| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Haugen Veteran

|
Posted: 07.04.2007 17:58 Post subject: |
|
|
Hehe, den hadde jeg glemt  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 18.04.2007 21:36 Post subject: |
|
|
| Perry har skrevet et langt innlegg på aafk.no etter kjøret i det siste. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 07.05.2007 22:51 Post subject: |
|
|
Små odds på at Per Joar Hansen får sparken før fellesferien nå. Laget hans er lekk som ei sil, scorer for få mål og er langpasningslag numero unoi Tippeligaen. Faktisk til den grad at trenerkollegaer bemerker det.
Jeg fatter ikke hvordan han kunne få trenerjobben i RBK, men skjønner godt hvorfor det nesten endte med nedrykk med et lag som tok seriegull både året før og året etter han var hovedansvarlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 10.05.2007 17:44 Post subject: |
|
|
Noterer meg at fans av Aafk har startet med supportertango, et investeringsfond hvis formål er å skaffe unge og gode spillere til klubben. Et dødfødt prosjekt om de ikke får med næringslivet, siden private ikke kommer til å klare å samle penger nok til å selv kjøpe klassespillere. Da må de bare kjøpe andeler.
Her har RBK en gullgruve, vi har bånd til klubben i form av tidligere spillere som befinner seg der, trener o.l. Hvorfor vi ikke har et lite samarbeid med Aafk, som sliter sportslig forstår jeg ikke.
Her har vi mulighet til å låne ut spillere som Nordvik og Jamtfall, gi dem matching på øverste nivå. Jeg tror at disse er såpass gode at de kan etablere seg på Aafk. På sikt kan dette muligens bli et lønnsomt samarbeid. Vi får nok snart Ranheim i 1. divisjon, men det er bedre å matche de aller største i tippeligaen, for en underdog. Der får de spille mot god motstand og de forventes ikke å dominere like stort som i 1. divisjon.
Vålerenga hadde gode erfaringer med et slikt samarbeid i fjor, da lånte de ut Arnar Førsund til Sandefjord. Det var nok viktig for ham å få førstelagserfaring fra tippeligaen. Bedre enn et år i 2. divisjon.
Aafk sliter økonomisk, de sliter sportslig. Utmerket for oss å tilby dem lån av våre benkeslitere. Jamtfall kan nok ta en spissplass eller stjele vingen fra Olsen. Nordvik er en annen spillertype enn Aafks trege stoppere og vil nok etablere seg raskt. Kan jo også gå ut på backen. Vi kan også gi dem Beto i sommer når vi får en bedre stopper.
Eneste jeg ser på som en hindring er kanskje den sportslige kompetansen på treningsfeltet i Aafk, den er høyere hos oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 10.05.2007 17:48 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Eneste jeg ser på som en hindring er kanskje den sportslige kompetansen på treningsfeltet i Aafk, den er høyere hos oss. |
Sånn er det vel med alle slike samarbeidsklubber. Men det er ingen dum idé. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Haavard Senior
|
Posted: 29.05.2007 11:12 Post subject: |
|
|
Hvis ikke dette blir storsak. forstår jeg ingenting. Det må være Perry som roper det her.
http://webtv.tv2.no/webtv...gId=176183
Eller sier han regel? |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.05.2007 13:29 Post subject: |
|
|
| Han sier "Forbanna pissregel". Han er forbanna for at de må vente til ballen er ute av spill før de kan sette inn en spiller for en skada Kihlberg. Hva trodde du han sa? |
|
| Back to top |
|
 |
Haavard Senior
|
Posted: 29.05.2007 13:49 Post subject: |
|
|
| Jeg synes det høres ut som han roper forpulte neger først for så å hente seg inn og si forbanna drittregel. Men nå som jeg forstår sammenhengen kan det godt hende han sa regel ja. |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 29.05.2007 13:55 Post subject: |
|
|
hehe. Kan faktisk høres sånn ut første gangen han sier det. Det ville i så fall vært relativt "freskt". Tror nok imidlertid det er en forbanna regel han snakker om begge gangene. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 28.07.2007 14:14 Post subject: |
|
|
Han fyren her har jeg aldri fått med meg
http://www.expressen.se/s...stjarnback _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 28.07.2007 14:58 Post subject: |
|
|
Hadde helt glemt han selv. Husker det var mange klubber i Championship som var interessert før han gikk til AaFk. Expressen tar dog veldig i når de kaller han stjerneback, han har vel så vidt jeg vet ikke vært med i noen lagoppstilling på en god stund. Er han skada eller?
Edit: så det nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 10.11.2007 23:40 Post subject: |
|
|
Ifølge TV2 blir Søren Åkeby ny AaFK-trener. Det kan jo virkelig bli interessant å følge med på hvis det faktisk stemmer. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.11.2007 11:40 Post subject: |
|
|
| Denne var overraskende: Arneng til AaFK |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 31.08.2008 12:40 Post subject: |
|
|
| Klart for Tom Nordli-effekten i Aafk da muligens.. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 31.08.2008 12:51 Post subject: |
|
|
| Har AaFK en spillerstall som tilsier at de burde vært høyere på tabellen? Jeg vil si nei. Samtidig er AaFK en attraktiv klubb for trenere og det er ikke umulig de vil finne en bedre trener enn Åkeby. At de tar sjansen på Nordlie tviler jeg på, han må jo ha fått sin siste TL-sjanse på en stund? |
|
| Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 31.08.2008 13:09 Post subject: |
|
|
Tom Nordlie utrettet et mirakel med Viking for to år siden, da han berget laget fra nedrykk. Hvis Aafk skal overleve, må de spille en knallhard fysisk fotball der hver mann er villig til å blø for drakta, og jeg tror faktisk Nordlie er den helt riktige mannen til å piske dem fram i de kampene som gjenstår. _________________ DIXI |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 31.08.2008 13:25 Post subject: |
|
|
Peter Kopteff til AafK
På lån fra FC Utrecht. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 31.08.2008 13:47 Post subject: |
|
|
| Det ryktes at Kjetil Rekdal er aktuell for jobben, ikke er det lange veien for han om han ønsker å pendle fra Rekdalen til Ålesund. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 31.08.2008 14:10 Post subject: |
|
|
Så fremt Aalesund ikke ansetter Nordlie på en langtidskontrakt, og bare lar han være redningsmann, så skal de nok greie seg. Samtidig tror jeg ikke Aalesund er så dårlig at de blir tatt igjen av HamKam. Derfor er nok det verste som kan skje at de blir værende på kvalikplassen, og må slå et adeccolag for å beholde plassen. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 31.08.2008 17:03 Post subject: |
|
|
Aalesund leker storklubb HÃ¥per de rykker ned... |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 04.09.2008 17:09 Post subject: |
|
|
| Strand wrote: | | Det ryktes at Kjetil Rekdal er aktuell for jobben, ikke er det lange veien for han om han ønsker å pendle fra Rekdalen til Ålesund. |
Rekdalen? Hvor er det? Rekdal er utenfor moille, men Rekdalen har jeg aldri hørt om. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 05.09.2008 14:02 Post subject: |
|
|
| Det var da voldsomt til flisespikkeri. I mitt forsvar skal det sies at jeg har liten kunnskap om Romsdal og slik kan det godt forbli. |
|
| Back to top |
|
 |
|