View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
RBK<3<3 Junior
|
Posted: 28.07.2007 21:05 Post subject: |
|
|
BRANN VINNER IKKJE |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 28.07.2007 21:06 Post subject: |
|
|
Ja sånn som Rosenborg spiller nå skal man vel ikke se bort fra at det blir direkte nedrykk i stedet for kvalikplass...  _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
RBK<3<3 Junior
|
Posted: 28.07.2007 21:08 Post subject: |
|
|
eg vil ikkje ha brann gull |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 28.07.2007 21:17 Post subject: |
|
|
samma faen hvem som vinner så lenge vi ikke gjør det, vel. Og det gjør vi ikke. Vi bør ihvertfall ikke gjøre det med det spillet vi presterer.
Har store problemer med å glede meg over 15 minutters OK fotball, så lenge jeg vet at vi uansett kommer til å drite oss ut fra starten av i neste kamp.
Det er vel mot Astana, dopet eller ikke.
Det som irriterer meg aller mest med mange av de kamoene RBK har tapt eller spilt uavgjort i år, er det faktum at vi virkelig fortjener å tape ut fra eget spill selv om motstanderen strengt tatt ikke leverer spill som gjør at de fortjener å vinne...
Begynner også seriøst å tvile på Tørum sine taktiske egenskaper når han seriøst tror at Braaten og Storflor skal utgjøre en målfarlig duo på topp. |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 28.07.2007 21:20 Post subject: |
|
|
Hva kan det være at ingen av barna ville leie Tettey eller Konan? Er de redde for negere der oppe? |
|
Back to top |
|
 |
RBK<3<3 Junior
|
Posted: 28.07.2007 21:21 Post subject: jaja |
|
|
eg vile ha sparrka trøum han er ikje bra nokk |
|
Back to top |
|
 |
ambiguous Senior

|
Posted: 28.07.2007 21:21 Post subject: |
|
|
Det er liksom nå vi skal komme i høstform, og likevel går vi på slike smeller.
Nå begynner vi jeg virkelig å innse at storhetstiden er over. Har vært "in denial" et par sesonger - men dette ser stygt ut.
Håper fortsatt på et mirakel og Champions League dog. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 28.07.2007 21:22 Post subject: |
|
|
Noen bør foreslå for styret at klubben skifter navn til IFK Trondheim, så kanskje enkelte personer tar et hint (skjønt det er vel lite sannsynlig...) _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 28.07.2007 21:24 Post subject: |
|
|
Fekk ikkje sett meir enn dei siste 7 minutta av fyrsteomgangen. Kanskje like greitt.
Utover i andreomgangen tar jo Rosenborg fullstendig over (i alle fall det siste kvarteret), men det er nok mykje på grunn av svært slitne Tromsø-spelarar (ikkje så rart, slik som dei sprang). Håper at Tørum forstår no at Kone og Iversen kan spela samtidig (og det bør dei gjera). Kven den tredje i angrepsrekka i så fall skal vera, er litt verre. Sannsynlegvis Storflor (eller Traore).
Flott at Tettey endeleg traff, eg har gått og venta på at han skulle scora eit kanonmål. Ramovic var vanvittig god på slutten, frustrerande å sjå at det ikkje vert mål på forsøka frå Kone og Iversen. Den siste sjansen til Iversen på frispark frå Sapara er jævla svær. Nett så vidt at ein Tromsøspelar får skallen på den. |
|
Back to top |
|
 |
mirifice Junior

|
|
|
hva pokker må til for at vi skal klare å få ny forsvarsrekke!? _________________ Hvis fotball ikke fantes, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere! [Mick Lyons] |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
|
|
??? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 28.07.2007 21:27 Post subject: |
|
|
Er det bare meg eller blir andre også bare dobbelt så provosert av innsatsen de første 75 min, av å se hva de KAN de siste 15?
Kone er jaggu dårlig gitt...  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
RBK<3<3 Junior
|
Posted: 28.07.2007 21:28 Post subject: |
|
|
kone bør dra fra rbk |
|
Back to top |
|
 |
mirifice Junior

|
Posted: 28.07.2007 21:29 Post subject: |
|
|
kone bør dra? recon sitt innlegg leser jeg med ironi,men ditt rbk? kone bør absolutt være en mann vi må beholde. _________________ Hvis fotball ikke fantes, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere! [Mick Lyons] |
|
Back to top |
|
 |
stjørdaling Senior
|
Posted: 28.07.2007 21:31 Post subject: |
|
|
Kan ikke huske å ha sett RBK så ræva som i førsteomgang og jeg har mine anelser om hva Tørum og resten av gutta snakket om da de møttes i garderoben.
Tørum: Hei, jeg heter Knut Kjartan og skal være treneren dokker idag. Jeg foreslår at vi tar en liten navnerunde før vi går ut på matta.
(..en kort navnerunde..)
En i spillergruppa: Kan vi spille 4-3-3, jeg vil spille spiss?
Tørum: Det går bra! da har vi taktikken klar.
Det virket ærlig talt som om de guttene aldri hadde spilt sammen før. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 28.07.2007 21:36 Post subject: |
|
|
Det er rimelig provoserende å høre Roar Strand bli intervjuet etter kampen.
Han syntes ikke Tromsø hadde så mange muligheter i førsteomgangen, at det var årsverste var å ta i og virket fornøyd med andreomgangen.
Tørum var også fornøyd med andreomgangen virket det som.....
Sannheten er at Tromsø kunne scora det tredje og fjerde den første halvtimen av andreomgangen hvis de hadde vært litt mer presis i de avgjørende pasningene.
Det var kun det siste kvarteret som man kan kalle godkjent, men man må også ta med i bildet at Tromsø la seg bakpå og at de glemte å holde posisjoneringen sin, slik Steinar Nilsen sa etter kampen. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 28.07.2007 21:41 Post subject: |
|
|
mirifice wrote: | kone bør dra? recon sitt innlegg leser jeg med ironi,men ditt rbk? kone bør absolutt være en mann vi må beholde. |
Tror han snakker om Kones eget beste. Kone har absolutt kvaliteter og evner som gjør at han fortjener bedre enn benken (at best) i RBK.
EDIT: Skrivefeil _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 28.07.2007 21:47 Post subject: |
|
|
Hvorfor sa Tørum at Kone scorte et fint mål? Har han dårlig syn? |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 28.07.2007 21:48 Post subject: |
|
|
Warrick Brown wrote: | Hva kan det være at ingen av barna ville leie Tettey eller Konan? Er de redde for negere der oppe? |
Spekulerte på den jeg også. Når Tettey kom, ble de stående som frosset og barna ble værende igjen inne. |
|
Back to top |
|
 |
mirifice Junior

