktes ikke. De ble isteden hardt straffet...
Mange lag ville ha "safet" inn til 4-2, men RBK var modige som ville angripe likevel. Vi har vel bedre dekning i midtforsvaret i dag enn den gangen  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.02.2005 19:59 Post subject: |
|
|
He-he, Strand takler og står på:
 |
|