| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Erik Veteran

|
Posted: 06.07.2007 00:02 Post subject: |
|
|
| Et råtips fra meg igjen, er at Sørensen aldri kommer tilbake hit, og at Braaten forsvinner utenlands, eller blir hos oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 06.07.2007 00:08 Post subject: |
|
|
| Tipper Kone og Braaten for Wæhler og en slump penger... |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 06.07.2007 03:54 Post subject: |
|
|
| Joda, jeg kan se for meg at RBK vil ha Soerensen... |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 06.07.2007 10:26 Post subject: |
|
|
| Kjello wrote: | | Tipper Kone og Braaten for Wæhler og en slump penger... |
Det er tydeligvis noe slikt engafansen fantaserer om også. Hvis Braaten vil til Enga, signerer han for dem. Kontrakten hans går ut om få måneder, og han kan derfor ikke bli noe særlig bidrag til vektskåla i denne saken.
Personlig tror jeg ikke Braaten er interessert i å gå dit. Spillere som har fast plass i RBK går ikke til Vålerenga, slik er det bare. Får vi Wæhler, blir det Koné pluss penger andre veien. |
|
| Back to top |
|
 |
Roar1961 Senior
|
Posted: 06.07.2007 13:12 Post subject: |
|
|
| 1917 wrote: | | Joda, jeg kan se for meg at RBK vil ha Soerensen... |
Det tror jeg aldri kommer til å skje. Er det en spiller klubben har uttalt aldri får komme tilbake på Lerkendal så er det Jan Derek etter hans lite glamorøse exit til tysk fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 06.07.2007 14:11 Post subject: |
|
|
Jeg tror nok det innlegget var ment ironisk  _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 06.07.2007 16:08 Post subject: |
|
|
Dagsavisen: – Ryktene om overganger har det versert en del om de siste dagene. Og du har vært i Trondheim og snakket med Rune Bratseth?
– Ja, og når NRK ringer og sier at jeg er blitt sett sammen med Bratseth på et hotell i byen, ser jeg ingen grunn til å juge på det. Og det er vel ikke så merkelig at to sportsdirektører i to store klubber møter hverandre.
– Og da diskuterte dere Kone i bytte med Wæhler?
– Du, vi har ikke begynt å «røyke sokka våre» her på Valle, og ikke går vi på kjemikalier heller. Wæhler er Norges beste midtstopper. Kone spiller ikke eliteseriefotball engang.
– Men ingen røyk uten ild.
– At vi ser at Rosenborg har noen spennende spillere, og at de ser at vi har det, ja, sånn er det bare i dette gamet.
Stort sett det samme som er sagt før, når jeg tenker meg om. Uansett tror jeg det er mulig for oss å få Wæhler såfremt vi gir dem noe i tillegg til Kone. Det bør isåfall være en avdanket spiller, ikke en Daniel Braaten som kan finne på å utrette noe. Han kan heller dra til utlandet. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 06.07.2007 16:29 Post subject: |
|
|
Send dem Lago evt. Riseth ved siden av Kone, og for å friste dem enda mer til å selge kan man jo legge til en tusenlapp i samme slengen.
Da får de penger, spiss og forsvarsspiller. Det takker de ikke nei til hvis de først er inne på tanken om å la Wæhler gå. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 06.07.2007 17:06 Post subject: |
|
|
| Aalbu skulle vært sportsdirektør i RBK. Han har guts, is i magen og rødt hår. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 06.07.2007 17:52 Post subject: |
|
|
Kan se for meg Kone for Wæhler, evt Kone plus en av skrapjerna våre i forsvar, men jeg ser ikke vitsen i å betale mer for en spiller som har noen få år igjen å storspille enn det vålerengen skal betale for en Kone som enda ikke har nådd toppen av sin kariere. såvidt jeg husker er vel Kone 25, mens Wræler er 31. Selv ser jeg det som mer lønsomt da å hente Pelle fra Odd eller Tore fra TIL og spille inn Norvik evt. Mathisen som det var prata så mye om tidligere.
Over til latlighetsfaktoren i denna overgangen. At Braathen går sammen med Kone til Lolerengen har jeg negativ tro på. Braathen har et halvt år igjen plus/minus noen månder. Vil Callgirlenga ha ham så er det bare å prøve å få ham gratis på kontrakt selv om de vil få god konkuranse fra noen middels engelske og sikkert noen tyske klubber.
