| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Juch Veteran
|
Posted: 28.06.2007 21:57 Post subject: |
|
|
| Sunderland har sikret seg en annen midtstopper, og er nok ikke lenger interessert i Pelle, maradona. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 28.06.2007 22:35 Post subject: |
|
|
Topp ! _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 28.06.2007 22:38 Post subject: |
|
|
| Da er Brann, FC Købehavn og Sunderland ute av bildet. Kan da ikke bli noe annet enn Rosenborg da? |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 29.06.2007 00:09 Post subject: |
|
|
| brann_copper wrote: | | Sannelig sier jeg dere; han havner i den mest handlekåte av de to klubbnene. Enkelt og greit. Og jeg tror det er Brann. |
Ser ut til at dere må trøste dere med den gamle kjenningen Knut Walde fra Løv/ham. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 29.06.2007 03:31 Post subject: |
|
|
En ting skal du være klar over Pelle -
vi RBK supportere er jätteglad for at du kommer,
og ønsker deg VÄLKOMMEN TIL RBK!
Vi gillar deg BIG TIME!
WE'RE GONNA ROCK SOME ASS! |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 29.06.2007 10:45 Post subject: |
|
|
| Nå må du ikke ta helt av her, handelen er ikke i boks enda. |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 30.06.2007 12:20 Post subject: |
|
|
Tror nok Nilsson har nok vett i skallen til å velge Rosenborg fremfor Elfsborg. Men man skal aldri si aldri.
Dessuten er Odd ganske desperate etter ny spiss. Ã…tte millioner + Yssouf Kone er en mye bedre deal enn 10 millioner kroner. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 30.06.2007 12:23 Post subject: |
|
|
Men RBK tilbyr jo seg å utleie ut Kone, som en del av summen, og det er verdt en del kroner det også. Så jeg tipper at Elfsborg må opp på 12 - 13 svenske mill for å konkurrere med RBK.
Her er VG's artikkel : http://go.vg.no/cgi-bin/f...tid=148816
Men om RBK må opp på 12 mill, så er det bare å legge pengene på bordet. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 30.06.2007 12:41 Post subject: |
|
|
| Blir litt forbanna hvis vi klarer å rote bort sjansen på å tak i Nilsson. |
|
| Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 30.06.2007 12:59 Post subject: |
|
|
| Jonas wrote: | Tror nok Nilsson har nok vett i skallen til å velge Rosenborg fremfor Elfsborg. Men man skal aldri si aldri.
Dessuten er Odd ganske desperate etter ny spiss. Ã…tte millioner + Yssouf Kone er en mye bedre deal enn 10 millioner kroner. |
Enig med deg i det siste, men ikke så sikker på det første. Pelle er tross alt svensk og vet at Elfsborg er en offensivt satsende klubb som også skal ut i CL kvalik. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 30.06.2007 13:11 Post subject: |
|
|
Det skal ikke forundre meg at Elfsborg kommer med et økonomisk tilbud RBK ikke kan (pga en investor) matche til Pelle Nilsson.
Dessuten så leder Elfsborg serien i Sverige. RBK leder ikke akkurat Tippeligaen. Det kan også bli tungen på vektskålen.
Til dere som er mot investorer, da sitter vi med sjegget i postkassa. RBK er ikke en attraktiv klubb som kan lokke med CL-spill lenger, derfor må vi hvertfall ha penger for å få de beste som er mulig. Penger har ikke RBK nok av. Da sier det seg selv hva klubben må gjøre for å være konkurransedyktig. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 30.06.2007 13:28 Post subject: |
|
|
| Kone er ikke med i troppen. Kan det ha noe betydning tror dere? (jeg tenker på at han er utlånt og vi får Pelle) |
|
| Back to top |
|
 |
hmm82 Junior
|
Posted: 30.06.2007 13:37 Post subject: |
|
|
| Virker som handelen nester er i boks når Kone ikke er i troppen en gang. Ellers må det være at de har andre konkrete bud på Kone...... |
|
| Back to top |
|
 |
Roar1961 Senior
|
Posted: 30.06.2007 14:38 Post subject: |
|
|
Regner med vi får melding om at Pelle er RBK-spiller eller ikke på tirsdag. Såfremt ingen lekker noe, så vil nok ingen si noe før etter kampen på mandag. Odd vi ha avgjort handelen snarest, så de kan skaffe ny spiss. Kone kan berge plassen for de.
