View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
FamousGrouse Senior
|
Posted: 10.05.2007 16:16 Post subject: |
|
|
Hahaha, huff, denne kranglinga begynner å bli en parodi på seg selv. It takes two to tango, men må si at Harald (som tross alt har et visst ansvar for hvordan forumet skal se ut) ikke akkurat er veldig flink til å legge en diskusjon død.. |
|
Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 10.05.2007 17:09 Post subject: |
|
|
henning wrote: | Såklart. Hva er grunnlaget ditt for å hevde det? Har du sett mange RBK2-kamper? Hva mangler han? |
Grunnlaget mitt er det jeg har sett av han i A- og treningskamper. Og han er en lett og humøravhengig spiller som sikkert kan finne på mye moro når vi leder 3-0 og motstanderen etterlater seg mye bakrom - men som ikke har noe som helst å fare med når motstanderen ligger lavt, stenger bakrommet og bestemmer seg for å ta ut vingene våre.
Da er han null verdt.
Og da snakker jeg Jamfall jr anno 2007.
Men det jeg gjerne ser, er at RBK følger god, gammel resept og låner ut guttehvalpen til en noe lavere klubb hvor han får spille på seg erfaring og selvtillit i samme system som RBK. For eksempel Bodø/Glimt. Eller Haugesund.
Det har vi prøvd før med stor suksess.
Og det tror jeg er veien videre for Jamtfall.
Ikke trist-desperate innhopp a la VIF-kampen. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 10.05.2007 18:43 Post subject: |
|
|
Ro ned nå gutter
Jamtfall er utvilsomt en lynende kjapp kantspiller som kan true bakrommet. MEN han virker utrolig stresset med ball, ofte småsnubler han i ball eller nesten "løper" fra den.. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 10.05.2007 23:27 Post subject: |
|
|
Jamtfall kan bli en lynving, men trenger å spille på seg selvtillit gjennom førstelagsfotball. Gjør som med Strand og lån han bort til Molde en sesong eller to.  _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 12.05.2007 00:15 Post subject: |
|
|
Jamtfall har et meget begrenset reportoar. Har hurtighet, noe som er viktig for en ving. Men thats all. Utrolig at han fikk komme innpå i nest siste kamp på bekostning av Konan. |
|
Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 12.05.2007 02:38 Post subject: |
|
|
LÃ¥ne bort Jamtfall til Molde ???..............
Over mitt lik.....
Unner ikke MFK noe som helst.... |
|
Back to top |
|
 |
Forever RBK Proff
|
Posted: 12.05.2007 10:10 Post subject: |
|
|
Jeg synes RBK har litt for mange alternativ på vingene nå, siden alle er skadefrie.. Det er bra med konkurranse men slik det er nå blir det mye rulering og mye tid på benken for gode spillere.
RBK har: Braaten,Traore,Konan,Storflor,Jamtfall og muligens Kone hvis vi skal spille med Ivers og Kone samtidig...
Det blir 5(6) spillere som kjemper om to plasser, siden det ser ut som om Iversen spiller uansett.
Det hadde holdt med 4 vinger i troppen, derfor synes jeg Jamtfall burde bli lånt bort til en bra 1.div klubb og utviklet seg videre, og blitt hentet tilbake til sommeren eller etter sesongen, siden konkurransen muligens er mindre da siden Braaten høyst sannsynlig drar. |
|
Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 12.05.2007 12:57 Post subject: |
|
|
Jamtfall bør, for hans egen utvikling, ikke leies ut til Molde. Heller til et lag som kommer til å ligge mye bakpå. Enten det lave sjiktet i Eliteserien eller noe tilsvarende i første divisjon. I RBK ser jeg ikke at han kommer til å bli brukt (foreløpig) som noe annet enn et alternativ til når det er mye bakrom å løpe i. Altså han bør leies ut til et lag hvor han kommer til å få mye erfaring med akkurat dette. _________________ 4-4-3 |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 19.07.2007 18:31 Post subject: |
|
|
Sorry at jeg ikke kom med dette før, hadde ikke oppdaget det enda: Notoddens ving Eirik Soltvedt har gått til Ull/Kisa, og de er interessert i en ny ving. Michael Jamtfall meldes som en av spillerne det har gått rykter om. Et utleie til NFK hadde vel vært greit, eller hva?