Jeg sier Wæhler for Kone eller no deal... Da kan vi heller prøve ungfolene våre |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 06.07.2007 18:58 Post subject: |
|
|
Du Lomaxxx, du hadde blitt tatt litt mere seriøst uten alle de latterlige kallenavna på klubb og spiller... _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 06.07.2007 19:24 Post subject: |
|
|
Off topic, men hvorfor staver mange Braaten som Braathen? Så vidt jeg vet skrives det Braaten, og navnet hans har ikke noe med flyselskapet Braathens å gjøre.
Hvis vi verken får Pelle eller Wæhler, så er vel Reginiussen et mulig alternativ? |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 06.07.2007 19:39 Post subject: |
|
|
| ja til kreativt språkbruk sier jeg. så får hver enkelt passe seg for hvor teithetsgrensa går. |
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 06.07.2007 20:33 Post subject: |
|
|
| meyer wrote: | | Off topic, men hvorfor staver mange Braaten som Braathen? |
det henger nok sammen med det gamle flyselskapet Braathens Safe. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjortefot Junior
|
Posted: 06.07.2007 21:04 Post subject: |
|
|
Braatens SAFE:
Skuffende Angrepsspill, Forferdeling Effektivitet? |
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 06.07.2007 21:09 Post subject: |
|
|
| nemlig. |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 07.07.2007 00:01 Post subject: |
|
|
| meyer wrote: | Off topic, men hvorfor staver mange Braaten som Braathen? Så vidt jeg vet skrives det Braaten, og navnet hans har ikke noe med flyselskapet Braathens å gjøre.
Hvis vi verken får Pelle eller Wæhler, så er vel Reginiussen et mulig alternativ? |
Godt mulig at TR er ett alternativ for RBK, men RBK er ikke ett alternativ for TR. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 07.07.2007 00:03 Post subject: |
|
|
| Han har også skrevet ny kontrakt med TIL, så han vil bli en dyr herremann. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 07.07.2007 00:07 Post subject: |
|
|
Hvor mye tror du de krever da? 10-15 mill? Er han så god som TomH mener, er han verdt hver en krone. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 07.07.2007 00:38 Post subject: |
|
|
Alle spillere i TIL er til salgs - også Reginiussen.
Tore Reginiussen er god, for øyeblikket landets beste stopper i aldersgruppen 18 - 25. Hvorvidt han er bedre enn Koppinen eller Basma er vanskelig å svare på.
Dog, det må huskes at Reginiussen har noen juniorfeil i ny og ned på det taktiske plan (men det er vel slikt som gradvis blir borte med erfaring). _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 07.07.2007 00:39 Post subject: |
|
|
| Thor Arild wrote: | | Hvor mye tror du de krever da? |
Har ikke noe grunnlag for å mene noe om det. |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 07.07.2007 00:43 Post subject: |
|
|
| TIL har vel gjentatte ganger sagt at TR selges utenlands om han selges, og TR selv har vel også sagt at jeg forsvinner utenlands om han forlater TIL, så er nok bare å glømme han med det samme. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 07.07.2007 01:02 Post subject: |
|
|
| Haugen wrote: | | Thor Arild wrote: | | Hvor mye tror du de krever da? |
Har ikke noe grunnlag for å mene noe om det. |
Herlig svar! Endelig, istedenfor fantasisummer med 4-5 spillere i bytte og 3 lån.
Men at han har undertegnet ny lang kontrakt, gjør han ikke billig.
Tror uansett ikke han er aktuell nå, da hadde vi gjort et framskritt før han undertegnet ny kontrakt. Fantastisk gjort om vi legger inn bud 1 måned etter han har signert. |
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 07.07.2007 06:48 Post subject: |
|
|
| hva gjør egentlig alle disse brann-supporterne på forumet? Å sitte å spamme ned og i det hele tatt lese motstanders forum kan i beste fall sees som tidenes lameass tidsfordrivelse. Da har du faen meg lite å gjøre. Ikke bare driter man seg ut, men å sitte å skryte på seg seire i treningskamper og la-manga cup ovenfor supportere til et lag som har vunnet 14 av 15 seriemesterskap blir jo som å drite på do uten å ha tatt opp topplokket på dassen. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.07.2007 10:00 Post subject: |
|
|
Jeg ser du er her, Mainn:
| attach wrote: | | Mainn wrote: | | Jeg ville nok heller satset på Kristjan Örn Sigurdsson i Brann. |
Du vil heller ha en utlending til? |
|
|
| Back to top |
|
 |
|