Tror nok at Elfsborg er vel så attraktiv klubb å spille for som RBK sett med svenske øyne, så dette er tøff konkurranse for oss. Vi får krysse fingrene. |
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 30.06.2007 14:40 Post subject: |
|
|
Det at vi nå anser konkurransen fra klubber som Elfsborg som tøff, er et tegne på at vi ikke lenger er i nærheten av å være like suverene i Norden som vi en gang var. Dessverre... _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 30.06.2007 14:42 Post subject: |
|
|
Jeg vet ikke åssen dette er hos andre klubber, men hos oss er i hvertfall Pelle garantert spilletid. MYE spilletid. Jeg kjenner klubben lite, men jeg kan ikke tenke meg at f.eks. Elfsborg har så dårlige konkurrenter til stopperplassen som han vil få hos oss. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 30.06.2007 15:56 Post subject: |
|
|
| hmm82 wrote: | | senador wrote: | | Kone er ikke med i troppen. Kan det ha noe betydning tror dere? (jeg tenker på at han er utlånt og vi får Pelle) |
Virker som handelen nester er i boks når Kone ikke er i troppen en gang. Ellers må det være at de har andre konkrete bud på Kone...... |
RBK regner det som mer sansynnlig at Traore får et innhopp, og derfor blir Kone rangert som nr 4 ikke EU spiller, da både Konan og Lago spiller fra start. Og det er kun lov til å ha 3 ikke eu spillere i en 16 manns tropp.
Intet er avklart, siden Elfsborg har lagt inn bud på Nilsson, så da er det vel bare å vente i spenning. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 30.06.2007 16:09 Post subject: |
|
|
Det blir nok Nilsson til Elfsborg og Kone på billigsalg til Brann. Det hadde i hvert fall vært mest i tråd med Rosenborgs salgs- og innkjøpspolitikk de siste årene. _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 30.06.2007 16:12 Post subject: |
|
|
Kan ikke engang få sagt hvor skuffet jeg blir dersom Elfsborg eller en annen klubb snapper Pelle. Hvem skal vi kjøpe da?  |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 30.06.2007 16:15 Post subject: |
|
|
Når til og med sytepaven Vidar Riseth går ut å erkjenner at klubben trenger forsterkninger, tror jeg også folka på brakka forstår at en ny midtstopper hadde vært bra å fått inn.
Er nok bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på det beste. |
|
| Back to top |
|
 |
DiggeFJ Senior
|
Posted: 30.06.2007 17:13 Post subject: |
|
|
Tror nok Nilsson ser på RBK som en mer attraktiv klubb enn Elfsborg, selv om de leder serien. De kan ikke vise til den stabiliteten vihar hatt de siste 20 årene.
Når det gjelder Kone håper jeg at grunnen til at han ikke er på benken, er at avtalen med Odd er i boks. Merkelig å plassere en så god spiller på tribunen.
Selvfølgelig veldig bra at Aas får sjansen!! |
|
| Back to top |
|
 |
hmm82 Junior
|
Posted: 30.06.2007 18:27 Post subject: |
|
|
| Maradona wrote: | | hmm82 wrote: | | senador wrote: | | Kone er ikke med i troppen. Kan det ha noe betydning tror dere? (jeg tenker på at han er utlånt og vi får Pelle) |
Virker som handelen nester er i boks når Kone ikke er i troppen en gang. Ellers må det være at de har andre konkrete bud på Kone...... |
RBK regner det som mer sansynnlig at Traore får et innhopp, og derfor blir Kone rangert som nr 4 ikke EU spiller, da både Konan og Lago spiller fra start. Og det er kun lov til å ha 3 ikke eu spillere i en 16 manns tropp.
Intet er avklart, siden Elfsborg har lagt inn bud på Nilsson, så da er det vel bare å vente i spenning. |
Er klar over at vi bare kan bruke 3 ikke eu spillere, men det er første gang en skadefri Kone ikke sitter på benken, og jeg er ganske sikker på at det ikke er noen sportslig grunn til det..... Han er rangert som vår nest beste spiss og da sier det seg selv at det er noe konkret på gang..... |
|
| Back to top |
|
 |
Morientes Junior
|
Posted: 30.06.2007 18:32 Post subject: |
|
|
Ser på TV2 nyhetene nå at Pelle Nilsson neppe kommer til å gå til RBK  |
|
| Back to top |
|
 |
Morientes Junior
|
Posted: 30.06.2007 18:43 Post subject: |
|
|
Kone kommer mest sannsynlig til å ødelegge hele overgangen. Han vil nemelig ikke gå til Odd.. Da synes jeg Rbk bør legge de millionene som skal til for å hente Nilsson. Det rabler for meg hvis vi lar Nilsson glippe rett foran øynene på oss nå  |
|
| Back to top |
|
 |
|