| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 19.01.2005 16:19 Post subject: |
|
|
Mer om prøvespillet til George i Plymouth:
"Manager Bobby Williamson ran the rule over four trialists when Plymouth Argyle played a behind-closed-doors game against Torquay United at Plainmoor yesterday. Three of them were in the Pilgrims' starting line-up, including Christer George, who has been transfer-listed by Norwegian champions Rosenborg.
(...)
George was one of Argyle's two strikers against Torquay, playing alongside Marino Keith, and scored one of the goals in a 5-0 victory."
Read more: Bobby looks at four trialists
...men som mange sikkert har fått med seg, er det Djurgår'n som i øyeblikket er nærmest å få George:
"Christer George, anfallare i norska Rosenborg, kommer på fredag till Djurgården för att diskutera en eventuell framtid i DIF. Djurgården och Rosenborg är överens om formerna för en eventuell övergång och DIF har fått tillåtelse att diskutera de personliga villkoren med George."
Läs mera: DIF diskuterar med Christer George
- Vi är överens med Rosenborg om att träffa George. Han kommer hit i slutet av veckan och vi får se vad det leder till. Han har många erbjudanden ute i Europa men meddelat att han gärna träffar oss, säger klubbdirektören Bosse Andersson.
Läs mera: Magro är klar, Ba är på gång - och snart kommer tre spelare till
Aftonbladet-kommentator Simon Bank tror George er et godt valg av DIF:
- Christer George [är] en Dif-värvning av den gamla sorten. Inte nog med att han är polare med John Carew, han är snabb, fysisk och utvecklingsbar också.
Läs mera: Vi kan få en väldigt ojämn liga |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 20.01.2005 09:13 Post subject: |
|
|
Jeg vil bare si lykke til vidre med letingen og karieren Christer George!  |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 31.01.2005 14:28 Post subject: |
|
|
Jeg ved at George i hvertfald has scoret 1 mål for AGF i Sverige. AGFs svenske træner Søren Åkeby har tidligere udtalt at de vil evaluere George efter turneringen i Sverige, så mon ikke vi hører noget ganske snart! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.02.2005 21:24 Post subject: |
|
|
AGF sa nei til George
Sammen med den kamerunske forsvarsspilleren Patrice Kwedi og den canadiske spissen Dwayne De Rosario prøvespilte George for AGF i helga, under en innendørsturnering i svenske Växjö.
Kun Kwedi fikk kontrakt - han blir leid inn fra Dinamo Zagreb.
- Som situationen er i øjeblikket, så er der ingen aftale med Christer George. Jeg har også måttet sige til Dwayne de Rosario, at han ikke kan få en kontrakt i første omgang, men at han har gjort det godt til træning. Det har de begge, men Dwayne de Rosario er i øjeblikket ikke vores første prioritet, siger fungerende sportschef, Brian Steen Nielsen.
Læs mer: Talent fra Cameroun på lejekontrakt i AGF i foråret
Christer må nå konsentrere seg om klubber i Norge og Sverige, hvor overgangsvinduet er åpnet til 31. mars. Såvidt jeg vet, er ikke Djurgården 100% avskrevet ennå. I tillegg har Lillestrøm, Start og GIF Sundsvall vist interesse. |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 04.02.2005 08:56 Post subject: |
|
|
| Quote: | AGF sa nei til George
|
Christer til AGF allikevel?
I hvert fall om jeg skal tro på radiosporten i NRK, og de pleier å ha litt peiling.
De sier han Christer har skrevet under ei kontrakt George selv er tilfreds med. Lengden er jeg usikker på.
Da har endelig han funnet seg en ny klubb. Takk for det, og lykke til Christer! |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 04.02.2005 09:39 Post subject: |
|
|
| Les mer om overgangen: George til AGF |
|
| Back to top |
|
 |
Rune Junior
|
Posted: 04.02.2005 12:16 Post subject: |
|
|
Hey, helt konge!
Ønsker Christer velkommen til byen  _________________ RBK - Ingen over, Ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.02.2005 15:15 Post subject: |
|
|
AGF er godt fornøyd med forsterkningen sin:
- Christer George er en hurtig og direkte spiller, som i Rosenborg ikke har scoret helt så mange mål, som man havde forventet. Men i Rosenborg er der også stor konkurrence i front, og det har været vigtigt for os at vide, at han i Rosenborg har gået i en god skole med en fantastisk træning, siger AGF's fungerende sportschef, Brian Steen Nielsen.
Læs mere: Christer George klar for AGF
Lykke til i Århus, Christer! Du fortjener å få spille førstelagsfotball! |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 04.02.2005 16:20 Post subject: |
|
|
Håber virkelig han lykkes i AGF, for der er ingen tvivl om at george er en meget god fodboldspiller. Glæder mig også til at se et par kampe med ham når den dansk liga bliver skudt igang igen.
Et held og lykke skal han da også have med på vejen! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 04.02.2005 18:23 Post subject: |
|
|
Smart valg og gå til AGF.. Rbk er jo et synkende skip nå... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 05.02.2005 15:34 Post subject: |
|
|
| Tvert imot, vi er på full fart oppover nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 05.02.2005 17:07 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Tvert imot, vi er på full fart oppover nå. |
Må man da håbe, vi kan i hvertfald ikke gøre det meget dårligere. Men det er jo trods alt kun træningskampe, men de må vel på en eller anden måde give et hint om styrke af holdet. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 05.02.2005 17:43 Post subject: |
|
|
Vi har massevis av ganske nye spillere. Angrepsrekka er helt ny. Vi prøver en uvant formasjon. I sum: dårlige prestasjoner.
Tidligere har vi hverken hatt så mange nye eller eksperimentert så mye. Det høye antallet ikke tilgjengelige spillere har naturligvis også effekt.
Jeg tror vi begynner å vinne når vi går tilbake til 4-3-3, med Ørjan, Miika eller Erik sentralt. Da vil angrepsrekka komme til sin rett også. Men ... tviler på om vi kan ha både Thorstein og Frode på banen samtidig. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 05.02.2005 19:33 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | Vi har massevis av ganske nye spillere. Angrepsrekka er helt ny. Vi prøver en uvant formasjon. I sum: dårlige prestasjoner.
Tidligere har vi hverken hatt så mange nye eller eksperimentert så mye. Det høye antallet ikke tilgjengelige spillere har naturligvis også effekt.
Jeg tror vi begynner å vinne når vi går tilbake til 4-3-3, med Ørjan, Miika eller Erik sentralt. Da vil angrepsrekka komme til sin rett også. Men ... tviler på om vi kan ha både Thorstein og Frode på banen samtidig. |
Ja jeg håber du har ret, og skaderne glemte jeg helt at tage med de har selvfølgelig stor indflydelse. Specielt når vi ikke har en der kan overtage den centrale midtbane når Ørjan er skadet. Men jeg håber selvfølgelig at lykken vender, og jeg tror da også at det bliver bedre med 4-3-3 men vi har brug for et alternativ til den formation og det har vi ikke lige for tiden, ikke en der lykkes i hvertfald. Jeg deler også dine tvivl om Johnsen og Helstad kan være på banen på samme tid. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
|