|
Posted: 28.07.2007 21:48 Post subject: |
|
|
Brady wrote: | Hvorfor sa Tørum at Kone scorte et fint mål? Har han dårlig syn? |
han bare bekreftrer det vi alle har oppdaget,han følger rett og slett ikke med på kampene,derfor han gjør de tidvise utrolige dårlige byttene sine.. _________________ Hvis fotball ikke fantes, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere! [Mick Lyons] |
|
Back to top |
|
 |
hmm82 Junior
|
Posted: 28.07.2007 21:50 Post subject: |
|
|
For en utrolig dårlig kamp. Når så mange spillere er så dårlig på samme dag gang etter gang må det være på sidelinjen problemet er. Vi trenger en trener med pondus som kan gi klare beskjeder og gire opp lage før hver kamp. Problemet i midtforsvare er et kapitel for seg selv, men at vi står så høyt uten press på ballfører og starter med Konan som enslig midtspiss sier litt om de taktiske kunnskapene til trenerteamet.... Spesielt når vi gang på gang slår langt mot Konan som er helt hjelpesløs mot Steen og Reginiusen i lufta. Nei vi trenger en klar leder på sidelinjen med mye bredere erfaring en Tørum og en som sier klart ifra hvordan han vil ha det......... |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 28.07.2007 22:33 Post subject: |
|
|
Rune Bratseth bør ut av klubben med en gang. Han har hatt det overordnende ansvaret for det sportslige. Det har vært ræva siden 2000. Hvorfor har aldri han fått noe kritikk når det går sinnsykt dårlig???
Tørum har ikke erfaring på dette nivået, autoritet har han heller ikke. Det burde de ha visst når han ble ansatt. Men de skal gjøre feilen 3ganger før de kanskje begynner å lære, hvis de gjør det. I den klubben er det ingen garantier.
Det dårligste nivået RBK presterer på er 3-4div nivå. Så da blir man ikke seriemester, de er heller ikke verdie for 3plassen i en dårlig norsk serie.
Klubben vill bli kjørt i grøfta av amatører. Det er trist!! Spillerene står å ser på, de løper ikke og gir ingen innsats. Det er direkte pinlig. Skammelig!! Dette skal liksom være profesjonell fotball???? Herregud.
De har hele dagen på seg til å trene, men likevel presterer man så dårlig. Det er helt utrolig.
Verst av alt, står spillerne å sier at de har spit en brukbar kamp og treneren er nesten fornøyd. Dette viser den store svakheten og inkompetansen i klubben. Makan til lite virkelighetsoppfatning skal det ikke gå ant å ha.
Heia IFK Rosenborg!![list=][/list] |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 28.07.2007 23:02 Post subject: |
|
|
Kan ikke se hvordan Rune Braseth skulle ha gjordt noe fra eller til i denne kampen...
Men at trenerene etter Åge Hareide har vært "nikkedukker" det kan jeg være enig i..
Problemet er at RBK har fordårlig forsvar, og ingen plan over spillet når Steffen Iversen ikke spiller... Å spille på samme måten med Konan som spiss blir for dumt.... Hvor er plan B? _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 29.07.2007 00:04 Post subject: |
|
|
Hovedproblemet i denne kampen er vel muligens innsatsen som Harald påpeker, men jeg står fremdeles for min påstand om at ingen av våre fire/fem alternativer på stopperplassen ville spilt fast på noen av de andre lagene i Tippeligaen. Det er ikke akkurat bare i dag at midtstopperne har vært under enhver kritikk, og det har rett og slett med ferdigheter å gjøre. De er rett og slett ikke gode nok. Den som skal si noe godt om vår "stopperstjerne" Mika Koppinen i dag må minst være i nær slekt og ha hvit stokk. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 29.07.2007 01:03 Post subject: |
|
|
Verste kamp jeg har sett. Tromsø tok føringa helt fra start, og man så at spillerne ikke ville vinne kampen. Ille. Tromsø kjempa i hver duell, vi kjempa ikke. Følgelig tapte vi alle duellene også.
Vi prøvde å spille oss ut fra forsvaret, men kom som regel ikke lengre enn til midtbanen ... Tromsø leda fortjent til pause. Jeg tenkte at det kanskje kom til å endre seg, men det begynte jo selvfølgelig å regne forferdelig. Gjorde det hele mye mer jævlig.
Endra seg gjorde det jo heller ikke, da. Vi fortsatte å tape dueller, og om det ikke var viljen det stod på var det ferdighetene. En kombinasjon vil jeg anta. Ingen klarte å ta tak. Riseth tok litt tak etterhvert, men vi skapte ingen sjanser før ca. 70 minutt, tror jeg. Så fikk vi noen sjanser til, før Tettey scorte vakkert, og èn sjanse til før dommeren blåste. Vi tapte fortjent, dessverre. _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
|