http://www.telen.no/apps/...1/ANNONSER |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 19.07.2007 18:34 Post subject: |
|
|
Hoftun har vel yttret ønske om å utvide stallen, så et utlån dit er vel ikke å forakte, samtidig så trenger vi vel alle spillere i CL kvalik... |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 19.07.2007 19:29 Post subject: |
|
|
Hoftun har prøvd før, Jamtfall takket nei.... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 19.07.2007 20:00 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke at han heller vil spille 2. div enn 1. div... |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 19.07.2007 20:21 Post subject: |
|
|
Ja, jeg forstår det ikke... Bodø/Glimt hadde vært glimrende for Jamtfall.. Og det hadde de nok vært for flere unge RBK'ere... Hvis Bodø/Glimt rykker opp, så blir de nok enda mer atraktive som utlånsklubb.. Tenker da på Aas, Nordvik,Beratovic og Mathisen.. Jeg skjønner ikke at RBK bruker dette litt mer.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 08.08.2007 22:36 Post subject: |
|
|
Det slår meg at Jamtfall Jr. har et høyt potensiale takket være hans gode gener, men at han er noe helt utrolig taktisk uskolert. Han trenger masse erfaring på et høyere nivå enn det han har hatt til nå. Håper han skjønner at et utleie er meget bra for ham, enten for et "bunnlag" i Tippeligaen eller et lag i Serie A. _________________ 4-4-3 |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 08.08.2007 22:37 Post subject: |
|
|
I helvete han sugde i dag.... |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 08.08.2007 22:42 Post subject: |
|
|
Astana spiller nr. 7 var mye bedre ving enn Jamtfall! _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 08.08.2007 22:57 Post subject: |
|
|
Veien til å bli en spiller av betydning for RBK må gå via et annet tippeliga lag eller adeco ligaen. Storflor er mye bedre spiller på dette nivået en Jamtfall. Flaut å se innleggene hans i dag |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 08.08.2007 23:15 Post subject: |
|
|
Fyren tar jo ikke intiativ til noe, hva skal man med farta nar den aldri blir brukt til noe. En murvegg kunne gjort samme nytta som Jamtfall i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 08.08.2007 23:20 Post subject: |
|
|
Intiativ var det nok av, presisjon på innleggene var totalt fraværende. |
|
Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 08.08.2007 23:29 Post subject: |
|
|
Det virket som om han fikk panikk hver gang han ble involvert i det offensive spill: Ubestemt i valg og presisjonen manglet. Men dette er en slik ting som kommer med rutinen. Ser for meg en god offensiv ving om han trener og jobber hardt fremover - nonetheless. At dere syns han er elendig, tja, mulig det er sant. Men potensialeargumentet er et bra argument, uansett lag. _________________ 4-4-3 |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 08.08.2007 23:36 Post subject: |
|
|
Ubrukelig, som alltid. |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 08.08.2007 23:58 Post subject: |
|
|
Håper han blir leid ut resten av sesongen og godt sesong 2008 også. Etter det året har han forhåpentligvis med god matching på høyt nivå blitt en bedre spiller en i dag... |
|
Back to top |
|
 |
LarsP Proff
|
Posted: 09.08.2007 00:14 Post subject: |
|
|
Jamtfall mye ubegrunnet hets her inne.
Han kom inn da kampen var avgjort og RBK var lite villige til å sende spillere opp i boksen til Astana. Dette resulterte i at han ikke hadde så veldig mange pasningsalternativer når han fikk ballen ute på siden. I mine øyne var han ikke så aller verst, et par klønete involveringer hadde han riktignok, men det får da være grenser for hvor mye negativ omtale han skal få etter hver eneste kamp.
Unge herr Jamtfall har potensiale til å bli en meget god RBK-ving, det gjelder bare å ikke gi han opp før han har kommet ut av startblokka.
Rom ble ikke bygd på en dag. |
|
Back to top |
|
 |
|